Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu w obrębie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu w obrębie pięter VIII-XI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-11
  • Numer ogłoszenia608353-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608353-N-2019 z dnia 2019-10-11 r.

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu w obrębie pięter VIII-XI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 15447382000000, ul. ul. Grunwaldzka  158 , 60-309  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 506 020, e-mail zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl, faks 618 506 131.
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nfz-poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, Punkt podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu w obrębie pięter VIII-XI
Numer referencyjny: ZP.261.21.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w obszarze pięter VIII-XI, w budynku przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu. 2. Zamawiający przewiduje wykonywanie prac remontowych w czterech etapach, gdzie każdy z etapów stanowić będzie obszar 1 piętra. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy wraz z dokumentacją, stanowiącą załączniki do umowy, tj.: a. „Remont pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Poznaniu, na piętrach VIII-XI, przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu” – stanowiący załącznik nr 1 do umowy, b. „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: roboty budowlane” –stanowiący załącznik nr 2 do umowy, c. „Kosztorys ofertowy” Wykonawcy sporządzonym w oparciu o „Przedmiar robót – branża budowlana” – stanowiący załącznik nr 3 do umowy, d. „Kosztorys ofertowy” Wykonawcy sporządzonym w oparciu o „Przedmiar robót – branża sanitarna” – stanowiący załącznik nr 4 do umowy, e. „Dokumentacja projektowa instalacji elektrycznych” – stanowiąca załącznik nr 5 do umowy, f. „Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony w oparciu o „Kosztorys przedmiar robót” – branża elektryczna, stanowiący załącznik nr 6 do umowy, g. „Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych” branża elektryczna, stanowiące załącznik nr 7 do umowy. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych do rozwiązań zaprojektowanych, pod warunkiem zachowania parametrów funkcjonalnych i jakościowych zaprojektowanych rozwiązań. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego do zaprojektowanego, Wykonawca w ofercie wskazuje rozwiązanie równoważne wraz z dowodami, że zaoferowane rozwiązanie spełnia warunki równoważności. 5. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się zatrudniać na umowę o pracę w okresie trwania umowy osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, roboty posadzkarskie i malarskie, roboty elektryczne, w tym niskoprądowe.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45331100-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie zgodnym z ofertą, lecz nie dłuższym niż 180 dni od dnia rozpoczęcia robót. Termin realizacji robót stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W tym postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200.000,00 zł na jedno zdarzenie.
Informacje dodatkowe 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dla spełniania warunków udziału w postępowaniu wystarczy, aby jeden z podmiotów w całości spełniał warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia oraz aby jeden z podmiotów w całości spełniał warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w przypadku uprawnień i szczególnych funkcji w budownictwie nie ma ograniczenia w zakresie wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca nie może posługiwać się potencjałem podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnego ubezpieczenia OC.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane (roboty ogólnobudowlane) – o wartości łącznej równej lub przekraczającej kwotę 800.000,00 zł. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - tj. dysponował Kierownikiem budowy – kierownikiem robót budowlanych, posiadającym uprawnienia do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającym minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe (w okresie od uzyskania uprawnień), który kierował co najmniej jedną robotą budowlaną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, a podmioty te zrealizują ten zakres roboty budowlanej do realizacji którego są wymagane zdolności zawodowe. 2. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec podmiotu oddającego zasób przesłanki wykluczenia z postępowania, w zakresie określonym w pkt 7 SIWZ – Podstawy wykluczenia z postępowania. 4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dla spełniania warunków udziału w postępowaniu wystarczy, aby jeden z podmiotów w całości spełniał warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia oraz aby jeden z podmiotów w całości spełniał warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w przypadku uprawnień i szczególnych funkcji w budownictwie nie ma ograniczenia w zakresie wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. W przypadku wykazywania spełnienia warunku w zakresie doświadczenia wyłącza się możliwość sumowania doświadczeń podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sumowania doświadczeń Wykonawcy i podmiotu użyczającego swoje zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz sumowania doświadczeń podmiotów użyczającego swoje zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru/CEIDG Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Na podstawie § 10 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r poz. 1126 ze zm.), Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnopolskiej, bezpłatnej bazy danych. Wykonawca w ofercie obowiązany jest wskazać dostępność dokumentu w formie elektronicznej i wskazuje ich adresy internetowe. Zamawiający prosi o podanie numeru KRS Wykonawcy. 2) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4) Oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 5) Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami lokalnymi Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie w zakresie nie zalegania z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Wykazanie braku podstaw wykluczenia przez Wykonawców mających siedzibę poza RP Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa następujące dokumenty: 1) Informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, 2) Potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Nie otwarto likwidacji Wykonawcy lub nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty określone w ppkt 1 powinny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty określone w ppkt 2 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Dokumenty (zaświadczenia) mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, oświadczenia własne Wykonawcy należy złożyć w oryginale. Wykazanie braku podstaw wykluczenia w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, że podmiot, z którego potencjału korzysta nie podlega wykluczeniu z postępowania. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa komplet dokumentów wymienionych w pkt 8.1. SIWZ, dotyczących podmiotu, z którego potencjału Wykonawca korzysta. Badanie ofert Zamawiający dokona badania całokształtu treści złożonej oferty, biorąc pod uwagę w szczególności treść Formularza ofertowego, kosztorysów oraz złożonych oświadczeń. Zamawiający będzie oceniać, czy treść złożonych oświadczeń oraz dokumentów uwiarygadniających złożone oświadczenia jest jednoznaczna, zrozumiała, spójna i odpowiada treści niniejszej SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, wraz z ofertą Wykonawca składa Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie kwalifikacji zawodowych, wraz z ofertą Wykonawca składa Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. 3. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy będzie wzywać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty przekazania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, wyżej określonych referencji lub innych dokumentów stanowiących dowody, że roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie są w szczególności informacje, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane. 4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji– dowodem są inne dokumenty. 5. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy będzie wzywać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty przekazania wezwania kopię polisy OC (lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy o ubezpieczenie), wraz z kopią potwierdzenia opłacenia składek. 6. Zamawiający oceni treść przedłożonych dokumentów na zasadzie oceny: „spełnia/nie spełnia”, sprawdzając aktualność oraz treść dowodów w zakresie wymaganym do realizacji zamówienia. 7. W razie korzystania z potencjału innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, w okresie realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do SIWZ), b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ), c) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wzór – załącznik nr 3 do SIWZ), d) Wykaz robót budowlanych (pkt. 6 ppkt 1SIWZ), e) Wykaz osób (pkt. 6 ppkt 2 SIWZ), f) Kosztorysy ofertowe – przygotowany na formularzach tożsamych z przedmiarami robót. g) Pełnomocnictwo - Jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę lub osoby uprawnione zastępuje inna osoba, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. h) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia i) Potwierdzenie wniesienia wadium przetargowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wartość wadium wynosi: 30.000 zł (trzydzieści tysięcy złotych). 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu przelewu na konto Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wymaga się złożenia oferty w formie pisemnej.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją oraz innymi określonymi wymaganiami w sytuacji, gdy dokonanie zamian będzie uzasadnione i zgodne z zasadami wiedzy technicznej, i nie będzie powodować dodatkowych obciążeń finansowych dla Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia potrzeby wykonania robót dodatkowych, nie przewidzianych w zamówieniu podstawowym, lecz ściśle związanych z wykonywanymi robotami podstawowymi i mającymi wpływ na poprawność ich wykonania, dopuszcza się wykonanie robót dodatkowych wg cen określonych w zamówieniu podstawowym lub rynkowych. Zmiany zostaną wprowadzone zgodnie z przepisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i cenowego przedmiotu umowy, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót okaże się zbędne, lub wynikać będzie ze zmiany koncepcji lub błędów w dokumentacji - wg cen określonych w kosztorysie ofertowym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie balustrady do schodów zewnętrznych drewnianych, dodatkowo wykonanie ścianki ozdobnej na taras w formie lameli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI