Przygotowanie infrastruktury do instalacji naziemnych mobilnych systemów nawigacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie infrastruktury do instalacji naziemnych mobilnych systemów nawigacyjnych TACAN" na lotnisku ŚWIDWIN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający17 Terenowy Oddział Lotniskowy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-07
  • Numer ogłoszenia569144-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569144-N-2018 z dnia 2018-06-07 r.

17 Terenowy Oddział Lotniskowy : Przygotowanie infrastruktury do instalacji naziemnych mobilnych systemów nawigacyjnych TACAN" na lotnisku ŚWIDWIN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. M. Konopnickiej   13 , 80-240  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 21 34 03, e-mail 17tol.sekretariat@ron.mil.pl, faks 261 21 34 04.
Adres strony internetowej (URL): www.17tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.17tol.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna podległa Ministerstwu Obrony Narodowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.17tol.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.17tol.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
17. Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie infrastruktury do instalacji naziemnych mobilnych systemów nawigacyjnych TACAN" na lotnisku ŚWIDWIN
Numer referencyjny: 54079
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: „Przygotowaniu infrastruktury do instalacji naziemnych mobilnych systemów nawigacyjnych TACAN" na lotnisku ŚWIDWIN - zadanie nr 54079.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45235111-4
45230000-8
64100000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 294690,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca wykona roboty budowlane w terminie 60 dni licząc od dnia podpisania umowy, pod rygorem naliczenia kar umownych zgodnie z § 14 ust. 1 pkt 1 projektu umowy. Wykonanie całego przedmiotu umowy przez Wykonawcę, włącznie z czynnościami odbiorowymi i skutecznym zawiadomieniem organu nadzoru budowlanego oraz przekazaniem do użytkowania musi nastąpić w terminie do 80 dni od dnia podpisania umowy, pod rygorem naliczenia kar umownych zgodnie z § 14 ust. 1 pkt 1 projektu umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert posiadają ważny akredytowany system teleinformatyczny upoważniający do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli minimum „ZASTRZEŻONE”, o którym mowa w art. 48 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r (Dz.U. 2018.412 j.t).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - wykażą co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu min. 500 m trasy kablowej niskiego lub średniego napięcia - wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone wraz z protokołami z pomiarów linii elektroenergetycznej; - wykaże co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu min. 200 m kanalizacji teletechnicznej wraz z ułożeniem kabla telekomunikacyjnego TKM lub TKS - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonaniu i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; b) kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej oraz pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; c) kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; d) kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; e) geodeta – o kwalifikacjach geodezyjnej obsługi inwestycyjnej oraz pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; f) pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE, wydane przez SKW albo ABW oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW albo ABW; g) pracownik punktu ewidencyjnego (kancelarii) - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; h) administrator systemów teleinformatycznych - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa), zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia specjalistycznego w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego wydane przez ABW albo SKW oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; i) inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, (jeżeli nie posiadają aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa), zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia specjalistycznego w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego wydane przez ABW albo SKW oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Projekt umowy, 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 6. Wykaz wykonanych robót, 7. Wykaz osób, 8. Oświadczenie dotyczące ZUS i US, 9. Oświadczenie o posiadaniu systemu teleinformatycznego. Szczegóły w SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Projekt umowy, 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 6. Wykaz wykonanych robót, 7. Wykaz osób, 8. Oświadczenie dotyczące ZUS i US, 9. Oświadczenie o posiadaniu systemu teleinformatycznego. Szczegóły w SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Projekt umowy, 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 6. Wykaz wykonanych robót, 7. Wykaz osób, 8. Oświadczenie dotyczące ZUS i US, 9. Oświadczenie o posiadaniu systemu teleinformatycznego. Szczegóły w SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Projekt umowy, 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 6. Wykaz wykonanych robót, 7. Wykaz osób, 8. Oświadczenie dotyczące ZUS i US, 9. Oświadczenie o posiadaniu systemu teleinformatycznego. Szczegóły w SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Projekt umowy, 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 6. Wykaz wykonanych robót, 7. Wykaz osób, 8. Oświadczenie dotyczące ZUS i US, 9. Oświadczenie o posiadaniu systemu teleinformatycznego. Szczegóły w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie kierownika budowy specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej 20,00
doświadczenie kierownika robót specjalności telekomunikacyjnej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla Zmawiającego postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz zakres możliwych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, określa projekt umowy – załącznik do SIWZ. 2. Informacje dotyczące podpisania umowy: 1) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zgodnie z kryteriami wyboru oferty oraz oceny warunków określonych w niniejszej specyfikacji. 2) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę pismem, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1. W przypadku braku możliwości stawienia się kompetentnych przedstawicieli Wykonawcy w wyznaczonym terminie, na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przesunie termin podpisania umowy maksymalnie o 3 dni robocze. 3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. UWAGA: Zamawiający przewiduje w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. SZCZEGÓŁY W SIWZ oraz PROJEKCIE UMOWY.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentu pod ogrodzenie - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentu pod ogrodzenie. Wymiary: - długość 23 m; - szerokość 30 cm; - głębokość 80 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI