„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRąbino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającyGMINA RĄBINO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00515168
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RĄBINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowość: Rąbino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-331

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 364 33 47

1.5.8.) Numer faksu: 94 364 33 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rabino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rabino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b7a846-853a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091782/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu uzytkowania części budynku szkoły na przedszkole w miejscowości Rąbino

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b7a846-853a-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub świadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem platformy.
3. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: inwestycje@rabino.pl .
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .
5. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot korespondencji elektronicznej znajdują się w
rozdziale I pkt. 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).
2. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu, o których dane pośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 13 ust. 5 RODO.
3. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił w/w obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Powyższe oświadczenie zawarto w treści Formularza Ofertowego – Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Informacja o ochronie danych osobowych w toku postępowania znajdują się w rozdziale I pkt. 14 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
1) związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IŚP.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Rąbinie na przedszkole wraz z wykończeniem i wyposażeniem. Przedmiot zamówienia to Zespół Szkolno-Przedszkolny, zlokalizowany w miejscowości Rąbino 57, działka nr 59 i 257/3 obręb 0050 Rąbino. Kategoria obiektu budowlanego IX. Inwestycja niniejsza dotyczy przekształcenia części budynku szkolnego (B) na przedszkole, doprowadzając do przeniesienia przedszkola z I piętra na parter budynku. Prace budowlane polegać będą na przebudowie pomieszczeń wewnątrz istniejącego budynku. Nie przewiduje się ingerencji w zagospodarowanie terenu, bilans powierzchni terenu nie ulegnie zmianie. W celu przebudowy istniejących pomieszczeń na potrzeby pomieszczeń przedszkolnych należy wykonać szereg prac rozbiórkowych oraz wykonać nowe ściany działowe. Nie przewiduje się znacznej ingerencji w układ konstrukcji budynku.
Istniejące pomieszczenia przeznaczone pod przedszkole posiadają instalację wodno-kanalizacyjną, C.O. oraz instalację elektryczną. Instalacje będą wymagały nieznacznej przebudowy zgodnie z opracowanymi projektami technicznymi.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami projektowaną przestrzeń przeszkloną należy oddzielić od pozostałych części budynku szkoły przegrodami P.POŻ zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym i ekspertyzą p.poż (zał. nr. 8 do SWZ).
Projekt przewiduje utworzenie na poziomie parteru 3 sale dla ok. 25 dzieci w każdej z sal. Każda sala posiada normatywną powierzchnię, dostęp do sal poprowadzony jest bezpośrednio z korytarza, który również stanowi połączenie z szatnią. Każda z sal posiadać będzie własny zespół sanitarny wyposażony w brodziki, sanitariaty i umywalki dostosowane dla dzieci przedszkolnych z bateriami z mieszalnikiem. Dostęp dzieci szkolnych i osób postronnych do przedszkola utrudniony zostanie poprzez oddzielenie strefy przedszkolnej od strefy szkolnej drzwiami na korytarzu komunikacyjnym. Projektuje się kuchnię i zmywalnie wyposażone w odpowiednie urządzenia (wszystkie posiłki będą dostarczane z zewnątrz – pełen catering).
Elementy wyposażenia przedszkola, w szczególności meble muszą być dostosowane do wymagań ergonomii, posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty. Meble powinny być dostosowane do wzrostu dzieci (zgodnie z PN-EN 1729-1:2007 Meble krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych – część 1 : Wymiary funkcjonalne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z opisem wykończenia, elementami wyposażenia określony został w załącznikach do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

39161000-8 - Meble przedszkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio:
• cena brutto za realizację zamówienia – 80 pkt.
• okres gwarancji i rękojmi za wady – 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, ze posiada ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) doświadczenie zawodowe – dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wybudował lub wyremontował lub przebudował obiekt budowlany o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych).
b) kadra techniczna (kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami o
odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj.: 1 osoba, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.) z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo:
1) oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – (załącznik nr 3 do SWZ),
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie nr 10 8581 0004 0000 0462 2000 0010 z dopiskiem „wadium znak sprawy IŚP.271.8.2023”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza możliwościami zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w § 15 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji, o ile będą prowadzone, co najwyżej trzech Wykonawców, których oferty nie będą podlegać odrzuceniu i zostaną ocenione najwyżej na podstawie kryterium ceny. Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy zaproponują najniższe ceny.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę pomieszczenia z wykorzystaniem na restaurację - Kołobrzeg
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę pomieszczenia z wykorzystaniem na restaurację. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI