„Remont stopnia rzeki Białej Głuchołaskiej w km 16+283 w miejscowości Bodzanów”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont stopnia rzeki Białej Głuchołaskiej w km 16+283 w miejscowości Bodzanów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-03-21
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00228212
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont stopnia rzeki Białej Głuchołaskiej w km 16+283 w miejscowości Bodzanów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont stopnia rzeki Białej Głuchołaskiej w km 16+283 w miejscowości Bodzanów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f122721-d6d2-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18801,Remont-stopnia-rzeki-Bialej-Glucholaskiej-w-km-16283-w-miejscowosci-Bodzanow.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://www.wody.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania V.ROZ.2710.10.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zadania ma na celu przywrócenie funkcjonalności zniszczonych elementów stopnia rzeki Biała Głuchołaska w km. km 16+283.
Obiekt należy przywrócić do stanu poprzedniego. Przed przystąpieniem do wyceny należy przewidzieć wizję terenową na obiekcie. W zakresie prac remontowych należy uwzględnić wszelkie prace towarzyszące i wymagane do osiągnięcia celu, czyli naprawy wszystkich uszkodzonych elementów obiektu wraz z zakupem i dostawą materiałów. Wykonawca przed przystąpieniem do prac przekaże inwestorowi harmonogram robót.
Na obiekcie uszkodzeniu uległy następujące elementy: na prawym przyczółku jazu całkowitemu zniszczeniu uległy brukowane skarpy przed skrzydełkiem jazu przy poszurze, zapadły się bruki pomiędzy górnym i dolnym skrzydełkiem jazu przy niecce wypadowej, całkowitemu zniszczeniu uległy bruki skarpy przy poszurze. Pozostałe widoczne elementy betonowe skrzydełek jazu uległy podmyciu. Całkowicie zniszczone są ławy oporowe bruków, gurty zamykające bruków, na skarpach, gurty zamykające bruki od góry. Brak bruków i ław zamykających na górnej półce jazu. Brak ubezpieczenia skarp po prawej i lewej stronie poniżej i powyżej jazu.
Do całkowitej odbudowy przewidziano przyczółek prawy oraz umocnienie brzegów poniżej i powyżej jazu.
Lewy przyczółek jazu całkowicie zasypany odkładem rzecznym i porośnięty roślinnością miejscami wystają pojedyncze elementy.
Przed przystąpieniem do prac należy oczyścić teren z porastającej roślinności oraz oczyścić zasypany lewy przyczółek jazu. Następnie wykonać inwentaryzację geodezyjną przez uprawnionego geodetę pozostałych elementów jazu i wykonać czytelny operat geodezyjny. Wykonać co najmniej dwa przekroje jazu w miejscu progu przelewowego (skrzydełko górne jazu) oraz przy wypadzie z niecki wypadowej skrzydełko dolne jazu. Remont i odbudowę prowadzić z zachowaniem istniejących parametrów jazu.
Z uwagi na brak możliwości dokładnej oceny skali uszkodzeń przyczółku lewego, ponieważ jest zasypany rumoszem rzecznym, po jego oczyszczeniu inspektor nadzoru z ramienia zleceniodawcy określi dokładny zakres prac remontowych do wykonania. Przed wykonaniem prac zostanie sporządzona inwentaryzacja uszkodzonych elementów i ich obmiar komisyjnie przez przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy.
W trakcie prac należy prowadzić dziennik robót i książkę obmiarów. Wszystkie prace przed ich wykonaniem powinny być zaakceptowane przez przedstawiciela zamawiającego. Rozliczenie nastąpi operatem wykonawczym na podstawie cen z przetargu (oferty wykonawcy). Końcowe rozliczenie nie może być wyższe niż cena przyjęta w przetargu.
Przyczółek lewy jazu po oczyszczeniu z roślinności i nanosów rzecznych należy: naprawić elementy betonowe poprzez skucie elementów zmurszałych i reprofilację powierzchni betonowych poprzez wykonanie nowej warstwy okładzinowej gr 15 cm zbrojonej siatką 15x 15 fi 6 cm i kotwionej do istniejącej konstrukcji kotwami wklejanymi. Elementy betonowe zniszczone całkowicie rozebrać i odtworzyć jako nowe. Bruki zapadnięte rozebrać i odtworzyć ponownie. Bruki zachowane w dobrym stanie oczyścić
i uzupełnić. Na obiekcie występują skarpy umocnione brukami z trelinki. Uszkodzone rozebrać i ułożyć ponownie na nowej podbudowie, jeżeli stan zachowania trelinki będzie na to pozwalał. Pozostałe bruki wykonać z kamienia łamanego granitowego kostka lub formak o wymiarze boku min. 20x20x20 cm.
Przyczółek prawy.
Całkowitemu zniszczeniu uległy skarpy ponuru i poszuru. W miejscu skarpy ponuru brzeg został wymyty należy go odbudować materiałem miejscowym z odkładu rzecznego po lewej stronie. Skarpy odtworzyć podpierając je od dołu lawą podpierającą wysokości 160 cm i szerokości 60 cm. Od czoła i z góry bruki zamknąć ławami zamykającymi 160 cm x 60 cm. Ławy, ławy zamykające i gurty zbroic czterema petami fi 12 w narożach połączonych strzemionami fi 8 co 45 cm. Na koronie skarp ułożyć bruk o szerokości 1,5 m zamknięty ławą 30 cm 120 cm. Skarpy ponuru i poszuru o długości 10 m poniżej i powyżej niecki wypadowej wykonać jako brukowane z kostki 20cmx20cmx20 cm ułożonej na podbudowie z betonu C20/25 gr 15 cm. Za przyczółkiem należy wykonać drenaż odprowadzający wody z rur drenarskich perforowanych fi 100 mm obsypanych warstwą żwiru w postaci filtra odwrotnego. W przypadku zachowania w dobrym stanie skarp po lewej stronie długość skarp powyżej ponuru i poszuru po prawej stronie dopasować do już istniejących po lewej stronie. Pomiędzy skarpami przewidziano wykonanie płyty ponuru i poszuru grubości 30 cm z betonu C 30/35 zbrojonego siatkami 15x15 cm fi 12. W płycie należy wykonać drenaż odciążający w postaci rur fi 150 przechodzących przez płytę do warstw wodoprzepuszczalnych w rozstawie 3mx3m. Powyżej ponuru i poniżej poszuru uformować brzeg o nachyleniu 1:2 i umocnić narzutem z kamienia ciężkiego o minimalnym wymiarze boku 30 cm
i grubości warstwy 60 cm ułożonym na geowłókninie gramatury 500 g/m2. Narzut kamienny zakotwić w dnie min 60 cm. Układać 75 m powyżej i poniżej jazu po prawej i lewej stronie. Narzut z kamienia ciężkiego należy klinować mechanicznie mniejszymi kamieniami tak, aby wyeliminować wolne przestrzenie pomiędzy dużymi głazami. Przed jazem po prawej stronie wykonać 4 sztuki ostróg z kamienia ciężkiego. Każda ostroga wykonana z 3 m3 kamienia o długości w głąb rzeki 1,5 m i szerokości 2m.
Bruki pomiędzy skrzydełkami z trelinki rozebrać i ułożyć ponownie. Skrzydełko prawe i lewe rozebrać i odtworzyć z zachowaniem wcześniejszych parametrów. Natomiast ławę pod podmytym elementem skrzydełka od wody górnej wykonać na jednym poziomie zgodnym z poziomem posadowienia ławy pod skosem skrzydełka jazu.
W chwili obecnej tylna część skrzydełka podmyta. Na koronie skarp ułożyć bruk o szerokości 1,5 m zamknięty ławą 30 cm 120 cm. Ławę wykonać także na przełamaniu skarpy i bruku na koronie skarpy. Ławy zamykające wykonywać na skarpach, powinny być przedłużeniem gurtów dennych.
Niecka wypadowa – oczyścić z rumoszu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik Nr 11 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik Nr 12 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Przed złożeniem oferty zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia.
Dowód przeprowadzenia wizji lokalnej stanowi dołączenie do oferty potwierdzonego przez Zamawiającego dokumentu zgodnego w treści
z Załącznikiem nr 13 do SWZ.
Termin odbycia wizji każdy z Wykonawców winien ustalić indywidualnie, jednak nie później niż 5 dni przed upływem terminu składania ofert.
Osobami wskazanymi do kontaktu w zakresie wizji terenowej są:
Kierownik Działu Utrzymania ZZ Nysa – Pan Wojciech Szczepański, tel. 600 927 429, Starszy specjalista ZZ Nysa – Pan Leopold Pęcak, tel. 539037155.

Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 009 999,96 zł brutto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej cztery zadania związane z remontem budowli hydrotechnicznych w zakres których wchodziło wykonanie nowych konstrukcji żelbetowych, naprawa uszkodzonych konstrukcji żelbetowych, wykonanie bruków lub narzutów kamiennych. Priorytetem w tym wypadku jest wykonanie konstrukcji żelbetowych w trudnych warunkach gruntowo wodnych, w rozumieniu przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2. Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych, spełniającą następujące wymagania:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił minimum jeden raz funkcję kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu budowy, przebudowy, remontu budowli hydrotechnicznych;
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., - Prawo budowlane (tj. Dz. z 2020 r., poz. 1333), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 poz. 1278), w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia, oraz jest zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego z zachowaniem przepisów BHP i p. poż..;
- jest zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. z. U. z 2019 r. poz. 1117) i posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7.3 W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
7.4 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego).
2. Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego) .
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego) .

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej zgodne w treści z Załącznikiem Nr 13 do SWZ.
4. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, pkt 5 pkt 7, pkt 8 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
6. Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
7. Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów zgodne w treści
z Załącznikiem Nr 9 do SWZ, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
7.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.2 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

8. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 11.7 SWZ (jeżeli dotyczy), zgodne
w treści z Załącznikiem Nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8) ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie (zgodne w treści z Załącznikiem nr 8), z którego wynika, które, roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI