Remont dróg gminnych w roku 2021 i 2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont dróg gminnych w roku 2021 i 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLesznowola
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyGmina Lesznowola
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00251016
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w roku 2021 i 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 60

1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 708-91-13

1.5.8.) Numer faksu: 22 757-92-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lesznowola.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w roku 2021 i 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35b2a05-3881-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006446/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont dróg gminnych w roku 2021 - 2022.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.lesznowola.eobip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//miniportal.uzp.gov.pl/, rzp@lesznowola.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Lesznowola) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: rzp@lesznowola.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) .
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu miniPortal” oraz „Regulaminie ePUAP”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https;//www.lesznowola.eobip.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące klauzuli informacyjnej dotyczącej RODO znajdują się w pkt. XXVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) remont dróg o nawierzchni nieulepszonej, obejmujący:
- równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 – 6 m),
- równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 – 6 m),
- mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 10 cm, wraz z wywiezieniem
ścinki,
- mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 20 cm, wraz z wywiezieniem
ścinki,
- wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym,
- wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem betonowo-kamiennym
- Miałowanie nawierzchni z kruszywa miałem kwarcytowym 0/8
- wzmocnienie nawierzchni gruntowej destruktem asfaltowym
- renowacja nawierzchni z tłucznia kamiennego
- renowacja nawierzchni z destruktu
- remont cząstkowy nawierzchni z destruktu.
2) remont cząstkowy dróg o nawierzchni betonowej, obejmujący:
- naprawę chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 6 cm (materiał wykonawcy),
- naprawę chodnika z kostki szarej i kolorowej o gr. 6 cm (materiał z odzysku),
- naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm (materiał wykonawcy),
- naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm (materiał z odzysku),
- nawierzchnia na przejściach z betonowych płyt integracyjnych w kolorze żółtym (materiał wykonawcy);
- naprawę krawężników betonowych (materiał wykonawcy),
- naprawę krawężników betonowych (materiał z odzysku),
- naprawę obrzeży betonowych (materiał wykonawcy),
- naprawę obrzeży betonowych (materiał z odzysku),
- ułożenie ażurowych płyt betonowych 60x40x10
- wymiana uszkodzonych włazów studzienek kanalizacyjnych (materiał wykonawcy)
- wymiana uszkodzonych wpustów ulicznych (materiał wykonawcy)
- regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacji
- regulacja pionowa wpustów ulicznych
- wymiana uszkodzonych studni chłonnych wraz z osadnikami
- wymiana uszkodzonych studni rewizyjnych i połączeniowych kanalizacji deszczowej
- wymiana uszkodzonych osadników kanalizacji deszczowej
- wymiana uszkodzonych rur kolektora kanalizacji deszczowej
- wykonanie ścianki czołowej przepustu D400, D500, D600, D800, beton B20
- Wymiana uszkodzonych przepustów drogowych D400, D500, D600, D800
- wykonanie progu – szer. 5 m.
- wykonanie progu – szer. 7m.
3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, obejmujący:
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno – asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni do 5 m2,
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno – asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni większej niż 5 m2,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej przez frezowanie, grubość warstwy do 5cm;
- ułożenie geosiatki z włókien szklanych przesączanych asfaltem;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wyrównawcza, naprawa powierzchni większej niż 200m2;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, grubość warstwy 4 cm, warstwa ścieralna, naprawa powierzchni większej niż 200 m2,
- wykonanie podbudowy z łamanego materiału kamiennego, warstwa górna – uzupełnienie głębokich ubytków.
4) wzmocnienie nawierzchni gruntowej płytami betonowymi 100x75x10 (JOMB) jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni.
5) umocnienie skarp rowów ażurowymi płytami betonowymi 60x40x10 (EKO) - jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni.
6) Oznakowanie pionowe wraz z montażem przy zastosowaniu znaków małych pierwszej generacji:
a). Znaki kategorii A;
b). Znaki kategorii D;
c). Znaki kategorii B i C;
d). Tablice U3d i U3c;
e). Tablice U9a i U9b;
f). Podtabliczki kat. T;
g). Balustrady U11a;
h). Bariery ochronne stalowe SP-09/1;
i). Bariery ochronne stalowe SP-09/4;
j) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych, dł. 3,5m
k). Lustra akrylowe okrągłe  600 mm;
l) Słupki blokujące U-12C;
ł) Punktowe elementy odblaskowe (oczka)
m) Progi zwalniające, przykręcane:
- element środkowy – koszt 1 szt.
- element skrajny – koszt 1 szt.

7) Naprawa i konserwacja uszkodzonych znaków pionowych:
a). Prostowanie pochylonych słupków i regulacja tarcz znaków;
b). Mycie tarcz znaków;
8) Oznakowanie poziome przy użyciu masy chemoutwardzalnej grubowarstwowe z gruntowaniem:
a) Oznakowanie progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej;
b) Oznakowanie nawierzchni asfaltowej;
c) Oznakowanie przejść dla pieszych.
9) Oczyszczenie rowów z namułu.

UWAGA: W trakcie przygotowywania oferty należy szczególnie starannie przeanalizwać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny określone w niniejszym ogłoszeniu oraz opisane szczegółowo w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji na roboty polegające na remoncie nawierzchni betonowych i bitumicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiega się wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) warunek dotyczący posiadania doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (zamówienia) polegające na budowie, przebudowie, remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, chodnika lub parkingu, albo też polegające na remoncie bieżącym obiektów drogowych, przy czym jedna robota budowlana musi obejmować swoim zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej, a każda robota musi być o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł. brutto.

2) warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – bez ograniczeń.
3) warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać dysponowanie następującym sprzętem drogowym:
- co najmniej 2 równiarki,
- co najmniej 2 walce drogowe,
- co najmniej 4 samochody ciężarowe o ładowności min. 10 ton,
- co najmniej 2 koparko-ładowarki,
- co najmniej 1 frezarka do nawierzchni bitumicznych;
- co najmniej 1 rozściełacz mas bitumicznych;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – sporządzony według Załącznika nr 4 do SWZ.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami (w Konsorcjum), Wykaz, o którym mowa w pkt 8.4.2 SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony według Załącznika nr 5 do SWZ.
3 . Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego - sporządzony według Załącznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych w pkt 6.1 i 6.2 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – sporządzony według Załącznika nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone według Załącznika nr 2 do SWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy – sporządzone według Załącznika nr 3 do SWZ.
4. Kosztorys ofertowy - sporządzone według Przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 17.15.2 SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według Załącznika nr 2 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – sporządzone według Załącznika nr 6 do SWZ.
Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 8.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W związku z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) ustawowej zamiany stawki podatku od towarów i usług
2) w innej niż wymienione sytuacji, na które nie miał wpływu Wykonawca lub Zamawiający oraz których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie zadania w terminie określonym w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonie 600m2 elewacji z wełny 14 cm - Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonie 600m2 elewacji z wełny 14 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI