Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli na terenie Obrębu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałowieża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiałowieski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-26
  • Numer ogłoszenia595071-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595071-N-2018 z dnia 2018-07-26 r.

Białowieski Park Narodowy: Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066482800000, ul. ul. Park Pałacowy  11 , 17230   Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 97 23, e-mail alicjaw@bpn.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bon.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bpn.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bpn.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy skladać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Białowieskie Park narodowy - sekretariat, 17-230 Białowieża Park Pałacowy 11

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny: 38/392/5/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego Roboty budowlano-remontowe do wykonania na terenie Ośrodka Hodowli Żubrów, OO Rezerwat zostały podzielone na następujące części. - Zamawiający nie ogranicza ilość części na które Wykonawcy mogą składać oferty. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1 do SIWZ (dokumentacja projektowa, przedmiary, STWiOR). - Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, aprobat technicznych, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, specyfikacji technicznych, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe i innych systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawić użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. - Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie ww. obiektu, zobowiązani są poinformować Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o takiej potrzebie przed terminem składania ofert. UWAGA: Ponieważ wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy uwzględnienie przedmiaru robót w dokumentacji, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, za które Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie, ma wyłącznie charakter pomocniczy. Udostępnienie przez Zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu także o pozostałą dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również uwzględnienia wszystkich robót, czynności ich kosztów (także nieprzewidzianych w przedmiarze). Tym samym, Wykonawca robót rozliczanych w formie ryczałtowej jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru, jeżeli jest on przez Zamawiającego załączany do dokumentacji projektowej oraz traktowania go w sposób pomocniczy do ww. dokumentów.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233220-7
45200000-9
45300000-0
45400000-1
45340000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: Część VI - 400.000,00 zł W przypadku pozostałych części Zamawiający nie ustanawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej i prawidłowo ukończył: Część VI: - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem i rodzajem budowę budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 5.2c ) SIWZ. b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5.2 d) SIWZ. c) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi, dostawy lub roboty były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 5. 2 b).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium tylko w zakresie części VI - Budowa budynku garażu na maszyny i sprzęt rolniczy z towarzyszącą infrastrukturą - Rezerwat nr 2 w wysokości : 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK O/ Białystok nr rachunku 18 1130 1059 0017 3397 5590 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 38/392/5/2018 na Remont infrastruktury w Ośrodku Hodowli Żubrów, remont budowli na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego część VI „ Budowa budynku garażu na maszyny i sprzęt rolniczy z towarzyszącą infrastrukturą - Rezerwat nr 2”.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 13 wzoru umowy , który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-13, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont płotów szczelnych 850 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja : Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwat nr 2, rezerwat nr 4. 1. Charakterystyka a) Ogrodzenie pełne deskowe o długości 850 mb, wys. 2m, na słupach stalowych. Demontaż starego ogrodzenia, prostowanie, betonowanie słupów (dół o wymiarach 40x40x80cm) z kopaniem i plantowaniem ziemi z urobku. W rezerwacie nr 4 przestawienie 54 słupów z posadowieniem w nowe miejsce, posadowienie 3 szt. nowych słupów w linii płotu, 4 istniejące słupy do ponownego zabetonowania, wykonanie bramy (szer. 4,0m) i furtki (szer. 1,0m). Elementy skrzydeł łączone na czopy ciesielskie z klinowaniem i kołkowaniem połączeń; montaż zawiasów i okuć. W rezerwacie nr 2 - 25 istniejących słupów do ponownego posadowienia, słupy należy przedłużyć materiałem zapewnionym przez Zamawiającego. b) Materiał: tarcica iglasta (sosna lub świerk) - wym. 38mm, min. szerokość desek 150mm; rygle (kantówki) sosnowe - wym. 100/120mm; listwa dystansowa (sosna lub świerk) - wym. 5/20mm; słupki pod daszek ogrodzenia (sosna) - wym. 100/100mm; deski iglaste na daszek (sosna lub świerk) - wym. 25/180mm. c) Prostowanie, czyszczenie i dwukrotne malowanie słupów stalowych i okuć bram farbą antykorozyjną w kolorze czarnym. d) Porządkowanie placu budowy z odpadów i śmieci, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2. Wymagania a) elementy drewniane impregnowane środkiem grzybobójczym, owadobójczym i trwale zabezpieczającym drewno przed czynnikami atmosferycznymi w kolorze w nawiązaniu do istniejącego – dwukrotnie malowane lub nasączane ciśnieniowo (np. Protector W-2, Izohan impregnat W-2 lub równoważny impregnat oleisty o podobnych parametrach technicznych). b) nie dopuszcza się stosowania preparatów solnych. c) beton C16/20. UWAGA: część robót będzie wykonywana na terenie zabagnionym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Impregnacja płotów szczelnych 1000 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwat nr 1, rezerwat nr 4. 1. Charakterystyka a) płot szczelny deskowy wys. 2m - czyszczenie desek, rygli, daszku, wykonanie drobnych napraw polegających na uzupełnieniu brakujących i wymianie zniszczonych elementów. b) odkrzaczanie i obkaszanie chwastów w bezpośrednim sąsiedztwie ogrodzenia. c) konserwacja środkiem impregnującym i grzybobójczym oleistym w kolorze w nawiązaniu do istniejącego min. 2 razy, odpornym na działanie warunków atmosferycznych, wykonana metodą oprysku ciśnieniowego(np. Protector W-2, Izohan impregnat W-2 lub równoważny impregnat oleisty o podobnych parametrach technicznych). UWAGA: Nie zakłada się malowania istniejących słupów metalowych. 2. Wymagania a) nie dopuszcza się stosowania preparatów solnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45340000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Remont drogi dojazdowej na odcinku 700 mb .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwaty nr 1 i 2. 1. Charakterystyka a) remont drogi dojazdowej na odcinku 700mb i szerokości 4,0 m, polegający na korytowaniu i równaniu podłoża oraz nawiezienie pospółki o gr. 20 cm b) roboty wymagają wykarczowania 4 sztuk pni i wywiezienia jednego głazu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont 3 piwnic do przechowywania pasz soczystych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Ośrodek Hodowli Żubrów: Rezerwaty nr 1 i 2. 1. Charakterystyka a) wymiana podwalin i belek stropowych z drewna iglastego klasy C30, podczas wymiany podwalin 16/30 cm wzmocnienie krokwi dodatkowo jętkami, podparcie oczepami, dokładne stężenie więźby w trakcie wymiany. Wymiana stolarki drzwi drewnianych z ościeżnicami drewnianymi. Docieplenie ścian -odkopanie istniejących ścian, oczyszczenie i wyrównanie, ocieplenie styropianem esktrudowanym gr. 10cm, do wysokości gruntu folia kubełkowa, powyżej gruntu tynk mineralny na siatce z włókna szklanego. Wykonanie podłogi z desek struganych i impregnowanych gr. 38mm. Docieplenie szczytów drewnianych wełną mineralną gr. 10cm i obicie szalówką impregnowaną 3x środkiem dekoracyjno-ochronnym na słupkach drewnianych 5/10cm. Docieplenie stropu z wełną mineralną gr.2x10cm po paroizolacji, podbicie deskami struganymi gr.32mm impregnowanymi 3x środkiem dekoracyjno-ochronnym. Wykonanie betonowego podestu przy drzwiach (beton B15). Wykonanie kanału wentylacyjnego z desek iglastych impregnowanych 20/20 cm z obróbkami blacharskimi. b) dodatkowo w piwnicy nr 1/1 skucie istniejących posadzek betonowych i wykonanie nowych z podbudowy betonowej gr. 10 plus 2x papa izolacyjna termozgrzewalna na lepiku i szlichta cementowa gr. 5cm; oraz wymiana instalacji oświetleniowej (2 lampy żarowe + 2 włączniki). W piwnicy nr 1/2 przed wykonaniem docieplenia ścian fundamentowych wymiana pękniętego fragmentu oraz wzmocnienie rdzeniami żelbetowymi z betonu B15 zbrojonymi. W piwnicy nr 2/3 montaż okien PCV uchylnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 75
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remont 2 stodół.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Ośrodek Hodowli Żubrów - Rezerwat nr 1. 1. Charakterystyka a) budynki gospodarcze drewniane, liczba kondygnacji: 1, brak podpiwniczenia. Warunki gruntowo-wodne: woda gruntowa poniżej fundamentów. b) rozbiórka/demontaż elementów przeznaczonych do wymiany bądź ponownego montażu - fundamenty słupów, skorodowane elementy konstrukcji i poszycia budynku, przepierzenie pomieszczenia gospodarczego, c) wykonanie nowych elementów fundamentowania (stopy i słupy fundamentowe) pod słupy podcieni, wymiana słupów podcieni skorodowanych biologicznie, montaż nowych belek w podcieniach w miejscach skorodowanych wraz z wykonaniem dodatkowych stężeń, wymiana fragmentu podwaliny, wykonanie dodatkowych stężeń krokwi - nabicie obustronne jętek, wymianę ościeży wrót, montaż nowej szalówki z desek drewnianych na części ścian zewnętrznych, wykonanie posadzki betonowej w pomieszczeniu gospodarczym wraz z montażem nowego przepierzenia z desek oraz drewnianego skrzydła drzwiowego, d) tarcica nasycona - drewno iglaste impregnowane ciśnieniowo klasy C24, beton klasy C20/25 e) w stodole nr 1.3 dodatkowo naprawa pokrycia dachu stodoły ok. 61m2: demontaż instalacji odgromowej, demontaż obróbek blacharskich, demontaż pokrycia z blachy trapezowej powlekanej, rozbiórka łat i poszycia szczytu z desek, wymiana uszkodzonej krokwi, przybicie nowych desek szczytowych i łat, montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej T18, montaż nowych obróbek blacharskich kalenicy i szczytu, montaż instalacji odgromowej z demontażu. 2. Wymagania : stodoły będą remontowane po kolei, nie jednocześnie, ze względu na konieczność przepuszczenia na czas remontu żubrów między zagrodami, w których stodoły się znajdują.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa budynku garażu na maszyny i sprzęt rolniczy z towarzyszącą infrastrukturą.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Ośrodek Hodowli Żubrów - Rezerwat nr 2. 1. Charakterystyka a)Budynek w kształcie leżących prostokątów. Ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne z betonu B20 zbrojone prętami śr. 12 mm wzdłuż oraz śr. 6 mm w poprzek w rozstawie co 25cm. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych zakończone wieńcem żelbetowym monolitycznym. Ściany przyziemia z szalówki gr. 2 cm bitej pionowo na zakład. Poprzecznie pomiędzy słupami rygle drewniane 7x15 cm do mocowania szalówki. Słupy nośne drewniane o wymiarach 20x20cm, wsporcze 10x10cm z drewna klasy C30. Ściany i sufit wykończone płytą OSB-4 gr.18mm na pióro i wpust lakierowane jednostronnie. Więźba dachowa z dźwigarów drewnianych kratowych oparta na oczepach 20x26cm . Pokrycie dachu blachą trapezową T-35 powlekaną (kolor uzgodniony z Zamawiającym). b)Budynek zasilany wodą zimą przyłączem z rury PE śr. 32mm za pomocą pompy głębinowej z istniejącej studni. Ścieki z budynku odprowadzane przyłączem kanalizacji sanitarnej z rur śr.160mm do osadnika piasku o poj. 1,5m3, następnie do separatora koalesacyjnego żelbetowego o poj. 480l (przepustowość 3l/s). Z separatora oczyszczone ścieki będą trafiać do szczelnego dwukomorowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 8,0 mᶾ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Budowa ogrodzenia wydzielającego ośrodek rehabilitacji zwierząt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Ośrodek Hodowli Żubrów - Rezerwat nr 4. 1. Charakterystyka a) wykonanie płotu siatkowego o wysokości 2,0m na słupkach stalowych w rozstawie co 3,0m obsadzanych w fundamencie (beton C 16/20), z elementami drewna (kantówki drewniane) – długość całkowita 358 mb. b) wykonanie płotu siatkowego w oparciu o typowy moduł przęsła 3,0m w osiach słupków; siatka ocynkowana c) wykonanie dwóch furtek o szer. 1,0m d) słupki, skrzydła bramek i inne elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie i malowane na kolor czarny e) rygle sosnowe dł. do 3m przekrój 12x10cm, z tarcicy nasyconej impregnowanej środkiem impregnująco - grzybobójczym koloryzującym, oleistym, odpornym na działanie warunków atmosferycznych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Remont trzech wiat turystycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Obwód Ochronny Masiewo, oddział: 226 Ac , Obwód Ochronny Zamosze, oddział: 135 Cdx 1. Wiata OO Masiewo, oddział 226 Ac 1.1. Charakterystyka a) Demontaż istniejących elementów wiaty zniszczonej przez padające drzewo w tym: demontaż pokrycia dachu gontem, demontaż istniejącego deskowania; demontaż istniejącej podłogi z desek drewnianych na legarach; rozbiórka istniejących stóp fundamentowych. b) Odbudowa wiaty zgodnie z załączonym projektem wykonawczym (projekt typowy), z dachem czterospadowym, krytym gontem drewnianym, z podłogą z desek drewnianych; c) główna konstrukcja nośna – słupy, płatwie, miecze drewniane, krokwie –- drewno sosnowe klasy C-24; d) stopy fundamentowe - wymiar 25x25cm, beton klasy C16/20; zbrojenie główne 4Ø10 strzemiona Ø6 co 20cm; głębokość posadowienia 1,20m poniżej poziomu otaczającego terenu e) dane metryczne obiektu: powierzchnia zabudowy -16,70m2, wysokość - 4,22m 1.2. Wymagania; preparat nanoszony pędzlem, ilość warstw – minimum 2, gwarancja na powłokę minimum 6 lat,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Remont punktu widokowego w kształcie brogu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Obwód Ochronny Zamosze, oddział: 111 Ai 1. Charakterystyka a) demontaż istniejącego pokrycia (gont drewniany), demontaż istniejącego ołatowania; demontaż istniejącego pochwytu platformy widokowej; demontaż schodów drewnianych b) ścięcie fragmentów słupów wystających ponad połać dachową; ścięcie końcówek krokwi, w celu ograniczenia ich zamakania; c) wykonanie deskowania pełnego z szalówki, wykonanie izolacji przeciwwodnej połaci dachowych z warstwy papy; wykonanie pokrycia dachu z gontu drewnianego; d) oczyszczenie i dwukrotne pomalowanie preparatem impregnującym wszystkich elementów drewnianych e) wykonanie nowych schodów drewnianych wraz ze słupkami i pochwytem (odtworzenie kształtu schodów istniejących z wykorzystaniem istniejącego fundamentu schodów) f) skrócenie gałęzi drzewa w bezpośrednim sąsiedztwie punktu widokowego 2. Wymagania: preparat nanoszony pędzlem, ilość warstw – minimum 2, gwarancja na powłokę minimum 6 lat,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Remont przez odtworzenie wiaty przy bramie do obszaru ochrony ścisłej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Obwód Ochronny Sierganowo, oddział: 399 Cd - teren istniejącej wiaty przy bramie wejściowej na teren obszaru ochrony ścisłej. 1. Charakterystyka a) istniejącą wiatę drewnianą należy rozebrać (konstrukcja wiaty drewniana, dach dwuspadowy, pokrycie gont drewniany, wyposażenie wiaty to stół i dwie ławki drewniane, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki leży w zakresie Wykonawcy b) w miejscu rozebranej wiaty należy postawić wiatę drewnianą (projekt typowy), z dachem czterospadowym, krytym gontem drewnianym, z podłogą z desek drewnianych; c) główna konstrukcja nośna – słupy, płatwie, miecze drewniane, krokwie –- drewno sosnowe klasy C-24; d) stopy fundamentowe - wymiar 25x25cm, beton klasy C16/20; zbrojenie główne 4Ø10 strzemiona Ø6 co 20cm; głębokość posadowienia 1,20m poniżej poziomu otaczającego terenu e) dane metryczne obiektu: powierzchnia zabudowy -16,70m2, wysokość - 4,22m 2. Wymagania: preparat nanoszony pędzlem, ilość warstw – minimum 2, gwarancja na powłokę minimum 6 lat.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę od podstaw budynku parterowego w formie prostokąta - Śniadowo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę od podstaw budynku parterowego w formie prostokąta o wymiarach około 19 m x 11 m. Powierzchnia użytkowa około 172 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI