REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI W BUD. 52 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI W BUD. 52 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-10-04
  • ZamawiającyWojskowa Akademia Techniczna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI
W BUD. 52 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKÓW GARAŻY NR 52, 125, 126, W TYM MYJNI
W BUD. 52 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d133efd-1790-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024913/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont garaży nr 52, 125, 126 w tym myjni w bud. 52

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 81/DIR/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynków garaży nr 52, 125, 126, w tym myjni w bud. 52 w formule „zaprojektuj i wykonaj”
1) Lokalizacja.
Obiekty budowlane, objęte zamówieniem znajdują się na terenie Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie przy ul. Kaliskiego 2. Budynki nr 52, 125, 126 oraz place manewrowe są zlokalizowane we wschodniej części terenu WAT w całości na działce ewidencyjnej nr 10/5 z obrębu 6-08-11, przy ul. Kaliskiego 2 w Warszawie
2) Ogólny zakres
Zakres realizacji remontu i przebudowy obejmuje:
 Remont i przebudowa budynku nr 52 (pomieszczeń biurowych, pomieszczenia technicznego, elewacji, wyposażenie i dostosowanie obiektu do potrzeb technologicznych myjni wraz z jej wykonaniem) – przeznaczenie pomieszczenia: socjalne, biuro, garaż, myjnia;
 Remont i przebudowa budynku nr 125 – przeznaczenie: garaż;
 Remont i przebudowa budynku nr 126 – przeznaczenie: garaż;
 Przebudowa placów manewrowych, przyłączy, dróg – przeznaczenie: place manewrowe, komunikacja, ogrodzenia.
3) Zakres realizacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej
a. Inwentaryzacja budowlana budynków oraz opracowanie opinii technicznej/ ekspertyzy w zakresie konstrukcji i elewacji budynków
b. Dla robót wymagających dokonania zgłoszenia do urzędu: szkice, rysunki, zagospodarowanie terenu lub dokumentacja wykonawcza
c. Pozostała dokumentacja:
- Kosztorysy ofertowe oddzielnie dla każdej branży;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), wielobranżowa;
- Opracowanie Informacji Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ);
- Zestawienie kosztów zadania.
d. Pozostałe decyzje i dokumenty:
- Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, jeśli będzie to wymagane;
- Uzyskanie nie wniesienia sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych
na zgłoszenie lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych dla zakresów ujętych w zadaniu;
- Ekspertyza zabezpieczenia p-poż. oraz uzgodnienie jej z Delegaturą Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej.- w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od warunków techniczno – budowlanych;
- Aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego;
- Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcami ds. p-poż. i bhp;
- W przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem - uzyskanie uzgodnienia proponowanego rozwiązania projektowego z właściwym zarządcą uzbrojenia;
- W sytuacji konieczności zmiany zapotrzebowania na media wystąpienie
z upoważnienia inwestora o warunki techniczne do gestorów mediów;
- Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego;
- Opracowanie audytów i świadectw energetycznych dla budynków.
4) Warunki robót budowlanych do ujęcia w zakresie realizacji przedsięwzięcia
Roboty budowlane realizować zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo – kosztorysową, projektem budowlanym, zgodami, decyzjami, obowiązującymi przepisami, STWiOR.
5) Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów.
a. Przedsięwzięcie będzie zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska, nie wpłynie na pogorszenie warunków środowiska.
b. Obszar realizacji będzie zgodny z przepisami o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, po dokonaniu uzgodnień i uzyskaniu decyzji na wykonanie robót budowlanych.
c. Zakres realizacji nie narusza interesów osób trzecich.
d. Zakres realizacji nie podlega pod wpływ eksploatacji górniczej.
e. Przedsięwzięcie będzie realizowane w Warszawie, dzielnica Bemowo, obszar jest ujęty w studium zagospodarowania przestrzennego. Na terenie nie jest opracowany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Realizacja ma na celu dostosowanie do obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych oraz uzyskania zmiany przeznaczenia budynku nr 52. Przeznaczenie i funkcja terenu nie ulegną zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 2 000 000,00 zł brutto.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 3 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał zadania, polegające na:
- budowie i/lub przebudowie, i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynków warsztatowych i/lub garażowych o kubaturze min. 7500 m3 i
- remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków i
- remoncie, dostawie technologii myjni samochodowej,
na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł brutto łącznie, oraz złoży dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane.
b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia
z których wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej:
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji architekta oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności drogowej z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności instalacji elektrycznych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności instalacji sanitarnych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności instalacji telekomunikacyjnych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.
Zamawiający wymaga aby, kierownik budowy posiadał 5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy przy remoncie zabytków wpisanych do rejestru;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności drogowej z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacji elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacji sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacji telekomunikacyjnych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy opisany jest w Rozdziale XXIII ust. 6 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://wat.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI