Remont budynku mieszkalnego i gospodarczego Leśniczówki Leśno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku mieszkalnego i gospodarczego Leśniczówki Leśno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeśno
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Przymuszewo
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-06
  • Numer ogłoszenia598077-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598077-N-2017 z dnia 2017-10-06 r.

Nadleśnictwo Przymuszewo: Remont budynku mieszkalnego i gospodarczego Leśniczówki Leśno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przymuszewo, krajowy numer identyfikacyjny 9055071000000, ul. Przymuszewo  3 , 89634   Leśno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 525 541 919, e-mail przymuszewo@torun.lasy.gov.pl, faks 525 541 919.
Adres strony internetowej (URL): http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.lasy.gov.pl/pl.bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo/zamówienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Przymuszewo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Nadleśnictwo Przymuszewo, Przymuszewo 3 89-634 Leśno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego i gospodarczego Leśniczówki Leśno
Numer referencyjny: S.2710.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie remontu budynku mieszkalnego i gospodarczego leśniczówki w Leśnie polegającego na: PIWNICA Pomieszczenie gospodarcze nr 1:  oczyszczenie ścian  malowanie farbą klejową ścian i sufitu  zamurowanie otworu okiennego  wymiana inst. oświetleniowej (lampa hermetyczna 1 szt., włącznik hermetyczny + okablowanie) Pomieszczenie gospodarcze nr 2:  oczyszczenie ścian  malowanie farbą klejową ścian i sufitu  malowanie farbą olejną drzwi drewnianych  wymiana inst. oświetleniowej (lampa hermetyczna 1 szt., włącznik hermetyczny + okablowanie)  zamurowanie otworu okiennego Komunikacja nr 3:  oczyszczenie ścian  malowanie farbą klejową ścian i sufit  malowanie farbą olejną schodów  wymiana inst. oświetleniowej (lampa hermetyczna 3 szt., włącznik hermetyczny + okablowanie) Pomieszczenie gospodarcze nr 5:  oczyszczenie ścian  wymiana stolarki okiennej PCV brąz - 1 szt.  wstawienie drzwi stalowych EI30 (90x200)  malowanie farbą klejową ścian i sufitu  wymiana inst. oświetleniowej (lampa hermetyczna 2 szt., włącznik hermetyczny + okablowanie)  wykonanie instalacji gniazd 400V – gniazdo 1 szt + wyprowadzenie zasilania pompy ciepła na zewnątrz budynku Kotłownia pom. nr 4  oczyszczenie ścian  malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu  wstawienie drzwi stalowych EI60 (90x200)  wymiana inst. oświetleniowej (lampa hermetyczna 1 szt., włącznik hermetyczny + okablowanie )  wymiana instalacji gniazd 230V – gniazdo 1 szt PARTER Kancelaria nr 13:  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z desek  wybranie zasypki na stropie  ułożenie izolacji z foli (zakład co najmniej 30 cm)  wykonanie warstwy wyrównującej z betonu suchego około 5cm  ułożenie izolacji cieplnej ze styropiany „podłoga EPS 100” gr 5 cm  ułożenie izolacji z foli (zakład co najmniej 30 cm)  wykonanie posadzki miksokretem gr. 6 cm  ułożenie deski „barlineckiej” + montaż listew przypodłogowych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  wykonanie gładzi na ścianach i sufitach  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną Pokój – korytarz nr 12:  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z desek  wybranie zasypki na stropie  ułożenie izolacji z foli (zakład co najmniej 30 cm)  wykonanie warstwy wyrównującej z betonu suchego około 5cm  ułożenie izolacji cieplnej ze styropiany „podłoga EPS 100” gr 5 cm  ułożenie izolacji z foli (zakład co najmniej 30 cm)  wykonanie posadzki miksokretem gr. 6 cm  ułożenie płytek podłogowych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  wykonanie gładzi na ścianach i suficie  docieplenie ościeży bloczkiem płytami styropianowymi gr 3cm +wyprawa z siatki i gładź gipsowa  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Pokój nr 10:  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z paneli  rozbiórka ścianki z cegły  ułożenie deski „barlineckiej” + montaż listew przypodłogowych  ułożenie płyt gipsowo kartonowych z izolacją cieplną stropodachu wełną mineralną  zmycie ścian  gruntowanie ścian  wykonanie gładzi na ścianach  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm +wyprawa z siatki i gładź gipsowa  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Kuchnia nr 9:  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  zamurowanie otworu drzwiowego  rozbiórka licowania ścian  rozebranie podłogi z płytek  rozbiórka ścianki z cegieł  ułożenie belek  ułożenie nowej posadzki z płytek podłogowych  ułożenie płytek ściennych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  wykonanie gładzi na ścianach i sufitach  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną  wymiana zlewozmywaka i baterii zmywakowej Łazienka nr 8:  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z płytek  skucie płytek ściennych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  ułożenie nowej posadzki z płytek typu gres  ułożenie płytek na ścianach do wys. 2m  wykonanie gładzi na ścianach i suficie  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną  wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody  wykonanie instalacji kanalizacyjnej.  wykonanie białego montażu (umywalka, sedes, wanna, bateria umywalkowa, bateria wannowa, lustro) Komunikacja nr 7  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z płytek  zmycie ścian  gruntowanie ścian  ułożenie nowej posadzki z płytek typu gres  wykonanie gładzi na ścianach  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną  wymiana schodów drewnianych na drewniane zabiegowe z drewna bukowego  montaż drzwi drewnianych zejście do piwnicy WC nr 6:  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z płytek  skucie płytek ściennych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  ułożenie nowej posadzki z płytek typu gres  ułożenie płytek na ścianach do wys. 2m  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną  wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody  wykonanie instalacji kanalizacyjnej.  wykonanie białego montażu (umywalka, sedes, bateria umywalkowa) PODDASZE komunikacja nr 15:  demontaż istniejącego ocieplenia stropu z podsufitką  wykonanie okładziny z płyt g/k (płyta g/k pojedynczo) na stelażu stalowym wraz z dociepleniem wełną mineralną gr.25 cm  docieplenie wełną mineralną poddasza z wykonaniem obudowy z płyt g/k pojedynczo  rozebranie podłogi z desek  montaż płyty OSB gr 22 mm do podłogi drewnianej  ułożenie deski „barlineckiej” + montaż listew przypodłogowych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  wykonanie gładzi na ścianach i suficie  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Pokój nr 18  demontaż istniejących okładzin z boazerii  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  wykonanie okładziny z płyt g/k na stelażu stalowym wraz z dociepleniem wełną mineralną gr.25 cm  docieplenie wełną mineralną części poddasza nieużytkowego bez wykonania obudowy z płyt g/k  wykonanie sufitu podwieszanego na stelażu stalowym z dociepleniem wełną mineralną gr. 15 cm  montaż płyty OSB gr 22 mm do podłogi drewnianej  ułożenie deski „barlineckiej” + montaż listew przypodłogowych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  wykonanie gładzi na ścianach docieplonych bloczkami MULTIPOR  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Pokój nr 17  demontaż istniejących okładzin z boazerii  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  wykonanie okładziny z płyt g/k na stelażu stalowym wraz z dociepleniem wełną mineralną gr.25 cm  docieplenie wełną mineralną części poddasza nieużytkowego bez wykonania obudowy z płyt g/k  wykonanie sufitu podwieszanego na stelażu stalowym z dociepleniem wełną mineralną gr. 15 cm  montaż płyty OSB gr 22 mm do podłogi drewnianej  ułożenie deski „barlineckiej” + montaż listew przypodłogowych  zmycie ścian  gruntowanie ścian  wykonanie gładzi na ścianach docieplonych bloczkami MULTIPOR  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Pokój nr 16:  demontaż istniejących okładzin z płyt g/k wraz z stelażem i ociepleniem połaci dachu i sufitu podwieszonego  wykonanie okładziny z płyt g/k na stelażu stalowym wraz z dociepleniem wełną mineralną gr.25 cm  docieplenie wełną mineralną części poddasza nieużytkowego bez wykonania obudowy z płyt g/k  montaż płyty OSB gr 22 mm do podłogi drewnianej  ułożenie deski „barlineckiej” + montaż listew przypodłogowych  wymiana okna połaciowego szt. 1  zmycie ścian  gruntowanie ścian  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  wykonanie gładzi na ścianach  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Łazienka nr 14:  demontaż istniejących okładzin z płyt g/k wraz z stelażem i ociepleniem połaci dachu i sufitu podwieszonego  demontaż drzwi i ościeży drewnianych  rozebranie podłogi z płytek  montaż płyty OSB gr 22 mm do podłogi drewnianej  wykonanie izolacji płyt OSB masa izolacyjna + taśma (podłoga, obszar za wanną – ścianka z płyt g/k)  skucie płytek ściennych  ułożenie nowej posadzki z płytek typu gres  przyklejenie płytek na ścianach do wys. h= 2 m  przemurowanie ściany zewnętrznej gr. 48 cm  docieplenie wełną mineralną części poddasza nieużytkowego bez wykonania obudowy z płyt g/k  wykonanie sufitu podwieszanego na stelażu stalowym z dociepleniem wełną mineralną gr. 15 cm  wykonanie gładzi na ścianach  docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr 3cm + wyprawa z siatki i gładź gipsowa  zmycie ścian  gruntowanie ścian  montaż drzwi i ościeżnic drewnianych.  dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną  wykonanie białego montażu (umywalka, sedes, kabina prysznikcowa, bateria umywalkowa, bateria prysznicowa, lustro) Dach:  rozebranie pokrycia dachowego z blachy dachówkowej  rozebranie rynien rur spustowych, obróbek blacharskich  częściowawymiana ołacenia dachu  pokrycie dachu blachą dachówkową z obróbkami blacharskimi (rynny, rury spustowe, gąsiory, blachy wiatrownicowe, blachy okapowe i opierzeniowe  wykonanie termomodernizacji kominów Elewacja:  montaż płyt styropianowych do ścian EPS 70 – 040 gr. 15 cm z listwami montażowymi  wyprawa elewacyjna o fakturze strukturalnej gotowej suchej mieszanki żywiczno – mineralnej gr. 2 mm na podłożu z farby gruntującej  montaż nowych parapetów blaszanych  izolacje cieplne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych z uprzednim odkopaniem i zaizolowaniem ścian oraz wykonaniem wyprawy elewacyjnej Opaska  osadzenie obrzeży betonowych 6*20cm na betonie  podsypka piaskowa gr 20 cm  warstwa pospółki żwirowej gr. 8-16 mm gr 15 cm Taras zewnętrzny  rozbiórka istniejącego tarasu betonowego z rozbiórką glazury  ułożenie kostki brukowej na podsypce z ułożeniem obrzeży 6x20 cm Budynek gospodarczy i zagospodarowanie terenu: Remont pomieszczeń gospodarczych: • przemurowanie ścian • wymiana wrót • naprawa posadzek cementowych • naprawa tynku wewnętrznego • wykonanie tynku zewnętrznego • wykonanie konstrukcji drewnika • wymiana odeskowania ścian Nawierzchnia z kostki polbruk:  wykorytowanie na głębokość 36 cm  wykonanie podsypki z piasku 10cm  podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15 cm  obrzeża betonowe 6x20 kolor brązowy  podsypka z betonu B-5 gr 5 cm  kostka polbruk gr 6 cm – kolor melanż Remont pomieszczeń zgodnie z przedmiarem robót Roboty zewnętrzne przy budynku mieszkalnym i gospodarczym zgodnie z przedmiarem robót dane techniczne : powierzchnia użytkowa budynku mieszkalnego: 197 m2 kubatura budynku mieszkalnego: 820 m3

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45213142-2
45421000-4
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, polegających na powtórzeniu robót budowlanych przy zastosowaniu cen zawartych w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. 3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub publicznych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 tys. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1 warunek ten, w zakresie doświadczenie, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości. 3.2 zamawiający nie stawia warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. 3.3 warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane, w nieograniczonym zakresie, w specjalności konstrukcyjno budowlanej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, oraz która posiada min. pięcioletnie doświadczenie w tym zakresie,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1 oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2 wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w SIWZ): a) oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 i 7 do SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu oferty, załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Formularzu oferty, załącznik nr 1 do SIWZ 7.2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów. 7.2.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art, 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24ust 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art 24 ust 1 pkt. 15 Pzp) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 5 i 6 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art 24 ust 5 pkt. 7 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz, U. z 2016 r. poz. 716)(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); Dokumenty wskazane w pkt 7.2.1. lit b-1 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert Dokumenty wskazane w pkt 7.2,1. lit b - 1 powinny być aktualne na dzień złożenia wyznaczony przez Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b} wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Dokumenty wskazane w pkt 7.8 i 7.9 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu i ocenie ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane - załącznik nr 9, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: - w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r. poz,359z późn, zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ Tuchola nr rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0105 3620 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Remont budynku mieszkalnego i gospodarczego Leśniczówki w Leśnie „ 9.3. " Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 9.4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 6-kasa), Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia} oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi 20,00
samodzielna realizacja zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji umowy zawiera wzór umowy “- załącznik nr 8 do SIWZ, 18.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy. 18.3. Zmiany, o których mowa mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 18.4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i testów, dokonywanie odbiorów itp.; b) koniecznością wykonania robót zamiennych łub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu zamówienia, c) niemożliwością wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będących następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej, d) wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) koniecznością zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w przypadku gdy zachowanie terminów określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od wykonawcy, f) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych, w ofercie Wykonawcy, może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 3. Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w przypadku: - śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, - nienależytego wykonywania powierzonych piać, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji) 4. Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji: a) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniu podziemnych urządzeń, instalacji itp,; d) gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego tj, zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. e) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. Uwaga: Zmiana zakresu robót wymaga uzyskania akceptacji osób sprawujacych nadzór autorski i inwestorski, także zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Zmiany, których mowa w okt. 7,4, a-e. nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: a) na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac b) na wniosek Wykonawcy w przypadku: - nienależytego wykonywania powierzonych prac, - innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc- Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI