Przebudowę i rozbudowę budynku usługowego wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowę i rozbudowę budynku usługowego wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami budowlanymi w Kościelisku, ul. Kiry 36
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-08-27
  • ZamawiającyUniwersytet Warszawski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowę i rozbudowę budynku usługowego wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami budowlanymi w Kościelisku, ul. Kiry 36

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 55 22 508

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowę i rozbudowę budynku usługowego wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami budowlanymi w Kościelisku, ul. Kiry 36

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9248ae-f5da-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045048/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.101 Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami budowlanymi w Kościelisku, ul. Kiry 36

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
1) przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
(UWAGA: Na Uniwersytecie Warszawskim funkcjonują dwie skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP
oraz /WydzHist/SkrytkaESP W niniejszym postępowaniu, komunikować się z Zamawiającym, w
szczególności składać oferty, należy przy użyciu skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP)
2) za pomocą poczty elektronicznej: agnieszka.zawistowska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
5. Identyfikator postępowania dostępny jest na „Liście wszystkich postępowań” na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania Zamawiający udostępnia link do postępowania
zamieszczonego na miniPortalu na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej ID postępowania lub numerem referencyjnym postępowania).
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
8. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej:agnieszka.zawistowska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z
2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L127/2018 z
dnia 23.05.2018 r.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie
Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa;
-) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc,
kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel.: 22 55 22 042;
-) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym nr DZP-361-95/2021 na „Przebudowę i rozbudowę budynku usługowego wraz z
infrastrukturą techniczną i obiektami budowlanymi w Kościelisku, ul. Kiry 36”.
-) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania,
-) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
-) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-361-95/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku usługowego wraz z
infrastrukturą techniczną i obiektami budowlanymi w Kościelisku, ul. Kiry 36.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja, stanowiąca
załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
2. Zakres zamówień podobnych będzie dotyczył uszczegółowienia opracowań projektowych z zamówienia podstawowego w zakresie architektury i wnętrz wraz z opracowaniami branżowymi.
3. Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu robót podobnych dotychczasowemu Wykonawcy, na zasadach nie gorszych niż zawartych w ofercie na wykonanie zamówienia podstawowego, po cenach nie wyższych niż średnie ceny określone w Sekocenbudzie na dany kwartał dla m. st. Warszawy, przy założeniu nakładów robót według KNR-ów, na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. Zamówienia, o których mowa powyżej, będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wybudowaniu lub przebudowie budynku usługowego i/lub mieszkalnego o kubaturze co najmniej 3.000,00 m3, wielokondygnacyjnego z minimum trzema kondygnacjami nadziemnymi oraz z minimum jedną kondygnacją podziemną (każdy), przy czym przebudowa budynku obejmować ma również roboty konstrukcyjno-żelbetowe w żądanej kubaturze.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba robót budowlanych nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać 3 roboty budowlane określone powyżej. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
4.2. Wykonawca wykaże osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca wykaże:
a) kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, art. 14 ust. 1 pkt. 2 lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz z uwzględnieniem art. 14 ust. 3 pkt. 3 oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.)
b) kierownika robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, art. 14 ust. 1 pkt. 4, lit. b lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz z uwzględnieniem art. 14 ust. 3 pkt. 3 oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.)
c) kierownika robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, art. 14 ust. 1 pkt. 4,
lit. c lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz z uwzględnieniem art. 14 ust. 3 pkt. 3 oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z późn. zm.)
Dodatkowo Wykonawca wykaże, że kierownik robót elektrycznych posiada:
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru min. do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003 Dz.U. nr 89 poz. 828),
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji min. do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28 kwietnia 2003 Dz.U. nr 89 poz. 828).
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę wielu funkcji w kilku branżach, pomimo posiadania odpowiednich uprawnień.
Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sumuje się.
Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy odnośnie do naruszenia obowiązków
dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy, zamiast podmiotowych
środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 – 3, – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne,
2) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
ich złożeniem. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w art. 5
SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Oświadczenie – „Wykaz robót budowlanych ” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt. 4, ppkt. 4.1 SWZ;
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Oświadczenie – „Wykaz osób” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt. 4, ppkt. 4.2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub do
podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) – zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2542).
2) Dowód wniesienia wadium..
3) Informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi.
4) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty należy
dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w
wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru postępowania. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.
4. Wadium wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego będzie uznany kwotą wadium.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka
cywilna): 1) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć
formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, musi w swej treści zawierać wskazanie
niniejszego postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub
umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, z której wynika
ustanowione pełnomocnictwo.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww.
pełnomocnictwo.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
2) Dowód wniesienia wadium – dotyczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Wadium może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych
dokumentów wadialnych przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu może być wnoszone w częściach przez
poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez
jednego z nich lub przez pełnomocnika. Sumy poszczególnych dokumentów wadialnych muszą
składać się na wadium w wysokości określonej w niniejszej SWZ.
3) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie
zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać
informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4) Formularz - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Formularz - Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu zamówienia siłami własnymi - dotyczy wszystkich pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy
Wykonawcy.
6) Formularz - Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy - dotyczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Formularz ten podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy.
7) „Oświadczenie - Wykaz robót budowlanych” dotyczy wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Formularz ten podpisuje pełnomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy.
8) „Oświadczenie – Wykaz osób” dotyczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Formularz ten podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy.
2. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w 5.6) niniejszego ogłoszenia, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia z postępowania, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zamówienia.
4. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla
wszystkich podmiotów składających ofertę.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje zawarte są w art. 5 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być
dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili jej
zawarcia lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących
konieczność:
1) przesunięcia terminu realizacji Umowy wywołanego wydłużeniem terminu realizacji Inwestycji
określonego w umowie, spowodowanego w szczególności:
a) wstrzymaniem robót przez Nadzór Budowlany,
b) przerwaniem realizacji robót przez Zamawiającego - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
np. w szczególności w sytuacji czasowego ograniczenia funkcjonowania podmiotów systemu
szkolnictwa wyższego i nauki lub ograniczeń w wykonywaniu działalności gospodarczej
prowadzonej przez Wykonawcę w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem
epidemii COVID-19, wprowadzonych na podstawie przepisów prawa powszechnie
obowiązującego lub wewnętrznych regulacji wprowadzonych przez władze Uniwersytetu
Warszawskiego oraz władze jednostek organizacyjnych uczelni takich jak np. wprowadzenie lub
przedłużenie stanu epidemicznego, stanu epidemii lub stanu nadzwyczajnego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej lub jej części, na której realizowana jest Inwestycja,
c) wykonaniem prac zmieniających zakres Przedmiotu Umowy, zgodnie z postanowieniami
umowy,
d) realizacją dodatkowych robót budowlanych,
e) przerwami w realizacji robót spowodowanymi czynnikami atmosferycznymi odnotowanymi w
Dzienniku Budowy, a w szczególności:
- opady deszczu powyżej 4 godzin w ciągu dnia,
- intensywne opady śniegu i jego zaleganie - wznowienie robót możliwe po uprzątnięciu śniegu,
- temperatura poniżej -5°C, utrzymująca się przez kolejnych 5 dni
f) opóźnieniem organów administracji publicznej w wydaniu opinii/decyzji ponad termin
ustawowy oraz nieprzewidzianych warunków realizacji Inwestycji zawartych w decyzjach
administracyjnych;
2) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;
3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji Umowy;
4) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, wynikającego ze zmiany zakresu Robót, zgodnie z
postanowieniami umowy;
5) zmiany kierowników robót z zachowaniem wymaganych kwalifikacji;
6) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki Umowy;
6. Przypadki opisane w ust. 5 pkt 1 mogą powodować odpowiednie przesunięcie ustalonego
terminu wykonania inwestycji.
7. Poza przypadkami opisanymi w ust. 5 i 6, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień
Umowy, w sytuacjach przewidzianych art. 455 Ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Miejsce realizacji zamówienia - Zakopane, woj. małopolskie
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pilny odbiór gruzu- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pilny odbiór gruzu. Gruz ceglany, trochę tynku wapiennego. Piaseczno ulica Kościuszki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Przebudowa wewnętrznej sieci grzewczej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingu w m. Końskowola pomiędzy ulicami Lubelską i Kurowską
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingu leśnego na terenie leśnictwa Orzechowo
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI