„Remont istniejących dróg gminnych i parkingu na terenie Gminy Wielka Wieś w 2019...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont istniejących dróg gminnych i parkingu na terenie Gminy Wielka Wieś w 2019 roku.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielka Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-05
  • Numer ogłoszenia582549-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582549-N-2019 z dnia 2019-08-05 r.

Gmina Wielka Wieś: „Remont istniejących dróg gminnych i parkingu na terenie Gminy Wielka Wieś w 2019 roku.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 55178600000000, ul. Plac Wspólnoty  1 , 32-085  Szyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 4191704 wew. 130, e-mail zamowienia@wielka-wies.pl, faks 124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wielka-wies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wielka-wies.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wielka-wies.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont istniejących dróg gminnych i parkingu na terenie Gminy Wielka Wieś w 2019 roku.”
Numer referencyjny: ZP.271.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest : „Remont istniejących dróg gminnych i parkingu na terenie Gminy Wielka Wieś w 2019 roku” 1.1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1.1.1. ul. ks. Skotnickiego, w miejscowości Bębło - dz. nr 73. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 474 m, od skrzyżowania z ul. Zachodnią do nowego asfaltu, szerokość śr. 3,1 m), b) Korytowanie na głębokość 60 cm z nadaniem jednostronnego spadku, c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,1 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach 20 cm i 10 cm, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,1 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, e) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, g) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15cm – szerokość 50 cm, h) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu muldowego szerokości 0,5 m wraz z ułożeniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej D400 na zjazdach, i) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.2. Parking przy cmentarzu, w miejscowości Będkowice - dz. nr 266. a) Wytyczenie geodezyjne zakresu parkingu zgodnie z planem sytuacyjnym, b) Korytowanie na głębokość 60 cm z nadaniem dwustronnego spadku, c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubość 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubość 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, e) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.3. ul. Karcza, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 293. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 38 m, szerokość śr. 3,6 m), b) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,6 m i grubości średnio 20 cm wraz z nadaniem jednostronnego spadku i zagęszczeniem mechanicznym, c) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, e) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 50 cm, f) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu muldowego szerokości 0,5 m wraz z ułożeniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej D400 na zjeździe, g) Odtworzenie rowu na średnią głębokość 40 cm na długości 11 mb, h) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.4. ul. Rajska, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 586/5, 587/5, 592/7. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 197 m, szerokość śr. 4 m), b) Rozebranie płyt betonowych grubości do 15 cm, wraz z wywiezieniem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Płyty przechodzą na własność Zamawiającego, c) Korytowanie na głębokość 45 cm (344,4 m2) i 60 cm (483 m2) z nadaniem jednostronnego spadku, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm i 10 cm, e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, f) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, h) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 50 cm, i) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu trójkątnego szerokości 0,5 m wraz z ułożeniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej D400 na zjazdach, j) Wykonanie koryta betonowego zbrojonego szerokości 50 cm, głębokości 40 cm, wraz z wykonaniem ławy betonowej C16/20 o wymiarach ławy 0,7*0,2m wraz z wykonaniem niezbędnych wykopów i zasypki, wraz z wykonaniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej typ ciężki D400, k) Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o średnicy 40 cm na długości 170 m, l) Wykonanie przykanalików z rur PP o średnicy 20 cm na długości 18 m, m) Wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 1,0 m – 3 szt. n) Wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 0,8 m – 3 szt. o) Wykonanie studzienek wodościekowych – 6 szt. p) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 1 szt. q) Przełożenie kostki betonowej układanej na podsypne cementowo piaskowej 1:4 wraz z uzupełniniem podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, r) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.5. ul. Cegielniana, w miejscowości Modlnica - dz. nr 32. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 185 m, szerokość śr. 3,1 m – 2,7 m), b) Frezowanie konstrukcji jezdni (warstw mineralno - bitumicznych) na śr. grubość 8 cm - wraz z utylizacją, c) Wykonanie drenażu fi 100 mm w geowłókninie wraz z wykonaniem wykopu o głębokości 0,6 m i szerokości 0,3 m, wraz z wypełnieniem wykopu żwirem (0,6*0,3)m3/mb, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,1 m – 2,7 m i grubości średnio 5 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, e) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, g) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 30 cm, h) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu mulda szerokości 0,5 m na ławie z betonowej C16/20 o wymiarach ławy 0,7*0,2m, i) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 2 szt. j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.6. ul. Pod Moroniem, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 266/1. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 613 m, szerokość śr. 2,6 m), b) Korytowanie na głębokość 50 cm z nadaniem jednostronnego spadku, c) Wykonanie drenażu fi 100 mm w geowłókninie wraz z wykonaniem wykopu o głębokości 0,6 m i szerokości 0,3 m, wraz z wypełnieniem wykopu żwirem (0,6*0,3)m3/mb, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 2,6 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm – górna i 10 cm dolna, e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 2,6 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, f) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, h) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 30 cm, i) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych korytko typu górskiego szerokości 0,5 m na ławie z betonowej C16/20 o wymiarach ławy 0,7*0,2m, j) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 9 szt. k) Ułożenie krawężników na ławie betonowej – dł. 15 m, l) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.7. ul. bez nazwy, w miejscowości Szyce - dz. nr 194/19, 193/10, 191/4, 190/4, 189/12, 189/9, 188/4, 187/4, 186/11. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 155 m od wykonanego odcinka za skrzyżowaniem typu T (działka nr 194/19), do końca działki nr 186/11, szerokość śr. 4,5 m), b) Wycinka drzew owocowych w ilości 10 szt. c) Korytowanie na głębokość 40 cm z nadaniem jednostronnego spadku, d) Wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C0,4/0,5, na miejscu, szerokość 4,8 m, grubości 40 cm, e) Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, szerokości 4,7 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, f) Wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4,6 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, g) Wykonanie 8 szt. zjazdów (o pow. 25 m2) na działki prywatne, konstrukcja z dwóch warstw : 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie oraz 20 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie na geotkaninie separacyjnej, h) Wykonanie drenu francuskiego (peszel Ø 110 mm w geowłókninie) na długości 75 m od strony napływu wody z odprowadzeniem do rowu melioracyjnego oraz wykonanie 5 studzienek rewizyjnych (systemowych), w ramach bieżącego utrzymania, i) Stabilizacja mechaniczna wykonanej w 2018 roku nawierzchni tłuczniowej (po wykonaniu odwodnienia i osuszeniu) na długości 150 m z zamiałowaniem, w ramach bieżącego utrzymania, j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.8. ul. Widokowa, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 343, 341/4, 330/3, 328/2. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 263 m, od skrzyżowania z ul. Ujazdowską do ostatniego budynku, szerokość śr. 4 m), b) Korytowanie na głębokość 70 cm z nadaniem jednostronnego spadku, c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, e) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, g) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 50 cm, h) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu trójkątnego szerokości 0,5 m wraz z ułożeniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej D400 na zjazdach, i) Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o średnicy 40 cm na długości 58 m, j) Wykonanie przykanalików z rur PP o średnicy 20 cm na długości 13,5 m, k) Wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 1,0 m – 1 szt. l) Wykonanie studzienek wodościekowych – 2 szt. m) Wykonanie koryta betonowego zbrojonego szerokości 50 cm, głębokości 40 cm, wraz z wykonaniem ławy betonowej C16/20 o wymiarach ławy 0,7*0,2m wraz z wykonaniem niezbędnych wykopów i zasypki, wraz z wykonaniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej typ ciężki D400, n) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 1 szt. o) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 2 szt. p) Regulacja pionowa studzienek wodościekowyvh – 1 szt. r) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.9. ul. Wiejska, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 271. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 122 m, od skrzyżowania z ul. Ujazdowską szerokość śr. 3,5 m), b) Korytowanie na głębokość 70 cm z nadaniem jednostronnego spadku, c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,5 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3,5 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, e) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, f) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, g) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – szerokość 50 cm, h) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu trójkątnego szerokości 0,5 m wraz z ułożeniem kraty przejazdowej (rusztu stalowego) ocynkowanej D400 na zjazdach, i) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 1 szt. j) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 1 szt. k) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.10. ul. Wieszczy Dół, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 121, 116. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 34,5 m od zjazdu z DK 94 do końca działki nr 121, szerokość śr. 4 m), b) Rozebranie nawierzchni asfaltowej, grubość nawierzchni ok. 5 cm z wywiezieniem materiału z rozbiórki, c) Korytowanie na głębokość 65 cm z nadaniem dwustronnego spadku, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4 m i grubości 40 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm, e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 4 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, f) Przebudowa przepustu fi 500 mm długości 8 m w ciągu rowu drogi krajowej DK 94 wraz z wykonaniem dwóch ścianek czołowych szerokości 30 cm z betonu C25/30, g) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, h) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, i) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – szerokość 50 cm, j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.11. ul. Szkolna, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 171/2. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 103 m, szerokość śr. 3 m), b) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, c) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, e) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 30 cm, f) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych – 2 szt. g) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.12. ul. Rogatka, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 403. a) Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 258 m, szerokość śr. 3 m), b) Frezowanie konstrukcji jezdni (warstw mineralno - bitumicznych) na śr. grubość 8 cm - wraz z utylizacją, c) Korytowanie na głębokość 50 cm z nadaniem jednostronnego spadku, d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3 m i grubości 30 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, układanych w dwóch warstwach po 20 cm i 10 cm, e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, do szerokości 3 m i grubości 20 cm wraz z jej profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, f) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, g) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej AC 11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, h) Wykonanie nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego 0/31.5, grubość warstwy po zagęszczeniu do 15 cm – szerokość 30 cm, i) Ułożenie ścieków z elementów prefabrykowanych typu trójkątnego szerokości 0,5 m j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20 % wartości szacunkowej zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  2   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł- (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.1.1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o łącznej wartości minimum 500.000,00 zł brutto. (pięćset tysięcy zł brutto) w jednym roku kalendarzowym. 1.1.2.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do specyfikacji. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 – Wykaz robót. Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej których mowa w pkt 1.8.4.j specyfikacji może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 niniejszej specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ 4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł słownie /dwadzieścia tysięcy złotych / 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce,: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 5. Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia 21.08.2019 r. do godz. 9:30 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów o których mowa w pkt 1 i 2 projektu umowy tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. ( np.: intensywne opady deszczu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres 4 dni itp. ) b)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych. c) uzyskania niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgód, decyzji uzgodnień itp. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. c) niezbędny do czasu uzyskania zgód, decyzji, uzgodnień itp. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez obie strony umowy. Wynagrodzenie określone w §7 ust 2 projektu umowy obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania c)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za nie możliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Oprócz zmian wymienionych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności, zmian danych teleadresowych pod warunkiem wystąpienia takich zmian z przyczyn organizacyjnych. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-21, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2 - Niedźwiedź
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI