Remont Prosektorium w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont Prosektorium w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyDOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035407
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
remont Prosektorium w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabiszyńska 105

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-439

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kachnikiewicz@dcchp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

remont Prosektorium w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f5253cf-a0f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dcchp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dcchp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzezPlatformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dcchp.4. Wykonawca zamierzającywziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto naPlatformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.5. Wykonawca, przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl.strona/45-instrukcje.6. Sposóbsporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy. 7. Wykonawca, przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformyokreślone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowieńRegulaminu. 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.9. Za datę: 1) przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzezkliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona; 2)zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lubcyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonychpierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę kliknięcia przycisku Wyślij wiadomość po którychpojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminuskładania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Platformie), podwarunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dniprzed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ niewpłynie w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużeniaterminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składaniawniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 11. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcamijest:1) w zakresie proceduralnym: Jerzy Kachnikiewicz e-mail: j.kachnikiewicz@dcchp.pl 12. Wkorespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numeremprzedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestDolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław.2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować podadresem e-mail: a.cieciwa@dcchp.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.3810.12.2021.JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

remont Prosektorium w Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska105, który obejmuje;a) wydzielenie śluzy,b) częściowa wymiana okładzin ściennych iposadzek,c) częściowa wymian stolarki drzwiowej,d) roboty tynkarskie,e)roboty malarskie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. kryterium nr 1 - cena oferty brutto 60% tj. 60 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów:Wartość punktowa kryterium – cena = wartość ofertowa brutto wyliczana jest wg wzoru: gdzie: WP - wartość punktowa R – ranga kryterium (współczynnik 60)CMIN – najniższa cena ofertowa brutto oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofertCN – cena ofertowa brutto oferty ocenianej Oferty spośród ważnych i podlegających ocenie ofert2. Kryterium nr 2 – okres gwarancji -40% tj. 40 pkt.: Wartość punktowa kryterium – cena = wartość ofertowa brutto wyliczana jest w następujący sposób:1) jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję w wymiarze 4 lat otrzyma 0 pkt.;2) jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 5 lat otrzyma 10 pkt.3) jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 6 lat otrzyma 20 pkt.4) jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 7 lat otrzyma 30 pkt.5) jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 8 lat lub dłużej otrzyma 40 pkt.Zakres gwarancji od 24 miesięcy . W przypadku podania krótszego okresu gwarancji niż wymagany (24 miesiące) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym terminu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie termin gwarancji 24 miesięcy. Wartością punktową oceny badanej oferty będzie suma ocen uzyskanych za oba kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, wykształcenia niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywania przez nich czynności oraz informacje do dysponowania tymi osobami:1) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 12 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy,Wykonawca może dysponować osobami wykazanymi w wykazie osób zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. Wskazane osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres realizacji umowy, w celu realizacji potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia. Doświadczenie w/w osób należy liczyć przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.UWAGA! Jeżeli Wykonawca wskaże okres doświadczenia zawodowego bez podania dat dziennych (wyłącznie miesiąc - rok) Zamawiający pominie przy obliczeniu wymaganego okresu skrajnych miesięcy z danego okresu, z uwagi na brak możliwości ustalenia faktycznego okresu doświadczenia w tych miesiącach. Ta sama zasada obowiązywać będzie w przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu doświadczenia zawodowego bez dat miesięcznych (wyłącznie „rok-rok”), wówczas zamawiający pominie skrajne lata.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży podpisany wzór oferty zał. nr 1 do SWZ oraz wypełni przynajmniej dla kierownika budowy zał. nr 6 do SWZ – wykaz osób.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.2) w art.109 ust. 1 pkt 42. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: BRAK PODSTAW DOWYKLUCZENIA:w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp - odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lubz Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej,sporządzonychnie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestrulub ewidencji;Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, októrych mowa jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych bazdanych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowaniao udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuWykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia 1.1 Oświadczenie dotyczące przesłanekwykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert (załącznik nr 3 do SWZ).1.2.Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzieńskładania ofert (załącznik nr 4 do SWZ);zał. nr 6 do SWZ – wykaz osób.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SWZ).2.2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu — jeżeli dotyczy.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:3.1. Wypełniony załącznik nr 6 do SWZ – wykaz osób (przynajmniej dla kierownika budowy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególnościczłonkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać brakpodstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimkażdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza się zmiany niniejszej Umowy w zakresie:1) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany formy prawnej Zamawiającego,3)terminu wykonania oraz przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącymjednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dlaZmawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na którewykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji,4) zamiany materiałów iurządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystnedla Zamawiającego i przez niego zaakceptowane. Będą to przykładowo, okoliczności:a)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację ikonserwację wykonanego przedmiotu Umowy;b) powodujące poprawienie parametrówtechnicznych;c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lubzmiany potrzeb Zamawiającego lub zmiany obowiązujących przepisów.Dodatkowo możliwa jestzmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercieprzetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tychmateriałów lub urządzeń5) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będziewynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,6) aktualizacji rozwiązań z uwagi napostęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,7) Terminu wykonania wprzypadku:a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, lub innego Wykonawcyrealizującego inne roboty budowlane na terenie Centrum, zatrudnionego przez Zamawiającego,albo z powodu innych przyczyn o obiektywnym charakterze, których nie dało się wcześniejprzewidzieć,b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lublokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,c) wystąpieniaokoliczności, których strony w dacie zawarcia umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimozachowania należytej staranności,d) podpisania umowy na zamówienia wykraczające pozaprzedmiot zamówienia podstawowego, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na terminwykonania niniejszej umowy.8) podwykonawców,9) zmiany osób reprezentujących lubwykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiejstrony, w następujących przypadkach:a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,b)niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,c) jeżeli zmiana stanie się koniecznaz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dcchp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie mieszkania - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do sprzątania w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI