Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpatowiec
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Opatowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-07
  • Numer ogłoszenia522383-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522383-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.

Gmina Opatowiec: Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000, ul. Rynek  3 , 28-520  Opatowiec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052, e-mail informatyk@opatowiec.pl, faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miasta i gminy Opatowiec ul. Rynek 3 28-520 Opatowiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.”
Numer referencyjny: 271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.” 3.1 Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na cztery zadania: Zadanie nr 1 – „Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620” Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,820 km II. Roboty ziemne 2) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych ( 820x3m) 3) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 20 cm, szerokość 0,5m z wywozem urobku do 3 km.(2x820x0,5) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 25 cm po zagęszczeniu: ciąg główny 3,0*668=2004 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 20 cm po zagęszczeniu ciąg główny 4,0*152=608 m2 3) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu: ciąg główny 3,0* 668=2004 m2 4) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 10 cm po zagęszczeniu ciąg główny 4,0* 152=608 m2 IV. Nawierzchnia 1) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ruch KR 1 ciąg główny; 820*3,0=2460m2 V. Roboty wykończeniowe pobocza 1) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; : 2*152*0,5 2) Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,25m; 2*668*0,25 Zadanie nr 2 – „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650” Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,650 km II. Roboty ziemne 2) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki ( 650x3.5m) 3) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm, szerokość 0,75m,700x0,75 oraz skarpy średniej gr. 80 cm 600*0,75, z wywozem urobku do 3 km. III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 25 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 4,5*650 =2925 m2 = skrzyżowanie : 50 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 4,5* 650=2925 m2 + skrzyżowania : 50 m2 IV. Nawierzchnia 1).Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1 ciąg główny; 650*3,5= 2275 m2+ skrzyżowania : 50 m2 V. Roboty wykończeniowe pobocza 1).Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2*650*0.5 2). Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,25: 2*650*0,25 Zadanie nr 3 – Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I Roboty przygotowawcze 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,477 km II. Roboty ziemne 1)Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki ( 477x3.0m) 2) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm, szerokość 0,5m wraz wywozem urobku do 3 km. ( 2x477x 05) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63mm warstwa dolna o grubości 25cm po zagęszczeniu; ciąg główny 4,0x477 = 1908 m2 + skrzyżowania 30 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm warstwa górna o grubości 10cm po zagęszczeniu; ciąg główny szerokość jezdni 4,0x477 = 1908m2+skrzyżowania 30m2 IV. Nawierzchnia 2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1, ciąg główny 3,0*477=1461m2+skrzyżowania 30 m2 V. Roboty wykończeniowe - pobocza 1) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2x477x 0,5 Zadanie nr 4 – Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,306 km II. Roboty ziemne 1)Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki (306x3.0m) 2) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 20 cm, szerokość 0,5m wraz wywozem urobku do 3 km. (2x306x 0,5) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63mm warstwa dolna o grubości 25cm po zagęszczeniu; ciąg główny 4,0x306 = 1224 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5-mm warstwa górna o grubości 10cm po zagęszczeniu; ciąg główny szerokość jezdni 4,0x306 = 1224 m2 IV. Nawierzchnia 3) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1, ciąg główny szerokość jezdni 3,0*306=918m2 V. Roboty wykończeniowe -pobocza 6) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2x306x 0,5

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej; a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla zadania 1 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 200 000,00 zł brutto. Dla zadania 2 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 200 000,00 zł brutto. Dla zadania 3 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 150 000,00 zł brutto. Dla zadania 4 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 120 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla zadania 1 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Dla zadania 2 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Dla zadania 3 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Dla zadania 4 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Tym samym Kierownikiem budowy można wykazać się dla wszystkich zadań. W odniesieniu do pracowników fizycznych, tymi samymi osobami można wykazać się tylko do jednego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający pobierze: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. Wykonawca ma obowiązek wskazać adres strony internetowej ogólnodostępnej i bezpłatnej, z której Zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać powyższy dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: Zadanie 1; 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie 2; 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie 3; 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie 4; 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach; 1) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 2) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty. 3) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 5) Konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 6) W przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane, jako dodatkowe i Zamawiający złoży na ich wykonanie dodatkowe zamówienie, w trybie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Rozliczenie robót zamiennych, o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,820 km II. Roboty ziemne 2) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych ( 820x3m) 3) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 20 cm, szerokość 0,5m z wywozem urobku do 3 km.(2x820x0,5) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 25 cm po zagęszczeniu: ciąg główny 3,0*668=2004 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 20 cm po zagęszczeniu ciąg główny 4,0*152=608 m2 3) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu: ciąg główny 3,0* 668=2004 m2 4) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 10 cm po zagęszczeniu ciąg główny 4,0* 152=608 m2 IV. Nawierzchnia 1) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ruch KR 1 ciąg główny; 820*3,0=2460m2 V. Roboty wykończeniowe pobocza 1) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; : 2*152*0,5 2) Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,25m; 2*668*0,25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,650 km II. Roboty ziemne 2) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki ( 650x3.5m) 3) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm, szerokość 0,75m,700x0,75 oraz skarpy średniej gr. 80 cm 600*0,75, z wywozem urobku do 3 km. III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 25 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 4,5*650 =2925 m2 = skrzyżowanie : 50 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 4,5* 650=2925 m2 + skrzyżowania : 50 m2 IV. Nawierzchnia 1).Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1 ciąg główny; 650*3,5= 2275 m2+ skrzyżowania : 50 m2 V. Roboty wykończeniowe pobocza 1).Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2*650*0.5 2). Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,25: 2*650*0,25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I Roboty przygotowawcze 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,477 km II. Roboty ziemne 1)Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki ( 477x3.0m) 2) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm, szerokość 0,5m wraz wywozem urobku do 3 km. ( 2x477x 05) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63mm warstwa dolna o grubości 25cm po zagęszczeniu; ciąg główny 4,0x477 = 1908 m2 + skrzyżowania 30 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm warstwa górna o grubości 10cm po zagęszczeniu; ciąg główny szerokość jezdni 4,0x477 = 1908m2+skrzyżowania 30m2 IV. Nawierzchnia 2) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1, ciąg główny 3,0*477=1461m2+skrzyżowania 30 m2 V. Roboty wykończeniowe - pobocza 1) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2x477x 0,5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,306 km II. Roboty ziemne 1)Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki (306x3.0m) 2) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 20 cm, szerokość 0,5m wraz wywozem urobku do 3 km. (2x306x 0,5) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63mm warstwa dolna o grubości 25cm po zagęszczeniu; ciąg główny 4,0x306 = 1224 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5-mm warstwa górna o grubości 10cm po zagęszczeniu; ciąg główny szerokość jezdni 4,0x306 = 1224 m2 IV. Nawierzchnia 3) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1, ciąg główny szerokość jezdni 3,0*306=918m2 V. Roboty wykończeniowe -pobocza 6) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2x306x 0,5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres udzielonej gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego - Lipowica, Chęciny
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2019
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Zagospodarowanie terenu wraz z budową infrastruktury wokół zbiornika wodnego w miejscowości Lipowica, gmina Chęciny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI