Przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych: Część I Przebudowa drogi powiatowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych: Część I Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 150 R Kupno – Bratkowice – Trzciana w km 2+113 – 2+788 Część II Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka w km 1+190 – 2+390 Część III Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 220 R Wielkie Pole – Poręby Dymarskie – Mechowiec w km 0+000 – 0+853 Część IV Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno w km 2+134 – 2+152, km 2+695 – 2+908 Część V Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157 R Mielec – Toporów – Ostrowy Tuszowskie w km 10+503 – 10+811 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie Część VI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 216 R Kolbuszowa Górna – Kłapówka w km 1+083 – 1+381 oraz km 2+453 – 2+757
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-06
  • Numer ogłoszenia522029-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522029-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych: Część I Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 150 R Kupno – Bratkowice – Trzciana w km 2+113 – 2+788 Część II Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka w km 1+190 – 2+390 Część III Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 220 R Wielkie Pole – Poręby Dymarskie – Mechowiec w km 0+000 – 0+853 Część IV Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno w km 2+134 – 2+152, km 2+695 – 2+908 Część V Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157 R Mielec – Toporów – Ostrowy Tuszowskie w km 10+503 – 10+811 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie Część VI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 216 R Kolbuszowa Górna – Kłapówka w km 1+083 – 1+381 oraz km 2+453 – 2+757
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 83044323200000, ul. ul. 11-go Listopada  10 , 36-100  Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 275 874, e-mail zdpszczebi@wp.pl, faks 172 275 874.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat.kolbuszowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.powiat.kolbuszowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, operator pocztowy
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych: Część I Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 150 R Kupno – Bratkowice – Trzciana w km 2+113 – 2+788 Część II Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka w km 1+190 – 2+390 Część III Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 220 R Wielkie Pole – Poręby Dymarskie – Mechowiec w km 0+000 – 0+853 Część IV Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno w km 2+134 – 2+152, km 2+695 – 2+908 Część V Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157 R Mielec – Toporów – Ostrowy Tuszowskie w km 10+503 – 10+811 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie Część VI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 216 R Kolbuszowa Górna – Kłapówka w km 1+083 – 1+381 oraz km 2+453 – 2+757
Numer referencyjny: ZDP-2720.4.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
6
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie przebudowy wybranych odcinków dróg powiatowych, zamówienie podzielone zostało na sześć części: Część I Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 150 R Kupno – Bratkowice – Trzciana w km 2+113 – 2+788 Część II Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka w km 1+190 – 2+390 Część III Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 220 R Wielkie Pole – Poręby Dymarskie – Mechowiec w km 0+000 – 0+853 Część IV Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno w km 2+134 – 2+152, km 2+695 – 2+908 Część V Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157 R Mielec – Toporów – Ostrowy Tuszowskie w km 10+503 – 10+811 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie Część VI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 216 R Kolbuszowa Górna – Kłapówka w km 1+083 – 1+381 oraz km 2+453 – 2+757 Część I Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 150 R Kupno – Bratkowice – Trzciana w km 2+113 – 2+788 Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 2+113 – 2+788. - długość odcinka 675 m, - szerokość jezdni 5,0 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Część II Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka w km 1+190 – 2+390 Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 1+190 – 2+390 - szerokość jezdni 5,5 m; - szerokość poboczy 1,0 m; Część III Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 220 R Wielkie Pole – Poręby Dymarskie – Mechowiec w km 0+000 – 0+853 Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 0+000 – 0+853 - łączna długość odcinków 853 m, - szerokość jezdni 5,15 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Część IV Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno w km 2+134 – 2+152 oraz km 2+695 – 2+908 Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 2+134 – 2+152 oraz 2+695 – 2+908 - łączna długość odcinków 231 m, - szerokość jezdni 5,0 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Część V Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157 R Mielec – Toporów – Ostrowy Tuszowskie w km 10+503 – 10+811 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 10+503 – 10+811 - łączna długość odcinków 308 m, - szerokość jezdni 5,5 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Część VI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 216 R Kolbuszowa Górna – Kłapówka w km 1+083 – 1+381 oraz km 2+453 – 2+757 Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 1+083 – 1+381 oraz 2+453 – 2+757 - łączna długość odcinków 602 m, - szerokość jezdni 5,5 m; - szerokość poboczy 0,75 m;

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: -wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , 2 roboty drogowe obejmujące min 5 000 m2 przebudowy nawierzchni dróg zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych każda wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -posiada osobę/osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia w zakresie wykonawczym robót drogowych z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ) b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Należy wnieść wadium oddzielnie dla każdej części podając nr oraz nazwę części 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Dla Części I: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł.) Dla Części II: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysiące złotych 00/100 zł.) Dla Części III: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł.) Dla Części IV: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł.) Dla Części V: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł.) Dla Części VI: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł.) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45, ust.6): Należy wnieść wadium oddzielnie dla każdej części podając nr oraz nazwę części 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: -obejmować cały okres związania ofertą. - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto podane w Rozdziale I niniejszej SIWZ z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na: (podać nazwę zadania). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa u ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 502 (tak jak oferta) - w załączeniu do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp: 8.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. 8.2. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres rękojmi oraz gwarancji (R) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
UMOWA Nr ……./2019 Na zadanie pn.:. „Modernizacja wybranych odcinków dróg powiatowych: Część Nr ……………………………………………………………………………..……….………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) zawarta w dniu ………………2019 r. pomiędzy : Nabywcą: Powiatem Kolbuszowskim, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, NIP 814-15-73-682 Odbiorcą: Zarządem Dróg Powiatowych w Kolbuszowej z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa reprezentowanym przez: 1. Eugeniusz Szczebiwilk - Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych 2. Przy kontrasygnacie Głównego Księgowego – P. Halina Reguła zwanym w treści umowy „Zamawiającym” a firmą ………………………………………………… zwaną dalej Wykonawcą, którą reprezentuje: ……………………………………………….. w wyniku wyboru oferty Wykonawcy w przetargu nieograniczonym została zawarta umowa o następującej treści: § 1 Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące zadanie: , w zakresie szczegółowo określonym w następujących załącznikach do Umowy: „Modernizacja wybranych odcinków dróg powiatowych: Część Nr ……………………………………………………………………………..……….………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Część Nr ………………………………………………………………………………………………..”. (należy podać numer i nazwę części) Specyfikacji a Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 1. Kosztorys ofertowy,; 2. Specyfikacje techniczne; 3. Oferta Wykonawcy z dnia ……………….2019 r. § 2 1. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zwanej dalej ustawą - Prawo budowlane, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 2. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów, dane potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w ust. 1. § 3 1. Termin realizacji przedmiotu umowy: a) Rozpoczęcie – w ciągu 7 dni od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego b) Zakończenie robót – do Do 31.05.2019 r. § 4 1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 wynikające ze złożonej oferty przetargowej Wykonawcy wynosi: Dla części Nr……………………………………………………………………………………………. ………………….zł. brutto, słownie:…………………………….., w tym wynagrodzenie netto ……………….zł (słownie:……………………………..), podatek VAT w wysokości 23% co stanowi kwotę …………………..zł (słownie:…………………………………………………………………………) Dla części Nr……………………………………………………………………………………………. ………………….zł. brutto, słownie:…………………………….., w tym wynagrodzenie netto ……………….zł (słownie:……………………………..), podatek VAT w wysokości 23% co stanowi kwotę …………………..zł (słownie:…………………………………………………………………………) Dla części Nr……………………………………………………………………………………………. ………………….zł. brutto, słownie:…………………………….., w tym wynagrodzenie netto ……………….zł (słownie:……………………………..), podatek VAT w wysokości 23% co stanowi kwotę …………………..zł (słownie:…………………………………………………………………………) Dla części Nr……………………………………………………………………………………………. ………………….zł. brutto, słownie:…………………………….., w tym wynagrodzenie netto ……………….zł (słownie:……………………………..), podatek VAT w wysokości 23% co stanowi kwotę …………………..zł (słownie:…………………………………………………………………………) Dla części Nr……………………………………………………………………………………………. ………………….zł. brutto, słownie:…………………………….., w tym wynagrodzenie netto ……………….zł (słownie:……………………………..), podatek VAT w wysokości 23% co stanowi kwotę …………………..zł (słownie:…………………………………………………………………………) Dla części Nr……………………………………………………………………………………………. ………………….zł. brutto, słownie:…………………………….., w tym wynagrodzenie netto ……………….zł (słownie:……………………………..), podatek VAT w wysokości 23% co stanowi kwotę …………………..zł (słownie:…………………………………………………………………………) 2. Ceny jednostkowe poszczególnych robót zawarte są w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do umowy. § 5 1. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 4 rozliczane będzie na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o protokół odbioru robót, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. FAKTURA VAT ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury VAT w terminie do 30 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważa się datę polecenia przelewu na rachunek Wykonawcy. Zapłata za wykonane i odebrane elementy robót nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na podstawie protokołu odbioru robót. Dane do faktury: Nabywca: Powiat Kolbuszowski ul. 11-go Listopada 36-100 Kolbuszowa NIP 814-15-73-682 Odbiorca: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej ul. 11-go Listopada 10 36-100 Kolbuszowa 2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przekazane przez Zamawiającego przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. § 6 Wykonawca nie ma prawa wprowadzić jakichkolwiek zmian w przedmiocie i zakresie umowy bez pisemnego polecenia Zamawiającego. § 7 1. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy terenu robót (placu budowy), 2) zapłata wynagrodzenia za wykonane i odebrane roboty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) przedłożenie Zamawiającemu opracowanego staraniem i na koszt Wykonawcy zatwierdzonego Projektu czasowej organizacji ruchu, 2) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu własnym staraniem i na własny koszt; 3) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zakresem określonym w § 1; 4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, bądź majątku Zamawiającego z winy Wykonawcy - ich naprawienie i doprowadzenie majątku do stanu pierwotnego; 5) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, a w szczególności: a) deklaracje zgodności z aprobatami technicznymi w odniesieniu do wbudowanych materiałów; 6) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w rozdziale 7 SIWZ W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu określonego w ust. 8, w szczególności do: a. żądania oświadczenia w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania jego oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7) Każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez niego nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 8) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 2 pkt. 7), w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę. § 8 1. Nadzór inwestorski z ramienia Zamawiającego sprawować będzie: Pan ………………posiadający uprawnienia budowlane …………………………….………. 2. Kierownikiem budowy ze strony Wykonawcy będzie Pan …………………….posiadający uprawnienia budowlane nr ………………………………………. 3. Zakres nadzoru inwestorskiego oraz obowiązki kierownika budowy określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (test jednolity z 2003 r. Dz. U. Nr 207, poz.2016 z późn. zm.) § 9 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu: 1) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy ( w stosunku do terminu 31.05.2019 r.)- w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 za każdy dzień zwłoki licząc od terminu wskazanego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy; 2) terminu wskazanego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy; 3) zwłoki w terminie rozpoczęcia robót budowlanych 1000 zł za każdy dzień zwłoki licząc od terminu wskazanego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy; 4) odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 umowy; 5) nielegalnego wprowadzenia podwykonawcy na teren budowy i dopuszczenie go do wykonywania robót w wysokości 1 000 zł za każdy stwierdzony przypadek (tysiąc zł.); 6) niezastosowania się Wykonawcy do postanowień §6 - 5 000,00 zł. (pięć tysięcy zł.) za każdy stwierdzony przypadek; 7) braku zapłaty lub nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom w wysokości 1 000,00 zł. (jeden tysiąc zł.) 8) nieprzedłożenia do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu jej zmiany w wysokości 1 000,00 zł. (jeden tysiąc zł.); 7) nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub jej zmiany w wysokości 1 000,00 zł. (jeden tysiąc zł.); 8) nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi o których mowa w §16 ust. 1 pkt 5) i 6), w wysokości 1 000,00 zł. (jeden tysiąc zł.) za każdy stwierdzony przypadek; 9) w przypadkach, o których mowa w punkcie 6), 7) i 8) niezależnie od naliczonej kary Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uregulowania kwestii podwykonawstwa zgodnie z regulacjami zawartymi w §16 pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10) braku zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty w wysokości 1000,00 zł. (jeden tysiąc zł.) 11) niedopełnienia wymogu zatrudnienia osób (pracowników) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - w wysokości 2 000,00 (dwa tysiące zł.) za każdy stwierdzony przypadek. 2. Wykonawca oświadcza, iż upoważnia Zamawiającego do potrącenia z należnego mu wynagrodzenia kar umownych i innych płatności naliczonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne z tytułu: 1) odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 umowy. 4. W przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają, że Zamawiający na koszt i ryzyko Wykonawcy (Podwykonawcy) ma uprawnienie do zastępczego wykonania robót budowlanych oraz usunięcia wad i usterek bez konieczności ubiegania się o zgodę Sądu na dokonanie tych czynności. § 10 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. § 11 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osób trzecich wynikłe w związku z wykonywaniem robót. 2. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wobec powyższego zobowiązuje się Wykonawcę do aktualizacji dokumentu, o którym mowa wyżej do czasu zakończenia obowiązywania umowy. § 12 Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: 1. jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad; 2. jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: 1) jeżeli wady umożliwiają użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie poprzez dokonanie potrąceń części wynagrodzenia, korzystając z uprawnień płynących z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót, oceniając jakość wykonanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w Umowie, 2) jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od Umowy z winy Wykonawcy lub żądać wykonania przedmiotu Umowy po raz drugi. § 13 1. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu wykonanie przedmiotu Umowy oraz gotowość do odbioru robót w formie pisemnej, dołączając do zgłoszenia następujące dokumenty: 1) sprawozdanie techniczne zawierające: a) zakres i lokalizację wykonanych robót; b) datę rozpoczęcia i zakończenia robót; 2) deklaracje zgodności z normami i aprobatami technicznymi w odniesieniu do wbudowanych materiałów; 2. Odbiór robót ma na celu przekazanie Zamawiającemu ustalonego przedmiotu Umowy do eksploatacji po sprawdzeniu jego należytego wykonania i przeprowadzeniu przewidzianych prób i sprawdzeń. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie odbiór przedmiotu Umowy w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wykonania przedmiotu umowy wraz ze złożeniem dokumentów wymienionych w ust. 1, pkt 1) do 3). 4. Zamawiający ma prawo przerwać odbiór jeżeli Wykonawca nie wykonał przedmiotu Umowy w całości, nie wykonał wymaganych prób i sprawdzeń oraz nie przedstawił dokumentów, o których mowa w ust. 1. 5. Strony postanawiają, że termin usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych przy odbiorze oraz w okresie gwarancyjnym wynosić będzie 7 dni licząc od dnia zgłoszenia wady, chyba że w trakcie odbioru strony postanowią inaczej. 6. Zamawiający zobowiązany jest do wyznaczenia terminu odbioru zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych, zgodnie z postanowieniem ust. 3. 7. Z czynności odbioru robót po usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym i odbioru przed upływem gwarancji będą spisane protokoły zawierające wszelkie ustalenia dokonane w toku tych czynności, w tym terminy na usunięcie stwierdzonych wad, wyznaczone zgodnie z postanowieniami ust. 5. 8. Zamawiający wyznaczy datę odbioru ostatecznego robót po usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym - na żądanie Wykonawcy. Zamawiający powiadomi o tych terminach Wykonawcę w formie pisemnej. § 14 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot Umowy na okres część Nr ………………………….. miesięcy, okres część Nr ………………………….. miesięcy, część Nr ………………………….. miesięcy, część Nr ………………………….. miesięcy część Nr ………………………….. miesięcy, część Nr ………………………….. miesięcy licząc od dnia odbioru robót. 2. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w ust. 1, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie przyjętym w § 13 ust. 5, Zamawiający może zlecić ich usunięcie stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na skutek wadliwie wykonanych robót wystąpią zjawiska zagrażające bezpieczeństwu ruchu, a roboty zabezpieczające nie zostaną podjęte przez Wykonawcę niezwłocznie, to jest nie później niż 3 dni od dnia powiadomienia, Zamawiający może zlecić ich usunięcie stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. § 15 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy jeżeli: 1) Wykonawca nie przystąpił do odbioru terenu robót (placu budowy) w terminie określonym w § 7 ust. 1, pkt 1); 2) Wykonawca zaniechał wykonywanie robót z przyczyn leżących po jego stronie, 3) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych) - odstąpienie od umowy w takim przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części przedmiotu umowy. 2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nie przewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. 3. Odstąpienie od umowy przez Wykonawcę powinno nastąpić w formie pisemnej w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach, o których mowa w ust. 2 i musi zawierać uzasadnienie. 4. W razie odstąpienia od umowy, Wykonawcę i Zamawiającego obciążają następujące obowiązki szczegółowe: 1) Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt strony, z której to winy nastąpiło odstąpienie od umowy lub przerwanie robót; 2) Wykonawca sporządzi wykaz tych materiałów, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nie objętych umową, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego; 3) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu w formie pisemnej żądanie dokonania odbioru robót przerwanych oraz robót zabezpieczających, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada; 4) w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi protokół inwentaryzacji robót w toku wraz z kosztorysem zamiennym według stanu na dzień odstąpienia; protokół inwentaryzacji robót w toku stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. § 16 1. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia Podwykonawcom na następujących zasadach: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, aby przed zawarciem umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, przedstawiony został projekt tej umowy, a także projekt jej zmiany do akceptacji. Dodatkowo Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca są zobowiązani dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 2) Zamawiający w terminie 14 dni od daty przedłożenia projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, będzie miał prawo wniesienia w formie pisemnej zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, a także projektu jej zmiany. Jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie zastrzeżeń, uważać się będzie za jego zaakceptowanie. 3) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia każdorazowo Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane oraz kopii zmiany do umowy, w terminie 7 dni od jej zawarcia. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać przedkładający. 4) Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, będzie miał prawo wniesienia w formie pisemnej sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo niespełniającej wymagań określonych w ust. 3, wzywając Wykonawcę do wprowadzenia stosownych zmian. Niedoprowadzenie do zmiany umowy powoduje, że umowa o podwykonawstwo zawarta została bez zgody zamawiającego w rozumieniu art. 6471 §2 Kodeksu cywilnego. Jeżeli w ciągu 7 dni Zamawiający nie wniesie sprzeciwu do umowy, uważać się będzie za ich akceptację. 5) W przypadku dostaw lub usług przy zamówieniach na roboty budowlane zastosowanie ma art. 143b ust. 8 ustawy Pzp. 6) W przypadku dostaw lub usług, przy których zwyczajowo nie sporządza się szczegółowych umów, a jedynie zamówienie (zlecenie) Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia każdorazowo Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartego zamówienia (zlecenia) w terminie 7 dni od daty jego zawarcia. 3. Umowa o podwykonawstwo zawarta pomiędzy Wykonawcą, a Podwykonawcą lub dalszym Podwykonawcą musi spełniać co najmniej poniższe uwarunkowania: 1) umowa wymaga formy pisemnej; 2) terminy zapłaty należności nie mogą być dłuższe niż 30 dni od daty dostarczenia faktury Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3) wysokości kar umownych nie mogą być wyższe niż kary umowne zastosowane w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym; 4) umowa musi określać szczegółowe zasady odbioru wykonanych robót; 5) umowa musi określać zasady odpowiedzialności z tytułu wymaganej gwarancji i rękojmi za wady. 4. Zapłata należnego wynagrodzenia za wykonane i odebrane roboty budowlane nastąpi po przedłożeniu dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, z którymi zawarto umowy zaakceptowane przez Zamawiającego (bankowy dowód zapłaty lub oświadczenie Wykonawcy o braku zobowiązań finansowych w stosunku do Podwykonawcy). 5. W przypadku bezzasadnego uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający dokona zapłaty bezpośrednio na rachunek Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo. 6. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty na rachunek Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o powodach będących podstawą bezpośredniej zapłaty. 7. Czynność o której mowa w ust. 5 nie będzie miała miejsca, jeżeli Wykonawca w formie pisemnej w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji o wstrzymaniu zapłaty, wniesie umotywowane uwagi dotyczące zasadności niedokonania zapłaty. 8. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę uwag dotyczących zasadności niedokonania zapłaty dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy Zamawiający może: 1) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, jeżeli wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty, albo, 2) złożyć do depozytu sądowego kwotę na pokrycie wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy w przypadku zaistnienia wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo, 3) dokonać zapłaty bezpośrednio na rachunek Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, jeżeli Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. 9. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za efekty robót Podwykonawcy zatrudnionego przez Wykonawcę, wszelkie zaniedbania, wady i usterki wynikające z jego pracy oraz szkody związane z jego pracą, poniesione przez Zamawiającego oraz osoby trzecie. 11. Do umów o podwykonawstwo zawieranych z dalszym Podwykonawca mają odpowiednio zastosowanie zasady dotyczące Podwykonawcy zawarte w niniejszym paragrafie. § 17 1. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 7% kwoty brutto podanej w ofercie przetargowej, tj. CZĘŚĆ NR ……………..(słownie:……………………………..), w formie …………………………………. 2. Zwrot poszczególnych części zabezpieczenia nastąpi w terminach: 1) 70 % kwoty zabezpieczenia - 30 dni od dnia odbioru robót, 2) 30 % kwoty zabezpieczenia - najpóźniej w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. § 18 W przypadku osób fizycznych i spółek osób fizycznych: 1. Wykonawca oświadcza, że siedziba przedsiębiorcy odpowiada jego miejscu zamieszkania z zamiarem pobytu stałego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do systematycznego aktualizowania adresu zamieszkania. W przypadku uchybienia temu obowiązkowi, każdą przesyłkę przesłaną przez Zamawiającego na ostatni, znany Zamawiającemu adres, uważa się za doręczoną. lub 1. Wykonawca zobowiązuje się do systematycznego aktualizowania adresu zamieszkania. W przypadku uchybienia temu obowiązkowi, każdą przesyłkę przesłaną przez Zamawiającego na ostatni, znany Zamawiającemu adres, uważa się za doręczoną. § 19 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące zmiany terminu: 1. będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej; 2. na skutek działania siły wyższej; 3. z powodu wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, które mogą spowodować obniżenie jakości wykonanych robót lub też uniemożliwią wykonanie robót zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych. Warunkiem zmiany terminu umowy jest rzetelne udokumentowanie przez Wykonawcę, iż pozostałe do wykonania roboty nie mogły być zrealizowane ze względów technologicznych wcześniej przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Zamawiający rozumie przez sprzyjające warunki atmosferyczne, warunki przy których dopuszczone jest wykonywanie robót opisanych w Specyfikacjach Technicznych. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacji, gdy: 1. zaistnieje możliwość dokonania zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 2. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania zamówienia podstawowego; 3.oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców; 4.zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę; 5.Wykonawca rezygnuje z realizacji przedmiotu umowy za pomocą podwykonawcy 6.procedura podpisania umowy przedłuży się ponad 60 dni licząc od terminu rozstrzygnięcia przetargu w sytuacji gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy; 7.zaistnieje potrzeba dokonania zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.zaistnieje potrzeba dokonania zmiany nazwy zadania; 9..zaistnieje potrzeba dokonania zmian dotyczących osób zaangażowanych w realizację umowy, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, zmiany organizacyjne); § 20 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 635 i 636 Kodeksu Cywilnego oraz zgodnie z art. 145 Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. l - Prawo zamówień publicznych. 3. W razie powstania sporu na tle wykonania niniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 4. Reklamację realizuje się poprzez skierowanie konkretnego roszczenia do Zamawiającego. 5. Zamawiający ma obowiązek do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego przez Wykonawcę roszczenia reklamacyjnego w terminie 7 dni od daty zgłoszenia roszczenia. 6. W razie odmowy przez Zamawiającego uznania roszczenia Wykonawcy, względnie nie udzielenia odpowiedzi na roszczenie w terminie, o którym mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, Wykonawca uprawniony jest do wystąpienia na drogę sądową. 7. Spory wynikłe na tle niniejszej umowy będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie będą miały zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach po dwa egzemplarze dla każdej ze stron. Zamawiający: Wykonawca

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Należy wnieść zabezpieczenie oddzielnie dla każdej części podając nr oraz nazwę części 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia w wysokości 7% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w rozdziale I niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w formie pieniężnej z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 7. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 8. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 9. Szczegółowe warunki zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaną uregulowane w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą. 10. Zamawiający zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 11.Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30% wysokości zabezpieczenia i jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje w niniejszej SIWZ możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów; Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące zmiany terminu: 1. będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej; 2. na skutek działania siły wyższej; 3. z powodu wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, które mogą spowodować obniżenie jakości wykonanych robót lub też uniemożliwią wykonanie robót zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych. Warunkiem zmiany terminu umowy jest rzetelne udokumentowanie przez Wykonawcę, iż pozostałe do wykonania roboty nie mogły być zrealizowane ze względów technologicznych wcześniej przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Zamawiający rozumie przez sprzyjające warunki atmosferyczne, warunki przy których dopuszczone jest wykonywanie robót opisanych w Specyfikacjach Technicznych. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacji, gdy: 1. zaistnieje możliwość dokonania zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 2. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania zamówienia podstawowego; 3.oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców; 4.zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę; 5.Wykonawca rezygnuje z realizacji przedmiotu umowy za pomocą podwykonawcy 6.procedura podpisania umowy przedłuży się ponad 60 dni licząc od terminu rozstrzygnięcia przetargu w sytuacji gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy; 7.zaistnieje potrzeba dokonania zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.zaistnieje potrzeba dokonania zmiany nazwy zadania; 9..zaistnieje potrzeba dokonania zmian dotyczących osób zaangażowanych w realizację umowy, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, zmiany organizacyjne); Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2 150 R Kupno – Bratkowice – Trzciana w km 2+113 – 2+788
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 2+113 – 2+788. - długość odcinka 675 m, - szerokość jezdni 5,0 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z kosztorysu ofertowego, należy wykonać: - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4cm -115 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5cm. Kategoria ruchu KR-2- 3655,00 m2; - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości warstwy 5cm– 1056 m2; 3) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 4) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 5) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi. Pozostałe roboty i ich szczegółowy zakres zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym specyfikacjami technicznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres rękojmi oraz gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka w km 1+190 – 2+390
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 1+190 – 2+390 - szerokość jezdni 5,5 m; - szerokość poboczy 1,0 m; Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z kosztorysu ofertowego, należy wykonać: - Ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych na średnią grubość do 10cm;1200 m2; - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4cm;44 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5cm. Kategoria ruchu KR-2-6600 m2 - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości warstwy 5cm-2400 m2 3) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 4) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 5) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi. Pozostałe roboty i ich szczegółowy zakres zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym oraz specyfikacjami technicznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres Rękojmi oraz Gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 220 R Wielkie Pole – Poręby Dymarskie – Mechowiec w km 0+000 – 0+853
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 0+000 – 0+853 - łączna długość odcinków 853 m, - szerokość jezdni 5,15 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z kosztorysu ofertowego, należy wykonać: - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4cm-102 m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5cm. Kategoria ruchu KR-2- 4459 m2; - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości warstwy 6cm- 1280 m2 3) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 4) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 5) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi. Pozostałe roboty i ich szczegółowy zakres zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym oraz specyfikacjami technicznymi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres rękojmi oraz gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno w km 2+134 – 2+152 oraz km 2+695 – 2+908
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 2+134 – 2+152 oraz 2+695 – 2+908 - łączna długość odcinków 231 m, - szerokość jezdni 5,0 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z kosztorysu ofertowego, należy wykonać: - Ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych na średnią grubość do 10cm -353 m2; - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4cm- 104 m2 - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5cm. Kategoria ruchu KR-2- 1236 m2; - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości warstwy 5cm-353 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres rękojmi oraz gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157 R Mielec – Toporów – Ostrowy Tuszowskie w km 10+503 – 10+811 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy drogi powiatowej w km 10+503 – 10+811 - łączna długość odcinków 308 m, - szerokość jezdni 5,5 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z kosztorysu ofertowego, należy wykonać: - Ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych na średnią grubość do 10cm-399 m2; - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4cm -120 m2; - Wykonanie koryta pod poszerzenie istniejącej nawierzchni jezdni na głębokość 25cm, grunt kat. IV.- 179 m2; - Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu istniejącej nawierzchni o grubości warstwy 25cm -179 m2; - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 4 cm dla ruchu KR -2- 1249 m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości warstwy 4cm dla ruchu KR -2 – 1227 m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5cm. Kategoria ruchu KR-2 – 728 m2; - Umocnienie poboczy kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5 mm o grubości warstwy 5 cm z mechanicznym zagęszczeniem- 64 m2 - Umocnienie poboczy kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5 mm o grubości warstwy 8 cm z mechanicznym zagęszczeniem – 335 m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres rękojmi oraz gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 216 R Kolbuszowa Górna – Kłapówka w km 1+083 – 1+381 oraz km 2+453 – 2+757
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- łączna długość odcinków 602 m, - szerokość jezdni 5,5 m; - szerokość poboczy 0,75 m; Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z kosztorysu ofertowego, należy wykonać: - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość 4cm -88 m2; - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 4 cm dla ruchu KR -2- 1669 m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4cm. Kategoria ruchu KR-2- 1639 m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5cm. Kategoria ruchu KR-2 - 1672 m2; - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości warstwy 8 cm- 447 m2; - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości warstwy 5cm – 456 m2 3) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 4) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 5) zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi. Pozostałe roboty i ich szczegółowy zakres zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym oraz specyfikacjami technicznymi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Udzielony okres rękojmi oraz gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wywóz nieczystości - szamba- Jasło
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wywóz nieczystości - szamba. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów do sterylizacji do SPSK nr 1 PUM
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kolbuszowa: Dostawa wyrobów medycznych operacyjnych (szwy chirurgiczne ) w 8 pakietach.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kolbuszowa: Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę oraz przebudowę dróg powiatowych: Część 1. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 11+983 – 12+103 strona prawa oraz drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie -Lipnica – Raniżów – Głogów Młp. km 9+816 – 9+996 strona lewa polegającej na budowie chodników dla pieszych Część 2. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 205 R Wilcza Wola – Wola Raniżowska polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 3+149 – 3+408 strona lewa Część 3. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 2+180 – 2+410 strona lewa Część 4. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 229 R Niwiska – Huta Przedborska polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 3+830 – 4+460 strona lewa Część 5. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna – Leszcze – Przedbórz – Poręby Kupieńskie polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 4+046 – 4+951 strona lewa Część 6. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 227 R Trześń – Domatków – Bukowiec – Kupno polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 2+131 – 2+891 strona lewa Cześć 7. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 222 R Jagodnik – Cmolas – Mechowiec – Dzikowiec polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 6+482 – 7+972 strona prawa Cześć 8. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 226 R Cmolas – Świerczów polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 0+495 – 0+665 strona prawa Cześć 9. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec – Rzochów - Przyłęk – Ostrowy Tuszowskie – Podtrąba polegającej na budowie chodnika dla pieszych w km 18+029 – 18+360 strona prawa Cześć 10. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 235 R Brzostowa Góra – Krzątka km 6+830 – 9+071
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja płyty stadionu miejskiego w Lubrańcu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa zadaszenia Placu Targowego w Daleszycach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI