REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. ZEROMSKIEGO 4/6

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. ZEROMSKIEGO 4/6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-05-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-16
  • Numer ogłoszenia545364-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545364-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta: REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. ZEROMSKIEGO 4/6
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, krajowy numer identyfikacyjny 29239760800000, ul. Żeromskiego  4/6 , 25-369   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 676 673, e-mail monika.lisowska@dpsalberta.pl, faks 41 3676 673 wew. 230.
Adres strony internetowej (URL): www.dpsalberta.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://dpsalberta.pl/?page_id=1350

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://dpsalberta.pl/?page_id=1350

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach ul. Żeromskiego 4/6, 25-369 Kielce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. ZEROMSKIEGO 4/6
Numer referencyjny: 1/PN/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dwie inwestycje realizowane w tym samym czasie wykonanie i odbiór robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach przy ul. Żeromskiego 4/6. Zadanie inwestycyjne 1- DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY, PRACOWNI I KORYTARZA TERAPII ZAJĘCIOWEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. ZEROMSKIEGO 4/6” Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności ( zgodnie z załączonym przedmiarem): ŚWIETLICA TERAPII ZAJĘCIOWEJ 1. zmycie starej farby na ścianach i sufitach 2. zeskrobanie starej farby klejowej 3. odbicie pasów odchodzącej szpachli 4. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych z tarketu 5. skucie wylewki na podłogach 6. położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy cementowej grubości pod posadzki 7. gruntowanie podłoży 8. położenie posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych „Gres” drewnopochodnych na zaprawach klejowych (do uzgodnienia z Zamawiającym) 9. ułożenie cokolików z płytek kamionkowych 1. wymiana 8 okien z PCV, 5-komorowe, 3-szybowe o współczynniku 0,7, rozwierane i uchylno- rozwierane , dwudzielne, klamka z zamkiem na kluczyk, napowietrznik 10. zakup i montaż odbojnic o szerokości 40 cm grubość 18 mm z płyty meblowej z okleinowaniem (do uzgodnienia z Zamawiającym) 11. ochrona narożników kątownikiem aluminiowym 12. obróbka glifów przy oknach 13. demontaż kinkietów i lamp sufitowych 14. wkucie przewodów zasilających lampy i kinkiety na podłożu ceglanym 15. demontaż karniszy 16. montaż 2 dodatkowych grzejników aluminiowych kolumnowych 600/1400 wraz z rurkami przyłączeniowymi do grzejników c.o. do 10-15 mm 17. montaż zaworów do regulacji c.o. z termostatem 18. przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, gniazdka i wyłączniki 19. montaż opraw ledowych oświetleniowych dużych plafonów szklanych na 4 żarówki – 12 szt. 20. ułożenie istniejących przewodów płaskich w tynku 21. wymiana kratek wentylacyjnych 22. demontaż starych i montaż nowych gniazd wtyczkowych, gniazda antenowego, oświetlenia ewakuacyjnego 23. reperacja glifów 24. 2-krotne malowanie farbą olejną elementów metalowych 25. gruntowanie podłoży 26. akrylowanie i i silikonowanie powierzchni pod malowanie 27. uzupełnienie pęknięć pianką do pęknięć 28. szpachlowanie ubytków 29. przyklejenie 1-warstwy siatki na ścianach 30. położenie gładzi gipsowej 2-warstwowej na ścianach 31. 2-krotne malowanie farbami lateksowymi KORYTARZ PRZY TERAPII ZAJĘCIOWEJ 1. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych z tarketu 2. skucie wylewki na podłogach 3. położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy cementowej grubości pod posadzki 4. gruntowanie podłoży 5. położenie posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych „Gres” drewnopochodnych na zaprawach klejowych (do uzgodnienia z Zamawiającym) 6. ułożenie cokolików z płytek kamionkowych drewnopodobnych 7. demontaż świateł ewakuacyjnych 8. montaż opraw ewakuacyjnych 9. demontaż i montaż nowych odbojnic o szerokości 40 cm grubość 18 mm z płyty meblowej z okleinowaniem (do uzgodnienia z Zamawiającym) 10. demontaż starych i montaż nowych gniazd wtyczkowych, gniazda antenowego 11. demontaż lamp sufitowych 12. przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, gniazdka i wyłączniki 13. ochrona narożników kątownikiem aluminiowym 14. zmycie starej farby na ścianach i sufitach 15. zeskrobanie starej farby klejowej 16. odbicie pasów odchodzącej szpachli 17. uzupełnienie pęknięć pianką do pęknięć 18. szpachlowanie ubytków 19. akrylowanie i i silikonowanie powierzchni pod malowanie 20. 2-krotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków, ściany wewnętrzne 3-krotnie 21. malowanie farbą olejną ościeżnic z czyszczeniem 22. lakierowanie powierzchni metalowych, grzejników 23. wymiana listew przy drzwiach PRACOWNIA TERAPII ZAJĘCIOWEJ 1. zmycie starej farby na ścianach i sufitach 2. zeskrobanie starej farby klejowej 3. odbicie pasów odchodzącej szpachli 4. demontaż starej umywalki i baterii umywalkowej 5. rozebranie wykładziny ściennej z płytek 6. wkucie przewodów zasilających lampy 7. montaż 2 opraw oświetleniowych – plafonów na 4 żarówki 8. uzupełnieni tynków pod glazurę 9. gruntowanie podłoży 10. położenie glazury przy umywalce ( do uzgodnienia z Zamawiającym) 11. montaż umywalki pojedynczej porcelanowej z syfonem gruszkowym z tworzywa sztucznego + szafka 12. montaż nowej baterii umywalkowej 13. wykucie kratek wentylacyjnych i drzwiczek 14. montaż wentylatorów promieniowych z polichlorku winylu z włącznikiem 15. demontaż karniszy 16. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych z tarketu 17. skucie wylewki na podłogach 18. położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy cementowej pod posadzki 19. położenie posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych „Gres” drewnopochodnych na zaprawach klejowych (do uzgodnienia z Zamawiającym) 20. cokoliki płytek kamionkowych „Gres” drewnopodobnych 21. zakup i montaż odbojnic o szerokości 40 cm gr 18 mm z płyty meblowej z okleinowaniem 22. lakierowanie powierzchni metalowych, grzejników 23. przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, gniazdka i wyłączniki 24. demontaż i montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych z podłączeniem, podtynkowe, podwójne 25. uzupełnienie pęknięć pianką do pęknięć 26. przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach 27. szpachlowanie ubytków 28. akrylowanie i i silikonowanie powierzchni pod malowanie 29. położenie gładzi gipsowej na ścianach (2-warstwowa) 30. 2-krotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków, ściany wewnętrzne 3-krotnie Zadanie inwestycyjne 2 pn.: „DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ KAWIARENKI I MAGAZYNU PRZY TERAPII ZAJECIOWEJ W DPS UL. ZEROMSKIEGO 4/6” Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności ( zgodnie z załączonym przedmiarem): KAWIARENKA PRZY TERAPII ZAJECIOWEJ 1. zmycie starej farby na ścianach i sufitach 2. zeskrobanie starej farby klejowej 3. odbicie pasów odchodzącej szpachli 4. wymiana 1 okna z PCV, okno 5-komorowe, 3-szybowe o współczynniku 0,7, rozwierane i uchylno- rozwierane , dwudzielne, klamka z zamkiem na kluczyk, napowietrznik 5. demontaż lamp sufitowych 6. wkucie przewodów zasilających lampy i kinkiety 7. przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, gniazdka i wyłączniki 8. montaż opraw ledowych oświetleniowych plafonów szklanych na 2 żarówki – 6 szt. 9. malowanie farbą olejną ościeżnic oraz drzwi (2-krotne) wraz z czyszczeniem 10. demontaż starych i montaż nowych gniazd wtyczkowych 11. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych z gumoleum 12. skucie wylewki na podłogach 13. położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy cementowej oraz samopoziomującej pod posadzki 14. gruntowanie podłoży 15. położenie posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych „Gres” drewnopochodnych na zaprawach klejowych (do uzgodnienia z Zamawiającym) 16. ułożenie cokolików z płytek kamionkowych drewnopodobnych 17. ochrona narożników kątownikiem aluminiowym 18. obróbka glifów przy oknach 19. akrylowanie i i silikonowanie powierzchni pod malowanie 20. przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach 21. szpachlowanie gipsem na ścianach ( 2-warstwy) 22. położenie gładzi na ścianach (2-warstwy) 23. gruntowanie podłoży 24. malowanie farbami lateksowymi starych tynków ( 2-krotne) 25. montaż 2 szt. grzejników aluminiowych kolumnowych wraz ze wszystkimi przyłączami 26. montaż zaworów do regulacji c.o. z termostatem – 2 szt. MAGAZYN TERAPII ZAJECIOWEJ 1. zmycie starej farby na ścianach i sufitach 2. zeskrobanie starej farby klejowej 3. odbicie pasów odchodzącej szpachli 4. ustawienie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych, pokrycie obustronne, ścianki jednowarstwowe 5. ościeżnice drewniane i skrzydła drzwiowe zewnętrzne, ościeżnice zwykłe 6. skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, fabrycznie wykończone, pełne 1- skrzydłowe 7. demontaż karniszy 8. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych z tarketu 9. skucie wylewki 10. położenie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy cementowej oraz samopoziomującej pod posadzki 11. gruntowanie podłoży 12. położenie posadzek wielobarwnych z płytek kamionkowych „Gres” drewnopochodnych na zaprawach klejowych (do uzgodnienia z Zamawiającym) 13. ułożenie cokolików z płytek kamionkowych 14. demontaż lamp sufitowych 15. wkucie przewodów zasilających lampy i kinkiety 16. montaż opraw oświetleniowych plafonów szklanych na 2 żarówki – 2 szt. 17. ułożenie przewodów płaskich w tynku 18. ochrona narożników kątownikiem aluminiowym 19. akrylowanie i i silikonowanie powierzchni pod malowanie 20. gruntowanie podłoży 21. szpachlowanie gipsem na ścianach ( 2-warstwy) 22. położenie gładzi na ścianach (2-warstwy) 23. malowanie farbami lateksowymi starych tynków ( 2-krotne) 24. montaż 2 szt. grzejników aluminiowych kolumnowych wraz ze wszystkimi przyłączami montaż zaworów do regulacji c.o. z termostatem – 2 szt Uwaga 1 1. Wykonawca w zastępstwie karniszy zamontuje rolety tzw. „dzień-noc, 2. Zamawiający przewiduje zamienność wykonania robót w tej samej kwocie (czyli w tej kwocie mogą być robione zmiany) 3. Wykonawca wystawi dwie faktury na każdą inwestycję z osobna.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-8
45300000-0
45400000-1
45111200-1
45262500-6
45410000-4
45442000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.. 6.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. będą prace z zakresu wykonania robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych, robót przygotowawczych, rozbiórkowych i demontażowych, robót usuwania gruzu, robót betonowych, wykonaniu podłoża i posadzki, tynkowania i okładzina ścian, malowania ścian, wykonania instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych. Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa STWiORB, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. 6.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji. 6.4. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego, oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 6.5 Zamówienie o którym mowa w pkt.6.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 6.2.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 100 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem budynku użyteczności publicznej lub budynków użyteczności publicznej*. Wymagana wartość roboty - minimum 100 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. * budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 ) 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace brukarskie na terenie woj.świętokrzyskiego
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy do współpracy brygady/firmy brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI