Przebudowa wybranych przestrzeni obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wybranych przestrzeni obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-23
  • Numer ogłoszenia638155-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638155-N-2019 z dnia 2019-12-23 r.

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi: Przebudowa wybranych przestrzeni obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 10052223800000, ul. ul. Targowa  1/3 , 90-022  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 233 50 53, e-mail zamowienia@ec1lodz.pl, faks 42 638 59 58.
Adres strony internetowej (URL): www.ec1lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ec1lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ec1lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
„EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wybranych przestrzeni obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej w Łodzi
Numer referencyjny: 929/NCKF/PN/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wybranych przestrzeni EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej, zwanym dalej NCKF, zgodnie z: 1) Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ lub OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Istotnymi postanowieniami umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, w ramach realizacji umowy, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, zobowiązany będzie w szczególności do: 1) realizacji, w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową, robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych, mających na celu realizację zamierzenia budowlanego, biorąc pod uwagę wymogi dla przedmiotu zamówienia określone w Umowie. Realizacji podlegają przestrzenie pod nazwą Kino Polonia oraz Edukacja Filmowa, a także roboty budowlane w innych przestrzeniach, które są konieczne do wykonania i zapewnią uzyskanie pełnej funkcjonalności wyżej wymienionych przestrzeni, a szczegółowy zakres ich realizacji określony jest w SOPZ; 2) dokonania etapowania inwestycji objętej pozwoleniem na budowę. Zadaniem Wykonawcy jest podział inwestycji na dwa etapy, wraz z realizacją pierwszego z nich, przy czym jako pierwszy etap inwestycji należy uznać realizację przestrzeni Kina Polonia oraz Edukacji Filmowej, a także wykonania tych robót, które pozwolą uzyskać funkcjonalność przestrzeni opisanych w SOPZ. Wykonawca, jeśli to niezbędne, wykona zamienny projekt budowlany oraz dokona niezbędnych uzgodnień tego projektu. Wykonawca uzyska zamienne pozwolenie na budowę umożliwiające etapowanie inwestycji; 3) demontażu i ponownego montażu elementów istniejących już w budynku (gdy takie prace wynikały z dołączonej do SOPZ dokumentacji) oraz dokonania koniecznych przeróbek istniejących elementów budynku i instalacji wynikających z tego montażu i demontażu. Powyższe prace należy uznać za roboty towarzyszące i objęte opisem przedmiotem zamówienia. 4) wykonania prac projektowych w zakresie przygotowania niezbędnych dla realizacji inwestycji projektów warsztatowych i technologicznych; 5) przeprowadzenie, po zakończeniu prac stanowiących pierwszy etap inwestycji, wszystkich niezbędnych procedur odbiorowych i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, dopuszczeń i zgłoszeń pozwalających Zamawiającemu na użytkowanie obiektu, w tym przestrzeni ujętych w zakresie przedmiotu zamówienia; 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w formie i zakresie zgodnym z SOPZ; 7) świadczenia z tytułu gwarancji i rękojmi na zasadach przewidzianych w Umowie. Prace związane z przebudową i wyposażeniem NCKF będą wykonywane w budynku EC1 Wschód, zespole budynków dawnej Elektrowni Łódzkiej, który objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków nr A/35 z dnia 18.05.2007. Roboty budowlane zostaną wykonane na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę DAR-UA-I.1396.2018 z dnia 4 lipca 2018 r. oraz decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków DAR-MKZ-II.9.2018 o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Celem Inwestycji, objętej przedmiotem zamówienia, jest przystosowanie zespołu budynków do potrzeb Narodowego Centrum Kultury Filmowej, które będzie stanowiło jedno z centrów „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi. Siedziba Narodowego Centrum Kultury Filmowej w budynkach: N, S1 i S2 stanowiących tzw. Kompleks EC1 Wschód, część dawnej elektrociepłowni EC1 przy ulicy Targowej 1/3 w Łodzi w granicach dz. 180/48, 180/49 i 180/66 w obrębie 106105_9.0006 (S-6, Łódź – Śródmieście). Roboty budowlane będą wykonywane na działkach 180/48 i 180/49. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia za pomocą zespołu realizacyjnego składającego się co najmniej z osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy opracuje w porozumieniu z Zamawiającym i przedłoży Projekt Organizacyjny Inwestycji (POI) zawierający m.in. skład powołanego do realizacji zamówienia zespołu projektowego ds. robót budowlanych, w tym osobę Kierownika Projektu. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały określone w § 6 Istotnych warunków umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3) W ramach POI, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego, z uwzględnieniem terminu zamknięcia Planetarium na okres nie dłuższy niż 3 miesiące. 4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych, zgodnie z § 14 Istotnych warunków umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.jedn. Dz.U. 2019 poz. 1145 ze zm.)oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz.U. 2019 poz. 1843). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Wszystkie materiały muszą być skonsultowane i zaakceptowane przez Zamawiającego. 6) Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45450000-6
45310000-3
45330000-9
45212310-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 1) Przedmiot zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj.: a) realizacji, w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową, robót budowlanych, instalacyjnych, montażowych, mających na celu realizację zamierzenia budowlanego, biorąc pod uwagę wymogi dla przedmiotu zamówienia określone w Umowie. Realizacji podlegają przestrzenie pod nazwą Kino Polonia oraz Edukacja Filmowa, a także roboty budowlane w innych przestrzeniach, które są konieczne do wykonania i zapewnią uzyskanie pełnej funkcjonalności wyżej wymienionych przestrzeni, a szczegółowy zakres ich realizacji określony jest w SOPZ b) demontażu i ponownego montażu elementów istniejących już w budynku (gdy takie prace wynikały z dołączonej do SOPZ dokumentacji) oraz dokonania koniecznych przeróbek istniejących elementów budynku i instalacji wynikających z tego montażu i demontażu. Powyższe prace należy uznać za roboty towarzyszące i objęte opisem przedmiotem zamówienia. c) wykonania prac projektowych w zakresie przygotowania niezbędnych dla realizacji inwestycji projektów warsztatowych i technologicznych; d) przeprowadzenie, po zakończeniu prac stanowiących pierwszy etap inwestycji, wszystkich niezbędnych procedur odbiorowych i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, dopuszczeń i zgłoszeń pozwalających Zamawiającemu na użytkowanie obiektu, w tym przestrzeni ujętych w zakresie przedmiotu zamówienia; e) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w formie i zakresie zgodnym z SOPZ; f) świadczenia z tytułu gwarancji i rękojmi na zasadach przewidzianych w Umowie. 2) Wielkość lub zakres zamówień: do 50% wartości zamówienia podstawowego określonego pierwotnie w umowie. 3) Warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia: takie same jak warunki, na jakich realizowane będzie zamówienie podstawowe, które zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. DOŚWIADCZENIE: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie budowy lub przebudowy (dla których wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę) budynku użyteczności publicznej (*1), dla którego uzyskano pozwolenie na użytkowanie, o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (pięć milionów złotych) brutto i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 5 000 m² oraz 2) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie budowy lub przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych) brutto i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m². UWAGA: Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum firm) jeden z konsorcjantów spełniał tylko warunek określony w pkt A ppkt 1) (w całości), zaś jeden z konsorcjantów spełniał tylko warunek określony w pkt A ppkt 2) (w całości). B. OSOBY SKIEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję 1) Kierownika Budowy – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, b) posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie budynku użyteczności publicznej (*1) o powierzchni użytkowej co najmniej 5 000 m2 oraz jednego obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m² wpisanego do rejestru zabytków. UWAGA: Dodatkowe doświadczenie osoby przewidzianej na stanowisko Kierownika Budowy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określonych w pkt. IX SIWZ. 2) Kierownika Robót Budowlanych – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności architektonicznej lub równoważne b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru lub kierownik robót budowlanych, licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru lub kierownika robót budowlanych przy budowie budynku użyteczności publicznej (*1) o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2, 3) Kierownika Robót Sanitarnych – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru lub kierownik robót sanitarnych, licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru lub kierownika robót sanitarnych przy budowie budynku użyteczności publicznej (*1) o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2, 4) Kierownika Robót Elektrycznych - osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, b) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru lub kierownik robót elektrycznych, licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych przy budowie budynku użyteczności publicznej (*1) o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2. 5) Kierownika Robót Teletechnicznych - osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub równoważne, b) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru lub kierownik robót teletechnicznych, licząc od dnia uzyskania uprawnień, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru lub kierownika robót przy budowie budynku użyteczności publicznej (*1) o powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację Zamówienia przez wskazane w ofercie osoby (w Wykazie osób). W przypadku zaistnienia, w toku realizacji Zamówienia, okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w Wykazie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje, wykształcenie i doświadczenie jak osoba wskazana na to stanowisko w SIWZ. Zmiana osób wskazanych w ofercie dokonywana jest na zasadach określonych w Umowie. Wymieniony powyżej skład zespołu realizującego roboty budowlane należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. UWAGA: A. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wymienionych w pkt 1)-5). B. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. C. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez osoby wskazane powyżej uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.jedn. Dz.U. 2018 poz. 2272 ze zm.). lub kwalifikacji zawodowych równoważnych względem wymaganych, ważnych w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym. D. Przez doświadczenie zawodowe w przypadku wskazanych powyżej osób mających pełnić właściwe funkcje, należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych wskazanych wprost przez Zamawiającego lub odpowiadających im uprawnień budowlanych do daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Na potrzeby niniejszego postępowania przyjmuje się następujące definicje: (*1) przez budynek użyteczności publicznej – należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.jedn. Dz.U. 2019 poz. 1065).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wskazanych w rozdziale VI. pkt 2c lit. A) SIWZ (wg zał. nr 8 do SIWZ) - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - składany w oryginale. 2. WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany w oryginale (wg zał. nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. TREŚĆ OFERTY stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. II. WRAZ Z OFERTĄ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ), składane w oryginale. 2. ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.jedn. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie składa się w formie pisemnej (wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ), składane w oryginale. 4. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM – w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia. III. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp): 1) W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 240 000, 00 zł (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WADIUM postępowanie numer 929/NCKF/PN/2019”. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres trwania gwarancji na cały przedmiot zamówienia 25,00
Doświadczenie osoby przewidzianej na stanowisko Kierownika Budowy 10,00
Doświadczenie osoby w zakresie BIM 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 21 Istotnych postanowień umowy stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiany Umowy będą możliwe wówczas: 1) Podstawa zmiany: Jeżeli zachodzi konieczność dokonania jakichkolwiek zmian technologicznych, m.in. parametrów technicznych, zmiany technologii, zmiany materiałów, sposobu wykonywania robót w odniesieniu do wskazanych w SOPZ i jednocześnie: 1.a. jeżeli pozwoli to na zmniejszenie kosztów eksploatacji Inwestycji lub 1.b. umożliwi uzyskanie lepszej jakości wykonanych robót budowlanych lub 1.c. jeżeli zmiana prowadzi do optymalizacji przyjętych przez Zamawiającego w SOPZ rozwiązań projektowych lub 1.d. jeżeli pozwoli to na skrócenie czasu realizacji robót lub 1.e. jeżeli zmiany te są niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy lub 1.f. jeżeli zaistnieje okoliczność uniemożliwiająca wykonanie Umowy zgodnie z SOPZ,. Zakres zmiany: Wystąpienie jednej z powyższych okoliczności może skutkować zmianą opisu przedmiotu Umowy lub zmianą terminów realizacji Umowy nie dużej niż wymaga wprowadzenie zmian w opisie przedmiotu umowy lub zmniejszeniem lub zwiększeniem wynagrodzenia z zachowaniem zasad określonych w ust. 4. 2) Podstawa zmiany: Wystąpienie robót dodatkowych lub robót zamiennych lub prac dodatkowych lub prac zamiennych w stosunku do SOPZ: 2.a. pozwalających na zwiększenie użyteczności Inwestycji lub 2.b. podwyższenie standardu wykonania lub 2.c. w związku z wystąpienie kolizji z niezidentyfikowanymi instalacjami, uniemożliwiające lub znacznie utrudniające wykonywanie robót budowlanych Zakres zmiany: Wystąpienie jednej z powyższych okoliczności może skutkować zmianą opisu przedmiotu umowy lub zmianą terminów realizacji Umowy nie dużej niż wymaga wprowadzenie zmian w opisie przedmiotu umowy lub zmniejszeniem lub zwiększeniem wynagrodzenia z zachowaniem zasad określonych w ust. 4. 3) Podstawa zmiany: W przypadku zawieszenia lub wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z powodu wystąpienia kolizje z niezidentyfikowanymi instalacjami, uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych kolizji wykonywania robót budowlanych z powodu kolizji z równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi, lub odbywającymi się wydarzeniami kulturalnymi. Zakres zmiany: Termin realizacji w zakresie w jakim nastąpiło zawieszenie lub wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego. 4) Podstawa zmiany: Niezawinione przez Wykonawcę przekroczenie przez organ administracji publicznej lub inny upoważniony podmiot ustawowych terminów zakreślonych przez prawo do wydania decyzji administracyjnych lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Zakres zmiany: Termin realizacji tylko o okres o jaki przekroczono ustawowo określone terminy w zakresie w jakim nastąpiło zawieszenie lub wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego. 5) Podstawa zmiany: Gdy nastąpi długotrwałe nie zawinione przez Wykonawcę pozyskiwanie stosownych uzgodnień z gestorami sieci, z innymi podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda będzie wymagana przepisami prawa lub postanowienia Umowy. Przyjmuje się, że minimalny, nie będący długotrwałym okres uzgadniania wynosi 30 dni od dnia prawidłowo złożonego wniosku przez Wykonawcę. Po upływie połowy tego okresu Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o zaistniałych trudnościach. Zakres zmiany: Termin realizacji tylko o okres o jaki przekroczono terminy zwyczajowo przyjęte dla danej czynności. 6) Podstawa zmiany: Zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy dokonana na podstawie okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 Pzp. Zakres zmiany: Zmiana opisu przedmiotu zamówienia, zmiana wysokości wynagrodzenia , zmiana termin realizacji tylko o okres o jaki jest konieczne jego wydłużenie w zawiązku ze zmianą zakresu świadczenia Wykonawcy przekroczono terminy zwyczajowo przyjęte dla danej czynności. 7) Podstawa zmiany: Przesunięcie terminu przekazania terenu budowy Wykonawcy. Zakres zmiany: Termin realizacji tylko o okres o jaki nastąpiło to przesunięcie. 8) Podstawa zmiany: Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. Zakres zmian: Zmniejszeniu podlega wynagrodzenie umowne brutto opisane w § 16 ust. 1 Umowy i na zasadach określonych w § 21 ust. 4 Umowy. 9) Podstawa zmiany: Gdy nastąpiły okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć i nie są one zawinione przez Wykonawcę, a zaistnieje konieczność zmiany opisu przedmiotu umowy, lub terminu realizacji (konieczność wydłużenia) Zakres zmian: Termin realizacji Umowy nie dużej niż wymaga wprowadzenie zmian w opisie przedmiotu umowy lub zmniejszeniem lub zwiększeniem wynagrodzenia z zachowaniem zasad określonych w § 21 ust. 4. 10) Podstawa zmiany: Zmiana członków zespołu projektowego Wykonawcy 10.a. na wniosek Wykonawcy lub 10.b. na wniosek Zamawiającego jeżeli Zamawiający uzna, że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy lub wykonuje je nienależycie. Zakres zmian: Osoba wskazana przez Wykonawcę będąca nowym członkiem zespołów musi spełniać wymagania określone dla niej w załączniku nr 2 do Umowy. 11) Podstawa zmiany: Zmiana podwykonawcy, który zgodnie z art. 22a ust. 1 PZP był podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. Zasady zmiany: Wykonawca powinien zaproponować nowego podwykonawcę spełniającego wymogi określone w warunkach udziału w postępowaniu w SIWZ. 12) Podstawa zmiany: Zmiana podwykonawcy. Zasady zmiany: Wykonawca powinien zaproponować nowego podwykonawcę. 13) Podstawa zmiany: Konieczność rozszerzenia zakresu prac projektowych określonych w §7 Umowy Zakres zmiany: Zmiana zakresu prac projektowych poprzez nałożenie na wykonawcę obowiązku wykonania rysunków uzupełniających i odpowiednia, w tym zakresie zmiana wysokości wynagrodzenia ustalona poprzez ustalenie liczby godzin koniecznych do wykonania rysunków projektowych i stawki za jedną roboczogodzinę projektanta w wysokości 120 zł brutto Maksymalna wysokość wynagrodzenia za całość tych prac to 1% wynagrodzenia brutto określonego w umowie. Zapis powyższy nie dotyczy dokumentacji warsztatowej i technologicznej określonej w § 7 Umowy. 14) Podstawa zmiany: Zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację Umowy. Zakres zmiany: Wszelkie postanowienia Umowy, których zmiana jest konieczna celem dostosowania do nowego brzmienia przepisów prawa 15) Podstawa zamiany: W wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 Pzp tj. zmiany: 15.a. stawki podatku od towarów i usług, 15.b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 15.c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 15.d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Procedura dokonania zmiany: Wpływ wprowadzenia zmian określonych w ppkt. 15.a – 15.d na wynagrodzenie musi być udokumentowany przez Wykonawcę poprzez przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów wskazujących jaki wpływ miał ten wzrost przedmiotowych wartości na koszty wykonania tego zamówienia. W treści kalkulacji Wykonawca zobowiązany jest w szczególności przedstawić zestawienie: 1.a. wynagrodzeń wszystkich pracowników oraz wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych oddelegowanych do realizacji umowy u Zamawiającego wraz ze składkami ZUS i innymi obciążeniami publiczno-prawnymi, 1.b. wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług na koszty związane z wykonaniem umowy, w szczególności z wyspecyfikowaniem wszystkich tych kosztów na które ta zmiana miała wpływ. Powyższa kalkulacja musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. Strony zgodnie oświadczają, iż Zamawiający uprawniony jest do żądania dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę do złożonej kalkulacji, przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających prawdziwość przedstawionych danych oraz składania zastrzeżeń do złożonych dokumentów, żądania wprowadzania do przedstawionej kalkulacji zmian uwzględniających zastrzeżenia Zamawiającego. Zasady dokonywania zmiany: Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ppkt. 15.a – 15.d. Zmiana jest dopuszczalna jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę lub na jego wynagrodzenie netto. Zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o przesłanki określone w ppkt. 16.a – 16.d obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu, o którym mowa w zdaniu powyżej. W wypadku zmiany, o której mowa w ppkt. 15.a. wartość cen jednostkowych netto nie zmieni się, a określona w aneksie wartość cen brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt. 15.b. wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie proporcjonalnie do wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. W przypadku zmiany, o którym mowa w ppkt. 15c. i 15.d. wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie proporcjonalnie do wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę wynikającą ze wzrostu kosztów Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. OTWARCIE OFERT: 1) miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna, 2) termin otwarcia ofert: dnia 21 stycznia 2020 r. do godziny 12:15. II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: Od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny oferty zawierającej podatek. Szczegółowe regulacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa SIWZ oraz ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY. III. POLISA OC: Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej określone w SIWZ oraz Istotnych warunkach zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię osobę do malowania płotu - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię osobę do malowania płotu. Termin realizacji maj, czerwiec 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI