Remont nawierzchni tłuczniowych 2021/2022 – roboty utrzymaniowe

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni tłuczniowych 2021/2022 – roboty utrzymaniowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044902
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni tłuczniowych 2021/2022 – roboty utrzymaniowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178754636

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000650614

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Joselewicza 4

1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów

1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.11.9.) Numer telefonu: 178754636

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni tłuczniowych 2021/2022 – roboty utrzymaniowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dd0234-a9a4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.erzeszow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów / oświadczeń/ wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem pocztyelektronicznej przetargi@erzeszow.pl . 2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuapuzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowaniaoferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto naePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150MB.6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań"na miniPortalu.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).8. Oferta musibyć sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatamiwyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertęnależy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-I.271.19.60.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni tłuczniowych na terenie Rzeszowa poprzez remonty cząstkowe materiałem kamiennym oraz wykonanie nawierzchni (podbudowy) z materiału kamiennego:a) Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego grubość warstwy do 15 cm - wywóz gruzu do 25 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub do utylizacji – 450 m2,b) Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego grubość warstwy powyżej 15 do 30 cm - wywóz gruzu do 25 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub do utylizacji – 450 m2,c) Koryta wykonywane mechanicznie, głębokość do 15·cm, wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku do 25 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego lub do zagospodarowania przez Wykonawcę – 450 m2,d) Koryta wykonywane mechanicznie, głębokość powyżej 15 cm do 35·cm wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku do 25 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego lub do zagospodarowania przez Wykonawcę – 450 m2,e) Koryta wykonywane mechanicznie, głębokość powyżej 35 cm do 55·cm, wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku do 25 km - na miejsce wskazane przez zamawiającego lub do zagospodarowania przez Wykonawcę – 450 m2,f) Profilowanie i zagęszczanie nawierzchni drogi mechanicznie (równiarka, koparka) – 450m2,g) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku, mechanicznie gr. warstwy 10 cm – 650 m2,h) Przełożenie płyt drogowych na podsypce piaskowej grubości 10 cm - materiał inwestora – 30 m2,i) Ułożenie płyt drogowych na podsypce piaskowej grubości 10 cm - materiał inwestora – 30 m2,j) Ułożenie płyt drogowych na podsypce piaskowej grubości 10 cm (nowe płyty) – 26 m2,k) Wykonanie nawierzchni materiałem inwestora o gr. do 10 cm z mechanicznym rozłożeniem rozściełaczem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1300 m2,l) Wykonanie nawierzchni materiałem inwestora o gr. do 10 cm z ręcznym rozłożeniem (koparką lub równiarką) i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1300 m2,m) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa dolna, po uwałowaniu gr. 10·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym - 1700 m2,n) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa dolna, po uwałowaniu gr. 15·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1700 m2,o) Nawierzchnie z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa górna, po uwałowaniu gr. 10·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1700 m2,p) Nawierzchnie z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego), warstwa górna, po uwałowaniu gr. 15·cm z mechanicznym rozłożeniem i zagęszczeniem walcem 10-tonowym – 1700 m2,q) Rozłożenie gruzu pochodzącego z rozbiórki nawierzchni i elementów dróg z mechanicznym zagęszczeniem - materiał Zamawiającego – 600 m3,r) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni tłuczniowej, kamieniem łamanym z mechaniczne zagęszczenie tłucznia z zaklinowaniem, głębokość wybojów do 7 cm – 3900 m2,s) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni tłuczniowej, kamieniem łamanym z mechaniczne zagęszczenie tłucznia z zaklinowaniem, głębokość wybojów do 10 cm – 3900 m2,t) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni tłuczniowej, kamieniem łamanym z mechanicznym zagęszczeniem i zaklinowaniem, głębokość do 15 cm – 3900 m2,u) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni materiałem zamawiającego z transportem do 25 km, ręcznym rozłożeniem i mechanicznym zagęszczeniem o grubości średnio 7 cm – 3900 m2,v) Uzupełnienie poboczy, ubytków lub kolein w nawierzchni materiałem zamawiającego z transportem do 25 km, ręcznym rozłożeniem i mechanicznym zagęszczeniem, materiał zamawiającego – 500 m3,w) Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej (pliki DXF, DGN) oraz papierowej na żądanie zamawiającego – 3 szt.,x) Karczowanie pni wraz z wywiezieniem – 44 szt.,y) Mechaniczne ścianie drzew do śr. 10 cm (nie wymagające pozwolenia na wycinkę) wraz z wywiezieniem – 30 szt.,z) Mechaniczne karczowanie (drzew owocowych, krzaków, żywopłotów) – 100 m2,ź) Transport materiałów budowlanych tzn. kostki, płytek betonowych, płyt ażurowych, płyt drogowych, gruzu lub wraz z załadunkiem i rozładunkiem do 25 km – 600 m3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w pozycjach od 1 do 27.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rodzaj i maksymalna wartość opcji: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w poz. nr 1 – 27 do kwoty: 609 655,00 zł netto. 8.2. Okoliczności skorzystania z opcji: Po realizacji zamówienia w zakresie podstawowym (wyczerpaniu środków przewidzianych na realizację pozycji wg kolumny „Podstawowa ilość jednostek”) zamawiający skorzysta z prawa opcji; warunkiem będzie posiadanie środków finansowych na realizację usług (szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 2 wzoru umowy).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Określenie przedmiotu: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni tłuczniowych na terenie Rzeszowa poprzez remonty cząstkowe materiałem kamiennym oraz wykonanie nawierzchni (podbudowy) z materiału kamiennego.Zakres robót budowlanych: Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w pozycjach od 1 do 27.Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach, w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację - do kwoty 609 655,00 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie lub utrzymaniu nawierzchni (podbudowy) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego) w ilości co najmniej 5 000 m2. Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót lub w ramach jednej umowy.Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą doświadczenie i uprawnienia budowlane*:• kierownik budowy posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń;- doświadczenie zawodowe w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót** jednego zadania polegającego na wykonaniu lub remoncie lub utrzymaniu nawierzchni (podbudowy) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego).* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. ** Funkcję kierownik budowy lub kierownik robót należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: warunek doświadczenie Wykonawcy (określony w rozdziale VI. 1.4.1.a) i b) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych. 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA; 2) dokument/y potwierdzający/eumocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celupotwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającegozasoby jest umocowana do jego reprezentowania: a) odpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innegowłaściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeliZamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ileWykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającegozasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotuudostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynikaz dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwalub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lubpodmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyćdo OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ; c) pełnomocnictwo – jeśliwymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentujepełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówieniapublicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółkicywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b) 3. zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiuwykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy) 4. kosztorys ofertowy5. wadiumwniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczeniawskazane w sekcji V pkt 5.5 i 5.6 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jakowspólne. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosownepełnomocnictwo. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określonąw art. 366 Kodeksu cywilnego.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie zpełnomocnikiem.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisaćdane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, anie tylko pełnomocnika.6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonająposzczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.7. Zamawiającyzastrzega osobiste wykonanie przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących pozycji nr 8, 9,10 i 11 wyszczególnionych w przedmiarze robót.8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawcówubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiającybędzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone wprojektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotuprowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzeczZamawiającego którym jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Zamówienie zostało ujęte wplanie postępowań sporządzonym przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie Numer w BiuletynieZamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2021/BZP 00000406/05/P.Identyfikator pozycji planu: 1.1.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 12 miesięcyod podpisania umowy.
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Generalny Wykonawca zleci wykonanie prac brukarskich, asfaltowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Przystępując do realizacji inwestycji przez STRABAG Sp. Z o.o. zadania pn. "Budowa Nowego Centrum Rozwojowego" przy Ul. Hofmanowej w Rzeszowie, zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie kompleksowej oferty cenowej na wykonanie nawierzchni wg dokumentacji z załącznika oraz zestawienia orientacyjnego w załączniku. Wycenę proszę przedstawić w dwóch opcjach : -Kompleksowo z materiałami brukarskimi tj kostka, krawężniki, obrzeża -Kompleksowo podbudowy bez materiałów brukarskich. -Dodatkowo proszę o wycenę odtworzenia nawierzchni asfaltowych w ilości około 200m2(roboty naprawcze) Termin składania ofert: 2024-05-24 Planowany termin rozpoczęcia lipiec 2024. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI