Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku w IX Liceum Ogólnokształcącym,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku w IX Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-09-20
  • ZamawiającyIX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00381563
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku
w IX Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190533393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orłowska 57

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-542

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ixlo.edu.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lo9.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku
w IX Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed80d31a-4bc4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00381229/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku w IX Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed80d31a-4bc4-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: lo9.gdynia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określa rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - w skrócie
„rozporządzenie” lub „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Zamawiający: IX Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Orłowska 57, 81-542 Gdynia
Nazwa nadana zamówieniu: „Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku w IX Liceum Ogólnokształcącym,
przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni”. Oznaczenie sprawy: LO9.Gdy.221/1-7/2023/Kg
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona 10 z 32
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy).
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-
Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu), dostępny
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy” (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/).
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w
postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenie
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (zaleca się formaty
danych .rtf, .pdf, .doc, .docx). W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści
„Formularza do komunikacji”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IX LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W GDYNI adres do korespondencji: ul. Orłowska 57, 81-854 Gdynia, e-mail: sekretraiat@ixlo.edu.gdynia.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Barbara Matczynska-Zatarska,
3) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego:
a) telefon: 58 668 21 58,
b) e-mail: iod.edukacja@gdynia.pl
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - w skrócie „Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia „Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku w IX Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni”. Oznaczenie sprawy: LO9.Gdy.221/1-7/2023/Kg, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LO9.Gdy.221/1-7/2023/Kg

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 211587,54 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku
w IX Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262320-0 - Wyrównywanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zaoferowany okres gwarancji Wykonawca podaje w Formularzu oferty stanowiącym
Załącznik nr 6 do SWZ. W Formularzu oferty Wykonawca podaje okres gwarancji
w miesiącach i liczbach całkowitych większych od zera.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta tego
wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, do oceny
ofert zostanie przyjęty okres 72 miesięcy, a do umowy okres gwarancji podany przez
Wykonawcę w Formularzu oferty.
Ofertą najkorzystniejszą (P) jest oferta, która przedstawia najkorzystniejszy
bilans punktowy kryterium ceny (C) i okresu gwarancji (G): Ppkt = Cpkt + Gpkt
Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zamieszczony w rozddziale XXIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli
wykaże, że posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 70 000 PLN,
2) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną
polegającą na położeniu wykładziny sportowej na podłodze o powierzchni co
najmniej 100 metrów kwadratowych i wartości co najmniej 40 000 PLN;
b) wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a liczy się wstecz od
dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych
wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót
budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r.
poz. 682) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w ust. 1 pkt 2
lit. a SWZ, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych
(ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie
doświadczenia Wykonawcy (ust. 1 pkt 2 lit. a), musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie lub
2) przez co najmniej jeden podmiot udostępniający doświadczenie samodzielnie lub
Zamawiający: IX Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Orłowska 57, 81-542 Gdynia
Nazwa nadana zamówieniu: „Remont sali gimnastycznej, pokoju nauczycieli w-f i magazynku w IX Liceum Ogólnokształcącym,
przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni”. Oznaczenie sprawy: LO9.Gdy.221/1-7/2023/Kg
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona 22 z 32
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co
najmniej jednego z tych Wykonawców.
4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną
przeliczone przez Zamawiającego na PLN według kursu średniego walut obcych
ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski - tabela A na okres lony przez
Zamawiającego termin składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy,
Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego
lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez
Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1,
Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w
postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
zdolności zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót budowlanych
wykonanych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz
dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi
Załącznik nr 10 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2023 r. poz. 129 i 185)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 11 do
SWZ
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 12 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 12 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały zamieszczone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-zamówienia. Miejsce i termin składania ofert zostały określone w rozdziale XIII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda od tych Wykonawców przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów do zabiegów ortopedycznych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdynia: Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa remizy OSP w Rząsce
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi w miejscowości Piecewo
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI