Remont korytarzy wraz z przyległymi pomieszczeniami na parterze od strony północnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont korytarzy wraz z przyległymi pomieszczeniami na parterze od strony północnej w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-10
  • ZamawiającyMinisterstwo Edukacji i Nauki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont korytarzy wraz z przyległymi pomieszczeniami na parterze od strony północnej w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont korytarzy wraz z przyległymi pomieszczeniami na parterze od strony północnej w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3837071f-001b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016520/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont korytarza wraz z przyległymi pomieszczeniami - parter strona północna oraz drzwi do archiwum.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest na Platformie dostępnej na stronie internetowej:
https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zamieszcza wymagania
dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe),
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - roboty budowlane
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,
6) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: wielkości do 70 MB w szczególności w formatach: .pdf,
.xls, .xlsx, .doc, .docx,.rtf lub .odt, PAdES, XAdES.
7) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku przez Zamawiającego dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert po odszyfrowaniu,
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar.
8) Instrukcja korzystania z platformy zgodnie z opisem w rozdziale XI. ust. 7 SWZ.
Więcej informacji w SWZ.
Szczegółowe informacje w SWZ, w szczególności w rozdziale II.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont korytarzy wraz z przyległymi pomieszczeniami na parterze od strony północnej w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25 (znak postępowania: BDG.WZP.261.15.2021.MS), zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Ministerstwo Edukacji i Nauki, z siedzibą przy ul. Wspólnej 1/3, 00-529 w Warszawie. Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom (w tym wykonawcom oraz każdemu kto jest zainteresowany zgodnie z zasadą jawności), upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem;
2) osobom, które w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do treści tych danych oraz ich poprawienia, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e/f RODO – prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy oraz realizacji umowy;
3) osobom, które w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
4) dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
5) okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi 4 lata od dnia zakończenia umowy;
6) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Ministerstwie Edukacji i Nauki (MEiN): e-mail: iod@nauka.gov.pl;
7) w przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 RODO;
8) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.15.2021.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont korytarzy wraz z przyległymi pomieszczeniami na parterze od strony północnej w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25. Wykaz robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie remontu
pomieszczeń biurowych oraz korytarza, określa dokumentacja projektowa w załącznikach 1-4 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432113-9 - Kładzenie parkietu

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W każdym z kryteriów ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Punkty otrzymane przez daną ofertę w każdym z kryteriów zostaną do siebie dodane. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym Rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
3. W zakresie zdolności technicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył 1) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów wnętrz budynków, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: pięćset tysięcy), przy czym każda z robót, o których mowa powyżej musi obejmować co najmniej roboty polegające na kładzeniu gładzi gipsowej, kładzeniu tynków, układaniu posadzek z parkietu drewnianego, montażu drzwi oraz montażu lub renowacji parapetów;
2) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu robót w branży elektrycznej każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: dwieście tysięcy);
3) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu robót
w branży sanitarnej każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: sto tysięcy), przy czym każda z robót, o których mowa powyżej musi obejmować co najmniej roboty polegające na wykonaniu, wymianie lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania.
Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykazał tę samą umowę dla robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych.
UWAGA: w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia.
4. W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają następujące wymogi:
1) kierownikiem robót, który musi spełniać łącznie wszystkie następujące wymagania:
a) posiadać uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej,
b) posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
lub architektonicznej do kierowania robotami,
c) posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710
ze zm.),
d) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.);
2) kierownikiem robót elektrycznych, który musi spełniać łącznie wszystkie następujące wymagania:
a) posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2020 r. poz. 133 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami,
b) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.);
3) kierownikiem robót sanitarnych, który musi spełniać łącznie wszystkie następujące wymagania:
a) posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2020 r. poz. 133 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami,
b) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).
5. Uprawnienia, o których mowa w ust. 4 muszą spełniać wymagania określone
w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Szczegółowe informację w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, żądane będą od wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej.
Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących dokumentów (numeracja zgodna z SWZ):
4) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 14 do SWZ.
Szczegółowe informację w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,
żądane będą od wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej.
Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących dokumentów (numeracja zgodna z SWZ):
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych dla przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz robót budowlanych, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 13 do SWZ.
UWAGA: Zmiana osoby wymienionej w wykazie osób w toku realizacji umowy będzie dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Zaproponowana osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w niniejszej SWZ.
Szczegółowe informację w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z formularz ofertowym -Zał. nr 6 do SWZ składa: (wszystkie dokumenty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) 1) Oświadczenie-Zał. nr 8 do SWZ zawierające informacje, o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów-zał. nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy). 3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby-Zał. nr 10 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy). 4) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp-Zał.nr 11 do SWZ. 4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z wpisu do KRS lub CEiDG; 5) tabele wartości elementów scalonych-Zał. nr 7 do SWZ; 6)uproszczone kosztorysy ofertowe w wersji elektronicznej zawierające ceny jednostkowe robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z poniższymi wytycznymi, wraz z zestawieniem cen materiałów i sprzętu wg zasad określonych w rozdz. XI ust. 3 pkt 7 SWZ 7)pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.), wskazując wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku, wskazując stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie (zgodnie z art. 225 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum):
Warunek „zdolności technicznej lub zawodowej”, może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz robót budowlanych, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 2 dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art.117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w § 12 Projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mnisw.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru zamówienia będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert – 20 %. Wiążącym dla Wykonawcy będzie termin realizacji zamówienia zaoferowany w ofercie. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie tego kryterium zostanie przyznana na podstawie skrócenia terminu zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru - o maksymalnie 20 dni kalendarzowe. W przypadku nie wskazania w ofercie terminu realizacji umowy Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia w terminie maksymalnym, tj. 180 dni kalendarzowych liczonych od dnia wprowadzenia na teren budowy.
2.Zgodnie z zapisami § 4 Projektowanych postanowień umowy Zamawiający wprowadzi Wykonawcę na teren budowy w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Gwarancja będzie podlegała ocenie w kryterium oceny ofert – 20 %. Wiążącym dla Wykonawcy będzie termin gwarancji zaoferowany w ofercie. Zamawiający ustala okres gwarancji liczone od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń: minimalny na 36 miesięcy kalendarzowych, maksymalny - 60 miesięcy kalendarzowych. W przypadku nie podania okresu gwarancji w Formularzu oferty Zamawiający przyjmie minimalny okres przewidziany w dokumentacji zamówienia tj. 36 miesięcy.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - więcej w SWZ.
5. Wszelkie informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera rozdz. XV SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty budowlane dot. przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI