Przebudowa wojskowej bocznicy kolejowej nr 243, na terenie kompleksu woskowego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wojskowej bocznicy kolejowej nr 243, na terenie kompleksu woskowego w Lublinie, przy ul. Herberta 49.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyGmina Lublin
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-12
  • Numer ogłoszenia596670-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596670-N-2019 z dnia 2019-09-12 r.

Gmina Lublin: Przebudowa wojskowej bocznicy kolejowej nr 243, na terenie kompleksu woskowego w Lublinie, przy ul. Herberta 49.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla Władysława Łokietka  1 , 20-109  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@lublin.eu, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): https://lublin.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Lulin Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Litewski 1, 20-080 Lublin, pok nr 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wojskowej bocznicy kolejowej nr 243, na terenie kompleksu woskowego w Lublinie, przy ul. Herberta 49.
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.91.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje przebudowę wojskowej bocznicy kolejowej nr 243 na terenie kompleksu wojskowego w Lublinie, przy ul. Herberta 49, w tym: 1) wycinkę wraz z karczowaniem 27 szt. drzew ( drzewa przeznaczone do wycinki zostały ponumerowane spray’em koloru pomarańczowego), w tym 24 szt. na które Zamawiający posiada decyzje administracyjne i 3 szt., które nie wymagają decyzji oraz samosiejek i zakrzaczenia w pasie o szerokości 10 m (mierzone po 5 m od osi toru) na długości ok. 145 m oraz usunięcie pozostałych po wycince drzew karp, 2) wykonanie robót budowlanych, w tym: a) wykonanie demontażu i rozbiórki części torów, b) wykonanie wymaganych robót ziemnych (wykopy, nasypy), c) budowę rozjazdu toru kolejowego i części torów wraz z regulacją w planie i profilu na połączeniach z istniejącymi torami, d) wykonanie odwodnienia torowiska projektowanej bocznicy, e) wykonanie aktualizacji planu schematycznego (w wersji papierowej i elektronicznej) i regulaminu pracy przebudowanej wojskowej bocznicy kolejowej, f) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45234000-6
45230000-8
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia – 60 dni od daty przekazania terenu budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 300 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) polegającej na budowie lub przebudowie linii kolejowej o długości min. 200m lub bocznicy kolejowej, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2. dysponowanie osobami: 2.1. pełniącą/ymi funkcje kierownika budowy posiadającą/ymi: 2.1.1. zgodnie z wymogami ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742): 1) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” wydane w oparciu o ustawę z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 1999 nr 11 poz 95) a zachowujące swoją ważność zgodnie z art. 182 ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742) lub upoważnienie nadane zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych 3) odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych (przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnień), 2.2. pełniącą/ymi funkcje geodety, posiadającą/ymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742): 1) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” wydane w oparciu o ustawę z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 1999 nr 11 poz 95) a zachowujące swoją ważność zgodnie z art. 182 ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742) lub upoważnienie nadane zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych. 2.3. posiadającą/cymi odpowiednie kwalifikacje do pracy w zawodzie drwal - operator pilarki, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. 2006. Nr 161, poz. 1141).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 300 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) polegającej na budowie lub przebudowie linii kolejowej o długości min. 200m lub bocznicy kolejowej, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający dysponowanie osobami: 2.1. pełniącą/ymi funkcje kierownika budowy posiadającą/ymi: 2.1.1. zgodnie z wymogami ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742): 1) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” wydane w oparciu o ustawę z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 1999 nr 11 poz 95) a zachowujące swoją ważność zgodnie z art. 182 ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742) lub upoważnienie nadane zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych 3) odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych (przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnień), 2.2. pełniącą/ymi funkcje geodety, posiadającą/cymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742): 1) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” wydane w oparciu o ustawę z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 1999 nr 11 poz 95) a zachowujące swoją ważność zgodnie z art. 182 ustawy z dnia 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. 2019 poz 742) lub upoważnienie nadane zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt. 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia, o którym mowa w art. 21 ust. 4 pkt. 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych. 2.3. posiadającą/cymi odpowiednie kwalifikacje do pracy w zawodzie drwal - operator pilarki, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. 2006. Nr 161, poz. 1141). wraz z dokumentami potwierdzającymi zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych zgodnie z §4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (DZ.U. 2016. 1126), tj: 1) poświadczenie bezpieczeństwa 2) zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji, o którym mowa w pkt. III.3). 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 300 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) polegającej na budowie lub przebudowie linii kolejowej o długości min. 200m lub bocznicy kolejowej, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, o których mowa w pkt. III.5.1) ppkt 1
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na etapie składania wniosków: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z oświadczeniem o zachowaniu poufności informacji. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji. 3) Dokumenty wymagane w pkt. III.5.1) ppkt 1) - z uwagi na fakt, iż dokumenty te stanowią również podstawę do oceny kryterium selekcji Wykonawców, Zamawiający wymaga ich złożenia na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu zawierającym oświadczenie o zachowaniu poufności informacji. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Na etapie składania ofert: 1) Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3) Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4. składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 11.000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   10
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
1. Zamawiający zakwalifikuje do kolejnego etapu 10 Wykonawców. 2. W przypadku złożenia wniosków przez więcej niż 10 Wykonawców Zamawiający wybierze Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania kryteria selekcji w oparciu o niżej opisane zasady: 1) Jako kryterium selekcji ustala się ilość robót o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 300 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) polegających na budowie lub przebudowie linii kolejowej o długości min. 200m lub bocznicy kolejowej, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2) Zamawiający będzie dokonywał selekcji zgodnie z formułą: jedna praca - jeden punkt. Zamawiający przyzna po jednym punkcie za wykazanie wykonania każdej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 300 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) polegającej na budowie lub przebudowie linii kolejowej o długości min. 200m lub bocznicy kolejowej, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Do każdej wykazanej roboty budowlanej należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3) W przypadku złożenia wniosków przez więcej niż 10 Wykonawców, Zamawiający wybierze Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania kryteriów selekcji. 4) W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska tę samą liczbę punktów na ostatniej pozycji kwalifikującej do udziału w kolejnym etapie postępowania, to Zamawiający zaprosi tych wszystkich Wykonawców do złożenia oferty. 5) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 6) W sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczące wiedzy i doświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót, w trybie art. 26 ust 3 PZP, Wykonawcy nie będą przyznawane punkty.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują w szczególności następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana materiałów budowlanych, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych albo ofercie, stanie się niemożliwe (w szczególności: niedostępność na rynku lub wycofanie z rynku) bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą przepisów prawa, a także w przypadku pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji bądź zwiększenie funkcjonalności wykonanego przedmiotu umowy bądź w przypadku konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych (materiałów budowlanych, urządzeń), w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania robót w stosunku do założeń zawartych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, w przypadku ujawnienia lokalnych zmian warunków geologicznych podłoża bądź w przypadku, gdy zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy czy polepszeniem warunków eksploatacji bądź gdy wykonanie w technologii wskazanej w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych albo ofercie stanie się niemożliwe, a także w przypadku pojawienia się na rynku technologii nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji robót lub zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy bądź konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innego rozwiązania technologicznego, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianego wcześniej rozwiązania groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, f) konieczności zmiany finansowania, g) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z przyjętą technologią i wymogami opisanymi w STWiORB, udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyciągiem z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, h) wydłużenia terminów dostaw materiałów lub urządzeń niezależnych od Wykonawcy, i) błędów w dokumentacji projektowej skutkujących wstrzymaniem robót w celu uzgodnienia i wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, j) realizacji robót powiązanych z przedmiotem umowy na podstawie aneksu do umowy lub robót na podstawie odrębnej umowy wymuszających koordynację tych robót z robotami realizowanymi na podstawie umowy, k) konieczności prowadzenia prac lub badań archeologicznych, l) zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w pkt 2) lub 3), 5) zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w sytuacji, o której mowa w pkt 1), 6) zmiana treści wykazu scalonych elementów robót, w przypadku: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w sytuacji, o której mowa w pkt 1), b) zmiany wysokości wynagrodzenia, w sytuacji o której mowa w pkt 7), c) zmian w planie finansowym (budżecie Miasta) Zamawiającego, d) konieczności uszczegółowienia wykazu scalonych elementów robót, jeżeli zmiana taka podyktowana jest względami rozliczenia robót i/lub jest niezbędna z uwagi na potrzebę usprawnienia procesu odbiorowego, e) na skutek zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w pkt 2) i /lub 3) i/lub 4), 7) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii w sytuacji, o której mowa w pkt 2) i /lub 3), 8) zmiana zakresu i/lub Podwykonawców, w przypadku: a) zmiany zakresu b) zmiany Podwykonawcy 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) – zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, ad pkt 2) – zamiana na inne materiały budowlane, urządzenia posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, z ewentualną zmianą wynagrodzenia (zmniejszeniem bądź zwiększeniem), pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do dalszych wyjaśnień ze strony Wykonawcy, celem stwierdzenia zasadności zmiany wynagrodzenia, ad pkt.3) – zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania robót w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistniałych okoliczności, z ewentualną zmianą wynagrodzenia (zmniejszeniem bądź zwiększeniem), pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do dalszych wyjaśnień ze strony Wykonawcy, celem stwierdzenia zasadności zmiany wynagrodzenia, ad pkt. 4) – zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: • lit. a) – o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, • lit. b) – o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, • lit. c) – o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, • lit. d) – o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, • lit. e) – o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, • lit. f) – w zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego (budżetu Miasta), • lit. g) – o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, • lit. h) – o okres wydłużenia terminu dostaw materiałów lub urządzeń, • lit. i) – o okres niezbędny na uzgodnienia i wprowadzenia zmian przez projektanta oraz okres na realizację robót realizowanych wskutek zmian projektowych, • lit. j) – o okres niezbędny na wykonanie robót na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub robót na podstawie odrębnej umowy, • lit. k) – o okres niezbędny na wykonanie prac lub badań archeologicznych, • lit l) – o okres niezbędny, stosownie do zaistniałych okoliczności, ad pkt 5) – zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zmniejszone na podstawie na protokołu zaawansowania robót i wykazu scalonych elementów robót, ad pkt 6) – zmiana treści wykazu scalonych elementów robót: • lit. a) – stosownie do zmniejszonego zakresu, jako konsekwencja działań określonych w ad pkt 1) i 2), • lit. b) – stosownie do zmian wysokości wynagrodzenia, jako konsekwencja działań określonych w ad pkt. 4), • lit. c) – stosownie do zmian planie finansowym (budżecie Miasta) Zamawiającego, • lit. d) – w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia interesu publicznego, • lit. e) – w zakresie uzasadnionym zaistniałymi okolicznościami,i. ad pkt 7) – zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy : • lit. a) – zmiana stawki, kwoty podatku VAT i wynagrodzenia brutto nastąpi, kiedy zmiana ta będzie miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, tj. będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejszą umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a stawka i kwota podatku VAT oraz wartość wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do nowych przepisów; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, winien zawierać pełne uzasadnienie obejmujące wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania zamówienia uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, • lit.b) – stosownie do zmian materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii, jako konsekwencja działań określonych w ad pkt 2) i 3), określonej przez strony i opisanej w protokole negocjacji, w oparciu o ceny z kosztorysów inwestorskich, katalogów lub innych nośników cenotwórczych, ad pkt 8) - zmiana zakresu i/lub Podwykonawców : • na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w umowie. 3. Poza przypadkami, o których mowa w ust. 1 i 2, dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2, pkt 3, pkt 4 lit. b) – c), pkt 5 i 6 oraz w ust. 1a – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający wraz z zaproszeniem, o którym mowa w art. 51 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowania z zastosowaniem art. 37 ust 5 ustawy Pzp z uwagi na fakt, że dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia, stanowiąca zał. nr 1 do SIWZ zawiera informacje szczególnie wrażliwe, tj. dotyczy obiektu wojskowego, zamkniętego, służącego obronności państwa, a mapa terenu jest objęta klauzulą niejawności.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-20, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wieżel - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 2.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 2.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 2.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 2.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.8. Posiada Pani/Pan: 2.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 2.9. nie przysługuje Pani/Panu: 2.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI