Remont budynku nr 2 koszarowy w kompleksie K-799

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku nr 2 koszarowy w kompleksie K-799
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMińsk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający23 Baza Lotnictwa Taktycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-04
  • Numer ogłoszenia611882-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611882-N-2018 z dnia 2018-09-04 r.

23 Baza Lotnictwa Taktycznego: Remont budynku nr 2 koszarowy w kompleksie K-799
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 71003764000000, ul. -  - , 05-300   Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 553 505, e-mail 23blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 553 520.
Adres strony internetowej (URL): www.23blt.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.23blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
WOJSKO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.23blt.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.23blt.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
TAK, POCZTA, KURIER, OSOBIŚCIE
Adres:
23 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO 05-300 MIŃSK MAZOWIECKI

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 2 koszarowy w kompleksie K-799
Numer referencyjny: Sprawa ZP/24/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) wraz z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; b) Przedmiar Robót – branża budowlana - załącznik nr 5A do SIWZ.( oddzielny dokumenty na stronie). c) Przedmiar Robót – branża elektryczna - załącznik nr 5B do SIWZ.( oddzielny dokumenty na stronie). 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 6 – do SIWZ. 5. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przedstawia Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zakres Robót budowlanych: Roboty rozbiórkowe Zabezpieczenie stolarki okiennej folią, ługowanie farby olejnej z tynków ścian, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, zerwanie cokolików lastrykowych, wykucie z muru starych parapetów lastrykowych, wykucie z muru ościeżnic stalowych, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, rozebranie podłóg ślepych z desek, polepy, rozebranie legarów podłogowych, rozebranie obudowy wyłazów dachowych, wywiezienie samochodem polepy, materiałów z rozbiórki podłogi gruzu budowlanego i złomu. Roboty tynkarskie Obsadzenie kratek wentylacyjnych z żaluzjami, udrożnienie przewodów wentylacyjnych, montaż parapetów z konglomeratu, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, lamperie z tynku mozaikowego na ścianach korytarzy i kl. schodowych, montaż wyłazów dachowych z kołnierzem uniwersalnym i drabinami wewnętrznymi pionowymi, wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych ognioochronnych. na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym wypełnionych wełną z płyt mineralnych grub. 7,5 cm. Stolarka drzwiowa Obsadzenie drzwi stalowych antywłamaniowych jak do magazynu broni z ewentualnym poszerzeniem otworu i wzmocnieniem nadproża, obsadzenie drzwi stalowych dwuskrzydłowych EIS30 przeszklonych, ppoż., dymoszczelnych, wstawienie nowych drzwi płycinowych sosnowych z ościeżnicami drewnianymi z zamkiem jednopunktowym na wkładkę, trzy zawiasy, uszczelka na całym obwodzie ościeżnicy. Posadzka Izolacje przeciwdźwiękowe z płyt styropianu podłogowego gr.10 cm, izolacja przeciwwilgociowa z folii pod posadzkowa, posadzka cementowa zbrojona siatką stalową, masy samopoziomujące typu TERPLAN-N pod płytki gres i wykładziny, posadzki z tworzyw sztucznych z cokolikiem 10 cm na ścianach, układanie płytek z kamieni sztucznych (gres)na klatkach schodowych wraz z cokolikami. Roboty malarskie Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT sufitów i ścian, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi tynków gładkich, malowanie farbą olejną rur i grzejników C.O., dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej. Sufity podwieszane Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z płyt 60x60 z prasowanej wełny mineralnej o właściwościach ppoż. Roboty elektryczne Wykonanie instalacji elektrycznej podtynkowej z wymianą wewnętrznych linii zasilających oraz rozdzielnic elektrycznych na piętrach. Montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z certyfikowanymi atestami ppoż. W zakres robót remontowych instalacji elektrycznej wchodzą następujące czynności: Demontaż istniejącego złącza kablowego, demontaż istniejącej instalacji elektrycznej na II i III kondygnacji, demontaż istniejących opraw oświetleniowych na remontowanych piętrach, demontaż wyeksploatowanego osprzętu instalacyjnego, dostawa i montaż złącza kablowego (lakierowane, daszek skośny + fundament), montaż nowej instalacji elektrycznej waz z osprzętem elektroinstalacyjnym (rozdzielnice), montaż okablowania do wyłączników przeciwpożarowych (przewody z atestem ppoż), montaż paneli LED 60x60cm natynkowych oraz do zabudowy w sufitach podwieszanych, montaż opraw awaryjnych LED z modułem podtrzymującym 3h, montaż opraw ewakuacyjnych LED z piktogramem wskazującym kierunek ewakuacji, moduł podtrzymujący 3h, montaż osprzętu instalacyjnego ( gniazda 230V, wyłączniki), montaż zewnętrznych naświetlaczy LED o stopniu ochrony IP 67, montaż przycisków przeciwpożarowych o stopniu ochrony IP 67, wykonanie sprawdzeń i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej, wykonanie sprawdzeń i pomiarów urządzeń przeciwpożarowych. 02.3. Materiały budowlane Roboty rozbiórkowe Folia malarska do zabezpieczenia okien Roboty tynkarski Kratki wentylacyjne z blachy stalowej z żaluzjami 14x14 cm, parapety z konglomeratu grub. 3 cm kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, gładzie szpachlowa POZGIPS, środek gruntujący GRUNTOLIT- W, tynk mozaikowy do lamperii, Wyłaz dachowy Braas z kołnierzem uniwersalnym, drabiny stalowe wewnętrzne do wyłazów dachowych. Stolarka drzwiowa Drzwi stalowe pełne antywłamaniowe 90x200 jak do magazynu broni certyfikowane klasy odporności minimum RC-4 wyposażone w dwa wewnętrzne (wpuszczane) certyfikowane zamki, drzwi stalowe dwuskrzydłowe EIS30 dolny panel stalowy, górny przeszklony, dymoszczelne z możliwością podłączenia do systemu sygnalizacji ppoż. (SSP) z samozamykaczem, drzwi płycinowe pełne(wypełnienie z drewna sosnowego) 90x200 wykładane na ścianę z ościeżnicami drewnianymi odpornymi na zawilgocenie, zamek jednopunktowy na wkładkę, trzy zawiasy uszczelka na całym obwodzie ościeżnicy. Posadzki Płyty styropianowe podposadzkowe twarde gr. 10 cm, folia polietylenowa grub. 0,3 mm szeroka, zaprawa cementowa m.12, siatka stalowa zbrojeniowa posadzkowa 10x10 cm gr. 3 mm, masy samopoziomujące szpachlowe TARP-LAN-N, emulsja gruntująca ATLAS-UNIGRUNT, wykładzina PCW Terket IQ Granit (homogeniczne winylowe pokrycie podłogowe z odnawialną powłoką 2 mm grubości, warstwa użytkowa 0,9 mm, kl. ścieralności T, klasa użyteczności 34, gramatura min. 2500g/mkw, odporna chemicznie, antypoślizgowa min. R9). Okładziny schodów płytkami ceramicznymi- gres 30x30 cm, nastopnice z płytek ryflowany na krawędziach, klasa jakości I, odporne na środki chemiczne do czyszczenia, odporne na ścieranie min. PEI III, klasa przeciwpoślizgowa R10, kolor do ustalenia z Zamawiającym,zaprawa klejąca do płytek ceramicznych Ceresit CM 17 „Super Flexible”, zaprawa do fugowania płytek ceramicznych typ Ceresit CE 79 UltraPox. Roboty malarskie Preparat gruntujący CERESIT CT 17, farba emulsyjna LATEKSOWA, farba olejna podkładowa, nawierzchniowa, rozcieńczalnik. Sufity podwieszane Płyty z prasowanej wełny mineralnej o wym. 60x60x1,5 cm, z atestem ppoż, niewrażliwe na wilgoć oraz odporne na rozwój pleśni i grzybów, dźwigar nośny z blachy kształtowej, element poprzeczny z blach kształtowej, kątownik przyścienny wieszak, pręt wieszaka, klamerki mocujące, sprężyny przyścienne łączniki rozporowe kpl. Materiały roboty elektryczne Złącze kablowe ZK-1 z fundamentem, lakierowane, daszek skośny z osprzętem elektroinstalacyjnym, czterobiegunowy ogranicznik przepięć kl. B+C 25kA/100kA, rozłącznik bezpiecznikowy RBK-00, rura karbowana typu AROT o średnicy ɸ 75mm, sonda uziemiająca o dł. 1,5 m, rozdzielnica modułowa 5x18 podtynkowa IP 30 drzwi metalowe pełne, rozdzielnica modułowa 5x12 podtynkowa IP 30 drzwi metalowe pełne, rozdzielnica modułowa 4x18 podtynkowa IP 30 drzwi metalowe pełne, rozdzielnica modułowa 4x12 podtynkowa IP 30 drzwi metalowe pełne, listwa zaciskowa okapturzona 5x25 mm, modułowy rozłącznik izolacyjny 4P/100A, blok listew rozdzielczych 4x125A/11 torowy, wyłącznik różnicowoprądowy z czołem nadprądowym 2P/B16A/0,03A/AC, wyłącznik różnicowoprądowy 2P/40A/0,03A/AC, wyłącznik nadprądowy 1 - biegunowy B 10A, wyłącznik nadprądowy 1 - biegunowy B 2A, przełącznik modułowy 1-0-2/20A, przekaźnik impulsowy 16A, 230V, AC, 1Z o parametrach nie gorszych niż Z-S230/S, wyłącznik zmierzchowy z oddzielną sondą hermetyczną zewnętrzną, lampka kontroli zasilania 3x230V+N/AC, szyna prądowa łączeniowa do wyłączników różnicowoprądowych z czołem nadprądowym 18 modułowa, szyna prądowa łączeniowa 3 fazowa 12 torowa, szyna prądowa łączeniowa 1 fazowa 12 torowa, listwa zaciskowa "N" 8 torowa, trzymacz modułowy, kabel YKY 5x50 mm2 450/750V, przewody kabelkowe lgy 1x25mm2 450/750V, przewody kabelkowe YDYp 3x2,5 mm2 450/750V, przewody kabelkowe YDYp 3x1,5 mm2 450/750V, przewody kabelkowe YDYp 2x1,5 mm2 450/750V, przewody kabelkowe HDGs 3x1,5 mm2 450/750V, przewody kabelkowe lgy 1x4mm2 450/750V, przewody kabelkowe lgy 1x2,5mm2 450/750V, puszki z tworzywa sztucznego o wym. 75x75 mm o 4 wylotach dla przewodów o przekroju do 2,5 mm2, puszki podtynkowe o średnicy ɸ 60mm łączone głębokie, gniazda podtynkowe podwójne ze stykiem ochronnym 16A, przycisk instalacyjny(światło), łącznik jednobiegunowy, łącznik dwubiegunowy, oprawa awaryjna LED 5W z podtrzymaniem 3h do zabudowy, oprawa ewakuacyjna LED 5W z podtrzymaniem 3h do zabudowy, panel LED 60x60cm przykręcane, 45 W, 3800 lm, 4000K, panel LED 60x60cm do zabudowy, 45 W, 3800 lm, 4000K, naświetlacz LED 15 W, 4000K o stopniu ochrony IP67, przycisk przeciwpożarowy n/t, IP65, koryta metalowe z pokrywami typu: BAKS o szerokości 100 mm. 7. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. 8. Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: - nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, - wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano - konstrukcyjnej obiektu, - nie niższą żywotność w użytkowaniu, - wymagane parametry techniczne i jakościowe, - nie gorszą gwarancję i rękojmię 9. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na: Remont budynku nr 2 koszarowy w kompleksie K-799 - na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. 11. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.), na okres obowiązywania niniejszej umowy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, szczegółowo określone STWiOR oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.). 13. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (oferta musi obejmować wykonanie robót budowlanych oraz elektrycznych w zakresie całego przedmiotu zamówienia). 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 21. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 21. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty w sytuacji określonej w art. 10a ust 2 ustawy Pzp. 22. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 23. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy oraz dokonanie oględzin przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający wyznacza termin zebrania, na dzień 11.09.2018 r. o godz. 12:00. Osoba do kontaktu: p. Jerzy POZIEMSKI. c) Miejsce zbiórki: Biuro Przepustek 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). d) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 55
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis spełnienia warunku: Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują co najmniej 2 (dwoma) osobami, które posiadającą ważne uprawnienia budowlane i będą pełniły następujące funkcje przy realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót ogólnobudowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie; oraz b) 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej w ograniczonym zakresie; - Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę. - Zamawiający informuje że kierownik robót ogólnobudowlanych jest przewidziany do nadzoru nad realizację całego przedmiotu zamówienia. - Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. - Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą pełniły funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającego ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz o podstawie do dysponowania tą osobą – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2 wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany według załącznika nr 5A i 5B do SIWZ (przedmiar robót) 1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.4. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 – 4 Rozdziału VI SIWZ. 1.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 20,00
gwarancja na przedmiot zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa będzie zawarta zgodnie z załącznikiem nr 6 - Projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI