Remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNozdrzec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-21
  • ZamawiającyGmina Nozdrzec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00231793
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nozdrzec

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nozdrzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nozdrzec 224

1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 0134398020 wew.36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nozdrzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-433d3f13-f842-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068416/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez Platformę zakupową Zamawiającego dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
2. Oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i pełnomocnictwo, należy sporządzić w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346 z poźn. zm.), przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: „pdf”, „doc”, lub „docx”, ze szczególnym wskazaniem na format „pdf”.
3. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca wykorzystanie jednego z formatów: „zip” lub„7Z”.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452);
5. Składanie przez Wykonawców oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, dokumentów, wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz innych informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB;
6. Składanie ofert odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy, poprzez „Formularza składania oferty lub wniosku”;
7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym pliku, w miejscu składania oferty, przeznaczonym na zamieszczanie tajemnicy przedsiębiorstwa;
8. Oferta powinna być pod rygorem nieważności złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
9. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania poprzez Platformę, w drugim kroku składania oferty – poprzez przycisk „Złóż ofertę”, i wyświetleniu się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy Platformy do złożenia, zmiany lub wycofania oferty wynosi 150 MB;
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Nozdrzec z siedzibą w 36-245 Nozdrzec 224;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nozdrzec jest Pani Katarzyna Nowosielska, kontakt: e-mail:, tel. 13 43 98 020 wew. 48;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w czasie określonym przepisami prawa, oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IKŚR.271.2.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części I: Remont dróg w miejscowości Hłudno:

A. Droga dz. nr ewid. 2953:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 570,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 551,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 532,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 513,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 76,00 m2;

B. Droga dz. nr ewid. 1975, 1962, 1929, 1957:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 975,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 1020,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 1022,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 985,50 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 146,00 m2;

C. Droga dz. nr ewid. 1725, 1748:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 775,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 75,00 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 725,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 700,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 125,00 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części II: Remont drogi dz. nr ewid. 36 w miejscowości Huta Poręby:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 341,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 72,00 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 336,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 324,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 48,00 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części III: Remont dróg w miejscowości Izdebki:

A. Droga dz. nr ewid. 2358, 2394:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 660,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 52,80 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 594,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 572,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 8 cm – 88,00 m2;

B. Droga dz. nr ewid. 4400/1, 4141/2, 4127/2, 4126:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 540,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 43,20 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 522,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 504,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 8 cm – 72,00 m2;

C. Droga dz. nr ewid. 9796:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 704,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 56,32 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 638,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 616,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 8 cm – 88,00 m2;

D. Droga dz. nr ewid. 3691/2, 3726, 3546:
- Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi wraz z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 55,00 m2;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną – bitumiczną asfaltową – 12,00 m3;
- Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 15 cm – 55,00 m2;
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw o gr. po zagęszczeniu 8 cm – 60,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm -162,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 4 cm - 598,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 8 cm – 125,00 m2;

E. Droga dz. nr ewid. 6460:
- Mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10cm – 100,00 m2;
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznych o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km – 380,00 m2;
- Stabilizacja podłoża cementem przy użyciu zespołu do stabilizacji – pospółka do Rm=5 MPa, gr. warstwy po zagęszczeniu 30cm, wykonanie podbudowy zasadniczej
z użyciem urobku z frezowania nawierzchni – 380,00 m2;
- Mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8kg/m2 – 355,00 m2;
- Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 10 cm – warstwa odprężająca – 400,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 355,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 4 cm – 350,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 60,00 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części IV: Remont dróg w miejscowości Nozdrzec:

A. Droga dz. nr ewid. 3048/1, 3048/2:
- Roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 364,00 m2;
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 403,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 418,00 m2;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową – 15,00 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 952,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 918,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 134,00 m2;

B. Droga dz. nr ewid. 956:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 420,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 420,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 405,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 390,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 60,00 m2;

C. Droga dz. nr ewid. 1173/2:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 482,50 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 440,20 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 440,20 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 426,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 72,50 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części V: Remont drogi dz. nr ewid. 381 w miejscowości Siedliska:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 248,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 240,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 224,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 216,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 48,00 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części VI: Remont dróg w miejscowości Wara:
A. Droga dz. nr ewid. 1880/3, 2125/2:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 512,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 496,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 478,50 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 462,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 66,00 m2;

B. Droga dz. nr ewid. 754:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 540,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 261,00 m2;
- Wyrównanie ubytków istniejącej podbudowy mieszanką mineralną bitumiczną asfaltową – 18,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 486,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 546,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 108,00 m2;

C. Droga dz. nr ewid. 1346:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 225,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm – 43,50 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 202,50 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 195,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 30,00 m2;

D. Droga dz. nr ewid. 281:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 285,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – 26,60 m3;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 247,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 237,50 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 38,00 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg na terenie Gminy Nozdrzec, w miejscowościach: Hłudno, Huta Poręby, Izdebki, Nozdrzec, Siedliska, Wara i Wesoła z podziałem na części.

Szczegółowy zakres prac do wykonania:

Dla części VII: Remont dróg w miejscowości Wesoła:
A. Droga dz. nr ewid. 7882, 790:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 780,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 390,00 m2;
- Wyrównanie ubytków istniejącej podbudowy mieszanką mineralną bitumiczną asfaltową – 80,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 754,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 728,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 130,00 m2;

B. Droga dz. nr ewid. 10538:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 975,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 260,00 m2;
- Wyrównanie ubytków istniejącej podbudowy mieszanką mineralną bitumiczną asfaltową – 180,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 910,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 877,50 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 130,00 m2;

C. Droga dz. nr ewid. 4755:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 300,00 m2;
- Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi wraz z transportem urobku samochodami - Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 300,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 308,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 4 cm – 297,0 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 48,00 m2;

D. Droga dz. nr ewid. 5562, 9013:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 240,00 m2;
- Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8 cm – 225,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 232,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm – 224,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 40,00 m2;

E. Droga dz. nr ewid. 877:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie – 620,00 m2;
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
o grubości 3cm – 42,00 m2;
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – 12,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa wiążąca) gr. 4 cm – 620,00 m2;
- Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 3 cm - 600,00 m2;
- Umocnienie poboczy kruszywem gr. 10 cm – 100,00 m2;

Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
- Cena oferty – waga kryterium: 60 %
- Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %

2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
4. W ramach kryterium cena oferty:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;
- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;
- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:

P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.

Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

5. W ramach kryterium okres gwarancji:
- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;

Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:
- 3 lat otrzyma 0 pkt.;
- 4 lat otrzyma 10 pkt.;
- 5 lat otrzyma 25 pkt.;
- 6 lat otrzyma 40 pkt.

Uwaga:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium.
W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.

6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P=P1+P2=⋯pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:

1) W odniesieniu do Wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania, które obejmowało swym zakresem roboty budowlane polegające na remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).

2) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wskazanie przez Wykonawcę jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą następujące, minimalne kwalifikacje zawodowe, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe
wymagane od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:

2.1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie – Zał. Nr 6.

b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Zał. Nr 7.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót) dla każdej części sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót.
2) Potwierdzenie wniesienia wadium – jedynie w przypadku gdy wadium wnoszone jest w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) – poprzez oryginał dokumentu dołączony do oferty w postaci elektronicznej, podpisanej przez Gwaranta lub Poręczyciela;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – odrębnie w odniesieniu do:
a) Wykonawcy;
b) Wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) podmiotu udostępniającego zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 (jedynie w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy);
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres (jedynie w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy).
6) Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 8 (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie);
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w odniesieniu do każdej z części w następującej wysokości:

I Remont dróg w miejscowości Hłudno - 3203,00 zł brutto
II Remont drogi dz. nr ewid. 36 w miejscowości Huta Poręby - 480,00 zł brutto
III Remont dróg w miejscowości Izdebki - 4522,00 zł brutto
IV Remont dróg w miejscowości Nozdrzec - 2786,00 zł brutto
V Remont drogi dz. nr ewid. 381 w miejscowości Siedliska - 397,00 zł brutto
VI Remont dróg w miejscowości Wara - 1940,00 zł brutto
VII Remont dróg w miejscowości Wesoła - 3921,00 zł brutto

2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:
1) W pieniądzu;
2) W gwarancjach bankowych;
3) W gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 936, 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w:
Bank Spółdzielczy w Dynowie/ Oddział Nozdrzec
Nr: 22 9093 1017 2004 0400 2310 0009
W tytule należy podać nazwy lub numery części, na które wnoszone jest wadium.
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego, dlatego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresów rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonania przelewu kwoty wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Gminy Nozdrzec pok. Nr 1 (parter-kasa)
4. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy przekazać Zamawiającemu (razem z ofertą) w oryginale – w postaci elektronicznej podpisanej przez Gwaranta lub Poręczyciela.
6. Wymaga się, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w ustawie. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie, nie może być utrudnione.
7. Zasady zwrotu wadium i jego zatrzymania określa szczegółowo Specyfikacja Warunków Zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie).
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 7 ustawy oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
5. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 8, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:
a) wraz z ofertą, oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2 stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe – potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania;
zaś pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektem umowy - Zał Nr 5.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykaz części:
I. Remont dróg w miejscowości Hłudno:
a. Droga dz. nr ewid. 2953;
b. Droga dz. nr ewid. 1975, 1962, 1929, 1957;
c. Droga dz. nr ewid. 1725, 1748;
II. Remont drogi dz. nr ewid. 36 w miejscowości Huta Poręby;
III. Remont dróg w miejscowości Izdebki:
a. Droga dz. nr ewid. 2358, 2394;
b. Droga dz. nr ewid. 4400/1, 4141/2, 4127/2, 4126;
c. Droga dz. nr ewid. 9796;
d. Droga dz. nr ewid. 3691/2, 3726, 3546;
e. Droga dz. nr ewid. 6460;
IV. Remont dróg w miejscowości Nozdrzec:
a. Droga dz. nr ewid. 3048/1, 3048/2;
b. Droga dz. nr ewid. 956;
c. Droga dz. nr ewid. 1173/2;
V. Remont drogi dz. nr ewid. 381 w miejscowości Siedliska;
VI. Remont dróg w miejscowości Wara:
a. Droga dz. nr ewid. 1880/3, 2125/2;
b. Droga dz. nr ewid. 754;
c. Droga dz. nr ewid. 1346;
d. Droga dz. nr ewid. 281;
VII. Remont dróg w miejscowości Wesoła:
a. Droga dz. nr ewid. 7882, 7902;
b. Droga dz. nr ewid. 10538;
c. Droga dz. nr ewid. 4755
d. Droga dz. nr ewid. 5562, 9013;
e. Droga dz. nr ewid. 877;

Uwaga!
Termin związania ofertą (dla każdej części):
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert tj. od dnia 21.07.2022 r. do dnia 20.08.2022 r.

Przedmiot zamówienia (dla każdej części) należy wykonać w terminie: 90 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 07.11.2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż drzwi i podług - Dębica
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż drzwi i podług. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI