Remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy –...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy – Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Słupia
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków07/04/2017
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowa Słupia
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/51285
TREŚĆ PRZETARGU

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.nowaslupia.bip.jur.pl (zakładka przetargi)

Ogłoszenie nr 51285 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Nowa Słupia: Remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy – Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Rynek  15, 26-006   Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 177 138, e-mail urzad@nowaslupia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.nowaslupia.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.nowaslupia.bip.jur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.nowaslupia.bip.jur.pl (zakładka przetargi)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26 - 006 Nowa Słupia sekretariat - pokój nr 10

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy – Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360
Numer referencyjny: RIFS.ZP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1 „Remont drogi gminnej Włochy – Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162”. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej Włochy – Hektary od km 0+650 do km 1+162, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 512,0 mb, szerokość jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejszą inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa w terenie równinnym 0,512 km. Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, o grubości 3 cm - 30m2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ za pomocą spycharek, przy grubości warstwy: do 15 cm – 512m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II, (wymiana podbudowy 25 m3, wymiana przepustu 50,0 m3, odtworzenie rowu 28,0 m3) 103 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II – 179,800 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ławy fundamentowe żwirowe 2,0 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm – analogia – ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 60 cm – analogia – przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 80 cm – 8 m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – zasypka przepustu z piasku 44,0 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 44 m3. Ścieki uliczne z kamienia: narzutowego, na podsypce cementowo – piaskowej 10 m2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV (512,0m*4,0m) – 2048,0 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (120,0 m2+100,0m2) 220,0m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm, krotność 5 (120,0m2+100,0m2) 220m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63,0mm (512,0m*4,0m) 2048,0m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 5, kruszywo sortowane frakcji 0-31,5 mm (512,0m*4,0m) 2048 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm, mieszanka AC 16 W (512,0m*3,1m+15,0m2) 1602,2 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0m+15,0m2) 1551,0m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm - dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1, mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0+15,0m2) 1 551m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm mieszanka sortowana 0-31,5 mm – nawierzchnia zjazdów 30m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm – nawierzchnia zjazdów 30,00 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm – analogia – pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm – 512 m2. Część nr 2 „Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360”. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352059 T Baszowice, dz. nr 292/1, 292/2 od km 0+000 do km 0+360, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 360,00 mb, szerokości jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa i płyt betonowych. Zakres prac objęty niniejsza inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, rozbiórka płyt drogowych, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 0,36 km. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości: 15 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – odzyskanie materiału 848m2. Transport wewnętrzny na odległość do 20 km – prefabrykatów żelbetowych – analogia – transport płyt betonowych na odległość do 1 km – załadunek o rozładunek 311,3 t. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II (wymiana przepustu 8,0 m3, - odtworzenie rowu 9,0 m3, - wymiana podbudowy 22.0 m3), 39 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II 39m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ławy fundamentowe żwirowe 1 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 50 cm – analogia – przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 50 cm 7m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – zasypka przepustu z piasku 4 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 4 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV (360m*4m+20m2) 1 460m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (148m*1m+212m*4+20m2) 1 016 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi po zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm – krotność 5 (148m*1m) – 148 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 5 kruszywo sortowane frakcja 0-31,5 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm mieszanka AC 16 W (360m*3,1m+15m2) 1131 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm – nawierzchnia zjazdów mieszanka sortowana 0-31,5 mm – 50 m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm – nawierzchnia zjazdów, 50 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – analogia – pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm 360 m2. Materiał pochodzący z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania staje się własnością Zamawiającego (Wykonawca złoży taki materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie wykopów i nasypów sposobem mechanicznym, b) wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy c) wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów, d) wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego,

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45111200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi w ramach której zostały wykonane roboty budowlane w tym wykonanie nawierzchni asfaltowej. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej. 3. Wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności następującym sprzętem: walec stalowy min. 8 t – 1 szt., walec ogumiony – 1 szt., rozkładarka masy – 1 szt., skrapiarka – 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.nowaslupia.bip.jur.pl wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art.22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część 1 – 2 300 PLN (słownie złotych: dwa tysiące trzysta zł 00/100). Część 2 – 2 700 PLN (słownie złotych: dwa tysiące siedemset złotych zł 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60
Okres udzielonej rękojmi40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 10 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Remont drogi gminnej Włochy – Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 Remont drogi gminnej Włochy – Hektary (dz. nr 403) od km 0+650 do km 1+162. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej Włochy – Hektary od km 0+650 do km 1+162, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 512,0 mb, szerokość jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejszą inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa w terenie równinnym 0,512 km. Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, o grubości 3 cm - 30m2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ za pomocą spycharek, przy grubości warstwy: do 15 cm – 512m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II, (wymiana podbudowy 25 m3, wymiana przepustu 50,0 m3, odtworzenie rowu 28,0 m3) 103 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II – 179,800 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ławy fundamentowe żwirowe 2,0 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm – analogia – ścianki czołowe dla rur o średnicy 80 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 60 cm – analogia – przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 80 cm – 8 m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – zasypka przepustu z piasku 44,0 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 44 m3. Ścieki uliczne z kamienia: narzutowego, na podsypce cementowo – piaskowej 10 m2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV (512,0m*4,0m) – 2048,0 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (120,0 m2+100,0m2) 220,0m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm, krotność 5 (120,0m2+100,0m2) 220m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63,0mm (512,0m*4,0m) 2048,0m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 5, kruszywo sortowane frakcji 0-31,5 mm (512,0m*4,0m) 2048 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm, mieszanka AC 16 W (512,0m*3,1m+15,0m2) 1602,2 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0m+15,0m2) 1551,0m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm - dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1, mieszanka AC 11 S (512,0m*3,0+15,0m2) 1 551m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm mieszanka sortowana 0-31,5 mm – nawierzchnia zjazdów 30m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm – nawierzchnia zjazdów 30,00 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm – analogia – pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm – 512 m2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie wykopów i nasypów sposobem mechanicznym, b) wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy c) wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów, d) wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA60
Okres udzielonej rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zgodnie z opisem w SIWZ

Część nr: 2    Nazwa: Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 352059T Baszowice od km 0+000 do km 0+360. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352059 T Baszowice, dz. nr 292/1, 292/2 od km 0+000 do km 0+360, Gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 360,00 mb, szerokości jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa i płyt betonowych. Zakres prac objęty niniejsza inwestycją: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, rozbiórka płyt drogowych, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Zakres prac obejmuje: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 0,36 km. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości: 15 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – odzyskanie materiału 848m2. Transport wewnętrzny na odległość do 20 km – prefabrykatów żelbetowych – analogia – transport płyt betonowych na odległość do 1 km – załadunek o rozładunek 311,3 t. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II (wymiana przepustu 8,0 m3, - odtworzenie rowu 9,0 m3, - wymiana podbudowy 22.0 m3), 39 m3. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, z załadowaniem i wyładowaniem gruntu kategorii: I-II 39m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ławy fundamentowe żwirowe 1 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm 2 szt. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 50 cm – analogia – przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 50 cm 7m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – zasypka przepustu z piasku 4 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II 4 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV (360m*4m+20m2) 1 460m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (148m*1m+212m*4+20m2) 1 016 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi po zagęszczenie mechaniczne: za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm – krotność 5 (148m*1m) – 148 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm kruszywo sortowane frakcji 0-63 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: ponad 15 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 5 kruszywo sortowane frakcja 0-31,5 mm (360m*4m+20m2) 1460 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm mieszanka AC 16 W (360m*3,1m+15m2) 1131 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1, mieszanka AC 11 S (360m*3m+15m2) 1095m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: 7 cm – nawierzchnia zjazdów mieszanka sortowana 0-31,5 mm – 50 m2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia o grubości po uwałowaniu: ponad 7 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 8, mieszanka sortowana 0-31,5 mm – nawierzchnia zjazdów, 50 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – analogia – pobocza z kruszywa sortowanego 0-31,5 mm 360 m2. Materiał pochodzący z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania staje się własnością Zamawiającego (Wykonawca złoży taki materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. wykonywanie wykopów i nasypów sposobem mechanicznym, b. wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy, c. wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów, d. wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA60
Okres udzielonej rękojmi40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zgodnie z opisem SIWZ.

NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI