„Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZwierzyniec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-09-21
  • ZamawiającyRoztoczański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00335364
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plażowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846872066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ochrona przyrody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e68841c-2dbe-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065883/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i adaptacja budynków i obiektów w RPN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.roztoczanskipn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy działającej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2)Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Instrukcja do miniPortalu znajduje się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
3)Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
4)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 5)Do złożenia oferty konieczne jest
posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego.6)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dokumenty
sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;-
dokumenty sporządzone i przesyłane
w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie
XAdES;- do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub
wyższego).9)Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne:a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie
dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub
nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje
z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla
Firefox, Google Chrome, Opera), e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.7)Zamawiający dopuszcza następujący format
przesyłanych danych: pliki o wielkości do 150 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. W przypadku złożenia w ofercie kilku
dokumentów należy zapisać je do zip i dopiero zaszyfrować aplikacją do szyfrowania także jako zip. Zaleca się narzędzie do obsługi
kompensacji plików 7-zip.8)Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest
dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp
do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;9)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną
do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data
przesłania”
10)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.9)W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych),
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na
ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania).10)Ofertę, wraz ze stanowiącymi
jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za
pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia PE i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem danych osobowych jest Roztoczański Park
Narodowy z siedzibą w Zwierzyńcu ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec, e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl; 2) w sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Administratorem Danych Osobowych Roztoczańskim
Parkiem Narodowym pod adresem e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl, telefon: +48 846872066 lub pisemnie na adres siedziby
administratora 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. CRODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem
turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
zgodnie z atr.275 ust. 1 ustawy Pzp, znak: DAO.271.14.2022.zs; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r.– Pzp (Dz. U. z
2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przysługuje:
-prawo dostępu do danych osobowych (art. 22 RODO, na podstawie art. 15 RODO); -prawo do sprostowania danych osobowych**
(art. 16 RODO); -prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(art. 18 RODO) z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych dotyczących naruszenia przepisów RODO; nie przysługuje: -prawo do usunięcia danych osobowych(art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO); -prawo do przenoszenia danych osobowych(art. 20 RODO); - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych (art. 21 RODO), podstawa prawna przetwarzania danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.271.14.2022.zs

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie, budowie i adaptacji budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz z ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym, podzielone na 2 części:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część A zamówienia: Wydzielenie punktu gastronomicznego w Izbie leśnej we Floriance, oraz wykonanie punktu recepcyjnego w Rybakówce oraz malowanie kancelarii:
1) Wydzielenie punktu gastronomicznego w budynku Zielonej Sali Izby Leśnej,
działka nr 859.
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (wodna, kanalizacyjna), instalacje elektryczne,
- budowa zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej,
- rozebranie posadzki z klinkieru i zastąpienie płytkami ceramicznymi w punkcie gastronomicznym, toalecie i pomieszczeniu gospodarczym,
- wykonanie ścianek działowych wydzielających sanitariat i pomieszczenie socjalne,
- wykonanie okładzin na ścianach drewnianych płytą osb-3 i pokrycie płytkami ceramicznymi.
- wykonanie, wydzielenia punktu gastronomicznego poprzez montaż ścianek drewnianych,
- montaż drzwi wewnętrznych i okien,
- wykonanie zaplecza gastronomicznego wraz z wyposażeniem.
- biały montaż,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej,
- lokalizacja miejsca składowania odpadów stałych.
2) Wykonanie punktu recepcyjnego w osadzie Rybakówka, działka nr 22.
Zakres prac obejmuje:
- roboty rozbiórkowe i ziemne,
- wykonanie drewnianego stylizowanego ogrodzenia,
- montaż szlabanu, wykonanie przyłącza elektrycznego.
3) Malowanie pomieszczeń kancelarii obwodów ochronnych Parku:
- Obrocz - Zwierzyniec, ul. Biały Słup 16,
- Słupy - Kosobudy 121,
- Bukowa Góra - Zwierzyniec, ul. Plażowa 4,
- Kruglik - Zwierzyniec, ul. Biały Słup 22,
- Horodzisko - Kosobudy 100A,
- Jarugi - Kosobudy 100A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie, budowie i adaptacji budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz z ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym, podzielone na 2 części:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część B zamówienia: Remont leśniczówki Cegielnia, wykonanie zadaszenia
w Komanówce oraz budowa deszczochronu na Bukowej Górze:
1) Remont i adaptacja leśniczówki w osadzie Cegielnia jako miejsce przebywania i hibernowania nietoperzy, działka nr 18.
Zakres prac obejmuje:
- plantowanie terenu wokół budynku,
- prace rozbiórkowe,
- naprawa cokołu ceglanego,
- naprawa podwalin, belki stropowej, fragmentów ścian, stolarki okiennej
i drzwiowej oraz komina,
- czyszczenie ścian z wapna, konserwacja ścian zewnętrznych,
- wzmocnienie więźby dachowej,
- wykonanie instalacji odgromowej.
2) Budowa zadaszenia nad płytą obornikową w osadzie Florianka, Górecko Stare 105, działka nr 858.
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie drewnianej konstrukcji zadaszenia,
- montaż pokrycia dachu z blachy trapezowej (kolor: ceglasty połysk),
- montaż orynnowania,
- wykonanie ścianek ażurowych.
3) Budowa deszczochronu na Bukowej Górze, działka nr 435.
Zakres prac obejmuje:
- roboty ziemne, fundamenty z osadzeniem palisad,
- wykonanie konstrukcji w formie wiaty z drewna modrzewiowego,
- pokrycie dachu – deskowanie pełne z gontem bitumicznym,
- montaż ławek i stołów z drewna jodłowego - 2szt. stołów, ławki 4szt., kotwione do fundamentów betonowych.
- wykonanie utwardzenia terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45422100-2 - Stolarka drewniana

45262522-6 - Roboty murarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Warunki udziału w postępowaniu
1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące posiadania przez Wykonawców zdolności finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej
w kwocie nie mniejszej niż: część A - 50 000,00 złotych,
część B - 50 000,00 złotych brutto w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oświadczenia.
4 Zdolność techniczna lub zawodowa:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże:
1) wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze polegającej na:
- dla części A - remoncie i konserwacji budynków,
- dla części B - remoncie i konserwacji budynków lub budowie i remoncie małej architektury drewnianej lub wszystkich wskazanych razem prac.
Prace o wartości co najmniej 50 tys. zł. brutto wykonane w okresie ostatnich
5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2) niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
Dla części A i B:
- dysponowanie min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
w rozumieniu art. 15a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.)
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art.12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:
Wymagany dokument
1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniach, będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej (zał. 2A, 2B i 3A, 3B) SWZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie.
2 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zał. nr 8A, 8B do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym termnie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wymagany dokument
1 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A, 5B do SWZ. Wykaz ten powinien zawierać - co najmniej 1 robotę budowlaną (przez roboty budowlane rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na:
- dla części A - remoncie i konserwacji budynków,
- dla części B - remoncie i konserwacji budynków lub budowie i remoncie małej architektury drewnianej lub wszystkich wskazanych razem prac.
Prace o wartości co najmniej 50 tys. zł. brutto.
2 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6A, 6B do SWZ.
3 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załączniki nr 7A, 7B do SWZ.
4 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5 Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3,4,5,6 art. 109 ust. 1 pkt 1, 5, 7, 8 ustawy PZP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty dla części A i B:
1 Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie
z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1A, 1B do SWZ.
W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.
2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postepowaniu (zgodnie z zał. 2 i 3 do SWZ).
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
- dla Części A: 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych),
- dla Części B: 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020r. poz. 229 ze zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2 Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4 Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest we wzorze umowy zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont balkonów - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje firmy/ekipy do remontu balkonów. Zakres prac m.in. glazura, izolacje. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Praca na terenie Lublina. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI