Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-20
  • ZamawiającyGmina Tczew
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00104968
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c89f48-b0c7-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026765/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres skrzynki Urzędu Gminy Tczew: /3ry803jkvv/skrytka, poczty elektronicznej e-mail: inwestycje@gmina-tczew.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VIII
SWZ, tj. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, administrator
informuje, iż: 1) Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzibą przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie działania Administratora, a także przysługujących uprawnień, można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e –mail: iod@gminatczew.pl oraz numeru
telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegającego na remoncie świetlicy wiejskiej w Czarlinie, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób,
których dane są przetwarzane. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu
prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawienia). Powyższe żądania można przesłać na adres wskazany w pkt 24.1 rozdziału V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 5) Okres przechowywania. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego
nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dobrowolność podania danych osobowych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Profilowanie. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w
tym w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.1.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarlin. Lokalizacja świetlicy: Czarlin, ul. Szkolna 11, 83-110 Tczew, działka 165/12 i 165/13. Roboty powinny być wykonane w zgodzie z obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiającego. Roboty budowlane będą polegać w szczególności na
remoncie pomieszczeń piwnicznych budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarlin w zakresie dotyczącym m.in.: - odbicia tynków wewnętrznych, - demontażu i montażu cokolików płytkowych, - uzupełnienia tynków, - szlifowania i malowania ścian (całość piwnicy), - naprawy posadzki i wymiany płytek w rejonie słupów, - wymiany progu w drzwiach ppoż, - wymiany drzwi technicznych wraz z ościeżnicami – 4 szt, - sprawdzenia/pomiaru instalacji elektrycznej, - sprawdzenia instalacji kotłowni, - naprawy murku przy podjeździe dla niepełnosprawnych do budynku, - poprawy opaski dookoła budynku oraz na placu od strony wejścia do budynku, - demontażu kostki, przełożenia, utwardzenia, zagęszczenia podłoża, ułożenia kostki wraz z profilowaniem terenu, - odkopania i poprawy
izolacji dookoła budynku, - naprawy cokołów na zewnątrz budynku – elewacja, - sprawdzenia drożności kanalizacji deszczowej zewnętrznej.
Dodatkowe informacje: - remont dotyczy również klatki schodowej w obrębie części piwnicznej, która uległa zalaniu i zniszczeniu, - szacowana wysokość odbicia starych tynków w piwnicy to 1,50 m od poziomu posadzki, - kolor ścian zgodnie ze stanem istniejącym, do akceptacji przez Zamawiającego,
- Zamawiający zakłada wymianę 15 płytek, szczególnie w obrębie słupów w piwnicy; należy zastosować gres jak istniejący o parametrach: IV klasa ścieralności, nasiąkliwość poniżej 0,5%, gładkie, nieszkliwione; cokoliki jak istniejące, - odporność ogniowa drzwi ppoż, w których do zamontowania jest próg, wynosi EI30, - wymiana drzwi technicznych z ościeżnicami - 4
szt (wymiary w świetle ościeżnicy 90 x 205; wymiary w świetle otworu 100 x 210; drzwi płytowe HDF wypełnienie plaster miodu; wewnątrzlokalowe kolor: biały (RAL 9010), wkładka patentowa, ościeżnica regulowana, szczelina u dołu drzwi h=3cm; - założono odkopanie i poprawę izolacji strefy cokołowej dokoła budynku; przyjęto odkopanie całości budynku do głębokości
fundamentu oprócz fragmentu ściany z przyłączonym tarasem, - w zakres sprawdzenia/pomiaru instalacji elektrycznej wchodzi dokonanie przeglądu instalacji elektrycznej wraz z wystawieniem protokołu, badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, - w zakres sprawdzenia
instalacji kotłowni wchodzi dokonanie przeglądu instalacji wraz z wystawieniem protokołu, sprawdzenie warunków pracy kotła, czyszczenie, pomiary kontrolne, - poprzez naprawę murku przy podjeździe dla niepełnosprawnych do budynku należy rozumieć uzupełnienie ubytków i
braków płytek klinkierowych elewacyjnych; stosować płytki takie jak już wbudowane, - założono poprawę opaski z kostki brukowej dookoła budynku oprócz części pod tarasem; dodatkowo do poprawy ułożenie kostki w obszarze przed ścianą z wejściem do budynku; są zapadnięcia i nierówności, - przewidziano odkopanie i poprawę izolacji ścian świetlicy na głębokość fundamentu dookoła budynku; uzupełnić izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8 cm przyklejanego klejem bitumicznym na zimno,
- należy uzupełnić płytki klinkierowe elewacyjne w strefie cokołowej budynku. W zakres prac wchodzi uprzątnięcie i doprowadzenie terenu robót, zagospodarowania i terenów przyległych wykorzystanych do celów robót budowlanych do stanu nie gorszego niż poprzedni. W cenie należy zawrzeć koszt utylizacji i wywozu gruzu. Wyjaśnienia w przedmiarze robót zawarte w
opisie pozycji oraz w wierszach obmiaru są dodatkowym opisem zakresu prac umożliwiającym wycenę. Podstawa knr-u, nakłady oraz obmiar nie są wiążące dla Wykonawcy, są elementem pomocniczym dla wyceny oferty. Przed zamówieniem materiałów ilości określone w zestawieniu materiałów należy każdorazowo zweryfikować na budowie. Określenie istniejącego stanu zagospodarowania terenu: Budynek świetlicy wykonany jako dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z jedną kondygnacją
nadziemną, kryty dachem skośnym. Dojście do budynku od strony elewacji frontowej przy ulicy Szkolnej wykonano z kostki brukowej betonowej szarej, do wejścia głównego prowadzą zewnętrzne schody oraz podjazd dla wózków z kostki brukowej betonowej szarej. Od frontu znajduje się również taras drewniany. Teren posesji jest ogrodzony, wjazd od strony ulicy Szkolnej prowadzi na utwardzony plac z kostki brukowej betonowej. Ściany budynku wykonane w technologii tradycyjnej z różnych materiałów, w części podziemnej wykonane z bloczków betonowych oraz na parterze ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne konstrukcyjne grubości 24 cm wykonane z bloczka gazobetonowego, natomiast ścianki działowe wykonane z
bloczka gazobetonowego grubości 12 cm. Ławy fundamentowe wykonano jako betonowe, ściany kondygnacji podziemnej ocieplone z izolacją przeciwwilgociową bitumiczną. Kominy tradycyjne murowane z systemowych pustaków dymowych, przykryte czapą kominową betonową. Dach skośny konstrukcja drewniana pokryta blachodachówką. Strop międzykondygnacyjny wykonano jak żelbetowy. Izolacja termiczna ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnej i podziemnej wykonana z płyt
styropianowych. Stolarka okienna PCV oraz drzwi wejściowe do budynku
aluminiowe. Schody zewnętrzne będące jedyną komunikacją międzykondygnacyjną wykonano jako zabiegowe żelbetowe. Budynek wyposażony w instalację: - wodociągową – rury stalowe ocynkowane,
- kanalizacyjną – rury PCV, - centralnego ogrzewania z instalacją ogrzewania podłogowego i rozdzielaczami, - elektryczną, - odgromową, - wentylacji mechanicznej, - gazową doprowadzona do pomieszczenia kotłowni w piwnicy i kuchni na poziomie parteru. Obiekt oddany do użytku w lipcu 2019 r. Budynek utrzymany w stopniu bardzo dobrym. Szczegółowy zakres robót
został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień opisanych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, które stanowią do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj.: remoncie świetlicy wiejskiej w Czarlinie. Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu wartości dla tego zamówienia. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w
ogłoszeniu o zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokumenty określone w pkt 4.1.a) rozdziału XX SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia poza Formularzem oferty, sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3
ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Rozdział XIII SWZ, tj. Sposób oraz termin składania ofert stosuje się odpowiednio do składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie w następujących przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych: a) warunków geologicznych odmiennych od projektowych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy
narzutowe itp.) pierwotny termin ulega przedłużeniu maksymalnie o 5 dni roboczych, b) wykopalisk archeologicznych - strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania wykopalisk uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym, c) niewybuchów, niewypałów – pierwotny termin ulega przedłużeniu o czas niezbędny na
usunięcie niewybuchów, niewypałów przez odpowiednie służby, d) wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych (opady gradu, śniegu, deszczu wiatry, ujemne temperatury poniżej minus 5o C i wysokie temperatury powyżej 30 o C) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót tj. zgodnie z technologią ich wykonania, trwających nieprzerwanie przez okres 5 dni -
wydłużają termin o okres, w którym Wykonawca nie mógł prowadzić robót, e) odmiennych od przyjętych w dokumentacji postępowania warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) – wydłużają termin o okres max. 10 dni roboczych, f) awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub nieprawidłowego zachowania Wykonawcy - wydłużają termin o okres, w którym Wykonawca nie mógł prowadzić robót, g) wstrzymania prac budowlanych przez
właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - wydłużają termin o okres, w którym Wykonawca nie mógł prowadzić robót, h) zmian w dokumentacji – wydłużają termin o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, i) siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. − sobota liczona jest jako dzień roboczy,− wszystkie zdarzenia
(wstrzymanie robót oraz ich wznowienie) muszą być potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz udokumentowane; Wykonawca o zaistniałych zdarzeniach musi także poinformować pisemnie Zamawiającego, − brak wpisu w dzienniku
budowy (wewnętrznym) oraz brak pisemnego powiadomienia Zamawiającego powoduje utratę możliwości zmiany terminu umowy, − liczba dni w których nastąpiła przerwa zostanie zsumowana i umowa przedłużona o sumę dni roboczych w których nastąpiła przerwa w pracach licząc od pierwotnego terminu zakończenia robót; bieg terminu aneksu zaczyna się następnego
dnia po dniu pierwotnego terminu ustalonego w umowie. 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto: a) w przypadku ustawowej zmiany kwoty podatku VAT, b) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego. 2. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w
załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI