Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę stanu sanitarno-higienicznego w pakietach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę stanu sanitarno-higienicznego w pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@zoz-zdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę stanu sanitarno-higienicznego w pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b824c45a-0188-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035145/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Realizacja prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę stanu sanitarno - higienicznego

1.1.4 Modernizacja części pomieszczeń przyziemia pawilonu nr 1 dla potrzeb rezonansu magnetycznego w SPSZOZ Zdroje w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie profil użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy, oraz złożenia oferty dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning.

Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Portalu PZP, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący Korzystanie z Portalu PZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/elearning
Na tej stronie znajduje się również treść Regulaminu Portalu PZP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Izba Przyjęć Położniczo – Ginekologiczna (wraz z opcją)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

OPCJA – Pakiet nr 1 – Internistyczna Izba Przyjęć - zgodnie z SWZ oraz załącznikiem nr Załącznik nr 10 do OPZ.
Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Oddział opiekuńczo-leczniczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Oddział Położnictwa (wraz z opcją)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

OPCJA – Pakiet nr 3 – Oddział Intensywnej Terapii Noworodków - zgodnie z SWZ oraz załącznikiem nr Załącznik nr 11 do OPZ.
Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Oddział pediatrii, gastroenterologii i reumatologii oraz oddział urologiczny

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Klinika Pediatrii, Nefrologii Dziecięcej Dializoterapii i Leczenia Ostrych Zatruć (wraz z opcją)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

OPCJA – Pakiet nr 5 – Oddział Pediatrii, Alergologii i Pulmunologii - zgodnie z SWZ oraz załącznikiem nr Załącznik nr 12 do OPZ.
Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - VI oddział psychiatryczny rehabilitacyjny A i B

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - III Oddział Psychiatryczny A, B

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - V Oddział Ogólnopsychiatryczny z Pododdziałem Zaburzeń Afektywnych A i B (wraz z opcją)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

OPCJA – Pakiet nr 8 – Dzienny Odział Rehabilitacji - zgodnie z SWZ oraz załącznikiem nr Załącznik nr 13 do OPZ.
Warunkiem skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 - Oddział Psychiatrii Dzieci i Młodzieży

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia określone w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp będą udzielane z zastosowaniem trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach po przeprowadzonych przez strony negocjacjach cenowych. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą mogły zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
Poprzez robotę budowlaną podobną zamawiający rozumie realizację prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (np.: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, zgodnie z opisem określonym w SWZ w Rozdziale XIII. W przypadku wszczęcia przez Zamawiającego postępowania w trybie z wolnej ręki Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do tego postepowania i zawarcia umowy, jeżeli będzie ona przewidywała wykonywanie zamówienia na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOŻE UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCA, KTÓRY SPEŁNIA WARUNKI, O KTÓRYCH MOWA, TJ.:
1) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie niższą niż:
1. dla Pakietu Nr 1 Izba przyjęć położniczo-ginekologiczna za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 41 000,00 zł
2. dla Pakietu Nr 2 Oddział opiekuńczo-leczniczy za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 110 000,00 zł
3. dla Pakietu Nr 3 Oddział położnictwa za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 35 000,00 zł
4. dla Pakietu Nr 4 Oddział pediatrii, gastroenterologii i reumatologii oraz oddział urologiczny za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 50 000,00 zł
5. dla Pakietu Nr 5 Klinika pediatrii, nefrologii dziecięcej, dializoterapii i leczenia ostrych zatruć za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 33 000,00 zł
6. dla Pakietu Nr 6 VI oddział psychiatryczny rehabilitacyjny A i B za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 80 000,00 zł
7. dla Pakietu Nr 7 III oddział psychiatryczny A, B i C za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 110 000,00 zł
8. dla Pakietu Nr 8 V oddział ogólnopsychiatryczny z poddodziałem zaburzeń afektywnych A i B za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 48 000,00 zł
9. dla Pakietu Nr 9 Oddział psychiatrii dzieci i młodzieży za sumę ubezpieczenia w zł co najmniej 85 000,00 zł

Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmować łączną sumę ubezpieczenia dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek w ramach pakietu musi spełniać co najmniej jeden wykonawca w całości.

Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

2) Posiada zdolności techniczne lub zawodowe
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna realizacje prac w zakresie wykonania robót wykończeniowych lub remontowych (zawierających co najmniej takie elementy jak .: szpachlowanie, malowanie, zabudowy g-k (z płyt gipsowo-kartonowych), wykonywanie glazury i terakoty) w budynku instytucji publicznej, na kwoty:

1. dla Pakietu Nr 1 Izba przyjęć położniczo-ginekologiczna za kwotę brutto
co najmniej 41 000,00 zł
2. dla Pakietu Nr 2 Oddział opiekuńczo-leczniczy za kwotę brutto
co najmniej 110 000,00 zł
3. dla Pakietu Nr 3 Oddział położnictwa za kwotę brutto
co najmniej 35 000,00 zł
4. dla Pakietu Nr 4 Oddział pediatrii, gastroenterologii i reumatologii oraz oddział urologiczny za kwotę brutto
co najmniej 50 000,00 zł
5. dla Pakietu Nr 5 Klinika pediatrii, nefrologii dziecięcej, dializoterapii i leczenia ostrych zatruć za kwotę brutto co najmniej 33 000,00 zł
6. dla Pakietu Nr 6 VI oddział psychiatryczny rehabilitacyjny A i B za kwotę brutto co najmniej 80 000,00 zł
7. dla Pakietu Nr 7 III oddział psychiatryczny A, B i C za kwotę brutto
co najmniej 110 000,00 zł
8. dla Pakietu Nr 8 V oddział ogólnopsychiatryczny z poddodziałem zaburzeń afektywnych A i B za kwotę brutto co najmniej 48 000,00 zł
9. dla Pakietu Nr 9 Oddział psychiatrii dzieci i młodzieży za kwotę brutto
co najmniej 85 000,00 zł

Każda robota budowlana przedkładana na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu powinna zawierać wszystkie elementy wymienione w treści warunku.

Uwaga:
Zamawiający uwzględni tylko zadania należycie wykonane (zakończone).

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i załączonego dowodu określającego , czy ta robota została wykonana należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i prawidłowego ukończenia,
na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek w ramach pakietu musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości.

W celu wstępnego potwierdzenia, spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

Uwaga:
Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach ta sama robota budowlana o najwyższej wartości spośród pakietów na które zostanie złożona oferta może posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej w różnych pakietach. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego w warunku udziału w postępowaniu dotyczącą danej części.

2. Warunku przewidzianego w art. 112 ust. 2 pkt 1) i pkt 2) Pzp Zamawiający nie określa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w Rozdziale VI, w dziale I, w ust. 1 pkt 1 i 2 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),

- dokument, o którym mowa w lit. a) powinien być aktualny na dzień jego złożenia;

b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

- dokument, o którym mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem jego złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI, w dziale II, w pkt 1 ppkt 1) i ppkt 2) i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;

2) wykaz robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale VI, w dziale II ust. 1 ppkt 2), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 6 do SWZ);
W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.

Ww. oświadczenie i dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale / lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w postaci dokumentu elektronicznego / lub w elektronicznej kopii dokumentu / oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).

Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Załącznik nr 1–Formularz ofertowy-zgodnie z Rozdziałem I dział II pkt 4 swz;W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww.oświadczenie należy złożyć w oryginale (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)2.Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej ww.oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.Ww.oświadczenie należy złożyć w oryginale(w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców.Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale(w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).4.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące,które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (pkt 10).5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego,zgodnie z Rozdziałem VI dział III swz(wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ),jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;Ww.oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem(w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem)6.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,w celu potwierdzenia,że osoba działająca w imieniu(odpowiednio:wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby)jest umocowana do jego reprezentowania;wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.dokumentów,jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ(formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.7.Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6.Ww.pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonanej przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego).8.Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ pkt 9.Zamawiający nie określa żadnych wymagań ani ograniczeń w zakresie podwykonawstwa.9. Informacji od wykonawcy wskazującej zakres zamówienia, w zakresie którego polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych wymienionych podmiotów udostępniających zasoby–oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9.10.Informacji dot.art.13 lub art.14 RODO-oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ pkt 13.11.Pozacenowe kryteria oceny ofert(okres gwarancji jakości)na załączniku nr 1 do SWZ pkt 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1)o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wniosą wadium zgodnie z zasadami określonymi, w ppkt 2) – 4). 2) celem potwierdzenia zabezpieczenia oferty wadium wykonawca powinien dołączyć dowód wniesienia wadium, w jednej z następujących form tj.:a)oryginał gwarancji bankowej (w postaci elektronicznej),b)oryginał gwarancji ubezpieczeniowej (w postaci elektronicznej),c)oryginał umowy poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (w postaci elektronicznej),Natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kopię dokonania przelewu na konto zamawiającego,3)wadium należy wnieść do odpowiednego pakietu w wysokości kwoty:
Dla Pakietu nr 1 w kwocie 700,00 zł, dla Pakietu nr 2 w kwocie 1 900,00 zł, dla Pakietu nr 3 w kwocie 600,00 zł, dla Pakietu nr 4 w kwocie 900,00 zł, dla Pakietu nr 5 w kwocie 500,00 zł, dla Pakietu nr 6 w kwocie 1 400,00 zł, dla Pakietu nr 7 w kwocie 2 000,00 zł, dla Pakietu nr 8 w kwocie 800,00 zł, dla Pakietu nr 9 w kwocie 1 500,00 zł. 4) w terminie do dnia składania ofert, tj.: 06.09.2021 r. do godziny 11.35 . Decyduje data, godzina i minuta wpływu środków (zaksięgowania na koncie, a nie dokonania przelewu) do Zamawiającego lub złożenia dokumentu. 5) wadium może być wnoszone: a)w pieniądzu – przelewem na konto PKO BP S.A. O/Szczecin Nr 15 1020 4812 0000 0102 0048 6886 z dopiskiem „Wadium na realizację prac modernizacyjnych i remontowych obiektów mających na celu poprawę stanu sanitarno-higienicznego w pakietach/część nr ……...” b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 6) wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ppkt 5) lit b) – d), występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. (…)
z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe kwestie w zakresie wadium określono w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy ewentualnie przedstawiają umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
2. Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt 1 powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców
4. Pełnomocnik, o którym mowa pkt 1 pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
8. Oferta wspólna musi być sporządzona zgodnie z SWZ;
9. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 8.
10. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa Rozdziale I, II, III i VI SWZ;
11. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 11:35

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 11:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WYKONAWCY ZAGRANICZNI

1. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu, o którym mowa w § 4 w ust 1 w pkt 3) w lit. b) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020.2415).

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, w dziale IV w pkt 1 lit. b SWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem jego złożenia.

4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia pkt 3 stosuje się.

5. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 2 i 4 należy składać w formie oryginału w postaci elektronicznej, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

KORZYSTANIE Z PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY/ PODWYKON. z uwagi na ograniczoną ilość znaków określono w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI