Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00094478
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65061400000

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Rynek 1

1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów

1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni mineralno-asfaltowych 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad94fbb8-a907-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.erzeszow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów / oświadczeń / wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@erzeszow.pl .
2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt 5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań" na miniPortalu.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-I.271.10.36.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1.wykonanie robót budowlanych obejmujących:
1) rozebranie podbudowy z betonu, płyt betonowych lub betonu zbrojonego (płyty drogowe) grubość do 15 cm - 50,00 m2,
2) rozebranie podbudowy z betonu, płyt betonowych lub betonu zbrojonego (płyty drogowe) grubość powyżej 15 cm do 30 cm - 50,00 m2,
3) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych o grubości do 7 cm z użyciem frezarki - 500,00 m2,
4) zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną - 150,00 m,
5) koryta wykonywane mechanicznie, głębokość do 55·cm, wraz z profilowaniem, zagęszczeniem podłoża oraz transportem urobku - 200,00 m2
6) warstwa odcinająca z piasku, z mechanicznym zagęszczeniem, gr. warstwy 10 cm - 200,00 m2,
7) podbudowa z betonu, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 200,00 m2,
8) nawierzchnie (podbudowa) z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 20 cm po zagęszczeniu - 200,00 m2,
9) nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych ac 16 w grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 8 cm - 200,00 m2,
10)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-asfaltowych, z mechanicznym obcinaniem krawędzi oraz uzupełnienie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową po wykonanej regulacji wpustu lub włazu - 1 027,00 t
11)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-asfaltowych, z mechanicznym obcinaniem krawędzi z mechanicznym wbudowaniem mieszanki rozściełaczem i mechanicznym zagęszczeniem - grubość warstwy po zagęszczeniu gr. 6cm - 500,00 m2,
12)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno- asfaltowych przy użyciu recyklera - 80,00 t,
13)remonty cząstkowe nawierzchni mineralno - asfaltowych mieszanką do miejscowych napraw nawierzchni na zimno - 50,00 t,
14)regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych, na zaprawach szybkowiążących - 20,00 szt.,
15)regulacja wpustu ściekowego ulicznego, na zaprawach szybkowiążących, wraz z wykuciem - 20,00 szt.,
16)regulacja pionowa włazu kanałowego, na zaprawach szybkowiążących wraz z wykuciem - 20,00 szt.,
17)wymiana uszkodzonych wpustów ściekowych ulicznych, na zaprawach szybkowiążących wraz z wykuciem - 20,00 szt
18)wymiana uszkodzonych pokryw nastudziennych typ ciężki t-40 wraz z wykuciem - 20,00 szt.
19)uzupełnienie rusztu wpustu ściekowego ulicznego - 10,00 szt.,
20)uzupełnienie pokryw nastudziennych - typ ciężki t-40 - 5,00 szt.,
21)ułożenie geosiatki - 200,00 m2.
2.prowadzenie kontroli stanu technicznego odcinków dróg wyszczególnionych w - Załączniku nr 3 – Wykaz dróg z dnia 13.01.2022 r. poprzez dokonywanie regularnych objazdów mających na celu kontrolę stanu technicznego jezdni, chodników, ścieżek rowerowych z mieszanek mineralno-asfaltowych. Prowadzone objazdy powinny zapewnić dokonanie kontroli stanu wszystkich ulic Rzeszowa, minimum jeden raz w miesiącu.

Ilości podane w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny. Zamawiający może zlecić niektórych prac więcej, niektórych mniej, a niektórych nie zlecać wcale, jednak Zamawiający określa minimalny zakres na 50% wartości oferty Wykonawcy. Wykonawca nie będzie miał roszczeń o wykonanie określonej ilości prac.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. dokumenty – STWiORB, przedmiar robót,
2.wykaz dróg,
3. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami
stanowiące załączniki do specyfikacji i dostępne w oddzielnych plikach.

UWAGA!
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przez cały okres wykonywania umowy łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, używanych przy wykonywaniu umowy, na poziomie co najmniej 10%.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.zakres zamówienia objętego opcją: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni mineralno-asfaltowych na terenie Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót dla zamówienia podstawowego poz. nr 1 – 21 do kwoty 917 886,00 zł netto
2.okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z opcji: po realizacji zamówienia
w zakresie podstawowym (wyczerpaniu środków przewidzianych na realizację pozycji wg kolumny „Podstawowa ilość jednostek”) Zamawiający skorzysta z prawa opcji; warunkiem będzie posiadanie środków finansowych na realizację robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do kwoty 917 886,00 zł netto.
1. określenie przedmiotu: wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni mineralno-asfaltowych,
2. zakres robót budowlanych: zgodnie z przedmiarem robót,
3. warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach, w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, zrealizował zamówienia na roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni mineralno-asfaltowych, w ilości co najmniej 500 ton.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót lub w ramach jednej umowy.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
­- roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,
­- roboty budowlane zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane* tj.:
­- osoba do okresowej kontroli stanu technicznego odcinka drogi zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wykazujący się uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi,
­- kierownik robót wykazujący się uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
Funkcję Kierownika robót oraz osoby do okresowej kontroli stanu technicznego odcinka drogi może pełnić ta sama osoba lub kilka osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniających warunek kwalifikacji zawodowych.
*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
** Funkcję kierownika budowy lub kierownika robót należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. 2020 poz. 2127).
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
­- wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cykliczym lub ciągłym, z automatycznym komputerowym sterowaniem produkcji do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych – 1 szt. na dwie grupy remontowe
­- mechaniczna układarka do układania mieszanki mineralno-asfaltowej – 1 szt. na dwie grupy remontowe
­- frezarka do nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych – 1 szt. na dwie grupy remontowe
­- termos (remonter) – 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­- recykler do asfaltu – 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­-piła do cięcia nawierzchni – 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­- walec drogowy – 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­- zagęszczarka płytowa - 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych) -
­- 2 komplety oznakowania do prowadzenia robót szybko postępujących, (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­- szczotki mechaniczne i/lub inne urządzenia czyszczące – 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­- samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami – 2 szt. (po 1 szt. na każdą z grup remontowych)
­- pojazd do prowadzenia kontroli stanu technicznego odcinka drogi – 1 szt. na dwie grupy remontowe.

Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie ww. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Warunek określony w lit. a) musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast warunki określone w lit. b) i c) wykonawcy mogą spełniać wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 i 10 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. kosztorys ofertowy
5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 i 5.6 (jeżeli wymagamy dok. na potwierdzenie podstaw wykluczenia) Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega osobiste wykonanie przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących pozycji 9 – 13 przedmiaru robót.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie jest prowadzone dla jednostki – Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie.
Dane przedstawione w Sekcji I "Zamawiający" niniejszego ogłoszenia dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów- Urząd Miasta Rzeszowa na rzecz Zamawiającego którym jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań sporządzonym przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. Numer w Biuletynie Zamówień Publicznych pod którym został umieszczony plan to 2022/BZP 00009856/02/P Identyfikator pozycji planu: 1.1.2.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam 3szt. stempli budowlanych metalowych- Wadowice Górne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam 3szt. stempli budowlanych metalowych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI