Remont budynku zabytkowego Stopnia Wodnego Przegalina w formule „zaprojektuj i w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku zabytkowego Stopnia Wodnego Przegalina w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-12-29
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00302998
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku zabytkowego Stopnia Wodnego Przegalina w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 058 326 18 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@gdansk.rzgw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku zabytkowego Stopnia Wodnego Przegalina w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d882c5-5687-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.108 Remont budynku zabytkowego Stopnia Wodnego Przegalina w formule zaprojektuj i wybuduj - RZGW Gdańsk

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach Projektu pn. „Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław – Etap II – Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku”, planowanego do współfinansowania z Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Nr projektu: POIS.02.01.00-00-00.0017/1

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: zamowienia-gd@gdansk.rzgw.gov.pl lub zamowienia-gd@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
11. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Kamila Kostkiewicz, tel. 58 326 18 54.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania GD.ROZ.2810.50.2021.ZP.KK prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GD.ROZ.2810.50.2021.ZP.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku zabytkowego Stopnia Wodnego Przegalina w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zamówienie dotyczy remontu istniejącego budynku G, znajdującego się w zakresie Stopnia Wodnego Przegalina, ul. Przegalińska 60, 80 – 690 Gdańsk, gmina Miasta Gdańska, powiat gdański, woj. pomorskie.
W przedmiotowym budynku G planowane jest utworzenie pomieszczeń biurowych dla kadry technicznej, obsługującej zespół śluz oraz zaplecza socjalnego dla pracowników obsługujących lodołamacze.
W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi kompletną dokumentację projektową. Na podstawie przygotowanej dokumentacji uzyska wszelkie niezbędne decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia oraz wykona kompleksowy remont budynku G.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
-Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ,
-Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału na części z powodów wskazanych w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość usług, dostaw i robót budowlanych świadczonych przez podwykonawców.
Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 7 do SWZ).
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji zamówienia, wykonywać będą czynności, określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik Nr 7 do SWZ).
Zamawiający postanawia, że:
10.1. Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w pkt 4.11 SWZ byli zatrudnieniu do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy,
10.2. Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania czynności, o których mowa w pkt 10.
11. Zamawiający nie stawia wymogów w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
12. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących
z Unii Europejskiej oraz ze środków będących w dyspozycji Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.
Zadanie realizowane w ramach Projektu pn. „Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław – Etap II – Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku”, planowanego do współfinansowania z Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Nr projektu: POIS.02.01.00-00-00.0017/1.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
13.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania prac, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
14. W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią Karoliną Wejchert nr tel. 58 326 19 29, e-mail: karolina.wejchert@wody.gov.pl
15. Zamawiający do wszystkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy „lub równoważne".

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
- cena oferty brutto [C] – waga 60 %,
- okres gwarancji i rękojmi [O] – waga 40%.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:

P = C + O

gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „Cena oferty brutto”,
O – liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.

4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Kryterium „Cena oferty brutto” [C]
Kryterium „Cena oferty brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Ilość punktów, przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium „Cena oferty brutto”, zostanie wyliczona według wzoru:

C = (Cn : Cb) x 100 x 60%

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Cb – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 60 punktów.
4.2 Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” [O]
W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” oceniany będzie zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu oferty (pkt 2) okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń.

Punkty będą przyznawane zgodnie z poniższym:
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi: od 36 do 39 miesięcy: Liczba punktów: 0
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi: od 40 do 49 miesięcy: Liczba punktów: 10
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi: od 50 do 59 miesięcy: Liczba punktów: 20
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi: od 60 do 71 miesięcy: Liczba punktów: 30
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi: 72 miesiące lub więcej: Liczba punktów: 40

UWAGA!!!
1) minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi krótszego od minimalnego, wskazanego przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;
2) w przypadku niewpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi (36 miesięcy) i przyzna 0 pkt.

Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 40 pkt.

5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 3.
6. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
1.2uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
1.3sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1.4.1w okresie ostatnich 15lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a)jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200000zł brutto, dotyczącą remontu lub budowy, lub przebudowy budynku objętego ochroną konserwatora zabytków,
i
b)jedną dokumentację projektową, dotyczącą remontu lub budowy, lub przebudowy budynku, objętego ochroną konserwatora zabytków.
Uwaga:
I.Zamawiający dopuszcza spełnianie ww. warunku, tj. wykonanie roboty budowlanej i dokumentacji projektowej, w ramach jednej umowy (np. zamówienie realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj).
II.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony łącznie przez Wykonawców.
Zamawiający dopuszcza sumowanie zrealizowanych przez różne podmioty zamówień (umów), w celu wykazania spełniania warunku.
III.Budynek - należy przez to rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach. (Zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt 2 ustawy z 7.07.1994r. – P. budowlane (t. j. Dz.U.2020.1333 ze zm.).
IV.Dokumentacja projektowa – należy przez to rozumieć opracowanie, składające się co najmniej z projektu budowlanego, tj. dokumentów i projektów, podlegających prawnemu zatwierdzeniu, przedstawiające plany inwestycji budowlanej, w formie i zakresie określonym przepisami prawa, stanowiące część dokumentacji budowy, którego zawartość określa ustawa z 7.07.1994r – P.budowlane (t. j. Dz.U.2020.1333 ze zm.)
V.Jako wykonanie danego zakresu prac (usługi, roboty budowlanej) należy rozumieć co najmniej podpisanie protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane.
VI.Jeżeli wykazywana robota budowlana zrealizowana była w ramach większej inwestycji, należy wykazać wartość brutto roboty budowlanej, wykazywanej na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
VII.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu.
oraz
1.4.2do realizacji zamówienia skieruje co najmniej:
a)osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję kierownika budowy, i która spełnia łącznie następujące wymagania:
-posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej,
i
-w okresie ostatnich 15lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, jako kierownik budowy lub kierownik robót, lub inspektor nadzoru, sprawowała nadzór nad wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych, które obejmowały wykonanie robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 200000zł każda, w zakresie:
-budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, lub remontu budynku, objętego ochroną konserwatora zabytków,
lub
-budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, lub remontu budowli, objętej ochroną konserwatora zabytków,
i
b)osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję kierownika robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, i która spełnia łącznie następujące wymagania:
-posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej,
i
-przez co najmniej 18m-cy brała udział w robotach budowlanych, prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Osoba ta musi spełniać wymagania, o których mowa w art.37c Ustawy z 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2021.710 ze zm.)
oraz
c)osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i kierowała pracami konserwatorskimi przy zabytku nieruchomym, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9m-cy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U.2021.710 ze zm.).
W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa powyżej, osoba która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i kierowała pracami konserwatorskimi przy zabytku musi spełniać łącznie poniższe wymagania:
-posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie,
lub posiada dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
i
-przez co najmniej 4lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art.14a ust.2 ustawy z 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.Dz.U.2021.710 ze zm.),
oraz
d)osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję projektanta w branży konstrukcyjno–budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, oraz która w okresie ostatnich 15lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, jako projektant wykonała co najmniej jeden projekt budowlany dotyczący branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie:
-budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, lub remontu budynku, objętego ochroną konserwatora zabytków,
lub
-budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, lub remontu budowli, objętej ochroną konserwatora zabytków,
oraz
e)jedną osobę, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i pełniła funkcję projektanta w branży architektonicznej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, oraz która w okresie ostatnich 15lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, jako projektant wykonała co najmniej jeden projekt budowlany dotyczący architektury obiektu w zakresie:
-budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, lub remontu budynku, objętego ochroną konserwatora zabytków
lub
-budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, lub remontu budowli, objętej ochroną konserwatora zabytków.
I.Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7.07.1994r–P.budowlane (t. j. Dz.U.2020.1333 ze zm.), Rozp. Min. Inwestycji i Rozwoju z 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania sam. funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831), lub odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 ustawy P. budowlane oraz ustawy z 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zaw. nabytych w państwach członkowskich UE. (t.j.Dz.U.2021.1646), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
uprawniające odpowiednio:
-do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w danej branży,
-do projektowania w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w danej branży.
II.Przepisy ustawy z 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawod. nabytych w państwach członkowskich UE(t.j.Dz.U.2021.1646), będą odpowiednio stosowane przez Zamawiającego do oceny także innych kwalifikacji zawodowych (zgodnie z treścią ww. ustawy).
III.Zamawiający dopuszcza pełnienie różnych funkcji w realizacji zamówienia przez tę samą osobę, pod warunkiem łącznego spełniania przez tę osobę wymagań określonych przez Zamawiającego dla tych funkcji, zgodnie z opisami w pkt1.4.2.
IV.Budynek- należy przez to rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach. (Zgodnie z def. zawartą w art.3 pkt2 ustawy z 7.07.1994r–P. budowlane (t.j.Dz.U.2020.1333 ze zm.).
V.Budowla- należy przez to rozumieć każdy obiekt bud. niebędący budynkiem lub obiektem małej architektury, zgodnie z def. zawartą w art. 3 pkt3 ustawy z 7.07.1994r–P. budowlane (t.j.Dz.U.2020.1333 ze zm.).
VI.Zabytek nieruchomy-należy przez to rozumieć nieruchomość, ich części lub zespoły, będące dziełem człowieka lub związane z jego działalnością i stanowiące świadectwo minionej epoki bądź zdarzenia, których zachowanie leży w interesie społ. ze względu na posiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową. (Zgodnie z def.zawartą w art.3 pkt1 i 2 ustawy z 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.Dz.U.2021.710 ze zm.).
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, (...) cd. w SEK. IX POZOST. INFORM.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w zakresie warunku określonego w pkt 7.2.4.1 SWZ - wykaz robót budowlanych/ usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 15 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty/usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Powyższe okresy liczy się zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia MR.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.
- w zakresie warunku określonego w pkt 7.2.4.2 SWZ - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Oferta:
1.1 Na ofertę składają się:
- Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ,
- Formularz cenowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2a do SWZ.
2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
2.3 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2.4 oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;
2.5 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.5.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
2.6 oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku, gdy w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zgodnie z art. 117 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10 000,00 PLN; słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych).
2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3 W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.2 - 2.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa. Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej należy złożyć razem z ofertą za pośrednictwem Platformy.
4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr: 81 1130 1017 0020 1510 6790 0002.
W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr GD.ROZ.2810.50.2021.ZP.KK”.
5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ
w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 15 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ, zamieszczonym wraz z SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu, Zamawiający nie może zamieścić całej treści rodzaju i zakresu zmian oraz warunków ich wprowadzenia w niniejszym ogłoszeniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

A.Dot. SEK. V-KWALIF. WYKONAWCÓW cd. niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbęd. zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udziel. zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np.umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków.
B.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 450dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, w tym:
a)wykonanie dokumentacji projektowej - w terminie do 120dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, b)uzyskanie niezbędnych do realizacji robót budowlanych decyzji administracyjnych, na podstawie dokumentacji, o której mowa w lit. a)- w terminie do 240dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy,
c)wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletnego zgłoszenia zakończenia robót, zgodnie z §7 ust.17 i 18 projekt. postanowień umowy -Zał. 7 do SWZ-w terminie do 420dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, d)odbiór robót budowlanych-w terminie do 450dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.
Szczegółowe terminy wykonania poszcz. elemen. zamówienia zostaną określone w harmonogramie rzecz. finans., przy uwzględnieniu powyższych terminów.
C.WYKONAWCA ZAGRANICZNY
1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1.1 pkt10.2.1 SWZ zdanie 2–składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
1.2 pkt10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dok., o których mowa w pkt 1.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3m-ce przed ich złożeniem.
2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dok., o których mowa w pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dok. zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt 1 odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firm/ekip do współpracy. W większości są to budynki mieszkalne. Prace na terenie Warszawy i okolic. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI