Remont strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych przy ul. 75 Pułku Piechoty 1a w Chorzowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyUniwersytet Śląski w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-18
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych przy ul. 75 Pułku Piechoty 1a w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych przy ul. 75 Pułku Piechoty 1a w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a05718a2-fc14-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont strefy wejściowej Śląskie Międzyuczelniane Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych, Chorzów ul. Pułku Piechoty 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Komunikacja w niniejszym postępowaniu , w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w
formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej
dalej także: „platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; 3) Zamawiający będzie
przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje
dotyczące wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i
otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronie
internetowej prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy; 4) Zamawiający,
zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej:
“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określił w SWZ niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. 5) Rekomendacje. a) Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozp. RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych RamInteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j.
Dz.U. z 2017 r. 2247); b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)
ze szczególnym
wskazaniem na .pdf; c) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Z; d) Do formatów uznanych za powszechne a nie
występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich
plikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na
ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu
osobistego, który wynosi max 5MB; f) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz
łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików
składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES; g) Pliki w
innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien
pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; h) Zamawiający
zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do
problemów w weryfikacji plików. 6) Forma oferty. a) Ofertę oraz wszelkie dokumenty elektroniczne
przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych zgodnie z
art. 67 ustawy Pzp przez Zamawiającego, a więc za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; b) Ofertę należy złożyć wformie elektronicznej (postać
elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w języku polskim, zgodnie z przepisami prawa oraz
dokumentami zamówienia; c) Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne
Wykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.014.2021.RBK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych
polegających na remoncie strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i
Badań Interdyscyplinarnych. Realizacja zamówienia ma celu poprawę stanu technicznego
okładzin elementów strefy wejścia głównego do budynku poprzez usunięcie stwierdzonych
nieprawidłowości oraz wymianę okładziny ceramicznej na tzw. „kamienny dywan” w systemie żywic poliuretanowych.
2) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót
budowlanych/czynności:
- zabezpieczenie terenu budowy;
- demontaż istniejących wycieraczek zewnętrznych;
- demontaż i zabezpieczenie istniejących balustrad (uwaga! balustrady do ponownego montażu
po wymianie okładzin);
- rozbiórkę istniejących okładzin z płytek gresowych wraz z warstwami klejowymi (w tym również
cokołów słupów);
- skucie luźnych, łuszczących oraz niezwiązanych z podłożem elementów warstw
wyrównujących/spadkowych;
- wykucie otworów pod ramy wycieraczek systemowych;
- mechaniczne oczyszczenie podłoża (np. przy użyciu metody strumieniowo-ściernej lub innej
pozwalającej usunąć fragmenty podłoża o niewystarczającej wytrzymałości oraz ewentualne
pozostałości starych powłok);
- wyrównanie podłoża poprze szlifowanie (uwaga! sprzęt używany do szlifowania należy dobrać
w sposób zapewniający odpowiednią szorstkość podłoża, tak aby uniknąć efektu polerowania
powierzchni);
- odpylenie i odkurzenie powierzchni;
- zszycie rys oraz pęknięć elementów przy pomocy zapraw naprawczych/klejów na bazie żywic
epoksydowych (jeśli wystąpią);
- wykonanie napraw oraz uzupełnienia ubytków betonu;
- wykonanie warstwy wyrównawczej oraz spadkowej na powierzchni betonu (w tym
dostosowanie wymiarów oraz rzędnych wysokościowych elementów konstrukcyjnych, tak aby
po wykończeniu powierzchni w technologii „kamienny dywan” uzyskać stałą, zgodną z
przepisami szerokości i wysokość stopni oraz brak progów przy drzwiach wejściowych do
budynku);
- montaż systemowych, dedykowanych profili wykończeniowych (profili schodowych,
okapowych);
- montaż wycieraczki systemowej;
- doszczelnienie miejsc newralgicznych (styku ściany z posadzką, mocowania balustrad,
obróbek blacharskich z betonem, dylatacji itp.) przy użyciu elastycznego materiału
uszczelniającego do zastosowania zewnętrznego;
- aplikacja dwuwarstwowego systemu żywic poliuretanowych (warstwa wodoszczelna zbrojona
matą + warstwa wykończeniowa) – rodzaj wykończenia powierzchni „kamienny dywan”;
- montaż (wcześniej zdemontowanych) balustrad ze stali nierdzewnej;
- załadunek, wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z prac rozbiórkowych oraz odpadów
wytworzonych w ramach realizacji robót.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót i czynności przygotowawczych
oraz towarzyszących, wynikających m.in. z zasad wiedzy technicznej oraz przepisów
techniczno-budowlanych i prawa budowlanego, a także z technologii i zaleceń producentów
wyrobów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 2 do SWZ – dokumentacja techniczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca
najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach: a) Cena (C) - 60,00 pkt, b) Okres przedłużenia gwarancji na wykonane roboty budowlane
(G) - 40,00 pkt. 2) Sposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres przedłużenia gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej, Zamawiający wymaga, aby
wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu posadzki z żywicy
poliuretanowej, o wartości tej roboty nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu 100 m2 posadzki z żywicy
poliuretanowej na powierzchni zewnętrznej;
Uwagi:
Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonaną przez
Wykonawcę na podstawie jednej umowy/jednego zamówienia obejmującej dany zakres prac
oraz wymaganą wartość.
Zamawiający dopuszcza wykazanie ww. zakresu robót (wskazanych w poszczególnych tiret)
łącznie w ramach jednej roboty budowlanej/jednego zamówienia
Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 1.
b) W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby
wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane
uprawnienia budowlane tj.:
- minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Uwagi:
Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania
Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia
zobowiązań Wykonawcy.
Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi
przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 z późn.
zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi
wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym
upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy –
Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem
01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania
zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują
uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Powyższe oznacza, iż w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających
uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te
posiadały uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SWZ.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium
RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane
w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz pozostałych
przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.
78 z późn. zm.) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117. z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze
decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z
odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki
dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga złożenia w
postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 1
pkt 1 lit. a).
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik 1D do SWZ.
Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z
podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu
papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym,
zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.
Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 1
pkt 1 lit. b).
Wzór wykazu osób stanowi załącznik 1E do SWZ.
Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z
podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu
papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym,
zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.
Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca
wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Wymagana forma i moment złożenia: oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym
albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za
zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym
lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą. 2) Jeżeli w
imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia:
Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagana
forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem
zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu
papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza mocodawca podpisem kwalifikowanym,
zaufanym lub osobistym lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz
ofertą. 3) Postanowienia pkt 1 i 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby wykonawcy na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. 4)
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawca dołączy do oferty:
Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 , w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 1B i 1C do SWZ. Wymagana forma i moment
złożenia: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w
postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia składane wraz z
ofertą. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z ofertą: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik 1F do
SWZ. Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci
elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego
odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez
podmiot udostępniający zasoby podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez
notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące
pięćset złotych, 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
2) w gwarancjach bankowych lub
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia
wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Za datę
wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty
beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa
w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków
dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy
Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub
oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3,
co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej;
b) oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik
(Wykonawca):
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy);
2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na
pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt
2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby
Wykonawca dołączył do oferty dowód potwierdzający dokonanie przelewu.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa przepis art. 98 ustawy
Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki
cywilne) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego; 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. 3) W wypadkach, o których mowa w pkt 2,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w ofercie oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z treścią
formularza oferty – załącznik 1A); 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia,
powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w
art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może
wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w § 14 wzoru
umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us do upływu terminu składania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcom oraz innym podmiotom, które mają lub miały interes w
uzyskaniu zamówienia oraz poniosły lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale
IX ww. ustawy (art. 505 – 590)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przetkanie zlewu- Jastrzębie-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przetkanie zlewu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI