Remont dróg leśnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg leśnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrodnica
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Brodnica
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-19
  • Numer ogłoszenia604067-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604067-N-2017 z dnia 2017-10-19 r.

Nadleśnictwo Brodnica: Remont dróg leśnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Brodnica, krajowy numer identyfikacyjny 87052999428001, ul. ul. Sądowa  16 , 87300   Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 4943900, 660 735 193, e-mail brodnica@torun.lasy.gov.pl, faks 564 943 923.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.brodnica.torun.lasy.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brodnica.torun.lasy.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
ul. Sądowa 16, 87-300 Brodnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017r.
Numer referencyjny: SA.2710.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50% podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 100 tyś. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , że w tym okresie wykonał: dwie roboty budowlane każda związana z remontem, budową, przebudową lub rozbudową dróg leśnych o nawierzchni z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Wymagana wartość każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 10 000,00 zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości.Zamawiający nie stawia warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym.Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: a Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć doświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65 z dnia 22 grudnia2015 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. Uwaga: Zamawiający uzna uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające uprawnieniom wskazanym powyżej)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 15 PZP)(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 22 PZP)(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 PZP(wg wzoru stanowiącego załącznik nr … do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 PZP(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane – załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 10. c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane – załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-Formularz oferty -kosztorys ofertowy szczegółowy lub uproszczony, zawierający wszystkie czynniki cenotwórcze oraz zestawienie materiałów -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo -zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 7.2.1. lit. d), e) i f) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o których mowa w pkt. 7.2.1. lit. g)składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część nr 1 Leśnictwo Bachotek 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100) Część nr 2 Leśnictwo Karbowo 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 3 Leśnictwo Ostrówki 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 4 Leśnictwo Tęgowiec 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100) Część nr 5 Leśnictwo Górale 1040,00 zł (słownie: tysiąc czterdzieści złotych 00/100) Część nr 6 Leśnictwo Grabiny 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Część nr 7 Leśnictwo Małki 590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 8 Leśnictwo Rytebłota 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 9 Leśnictwo Szabda 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100) Część nr 10 Leśnictwo Zarośle 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Część nr 11 Leśnictwo Borek 1170,00 zł (słownie: tysiąc sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Część nr 12 Leśnictwo Bryńsk 830,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści złotych 00/100) Część nr 13 Leśnictwo Długi Most 630,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści złotych 00/100) Część nr 14 Leśnictwo Górzno 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych złotych 00/100) Część nr 15 Leśnictwo Nowy Świat 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r. poz.359z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 18 1020 5024 0000 1002 0039 0021 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Remont dróg leśnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017r” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr10-kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmii 20,00
Samodzielna realizacja zamowienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji umowy zawiera wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. 18.3. Zmiany, o których mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 18.4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i testów, dokonywanie odbiorów itp.; b) koniecznością wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu zamówienia, c) niemożliwością wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będących następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej, d) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) koniecznością zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w przypadku gdy zachowanie terminów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od wykonawcy, f) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, - nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 3. Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, - nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji). 4. Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji: a) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniu podziemnych urządzeń, instalacji itp.; d) gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. e) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. Uwaga: Zmiana zakresu robót wymaga uzyskania akceptacji osób sprawujących nadzór autorski i inwestorski, także zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Zmiany, których mowa w pkt. 7.4. a-e, nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Bachotek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Karbowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Ostrówki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Tęgowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Górale
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Grabiny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Małki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Rytebłota
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Szabda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Zarośle
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Borek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Bryńsk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Długi Most
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Górzno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Remont drog lesnych i pożarowych na terenie Nadleśnictwa Brodnica w 2017 roku Leśnictwo Nowy Świat
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie bieżących napraw dróg leśnych i pożarowych w Nadleśnictwie Brodnica w roku 2017 wg opisu przedmiotu zamówienia, tj: - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków tłuczniem z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezieniu powstałych w nawierzchni ubytków gruzem betonowym z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - nawiezienie powstałych w nawierzchni ubytków pospółką (skrywą) z rozgarnięciem, po uprzednim wykorytowaniu, wyprofilowaniem i zagęszczeniem przywiezionego materiału włącznie z nadaniem mu odpowiednich spadków, - przywrócenie profili poprzecznego i podłużnego na odcinkach zniszczonych, - usunięcie kamieni, - wycinanie odrośli, - podkrzesanie drzew, - wykonanie odpływów. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: • przed odbiorem robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa jakości i atesty. • Wykonawca na wykonane roboty udzieli min. 12 miesięcy rękojmi, • Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu, 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zamówienie zostało podzielone na 15 części- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, opisanych szczegółowo w załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub więcej części. Termin realizacji zamówienia 15 grudzień 2017r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zadania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawców, monterów pomp ciepła, hydraulików, instalatorów kotłów - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy podwykonawców, monterów pomp ciepła, hydraulików, instalatorów kotłów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wycinka drzew – ul. Grasera w Toruniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brodnica: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wycinka drzew – ul. Grasera w Toruniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa wieży widokowej na Czarnowskiej Górce wraz z miejscem odpoczynkowo-postojowym
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI