Remont mostu na rzece Żyłka w ciągu drogi powiatowej Nr 1237R Wólka Łętowska-Łowisko-Górno...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont mostu na rzece Żyłka w ciągu drogi powiatowej Nr 1237R Wólka Łętowska-Łowisko-Górno w km 3+081 w miejscowości Łowisko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-28
  • Numer ogłoszenia590342-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590342-N-2019 z dnia 2019-08-28 r.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie: Remont mostu na rzece Żyłka w ciągu drogi powiatowej Nr 1237R Wólka Łętowska-Łowisko-Górno w km 3+081 w miejscowości Łowisko
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 12575570000000, ul. ul. Budziwojska  149 , 35-317  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 636 134, e-mail przetargi@zdp.rzeszow.pl, faks 178 636 113.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu na rzece Żyłka w ciągu drogi powiatowej Nr 1237R Wólka Łętowska-Łowisko-Górno w km 3+081 w miejscowości Łowisko
Numer referencyjny: ZDP-5-DZP/373/12/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. ZAKRES ZAMÓWIENIA: ROBOTY DROGOWE 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,09 km; 2. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość warstwy do 15 cm - 331 m2; 3. Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów i gruzu na składowisko Wykonawcy - elementy betonowe i żelbetowe - 52 m3; 4. Rozebranie podbudowy z kruszywa o średniej grubości 50 cm - 130 m2; 5. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o średniej grubości do 20 cm na dojazdach (frezowanie) - 122 m2; 6. Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej wraz z konstrukcją - 34 m2; 7. Rozebranie krawężników betonowych - 20 m; 8. Rozebranie obrzeży betonowych - 20 m; 9. Rozebranie przepustów z rur betonowych - istniejąca kanalizacja deszczowa - 8 m; 10. Rozebranie przepustów z rur typu HDPE - istniejąca kanalizacja deszczowa - 8 m; 11. Rozebranie ścianek czołowych przepustów (wylot kanalizacji) - 1 szt.; 12. Rozebranie znaków drogowych, pionowych - 2 szt.; 13. Wykonanie rozbiorki istniejących studni kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami - 4 szt.; 14. Wykonanie rozbiórki studni rewizyjnych z rur żelbetowych o średnicy 1000 mm - 2 szt.; 15. Wykonanie rozbiórki rusztu stalowego z dźwigarów stalowych o konstrukcji walcowanej wraz z łożyskami - 1 kpl.; 16. Wykonanie rozbiórki pomostu drewnianego wraz z utylizacją - 31 m3; 17. Roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie - 162 m3; 18. Wykonanie wykopów z transportem urobku na odkład/nasyp - 238 m3; 19. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-VI - 160 m3; 20. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur dwuściennych typu PP, PE o średnicy 600 mm, SN8 - 22 m; 21. Wykonanie przykanalików z rur typu PP o średnicy 200 mm, SN10, lita - 22,5 m; 22. Wykonanie kompletnych studni rewizyjnych z rur typu PP, PE o średnicy 1200 mm - 2 szt.; 23. Wykonanie kompletnych studzienek ściekowych z rur typu PP, PE o średnicy wewnętrznej 500 mm - 4 szt.; 24. Wykonanie obudowy wylotów kolektorów z elementów żelbetowych - 2 szt.; 25. Wykonanie regulacji pionowej kratek ściekowych na studzienkach - 2 szt.; 26. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, średnia głębokość koryta 64 cm - 240 m2; 27. Wykonanie warstwy odsączajacej z piasku, grubość warstwy 15 cm - pod chodniki dla pieszych - 64 m2; 28. Wykonanie warstwy odsączajacej z piasku, grubość warstwy 20 cm -180 m2; 29. Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, grubość warstwy 3-4 cm - 56 m2; 30. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 2 302 m2; 31. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 2 302 m2; 32. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna, grubość 15 cm - podbudowa chodnika dla pieszych - 56 m2; 33. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna, grubość 25 cm - 137 m2; 34. Wykonanie podbudowy z chudego betonu C12/15, grubość warstwy 20 cm - 13,3 m2; 35. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC22P, grubość warstwy 8 cm - 131 m2; 36. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 4 cm, na moście - 75 m2; 37. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca, AC16W, grubość warstwy 6 cm, na dojazdach - 1 959 m2; 38. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 4 cm, na moście - 75 m2; 39. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna AC11S, grubość warstwy 5 cm, na dojazdach - 1 926 m2; 40. Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm - 331 m2; 41. Uzupełnienie poboczy kruszywem kamiennym łamanym, stabilizowanym mechanicznie, grubość po zagęszczeniu 20 cm - 20 m2; 42. Ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych - 2 szt.; 43. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - bezprzekładkowych typu H2 W4 A - 64 m; 44. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - 100 m; 45. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm prostokątnej, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, warstwie kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm oraz warstwie gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa grubości 12 cm - 112 m2; 46. Ustawienie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30cm na suchym betonie grubości 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 136 m; 47. Ułożenie ścieków o szerokości 30 cm z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z betonu C12/15 grubości 15 cm - 11,2 m; ROBOTY MOSTOWE 1. Wykonanie systemowego deskowania korpusu przyczółków - 2 kpl.; 2. Wykonanie wzmocnienia podpory betonem klasy C30/37 - na lądzie. Korpus przyczółka i skrzydełka - 46 m3; 3. Wywiercenie otworów i osadzenie kotew stalowych o średnicy 25mm i o długości 500mm - na lądzie. Korpus przyczółka - 37,5 m; 4. Wywiercenie otworów i osadzenie kotew stalowych o średnicy 25mm i o długości 350mm - na lądzie. Skrzydełko przyczółka, kotwy pionowe - 18 m; 5. Wywiercenie otworów i osadzenie kotew stalowych o średnicy 20mm i o długości 200mm - na lądzie. Skrzydełko przyczółka, kotwy poziome - 17,6 m; 6. Wykonanie i wbudowanie konstrukcji stałego wyposażenia - 4 szt.; 7. Zakup, transport i montaż zbrojenia ze stali kl. A-III N dla przyczółków i skrzydełek - 7 633,5 kg; 8. Wykonanie i demontaż rusztowań - 2 kpl.; 9. Wykonanie naprawy pionowych powierzchni podpór metodą torkretowania zaprawami betonowymi na głębokość do 10 cm - na lądzie - 34 m2; 10. Wykonanie siatki zbrojeniowej ze stali kl. A-II - 680 kg; 11. Montaż prefabrykowanych belek spreżonych, przęsła o rozpiętości do 15 m - nad wodą. Belki typu Kujan o długości L=11,64 m - 14 szt.; 12. Wykonanie części ustroju nośnego "na mokro" z betonu klasy C30/37 - 50 m3; 13. Wykonanie zbrojenia dla części ustroju "na mokro" ze stali klasy AIII - 4 158 kg; 14. Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych z betonu poliuretanowego o wymiarach 4x60x100cm - 0,95 m3; 15. Wykonanie płyty chodnikowej "na mokro" z betonu klasy C30/37 (B-35) - 11,9 m3; 16. Osadzenie kotew zamocowań balustrad, barier, latarni, kotew kap chodnikowych, itp. - 168 kg; 17. Wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem, deską gzymsową a betonem chodnika materiałem trwale plastycznym odpornym na działanie promieni UV - 79,2 m; 18. Wykonanie zbrojenia kap za stali klasy AIII N (B500SP) - 1 314 kg; 19. Wykonanie przekrycia dylatacyjnego - "uciąglenie nawierzchni" poprzez zazbrojenie siatkami z tworzyw - 18 m; 20. Montaż saczków odwodnienia izolacji - saczki z HDPE, średnica 48 mm - 4 szt.; 21. Wykonanie drenów z kruszywa lakierowanego żywicami syntetycznymi z taśmą - 25 m; 22. Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej "na zimno" - powierzchnie pionowe i poziome - 109 m2; 23. Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach poziomych - 1 x papa - 170,5 m2; 24. Montaż stalowych bariero-poręczy - 40 m; 25. Ustawienie krawężników kamiennych 20x20cm z kotwami stalowymi osadzonymi na żywicy, na podlewce z mieszanek niskoskurczowych - 25 m; 26. Ustawienie krawężników kamiennych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - 14 m; 27. Wykonanie odwodnienia zasypki przyczółka z użyciem warstwy filtracyjnej z kruszywa łamanego 8/16 w osłonie z geowłókniny z zastosowaniem rury perforowanej PP 125 mm, grubość 30 cm - za płytą przejściową - 26 m2; 28. Wykonanie zasypki przyczółka - zasypanie przestrzeni za ścianami przyczółka gruntem piaszczystym - 156 m3; 29. Wykonanie nasypów stożka przyczółka gruntem piaszczystym, kategoria gruntu II - 120 m3; 30. Wykonanie płyt przejściowych z betonu klasy C25/30 - 16 m3; 31. Wykonanie wyrównania pod i na płytach przejściowych z betonu klasy C16/20 o grubości 20 cm - 14,4 m3; 32. Wykonanie zbrojenia płyt przejściowych stalą klasy AIII - 1 222 kg; 33. Wykonanie schodów na skarpie dla obsługi - jednobiegowe, prostopadłe do osi drogi, z elementów prefabrykowanych - 7 m; 34. Wykonanie balustrady schodów dla obsługi na skarpie - 7 m; 35. Wykonanie ławy oporowej dla umocnienia stożków przyczółkowych i skarp drogowych z betonu klasy C20/25 w deskowaniu wraz z robotami ziemnymi - 15 m3; 36. Wykonanie umocnienia skarp prefabrykatami betonowymi typu trylinka wklęsła na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm - 102 m2; 37. Wykonanie ścieków skarpowych z betonowych elementów prefabrykowanych - korytkowych - 7 m; 38. Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu w dnie rzeki - 18 m3; 39. Wykonanie koszy siatkowo-kamiennych stanowiących umocnienie brzegów rzeki. Kosze 1,00x1,00m posadowione na ścieli faszynowej grubości 30 cm - 40 m3; 40. Wykonanie opaski kamiennej grubości 50 cm na brzegach rzeki i pod mostem, na ścieli faszynowej - 168 m2; 41. Wykonanie profilowania dna i skarp rzeki na długości umocnień oraz przed i za umocnieniami na odcinkach włączenia - 300 m2; 42. Wykonanie nawierzchni chodnika z żywicy poliuretanowo-epoksydowej grubości 6 mm wraz z przygotowaniem i gruntowaniem powierzchni - 53,5 m2; 43. Wykonanie zabezpieczenia pow. betonowej powłoką o grubości 0,3

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45220000-5
45221110-6
45221111-3
45233000-9
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki: 1) Dysponują 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie mostów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: 1) w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w stosunku do tych podmiotów, Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania określone w ust. 1. 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w części III.1.3: Oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby skierowanej do kierowania robotami budowlanymi, zakres uprawnień oraz informacje o podstawie dysponowania tą osobą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia . 3. Kosztorys ofertowy. 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 45 000,00 PLN, słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanych dalej dokumentacją, w przypadku: a) wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji albo niezbędne będzie przeprojektowanie określonych zakresów robót, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, 2) zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku: a) urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku, b) zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §11 umowy, 3) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zwiększenia zakresu robót o wartość do 15% wartości zamówienia podstawowego - termin będzie wydłużony w proporcji – 1 dzień za każdy 1% zwiększenia zakresu robót w zaokrągleniu do 1 dnia w górę, b) wystąpienia wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane, c) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, 5) zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 umowy. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę firmie mycie i malowanie elewacji - Rzeszów, Zaczernie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę firmie mycie i malowanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI