Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Dalbora 38 w Ostrowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Dalbora 38 w Ostrowie Wielkopolskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-13
  • Numer ogłoszenia524439-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 524439-N-2019 z dnia 2019-03-13 r.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.: Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Dalbora 38 w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki  14 , 63-400  Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.mzgm.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.mzgm.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
MZGM sp. z o.o., ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Dalbora 38 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny: PNO/03/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: - ustawienie rusztowania do robót elewacyjnych, osłonięcie okien folią polietylenową oraz osłonięcie rusztowań siatką zewnętrzną, - demontaż rynien i rur spustowych, demontaż wykonanych indywidualnie przez lokatorów przepierzeń, balustrad oraz demontaż (po uzgodnieniu z Inwestorem) lub zabezpieczenie okablowania biegnącego po murze poprzez przełożenie instalacji do rur z PCV, ponowny montaż rynien i rur spustowych po wykonaniu docieplenia i pomalowaniu elewacji, ewentualne uzupełnieniu obróbek blacharskich oraz odcinków rynien i rur spustowych, - usunięcie zbędnych elementów z powierzchni elewacji (haki, śruby, przewody, uchwyty do mocowania flag, tabliczki itp.), - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na ścianie wraz z wymaganymi badaniami, - demontaż i utylizacja międzyokiennych pasów z płyt azbestowych znajdujących się w elewacji północnej i południowej. Po demontażu wolną przestrzeń wypełnić ścianką z betonu komórkowego o gr. 12 cm. oraz wypełnieniem ze styropianu o gr. około 6 cm w celu licowania ścian, wykonać obróbkę pasów od wewnątrz, dwukrotnie pomalować farbą do malowania ścian koloru białego, - demontaż istniejących metalowych krat, - wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach piwnicznych na okna z PCV w kolorze białym z profili 5-cio komorowych. Nowe okna w części piwnicznej wyposażyć w okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych oraz w napowietrzacze okienne np. AERECO pozwalające na stałe przewietrzanie pomieszczeń, zamontować okna o tych samych wymiarach, większe otwory okienne podmurować w celu zmniejszenia nowego otworu okiennego - wymiary okien w świetle węgarków 80x50 i 80x75 cm (miejsca zamontowania okien zgodnie z projektem budowlanym), otynkować podmurowania okien; utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki stolarki, - wykonanie obróbki zewnętrznej i wewnętrznej ościeży wymienionych okien, - oczyszczenie powierzchni ścian mechanicznie i zmycie, aby usunąć ewentualne resztki glonów, mchów itp., - zagruntowanie jednokrotne ścian emulsją, - wykonanie izolacji cieplnej ścian płytami styropianowymi EPS 80-036 ?=0,038 W/(m K) o współczynniku przenikania ciepła U< 0,229 W/(m? K) o grubości 13 cm., po przyklejeniu płyt klejem do ściany mocować mechanicznie do ściany za pomocą kołków plastikowych, - wykonaniu izolacji cieplnej ościeży otworów okiennych i drzwiowych płytami styropianowymi np. EPS 80-036 o grubości 2 cm o współczynniku przewodzenia ?<=0,036 W/m K (współczynniku przenikania ciepła U<=0,229W/m? K), - wymiana parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej, dopasowanych do poszerzonej grubości ścian budynku, pod płaszczyzną parapetu ułożyć ze spadkiem materiał wygłuszający, - wykonanie izolacji cieplnej cokołu budynku od poziomu gruntu do poziomu 1-szej kondygnacji z płyt styropianu ekstrudowanego grubości 12 cm. Na warstwie styropianu wykonać podłoże pod nałożony później tynk żywiczny, przygotować podłoże i położyć tynk mozaikowy CERESIT TIBET 6 - przygotować podłoże i położyć tynk mozaikowy CERESIT TIBET 6 na wiatrołapach i ściankach płyt balkonowych, ścianki płyt balkonowych przed położeniem tynku połączyć szczelnie ze ścianą elewacyjną za pomocą płyt styropianowych o grubości min. 3 cm., po przyklejeniu płyt klejem do ściany mocować mechanicznie do ściany za pomocą kołków plastikowych, na przygotowanym podłożu do wysokości 40 cm od poziomu gruntu na wiatrołapach i ściankach płyt balkonowych nałożyć tynk żywiczny - kolorystyka zgodna z kolorystyką elewacji w projekcie budowlanym, - zdemontować istniejące okna w wiatrołapach budynku wielorodzinnego i podmurować w celu zmniejszenia nowego otworu okiennego - dotyczy każdej klatki wejściowej (wymiary w świetle węgarków 150x80, zamontować okna z PCV w kolorze białym, okna wyposażyć w napowietrzniki, - przygotować podłoże i położyć tynk żywiczny na ściankach podjazdów dla wózków przed wiatrołapami oraz wokół ścianek zewnętrznych na wysokość 40 cm od poziomu gruntu, oczyścić i dwukrotnie pomalować balustrady wiatrołapów farbą do malowań zewnętrznych w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, - przygotować podłoże i położyć papę termozgrzewalną na wiatrołapach budynku wielorodzinnego, wykonać nowe opierzenia i orynnowanie wiatrołapów, - ochrona narożników wypukłych budynku oraz otworów stolarki okiennej i balkonowej za pomocą kątownika metalowego wtopionego w warstwę zbrojącą elewacji, - przyklejenie siatki zbrojącej i zaszpachlowanie warstwą klejącą, - zabezpieczyć pionowe i poziome płaszczyzny otworów okiennych i balkonów przez zastosowanie fragmentów siatki, które zatopić w warstwie klejącej, - zeszlifowanie ściany po szpachlowaniu i wyschnięciu w celu likwidacji nierówności, - położenie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej tynku akrylowego barwionego - kolorystyka zgodna z rysunkiem każdej z elewacji, - oczyszczenie, zagruntowanie jednokrotne ścian emulsją i dwukrotne pomalowanie elewacji szczytowych, wschodniej i zachodniej (wcześniej ocieplonych) farbą elewacyjną - kolorystyka zgodna z rysunkiem każdej z elewacji, - wykonanie, namalowanie adresu budynku na nowo wykonanej elewacji budynku, - montażu tabliczek lub namalowanie oznakowania numeracji budynku oraz klatek schodowych, - wykonanie izolacji cieplnej stropodachu poprzez zastosowanie metody "wdmuchiwania" granulatu na sucho, wykonanie otworów umożliwiających podawanie materiału, kontrola i ewentualne uprzątnięcie zanieczyszczeń z przestrzeni stropodachu, wtłoczyć warstwę granulatu wełny mineralnej ?=0,045 (W/(m K) o współczynniku przenikania ciepła U< 0,18 i W/(m? K), o grubości 21 cm, zabezpieczenie otworów wentylacyjnych siatką, zamknięcie stropodachu, rozmieszczenie kominków wentylacyjnych na połaci dachowej, - naprawę i zabezpieczenie przed opadami atmosferycznymi stropodachu, po zakończeniu prac na stropodach nałożyć dwuwarstwowo papę termozgrzewalną o grubości 5,2 - 5,5 mm o szerokości min. 1 m wzdłuż systemu rynnowego budynku, opierzeń dachu, ścian oraz zadaszenia ostatniej kondygnacji (balkony) i pokrycie wiatrołapów, - montaż metalowych kratek wentylacyjnych na zewnątrz części ocieplonej budynku, - rozebranie istniejącej, betonowej opaski wokół budynku z wywiezieniem gruzu, - wykonanie nowej opaski z kostki brukowej wokół budynku, obrzeża chodnikowe o gr. 6 cm. osadzić na ławie betonowej z betonu C12/15, szerokość opaski nie mniejsza niż 60 cm, - wywóz i utylizacja gruzu, rzeczy nagromadzonych na placu budowy, wykonanie prac porządkowych. Wykonanie remontu kapitalnego balkonów w ramach przeprowadzonej inwestycji w zakresie: - skucie obecnych posadzek płyt balkonowych, oczyścić spody płyt balkonowych, a uszkodzone i odparzone tynki usunąć i uzupełnić je tynkiem kat. III - demontaż opierzenia balkonów i obróbek blacharskich, - odsłonięte fragmenty konstrukcji stalowych oczyścić i zabezpieczyć powłoką antykorozyjną, - oczyścić, zabezpieczyć i zagruntować płytę betonową , zamontować nowe obróbki blacharskie w kolorze brązowym lub szarym w formie opierzeń płyty balkonowej, - wykonać nową wylewkę betonową z betonu C16/20 o grubości min. 5 cm. i izolację wodoszczelną CERESIT CR 166 Dylatacje i naroża wklęsłe zabezpieczyć taśmą CERESIT CL 152 - oczyścić (usunąć korozję, złuszczenia istniejących powłok malarskich), zabezpieczyć, odnowić dwukrotnie malując farbą olejną zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji i zamontować balustrady balkonowe, zdemontować i wymienić na jednolite wypełnienia balustrad balkonowych, zastosować płyty poliwęglanowe jednokomorowe dymione o grubości min. 6 mm, kolorystykę uzgodnić z zamawiającym, - na płytach balkonowych położyć płytki gresowe mrozoodporne, antypoślizgowe w min. IV klasie ścieralności, - oczyścić, przygotować podłoże i dwukrotnie pomalować farbą elewacyjną przestrzeń balkonu, - przygotować podłoże i położyć papę termozgrzewalną oraz opierzenia nad balkonami najwyższej kondygnacji - wywóz i utylizacja gruzu spryzmowanego oraz rzeczy nagromadzonych na placu budowy, wykonanie prac porządkowych .

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45211340-4
45400000-1
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, ociepleniu budynku lub budowie budynku o wartości min 200.000,00 zł brutto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na roboty budowlane - formularz ofertowy Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę - zawarte w formularzu ofertowym Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
25 000.00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa 60,00
gwarancja i rękojmia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy są dopuszczalne na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-28, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi brukarskie - okolice Malanowa
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę usługi brukarskie. Lokalizacja: okolice Malanowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI