Remont i modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Wie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieleń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-06-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-05
  • Numer ogłoszenia557115-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557115-N-2019 z dnia 2019-06-05 r.

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu: Remont i modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu, krajowy numer identyfikacyjny 36799135400000, ul. Jana Pawła II  3 , 64-730  Wieleń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672561346, e-mail sekretariat@sp2wielen.edu.pl, faks 672561346.
Adres strony internetowej (URL): sp2wielen.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
sp2wielen.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu
Numer referencyjny: SP2W.364.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jana Pawła II w Wieleniu. Kotłownia zlokalizowana będzie w piwnicy jako odrębne pomieszczenie. Analizowane pomieszczenie spełnia wymagania określone obowiązującymi przepisami odnośnie minimalnej kubatury pomieszczenia oraz jego minimalnej wysokości. Podłoga w kotłowni powinna być wykonana z materiałów niepalnych, wytrzymałych na zmiany temperatury oraz na uderzenia (np. płytki ceramiczne). Podłogę należy wykonać ze spadkiem w kierunku wpustu podłogowego. W kotłowni należy zamontować drzwi o odporności ogniowej min. EI 30. Ich szerokość nie powinna być mniejsza niż 0,9 m i powinny być otwierane na zewnątrz kotłowni. Drzwi powinny mieć od strony pomieszczenia kotłowni zamknięcie bezklamkowe (dźwignia antypaniczna), otwierające się pod naciskiem. W kotłowni obecnie zlokalizowano szyb do usuwania popiołu. Zakłada się wykorzystanie istniejącego szybu do usuwania popiołu z nowej kotłowni. Projektowana kotłownia jest kotłownią z automatycznym kotłem opalanym eko groszkiem. Jako źródło ciepła przyjęto trójciągowy kocioł Q MAX EKO GL 240 o mocy 240 kW firmy Heiztechnik lub równoważny spełniający następujące kryteria: - kocioł wyposażony w dwa palniki (wentylatory) zamontowane po lewej stronie kotła, - kocioł o obniżonej wysokości max. 2170 mm, - komora paleniskowa wykonana w systemie płomieniówkowym w układzie poziomym, (z poziomym przepływem spalin), - kocioł przystosowany do pracy zarówno w układzie otwartym jak i zamkniętym – zgodnie z normą PN-EN 303,5 – 2012, - kocioł jest wyposażony w dwa modulowane palniki do spalania węgla sortymentu eko groszek. Zakres modulacji mocy kotła wynosi 30-100%. - kocioł wyposażony w dwa niezależne sterowniki pozwalające na obsługę modulowanej pracy palników, - kocioł wykonany w klasie 5 efektywności energetycznej i emisyjności wg. Normy PN-EN 303.5 – 2012. Parametry te muszą być potwierdzone stosownym świadectwem, wydanym przez Polski instytut badawczy – Polską jednostkę akredytowaną. - kocioł powinien spełniać wymagania dotyczące dyrektywy EU o Eco Design. Parametry te muszą być potwierdzone stosownym świadectwem, wydanym przez Polski instytut badawczy – Polską jednostkę akredytowaną. Kocioł należy wyposażyć w automatykę obsługującą jeden obieg z podmieszaniem w funkcji pogodowej oraz obieg ładowania zasobnika ciepłej wody. Kotłownia będzie posiadać jeden obieg z zaworem mieszającym typu HRB-3 firmy DANFOSS lub równoważne. Na poszczególnych obiegach zastosowano pompy obiegowe z elektroniczną regulacją wydajności firmy Grundfos lub równoważne. Pompy posiadają klasę energetyczną A. W najwyższych miejscach układu technologicznego montować zbiorniki odpowietrzające o pojemności 5 litrów z zaworem spustowym. Obieg kotłowy wraz z kotłem zabezpieczono naczyniem przelewowym o pojemności użytkowej 64 dm3 umieszczonym na parterze bezpośrednio nad kotłownią. Ciepło z obiegu kotłowego na obieg c.o. będzie przekazywane za pomocą wymiennika płytkowego firmy Secespol lub równoważny zgodnie z kartą doborową. Zabezpieczenie układu po stronie wtórnej stanowi zawór bezpieczeństwa typu SYR 1915 DN:32mm ciśnienie otwarcia 1,5 bara lub równoważne oraz naczynie przeponowe o pojemności użytkowej 250mm. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej przewidziano w istniejącym zasobniku o pojemności 200dm3 - Przewód dymowy: Przyjęto wykorzystanie istniejącego wolno stojącego komina izolowanego o wysokości 11m i średnicy 600mm. Kocioł należy wpiąć w istniejący komin poprzez izolowany czopuch o średnicy 300 mm. Na czopuchu należy zamontować rewizję oraz regulator ciągu zgodnie z wymaganiami zastosowanego kotła. - Studnia schładzająca: W pomieszczeniu kotłowni wykonać studzienkę schładzającą o średnicy 1000mm i głębokości 1 m. Dno studni wypełnić przepuszczalnym kruszywem o średnicy +/- 16mm. W studni należy umieścić pompę z pływakiem typu UNILIFT KP 350A1 Grundfos o parametrach lub równoważnej o parametrach: H=4m, Q=4l/s. Pompę należy dozbroić w kulowy zawór zwrotny. Studnię przykryć płytą żelbetową i włazem typu lekkiego. Przewód tłoczny włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej zgodnie z częścią rysunkową. - Wentylacja kotłowni: Wentylacja nawiewna składa się z kanału nawiewnego typu Z o wymiarach 600x400 mm, wylot 30 cm nad posadzką. Wentylację wywiewną włączyć w projektowane dwa kanały 12x17cm z prefabrykatów poprzez montaż dwóch kratek o wymiarach 14x21 cm. Montaż prefabrykatów wg odrębnego opracowania. - Wytyczne wykonania technologii kotłowni: W obrębie kotłowni instalację wykonać z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie. Istniejące przewody instalacji c.o. wymienić na nowe. Wszystkie przewody zaizolować termicznie otulinami z pianki poliuretanowej o grubościach zgodnych z rozporządzeniem, Poziome przewody w kotłowni prowadzić ze spadkiem 5‰ w kierunku przeciwnym do punktu odpowietrzenia. W najwyższych punktach instalacji zamontować automatyczne odpowietrzniki pływakowe z zaworem stopowym typu Flexvent 1/2” firmy „Flamco”. W najniższych punktach należy zamontować zawory spustowe. Rurę wyrzutową zaworu bezpieczeństwa należy wyprowadzić do kanalizacji. Na przewodach rur bezpieczeństwa i przelewowej stosować łuki, których promienie osi powinny być równe co najmniej dwukrotnej zewnętrznej średnicy rury. Termomanometry i czujniki temperatury wody montować w tulejach termometrycznych. Po wykonaniu instalacji należy wykonać płukanie, a następnie próbę szczelności instalacji zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru instalacji grzewczych”. Po wykonaniu próby szczelności instalację należy założyć izolację termiczną wg PN-B-02421 i wypełnić instalację wodą instalacyjną uzdatnioną spełniającą wymagania normy PN-C-04607. Należy wykonać oznaczenia przewodów, armatury i urządzeń, po wykonaniu zewnętrznej ochrony antykorozyjnej i wykonaniu izolacji. W kotłowni należy umieścić w widocznym miejscu schemat technologii. Przestrzegać przepisów BHP i ppoż. podczas wykonywania robot. Prace winni wykonywać monterzy przeszkoleni w zakresie BHP przy robotach budowlanych. - Wytyczne budowlane Wykonać otwory w ścianach pod przejścia przewodów instalacji oraz zabezpieczyć przejścia rur przez przegrody oddzielenia p.poż. Zamontować drzwi wejściowe do kotłowni w wykonaniu p.poż. otwierające się na zewnątrz i zamykające się samoczynnie (drzwi wewnętrzne). Drzwi wejściowe wraz z ościeżnicami powinny być wykonane z metalu w klasie EI30 w sposób szczególnie staranny, z minimalnymi szczelinami przylgowymi. Drzwi powinny otwierać się zgodnie z kierunkiem drogi ewakuacyjnej, być samozamykające się, bezklamkowe (zastosować zamek przeciwpaniczny) i otwierać się pod naciskiem. Wybudować komin wentylacyjne z bloczków prefabrykowanych wg. odrębnego opracowania. Wykonać cokół pod kocioł o wysokości 5cm. - Wytyczne instalacji wod-kan Wykonać instalację odwadniającą posadzkę w kotłowni ze studnią schładzającą. Doprowadzić wodę do stacji zmiękczania wody. Połączenie instalacji centralnego ogrzewania z instalacją wodociągową można wykonać jedynie w sposób zgodny z normą PN-B-01706/Az1. - Wytyczne elektryczne Instalację elektryczną wykonać zgodnie z IP65 (norma „Kotłownie wbudowane”). Pomieszczenie kotłowni należy wyposażyć w oświetlenie sztuczne o średnim natężeniu nie mniejszym niż 150 Lx. Oświetlenie należy zamontować w ten sposób, aby aparatura pomiaroworegulacyjna, kocioł, armatura oraz kanały spalinowe mogły być właściwie nadzorowane i kontrolowane. Wyłączniki oświetlenia w wykonaniu hermetycznym. Elementy metalowe kotłowni podłączyć za pomocą linki LYzo 16mm2 do bednarki ułożonej na ścianach dookoła pomieszczenia kotłowni. Bednarkę należy połączyć z główną szyną uziemiającą lub uziomem budynku. Wykonać instalację piorunochronną komina. Wymienić rozdzielnię główną w kotłowni. - Magazyn opału: Obecnie magazyn opału przylega do kotłowni, brak drzwi oddzielających oba pomieszczenia. W celu dostosowania magazynu do obecnych przepisów należy zamontować drzwi w klasie odporności ogniowej równej 50% odporności ścian. W magazynie opału w ścianie zewnętrznej pozostawiono otwór, który posłużył do montażu istniejących kotłów. Otwór należy wykorzystać do wstawienia nowego kotła a następnie zamontować rampę – zsyp do transportu opału. - Pomieszczenie techniczne po dawnej hydroforni: W pomieszczeniu byłej hydroforni występuje podsiąkanie wody w okresach o wzmożonych opadach. W celu odwodnienia posadzki zaprojektowano studnię chłonną o średnicy 800 mm zaopatrzoną w pompę z pływakiem typu UNILIFT KP 350A1 Grundfos lub równoważnej o parametrach: H=4m, Q=4 l/s. Pompę zaopatrzyć w kulowy zawór zwrotny. Dno studni pokryć kruszywem o średnicy +/-16mm. Przewód tłoczny włączyć w istniejącą kanalizację sanitarną. W ramach robót budowlanych należy wykonać: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, tynki wewnętrzne, posadzki, stolarkę drzwiową oraz roboty malarskie zgodnie z SIWZ. W ramach robót w zakresie instalacji elektrycznej: zasilanie rozdzielni RiRK, rozdzielnie wnętrzowe, instalacje oświetlenia podstawowego, instalacje oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd wtykowych, zasilanie kotła: pomp co i cwu zgodnie z SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45320000-6
45331100-7
45331110-0
45331210-1
45400000-1
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O uzyskanie zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które uzyskały średni roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót budowlanych, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres w wysokości co najmniej 200.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na wykonaniu kotłowni opalanej eko groszkiem. Wartość każdej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: kierownik budowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane do kierowani robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres ostatnich 3 obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treści oświadczeń o jakich mowa w pkt 7.7.1 zostaną przekazane tylko Wykonawcy wzywanemu przez Zamawiającego do ich złożenia. Na etapie ofertowania nie należy składać przedmiotowych dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Najdłuższy okres gwarancji 30,00
Najdłuższy termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę koszenie i podlewanie trawnika - Sapowice
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę koszenie i podlewanie trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI