Przystosowanie budynku nr 1 na potrzeby Mieszkania chronionego, Środowiskowego Domu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przystosowanie budynku nr 1 na potrzeby Mieszkania chronionego, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Powiatowego Klubu Seniora dla Powiatowego Centrum Usług Społecznych wraz z wyposażeniem przy ul. 1 Maja 43c w Kątach Wrocławskich, realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-29
  • Numer ogłoszenia511292-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511292-N-2018 z dnia 2018-01-29 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Przystosowanie budynku nr 1 na potrzeby Mieszkania chronionego, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Powiatowego Klubu Seniora dla Powiatowego Centrum Usług Społecznych wraz z wyposażeniem przy ul. 1 Maja 43c w Kątach Wrocławskich, realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki  131 , 50440   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (URL): https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście.
Adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50 - 440 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie budynku nr 1 na potrzeby Mieszkania chronionego, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Powiatowego Klubu Seniora dla Powiatowego Centrum Usług Społecznych wraz z wyposażeniem przy ul. 1 Maja 43c w Kątach Wrocławskich, realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny: SP.ZP.272.6.2018.II.GN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przystosowaniu budynku nr 1 na potrzeby Mieszkania chronionego, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Powiatowego Klubu Seniora dla Powiatowego Centrum Usług Społecznych wraz z wyposażeniem przy ul. 1 Maja 43c w Kątach Wrocławskich, realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac obejmuje m.in.: Zakres zadania stanowi budowa wraz z przygotowaniem dokumentacji projektowej, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonanie zaprojektowanych prac projektowych, pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu p.n. „Przystosowanie budynku nr 1 na potrzeby Mieszkania chronionego, Środowiskowego Domu Samopomocy oraz Powiatowego Klubu Seniora dla Powiatowego Centrum Usług Społecznych wraz z wyposażeniem przy ul. 1 Maja 43c w Kątach Wrocławskich” oraz wyposażenie obiektu zgodnie z przewidywaną funkcją. Spodziewanym efektem inwestycji jest przebudowa i remont istniejącego budynku placówki, w którym znajdować się będą pomieszczenia wskazane w niniejszym opracowaniu oraz zagospodarowanie terenu w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Realizacja przedmiotowej inwestycji pozwoli zaspokoić zapotrzebowanie na: Mieszkanie chronione, Środowiskowy Domu Samopomocy Doraźnej, Pomieszczenia biurowe, Powiatowy Klubu Seniora. Zakres prac projektowych obejmuje m.in.: 1)Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, decyzji (konserwatorskich) wraz z pozwoleniem na budowę oraz prawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania. 2)Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych oraz uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca we własnym zakresie 3)Sprawdzenie dokumentacji przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 4)Wykonanie niezbędnych opracowań koniecznych do realizacji inwestycji w ramach zleconej. 5)Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo –kosztorysowej 6)Wykonanie projektu wyposażenia i aranżacji wnętrz i uzgodnić go z Zamawiający Szczegółowy zakres dla opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: 1)Nadzór autorski zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. 2)Wykonanie inwentaryzacji istniejącego budynku. 3)Wykonanie aranżacji wnętrz poszczególnych pomieszczeń. 4)Wykonanie mapy do celów projektowych. 5)Wykonanie koncepcji architektonicznej i uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 6)Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku oraz ekspertyzy pożarowej budynku. 7)Na podstawie uzgodnionej koncepcji oraz wykonanych ekspertyz wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej. 8)Uzyskanie opinii konserwatorskiej. 9)Uzyskanie pozytywnej opinii Zamawiającego dla poszczególnych etapów projektu i jego zawartości. 10)Uzyskanie niezbędnych do celów projektowych warunków i / lub opinii rzeczoznawców, uzgodnień i zatwierdzeń odpowiednich instytucji, m.in. ppoż., sanepid, ochrona środowiska i inne. 11)Sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych. 12)Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 13)Przystosowanie budynek do obowiązujących przepisów oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez pozbawienie budynku barier architektonicznych, budowę dźwigu osobowego przy klatce środkowej, zaprojektowanie podjazdu dla wózków inwalidzkich przed wejściem do budynku. 14)Przebudowa instalacji wewnętrznych. 15)Dokumentacja powinna zostać sporządzona w 5 egz. + wersja elektroniczna CD. W zakres robót budowlanych do wykonania wchodzi między innymi: 1)przygotowanie placu budowy w uzgodnieniu z użytkownikiem terenu i obiektu, z uwagi na realizację zadania przy istniejącym budynku 2)ocieplenie stropów, usunięcie zalegającej polepy w przestrzeni ślepego pułapu w stropach drewnianych i zasępienie jej izolacją z wełny mineralnej 3)ocieplenie ścian poddasza od strony poddasza nieużytkowego, 4)izolowane termicznie przegrody od strony poddasza nieużytkowego wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym na siatce. 5)ocieplenie stropu nad piwnicą - za pomocą płyt lamelowych z wełny 6)stolarka okienna – przewiduje się pozostawić stolarkę okienną bez zmian, wymianie podlegają jedynie istniejące uszkodzone parapety wewnętrzne. Przewidzieć ewentualnie montaż nawietrzników okiennych (jeżeli zajdzie się taka potrzeba). 7)Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej za wyjątkiem istniejących drzwi P.poż. na kl. schodowej. 8)likwidacja istniejących progów i różnic poziomów pomiędzy pomieszczeniami na każdej kondygnacji. 9)wykonać nowe posadzki zapewniające spełnienie wymogów bezpieczeństwa pożarowego stropów drewnianych. 10)sufity na stropach drewnianych należy zdemontować i wykonać na nowe sufity wykonane w technologii podwieszanej z płyt GKF. Sufit podwieszony wykonać na stelażu metalowym o wymaganej odporności ogniowej. Wykonany sufit wykończyć gładzią gipsową i pomalowany farbą lateksową na warstwie gruntującej i podkładowej. W przypadku pomieszczeń ze stropem masywnym (ceramicznym lub żelbetowym, dotyczy również biegów schodowych) należy uzupełnić wszystkie ubytki w istniejącym tynku a następnie wykonać warstwę wykończeniową wyrównującą z gładzi gipsowej a następnie pomalować ją farbą akrylową. 11)ściany we wszystkich pomieszczeniach suchych należy oczyścić z wtórnych warstw farby i okładzin ściennych, luźne tynki należy usunąć, ubytki w tynku lub uszkodzenia należy wypełnić, całość ścian przeznaczonych do malowania należy wykończyć gładzią gipsową a następnie pomalować farbą lateksową odporną na szorowanie, w pomieszczeniach mokrych (łazienki, kuchnie, pomieszczenia sanitarne) przewiduje się wykończenie ścian płytkami gres (do wysokości min. 2,05m i nie niżej niż poziom góry ościeżnicy drzwiowej). Płytki należy wykonać w jednym z stylu z płytkami zastosowanymi na posadzkę, kształt płytek, powyżej płytek przewiduje się malowanie ścian farbami o podwyższonej odporności na wilgoć. W przestrzeni komunikacyjnej w tym na korytarzach i na klatce schodowej przewiduje się wykonanie lamperii o wysokości min. 1,5m z farby olejnej matowej w kolorze ścian powyższej. 12)Posadzki w pomieszczeniach suchych przewiduje się wykończyć wykładzinę elastyczną produkowaną na bazie naturalnych surowców. Powierzchnia wykładziny zabezpieczona fabrycznie polimerem. 13)zamontować dźwig osobowy przystosowany do obsługi poruszania się w nim osoby niepełnosprawnej, 14)wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych przed głównym wejściem do budynku 15)w budynku należy wymienić balustrady schodowe oraz pochwyty na nowe wykonane ze stali nierdzewnej 16)stropy drewniane oraz klatkę schodową drewnianą należy zabezpieczyć do odpowiedniej odporności ogniowej 17)wykonać ocenę stanu technicznego konstrukcji więźby dachowej oraz innych elementów konstrukcji budynku w zakresie niezbędnym do opracowania projektu przez uprawnionego projektanta i na jej podstawie wykonać ewentualne wymiany lub wzmocnienia elementów drewnianych konstrukcji. Wykonać impregnację konstrukcji więźby dachowej. 18)przewidzieć wykonanie wzmocnień i podparć stropów w rejonie budowy szybu dźwigowego oraz przewidzieć prace rozbiórkowe w jego obrębie. 19)wszystkie istniejące oraz projektowane elementy drewniane w budynku zabezpieczone pod względem przeciwpożarowym, biologicznym i grzybobójczym. 20)należy przewidzieć podstemplowanie i zabezpieczenie istniejących stropów w okolicy projektowanego szybu a w przypadku gdy zajdzie taka konieczność należy przewidzieć wzmocnienie lub wymianę elementów konstrukcyjnych. W zakres robót instalacji elektrycznych wchodzi m.in.: 1)wykonanie nowego zasilania energetycznego z centralnej rozdzieli znajdującej się w budynku nr 2 wraz z ze złączem na przedmiotowy budynek, dobór kabla przyłączeniowego wykonać na podstawie wykonanego bilansu mocy dla projektowanej funkcji obiektu. 2)wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami piętrowymi i zasilaniem windy, 3)wykonanie instalacji przyzywowej z pomieszczeniach WC dla osób niepełnosprawny 4)oświetlenie podstawowe i gniazd wtykowych 5)wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego 6)wykonanie instalacji siłowa - zasilająca urządzenia wentylacji mechanicznej 7)wykonanie instalacja odgromowa - przewiduje się wykonanie nowego uziomu otokowego 8)wyposażyć budynek w główny wyłącznik prądu 9)budynek należy wyposażyć w urządzenia i instalacje wymagane ekspertyzą pożarową budynku sporządzoną przez Rzeczoznawcę na zlecenie Wykonawcy W zakres robót instalacji teletechnicznych wchodzi m.in.: 1)monitoring: z zewnątrz - na narożnikach budynku, 2)telewizja - gniazdo antenowe w pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz mieszkalnych. 3)instalacja telefoniczna - w pomieszczeniach administracyjnych. Centrala telefoniczna do zarządzania numerami wewnętrznymi w pomieszczeniu biurowym. 4)sieć komputerowa - w każdym pomieszczeniu wyposażonym w sieć komputerową 5)wi-fi - w całym budynku W zakres robót instalacji sanitarnych wchodzi m.in.: 1)Wymiana instalacja wodociągowa wewnętrzna - instalacja wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji, instalacja kanalizacji sanitarnej 2)Wykonanie instalacji hydrantowej 3)Przewiduje się ponadto wymianę zasilania ciepłej wody wraz z wykonaniem opomiarowania dla budynku nr 1 i zakończone zaworami dla budynku nr 4 znajduje się w piwnicy. Przewiduje się wymianę instalacji wody zimnej od istniejącego przyłącza PHD w piwnicy oraz w przypadku konieczności zwiększenia średnicy przyłącza z uwagi na sposób użytkowania lub instalację hydrantowa należy przewidzieć również wymianę przyłącza wodociągowego. 4)Wymiana i montaż przyborów oraz armatury sanitarnych 5)Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami 6)Przewiduje się wymianę zasilania centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem opomiarowania dla budynku nr 1 i zakończone zaworami dla budynku nr 4, znajduje się w piwnicy W zakres instalacji ciepła technologicznego (jeżeli zajdzie taka potrzeba) wchodzi m.in.: 1)wykonanie wentylację zgodnie z obowiązującymi przepisami, w pomieszczeniach w których wymagana jest wentylacja mechaniczna należy zastosować centrale 2)w pomieszczeniach w których wymagana jest wentylacja grawitacyjna należy zaprojektować i wykonać kanały grawitacyjne lub wykorzystać istniejące oraz zamontować nawiewniki higrosterowalne w istniejących oknach. W zakres klimatyzacji wchodzi m.in.: 1)w pomieszczeniach w których z uwagi na zyski ciepła będzie wymagane zastosowanie klimatyzacji należy ją zaprojektować i wykonać za pomocą jednostek zewnętrznych typu split umieszczonych na dachu budynku lub w inny sposób w porozumieniu z Zamawiającym. W zakres robót zewnętrznych wchodzi m.in.: 1)Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i prac budowlanych na elewacji budynku związanych z przystosowaniem do korzystania z budynku przez osoby niepełnosprawne Szczegółowy zakres robót określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6.1. do SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
71200000-0
45100000-8
45400000-1
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że: a)posiadają wiedzę, doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej 2 zadnia polegające na wykonaniu robót budowlanych dla obiektów szkolnych, użyteczności publicznej, mieszkalnych oraz o podobnym przeznaczeniu w zakresie wykonania (budowy, rozbudowy lub przebudowy) o łącznej wartości prac na kwotę nie mniejszą niż 1 0000,00 zł (jeden milion złotych 00/100) każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.: - min. 1 projektant branży architektonicznej lub budowlanej posiadający uprawnienia do projektowaniu bez ograniczeń lub inne równoważne, z c najmniej 5 letnią praktyką zawodową w projektowaniu. - min. 1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kontrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2016 poz. 290), z co najmniej 5 letnią praktyką zawodową na budowie. - min. 1 osoba, która będzie wykonywać instalacje i montaż urządzeń, posiadająca świadectwo kwalifikacyjne do montażu urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dni 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U z dnia 21 maja 2003 z zm.) z co najmniej 5 letnią praktyką zawodową. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmian i uzupełnień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-13, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - Nowa Ruda
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI