Przebudowa VII piętra w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa VII piętra w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSopot
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-11-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-19
  • Numer ogłoszenia604349-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604349-N-2017 z dnia 2017-10-19 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie: Przebudowa VII piętra w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie, krajowy numer identyfikacyjny 19134832100000, ul. ul. Bitwy pod Płowcami  63/65 , 81-731   Sopot, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5511228 w. 241, e-mail dyrektor@sanatorium-helios.com.pl, faks 58 550 70 06.
Adres strony internetowej (URL): www.sanatorium-helios.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sanatorium-helios.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego
Adres:
ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81 731 Sopot, pokój 101 sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa VII piętra w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65.
Numer referencyjny: ZP 6/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie VII piętra w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65. ➢ Zakres robót: • Zerwanie starych wykładzin wraz z cokołami. • Demontaż obicia ścian i obudów z płyt paździerzowych. • Rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych. • Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej. • Rozbiórka izolacji przeciwwilgociowej (papa na lepiku). • Rozebranie ścianek działowych z 1/4c. • Usunięcie z posadzki starej warstwy wygładzającej (masa szpachlowa, klej cienka wyrównująca wylewka) z naprawą i wykonaniem warstw wyrównawczych podłoża. • Wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki. • Ułożenie wykładziny podłogowej typu tarket wraz z wywinięciem na ściany (cokoły) z wyoblanymi na styku posadzki ze ścianą wraz z zakonserwowaniem. • Wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki z papy termozgrzewalnej i ścian z folii w płynie w łazienkach. • Przygotowanie tynków wyprawami gipsowymi, gruntowanie, szpachlowanie ścian i sufitów, 2x malowanie farb. • Wykonanie nowych okładzin ceramicznych ścian i posadzek łazienek. • Powiększenie otworów drzwiowych zgodnie z projektem konstrukcyjnym. • Montaż nowej stolarki drzwiowej. • Wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, zaworów, wykonanie nowych podejść. • Wykonanie nowej instalacji telefonicznej. • Wymiana oświetlenia wraz z osprzętem. • Pomiary elektryczne powykonawcze. • Wymiana gniazd TV. • Schowanie pod tynk istniejącej instalacji przyzywowej wraz z montażem lampek sygnalizacyjnych i przycisków przywoławczo-odwoławczych • Istniejące okablowanie SSP (system sygnalizacji pożaru) poprowadzone w korytkach na ścianach schować pod tynk, wymiana czujek SSP zgodnie z projektem. • Istniejące okablowanie DSO (dźwiękowy system ostrzegawczy) prowadzone na boazerii ścian pozostawić, boazerię drewnianą obciąć poniżej osłon DSO. ➢ Informacje dotyczące sposobu wykonania robót: • Poszerzenie otworów drzwiowych w sposób zgodny z projektem konstrukcyjnym. • Wymiana czujek SSP na adresowalne, zgodnie z dokumentacją posiadaną przez Zamawiającego. Zaprogramowanie centrali w porozumieniu z firmą, która zamontowała centralę. • Instalacja przyzywowa – istniejące okablowanie poprowadzone w korytkach na ścianach schować pod tynk. Okablowanie doprowadzone jest do łazienek i pokoi. Należy zamontować lampki sygnalizacyjne nad wejściami do pokoi, w pokojach przyciski przywoławczo-odwoławcze a w łazienkach przyciski sznurkowe. Podłączyć i zaprogramować instalację w istniejącej centralce cyfrowej Medi Opt na V piętrze. • Instalacja telefoniczna – do wykonania nowa, z doprowadzeniem do pokoi. Instalację podłączyć do istniejącej centrali telefonicznej znajdującej się w pomieszczeniu parteru za Recepcją. Aparaty telefoniczne zostaną dostarczone przez Inwestora. • Instalacja TV - Zamontować nowe gniazda wtykowe na ścianie pod oknem (dla telewizorów.) i dodatkowe na ścianie wzdłużnej wg wskazań użytkownika. • Instalacja elektryczna - Gniazda wtyczkowe w pokojach należy zamontować na wys. Ok.30 cm od podłogi, przy stołach do wys. mebli (dokładną wysokość uzgodnić z Inwestorem) wg. wskazań użytkownika. • Nowe obwody i gniazda w łazienkach zabezpieczyć wyłącznikiem różnicowo prądowym w rozdzielnicy R w pok. 722 • Instalacja DSO – istniejące okablowanie poprowadzone w korytkach na ścianach pozostawić odcinając jak w pkt. 22 • Wykonawca sporządzi zestawienie zdemontowanych materiałów. • Materiały zdemontowane, a nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu. • Pozostałe materiały Wykonawca we własnym zakresie przekaże do utylizacji. Na zutylizowane materiały z rozbiórki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu stosowne dokumenty Informacje dotyczące materiałów do wbudowania. ➢ Informacje dotyczące materiałów do wbudowania: Wszystkie proponowane materiały muszą być w I gatunku i muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed wbudowaniem. • Wykładzina podłogowa przeznaczona do dużego obciążenia ruchem, homogeniczna, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. o - klasa użytkowania zgodnie z PN-EN649+PN-EN 685: 34/43 o - trudno zapalność wg PN-EN 13501-1 – Bfl-s1 o - odporność na poślizg wg DIN 51130 – R11 o - grubość – 2mm o - odporność na ścieranie wg PN-EN 660-1 – grupa T • . Farba emulsyjna lub akrylowa, odporna na wilgoć (posiadająca certyfikat). • Elementy oświetlenia w łazienkach dostosowane do montażu w pomieszczeniach wilgotnych. • Terrakota antypoślizgowa. • Kolor farby, rodzaj płytek do uzgodnienia z Zamawiającym • Drzwi i ościeżnice muszą posiadać wykończenie powierzchni pozwalające na mycie wodą. Drzwi o konstrukcji - ramie drewnianej, wypełnionej płytą wiórową pełną lub z otworami, z obustronnymi okładzinami z płaskich płyt HDF gr. 3,2 m wykończonymi na stronie licowej laminatem CPL gr 0,7 mm. Ościeżnice drewniane, regulowane, okleinowane. • Drzwi wyposażone w klamki w kolorze srebrnym (satyna). Kolor do uzgodnienia na etapie wykonawstwa. a) wewnętrzne łazienkowe (w pomieszczeniach mieszkalnych) przeszklenie małe, wyposażone w tuleje wentylacyjne, z szyldem na zamek z wewnętrzną blokadą- wymiary drzwi w świetle ościeżnicy 80x200cm b) wewnętrzne do łazienki dla niepełnosprawnych wyposażone dodatkowo w szeroki pochwyt pod klamką, która powinna być umieszczona na wysokości nie mniejszej niż 80cm. Wymiary drzwi w świetle ościeżnicy 90x200cm. c) zewnętrzne (z pomieszczeń mieszkalnych na korytarz główny) przeciwpożarowe EI30 o wymiarach w świetle ościeżnicy 90x200cm z szyldem na zamek + zamek patentowy + blokada od wewnątrz. Izolacyjność akustyczna 32 dB. d) zewnętrzne z pomieszczeń gospodarczych na korytarz główny z szyldem na zamek +zamek patentowy. • Zaprawa do płytek – elastyczna, fuga-wodoszczelna. • Baterie umywalkowe – ścienne, natryskowe- ścienne • Obudowa brodzika: • - kształt ¼ koła, szer.80cm • - szkło hartowane, grape (mrożone), gr. min. 6mm+ aluminium • - kolor profili –chromowany • - rolki łożyskowane, skrętne w chromowanej obudowie • Brodziki płytkie , akrylowe, odporne na detergenty, kolor biały. • Umywalki białe, szer. 50cm z pół nogą • W.C. kompakt z deską • Wyposażenie łazienki dla niepełnosprawnych: a) brodzik w poziomie posadzki wykonany z płytek terakotowych ze spadkiem 1-2% w kierunku odpływu podłużnego wtopionego w posadzkę b) umywalka dla niepełnosprawnych c) uchwyty: stalowe lakierowane w kolorze białym: - poręcz stała 70cm, - poręcz uchylna 70cm - poręcz umywalkowa uchylna 60cm - poręcz umywalkowa stała 60cm - poręcz kątowa 30/50 - krzesełko prysznicowe składane

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-12-29   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien udokumentować spełnianie warunku poprzez przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie posiadania wysokości środków na wykonanie przedmiotowego zamówienia wymaga udokumentowania kwotą w wysokości nie mniejszej niż 250.000,- zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca winien udokumentować spełnianie warunku poprzez przedstawienie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na przebudowie pomieszczeń o wartości brutto min. 350.000 zł dla każdego zamówienia (umowy) wraz z załączeniem referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) Wykonawca winien udokumentować warunek poprzez przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą osoba posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej i elektrycznej oraz co najmniej jedną osobą osoba posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (w tym kierownik budowy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty ¬(wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ c) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Upoważnienie do podpisania oferty (załącznik nr 3 do SIWZ) lub stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osobę (osoby) upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentowania wykonawcy; 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 30,00
Okres gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może być dokonana tylko z ważnych przyczyn, w szczególności dopuszcza się przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, o czas niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. 3. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań:- przekazania terenu budowy- przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad dostarczonej dokumentacji 4. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: - zawieszenia robót przez zamawiającego, - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, - warunków atmosferycznych jeżeli w istotny sposób wpływają na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgonie ze sztuką budowlaną, - siły wyższej. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie ze strony Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 7. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 8. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń, o których mowa w § 10 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaże okien i drzwi - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaże okien i drzwi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI