Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wykonanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-21
  • Numer ogłoszenia516239-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 516239-N-2019 z dnia 2019-02-21 r.

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 12125985000000, ul. Al. Jerozolimskie  97 , 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 840 600, e-mail zam.pub12tol@poczta.fm, faks 261 840 666.
Adres strony internetowej (URL): www.12tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiscie w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym w Warszawie w kancelarii jawnej, pokój 416
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba
Numer referencyjny: 4/U/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1 i 2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części (zadań częściowych) podlegających oddzielnemu odbiorowi: 1) Zadanie częściowe Nr 1: Wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania lądowiska MEDAVAC w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba. 2) Zadanie częściowe Nr 2: Wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania lądowiska MAZIARNIA w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  19   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację niżej wymienionych oświadczeń: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; c) Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (roboty budowlane) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania. DLA ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 1: Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania nawierzchni betonowych z betonu cementowego przeznaczonej do ruchu statków powietrznych o wartości ww. robót minimum 500 000 zł brutto. DLA ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 2: Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania nawierzchni betonowych z betonu cementowego przeznaczonej do ruchu statków powietrznych o wartości ww. robót minimum 5 000 000 zł brutto. 2) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi uprawnienia wymienione Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (Kierownik Budowy), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz wpis na listę członków właściwej izby
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) Informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 7.9) SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 2) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru – Załącznik Nr 3 do SIWZ); 3)Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru – Załącznik Nr 3 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób funkcyjnych, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia (o którym mowa w pkt 6.1.3 SIWZ) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (należy uwzględnić wymagania określone w pkt. 6.1.3 SIWZ) (wg wzoru – Załącznik Nr 5 do SIWZ); 2) Dowody określające, czy roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby Formularz oferty sporządzony - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy; 3)Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 1) Na zadanie częściowe Nr 1: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 19.03.2019 r. do godziny 09:30. 2) Na zadanie częściowe Nr 2: 230 000,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 19.03.2019 r. do godziny 09:30.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany terminu wykonania umowy: a) w przypadku: zmiany zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, opóźnień projektanta w dostarczeniu rozwiązań projektowych uszczegółowiających zakres zamówienia; b) w przypadku wydłużenia procedury wydania decyzji administracyjnych z powodów niezależnych od Wykonawcy - w tym przypadku termin zostanie przedłużony o liczbę dni o którą zostały wydłużone w stosunku do terminu przewidzianego w KPA lub we właściwych przepisach, c) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia; d) w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot; e) nieterminowego przekazania placu budowy – o ilość dni opóźnienia, f) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 2) Zmiany zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części robót; b) stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, zwiększających przedmiar pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym lub wynikających z dostosowania do obowiązującej wiedzy technicznej dokumentacji stanowiącej podstawę ich realizacji, które nie przekraczają wartości rezerwy finansowej ujętej w „Zestawieniu Kosztów Zadania”. Strony mają obowiązek ustalić zakres i szacunkową wartość tych robót w protokole konieczności; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, d) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego – w przypadku konieczności dostosowania realizacji robót do potrzeb związanych z zapewnieniem możliwości użytkowania kompleksu wojskowego i wynikającego ze zmiany limitu finansowego przydzielonego zamawiającemu na dany rok oraz w przypadku zachowania płynności finansowej inwestycji. 3) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, które będą spowodowane obiektywnymi czynnikami niezależnymi od wykonawcy lub Zamawiającego. 4) Zmiany, w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone w § 9 ust. 1 umowy wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 5) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 6) Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania lądowiska MEDAVAC w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania częściowego Nr 1, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt. 1) SIWZ obejmuje: 1) wykonanie prac ziemnych polegających na wykonaniu nasypu na którym zostanie posadowione lądowisko, 2) wykonanie szczelnych betonowych nawierzchni lotniskowych, placów i strefy przyziemienia (TLOF), 3) wykonanie drogi głównej dojazdowej z nawierzchnią bitumiczną, 4) wykonanie instalacji oświetleniowej i sygnalizacyjno - ostrzegawczej lądowiska, 5) wykonanie oświetlenia placu dla pojazdów logistycznego zabezpieczenia lądowiska, 6) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wyposażonej w separatory substancji ropopochodnych odprowadzającej wody opadowe, 7) wykonanie trawiastej nawierzchni strefy końcowego podejścia i startu (FATO) oraz obszarów bezpieczeństwa, 8) wykonanie linii kablowej niskiego napięcia wraz z rozdzielnicą, 9) wyposażenie lądowiska w sprzęt oświetleniowy i sygnalizacyjny, 10) zagospodarowanie i uporządkowanie terenu, 11) wykonanie robót rozbiórkowych infrastruktury istniejącej kolidującej z planowaną do realizacji inwestycją, 12) wykonanie przygotowawczych prac geodezyjnych, 13) dostawa i montaż pierwszego wyposażenia, w tym wyposażenia bhp i p.poż.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 19
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie wykonania lądowiska MAZIARNIA w ramach zadania „Budowa lądowisk MEDAVAC, MAZIARNIA oraz stacji trafo i sieci kablowej” na poligonie wojskowym Nowa Dęba.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania częściowego Nr 2, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt. 2) SIWZ obejmuje: 1) wykonywania sieci średniego napięcia i budowa stacji trafo, 2) wykonanie prac ziemnych polegających na niwelacji terenu, 3) wykonanie szczelnych betonowych nawierzchni lotniskowych, placów i stref przyziemienia (TLOF), 4) wykonanie drogi głównej oraz dróg dojazdowych z nawierzchnią bitumiczną do poszczególnych stanowisk postojowych dla śmigłowców, 5) wykonanie instalacji oświetlenia nawigacyjnego podejścia do lądowania oraz oświetlenia doświetlającego płaszczyznę startu i lądowania, 6) wykonanie oświetlenia placu dla pojazdów logistycznego zabezpieczenia lądowiska, 7) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wyposażonej w separatory substancji ropopochodnych odprowadzającej wody opadowe z dróg i placów betonowych, 8) wykonanie trawiastej nawierzchni strefy końcowego podejścia i startu (FATO) oraz obszarów bezpieczeństwa, 9) wykonanie linii telefonicznej od strefy rozwinięcia Ruchomego Stanowiska Kontroli (RSK), 10) wykonanie linii kablowej niskiego napięcia wraz z rozdzielnicą, 11) wyposażenie lądowiska w sprzęt oświetleniowy i sygnalizacyjny, 12) wykonanie robót rozbiórkowych infrastruktury istniejącej kolidującej z planowaną do realizacji inwestycją, 13) zagospodarowanie i uporządkowanie terenu, 14) dostawa i montaż pierwszego wyposażenia, w tym wyposażenia bhp i p.poż.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 19
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie odwodnienia, kanalizacja deszczowa na budowie A2 - Siedlce
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie odwodnienia, kanalizacja deszczowa na budowie A2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI