Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu i klatki schodowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu i klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa p.poż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS. Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-10
  • Numer ogłoszenia502038-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502038-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu i klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa p.poż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS. Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 18670000000000, ul. ul. C.K. Norwida  25 , 50-375  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (URL): https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25, pokój nr 144 (Kancelaria Ogólna).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu i klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa p.poż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS. Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu
Numer referencyjny: R0AP0000.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu i klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa p.poż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS. Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu. 2. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: Remont ze zmianą aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B oraz holu i klatki schodowej A z dostosowaniem do obowiązujących przepisów w zakresie wentylacji oraz bezpieczeństwa p.poż. ostatniej kondygnacji klatki B – DS. Labirynt ul. Sopocka 23 we Wrocławiu. Ogólny zakres robót obejmuje: 1) Klatka „A” - Wykonanie rozbiórek : posadzek, okładzin stopni wraz z cokołami, sufitu podwieszanego z płyt gk - demontaż drzwi, witryny wejściowej, drzwi zewnętrznych, naświetli - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej - wykonanie i montaż witryny wiatrołapu - wykonanie i montaż witryn pomiędzy holem a portiernią pomiędzy portiernią a wiatrołapem w systemie bezramowym - wykonanie i montaż parapetu lady podawczej portierni - wykonanie i montaż ławki z giętego klejonego drewna - remont pomieszczenia WC na parterze holu - oczyszczenie, wyrównanie, naprawa spękań (klamrowanie) i ubytków oraz przygotowanie podłoża, wykonanie posadzek oraz okładzin schodów oraz ułożenie wycieraczki systemowej gumowo-filcowej z listwami wykańczającymi mosiężnymi, - wykonanie ścianki i drzwi przesuwnych do pomieszczenia bagażowni, - oczyszczenie i impregnacja istniejących schodów granitowych - wykonanie nowej bramy wjazdowej z furtką - wykonanie prac malarskich; 2) Segmenty mieszkalne w klatce „B” - rozbiórka istniejących ścian działowych, posadzek, okładzin ściennych, wewnętrznej stolarki drzwiowej, - przebudowa progu w drzwiach wejściowych do modułu na parterze zapewniając wjazd osoby niepełnosprawnej - wykonanie nowych ścianek działowych w systemie lekkiej zabudowy z płyty gk - oczyszczenie z warstw farby wszystkich ścian i sufitów, uzupełnienie ubytków tynku, naprawy, wykonanie gładzi z osadzeniem narożników i malowanie wszystkich powierzchni ścian i sufitów, w korytarzu na poddaszu farba zabezpieczona lakierem bezbarwnym, - licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej - oczyszczenie istniejących drewnianych parapetów okiennych, impregnacja i ponowne malowanie farbą matową na kolor istniejącej stolarki - oczyszczenie, przygotowanie, naprawa spękań (klamrowanie) i ubytków, wyrównanie podłoża, ułożenie posadzek z paneli winylowych z listwami przyściennymi, płytek gresowych z cokolikami - montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwi wewnętrznych - montaż we wszystkich oknach drewnianych nawietrzaków ciśnieniowych (w pokojach) i higrosterowalnych (sanitariaty i kuchnie) z frezowaniem otworów, - oczyszczenie istniejących płytek gresowych, uzupełnienie fug i ubytków posadzki korytarza wspólnego na poziomie poddasza, - impregnacja bio i ogniochronna więźby dachowej, - w części mieszkalnej na poddaszu wymiana obudowy: sufitów, połaci dachowych, ścianek kolankowych i ścianek działowych na spełniająca obowiązujące wymagania w zakresie ochrony pożarowej budynków, - wymiana drzwi wejściowych z korytarza na poddaszu do pomieszczeń na spełniające obowiązujące wymagania w zakresie ochrony pożarowej budynków wraz dostosowaniem otworów drzwiowych oraz drzwi wejściowych z klatki na poddasze - wymiana okienek połaciowych na poddaszu (WC, kuchnia) i odtworzeniem zabudów, - czyszczenie i udrażnianie zagruzowanych przewodów kominowych z wykonaniem powykonawczego przeglądu potwierdzonego protokołem z badań. 3) Prace zewnętrzne przy klatce „B” - rozbiórka chodnika w zakresie wskazanym na rzucie przyziemia, - wykonanie nowej nawierzchni z płyt granitowych - likwidacja progu w drzwiach do modułu 012 na parterze z dostosowaniem drzwi wejściowych, - wykonanie podjazdu dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, - naprawy tynków stropów po wymianie instalacji oświetlenia z malowanie sufitów galerii i podestów i biegów klatki schodowej. 4) Instalacje sanitarne : Klatka „A” i „B” - wymiana instalacji wod. –kan. wraz z wyposażeniem - wymiana instalacji c.o wraz z grzejnikami - likwidacja instalacji gazowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę - wymiana poziomów wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji - wykonanie wentylacji pomieszczeń sanitarnych klatki B i kuchni z uzyskaniem pozwolenia na budowę 5) Instalacje elektryczne : a) Klatka „A” : ● Demontaże ● Przeniesienie pod tynk istniejących instalacji elektrycznych, teletechnicznych i ppoż. wraz z odtworzeniem tynków i malowaniem całych płaszczyzn ścian w obszarach nieujętych w br. budowlanej. ● Instalacja połączeń wyrównawczych ● Wymiana istniejących łączników i gniazdek z obwodów niepodlegających demontażowi ● Dostosowanie istniejących systemów ppoż. do obowiązujących wymogów w zakresie stosowanych materiałów charakteryzujących się odpowiednią ognioodpornością (przewody, trasy, korytka, obudowy) ● WLZ do rozdzielnicy głównej ● Instalacja oświetlenia podstawowego ● Wykonanie i montaż na indywidualne zamówienie neonu z napisem „Labirynt” ● Oświetlenie dekoracyjne i funkcyjne (żyrandol typu “Pająk”, podświetlenie balustrady, podświetlenie tablic informacyjnych) ● Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ● Wymiana rozdzielnicy głównej ● Zmiana lokalizacji Rejestratora Czasu Pracy (RCP) ● System przyzywowy przy bramie wjazdowej – wideodomofon ● Monitoring bramy wjazdowej ● System automatycznego otwierania bramy ● Wymiana rozdzielnicy TP1/A b) Klatka “B” ● Demontaże ● Przeniesienie pod tynk istniejących instalacji elektrycznych, teletechnicznych i ppoż. wraz z odtworzeniem tynków i malowaniem całych płaszczyzn ścian w obszarach nieujętych w br. budowlanej. ● Instalacja połączeń wyrównawczych ● Dostosowanie istniejących systemów ppoż. do obowiązujących wymogów w zakresie stosowanych materiałów charakteryzujących się odpowiednią ognioodpornością (przewody, trasy, korytka, obudowy) ● Instalacja oświetlenia podstawowego ● Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ● Instalacja gniazd i odbiorników zainstalowanych na stałe ● Dostawa i montaż okapu kuchennego zdalnie sterowanego (pilot) ● Wykonanie rozdzielnicy TP1/B ● Dostawa i montaż okapów kuchennych ● Wykonanie Rozdzielnicy TP2/B 6) Dokumentacja projektowa : Opracowanie dokumentacji projektowej (ekspertyzy, inwentaryzacje, projekt budowlany i wykonawcze wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych) z wykonaniem robót budowlanych dla wentylacji z łazienek i kuchni oraz dostosowania do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony ppoż. poddasza w klatce „B”, zaprojektowania i wykonania oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w klatce “A” i “B”, dostosowania do obowiązujących przepisów instalacji ppoż. oraz dokumentacji dla rozbiórki instalacji gazu w klatce „B” na terenie DS Labirynt. UWAGA! Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, na terenie użytkowanym przez pracowników i studentów oraz w sąsiedztwie czynnych obiektów UPWr i budynków. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45111300-1
45432100-5
45410000-4
45442100-8
45421000-4
45332000-3
45331210-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówieniami tymi objęty będzie następujący zakres robót: prace budowlane, konstrukcyjne, instalacje elektryczne, wyposażenie. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na wyżej określony przedmiot zamówienia. Zamówienia te zostaną udzielone w trybie negocjacji, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i w wyniku których zawarta będzie odrębna umowa.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin realizacji: 1)Remont ze zmiana aranżacji segmentów mieszkalnych klatki B – 7 miesięcy od daty zawarcia umowy 2)Remont holu i klatki schodowej A – od 01.07.2020 do 15.09.2020 2.Przekazanie placu budowy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym. 3.Tak określone terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie na zasadach określonych w umowie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej dwie roboty w zakresie prac budowlanych, instalacji elektrycznych, sanitarnych o wartości co najmniej 800.000,00 PLN brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane w sposób należyty tj. czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Jeżeli załączony wykaz wykonanych robót będzie potwierdzać wartość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia, w którym niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zdolnością techniczną lub zawodową tj.: •osobami, które będą pełnić funkcję w zakresie pełnienia nadzoru nad prowadzonymi robotami:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania elewacji
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję firmy do wykonania elewacji Miejsce realizacji: Dolny Śląsk i woj.lubuskie. Budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI