Przebudowa ulic na terenie Gminy Staroźreby

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulic na terenie Gminy Staroźreby
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStaroźreby
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Staroźreby
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-24
  • Numer ogłoszenia593641-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593641-N-2018 z dnia 2018-07-24 r.

Gmina Staroźreby: Przebudowa ulic na terenie Gminy Staroźreby
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staroźreby, krajowy numer identyfikacyjny 61101604000000, ul. ul. Płocka  18 , 09440   Staroźreby, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 261 70 02, e-mail fundusze@starozreby.pl, faks 24 261 70 02.
Adres strony internetowej (URL): www.starozreby.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.starozreby.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.starozreby.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy w Staroźrebach, ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby - Sekretariat (pokój nr 1)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic na terenie Gminy Staroźreby
Numer referencyjny: RK.PN.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 5 części, odpowiednio: 1. Część 1 zamówienia – Przebudowa ulicy 11 Listopada, Słonecznej, Kopernika, Jaśminowej, Młodzieżowej na dz. ew. nr 1152, 1145/6, 1146, 1147, 1145/1, 1183, 1172, 1144, 1153, 1182, 451/8, 1173 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 0+840 o dł. 840 mb. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) wykonanie progu zwalniającego. 2. Część 2 zamówienia – Przebudowa ulicy Sportowej, Lipowej, Akacjowej, Klonowej, Sosnowej, Modrzewiowej, Brzozowej i Jodłowej na dz. ew. nr 1197/1, 1198, 2053, 2044, 2035, 2021/1, 2055/1, 2034/1, 2025/1, 2065/1, 2072/1, 2082/1, 2086/1, 2081/2, 2090/1, 138, 107 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 1+110 o długości 1,11 km. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) wykonanie progu zwalniającego. 3. Część 3 zamówienia – Przebudowa ulicy Targowej na dz. ew. nr 549, 548/13, 135/2, 141, 548/14, 548/9, 565/6, 133, 124, 138 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 1+110 o długości 1,11 km. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego, 12) demontaż hydrantu o śr. 80-100 mm, 13) wykonanie hydrantu pożarowego podziemnego o śr. 80 mm, 14) wykonanie progu zwalniającego. 4. Część 4 zamówienia – Przebudowa ulicy Szkolnej i Południowej na dz. ew. nr 172, 156/2, 154, 155, 140 w m. Nowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 0+640 o dł. 640 mb. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie zjazdów, 10) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 11) wykonanie studni chłonnych, 12) wykonanie studzienek ściekowych, 13) wykonanie progu zwalniającego. 5. Część 5 zamówienia – Przebudowa ulic na Osiedlu, ulica Osiedlowa, Brzozowa i Wiosenna na dz. ew. nr 102/24, 102/28, 102/33, 102/13 w m. Nowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 0+540 o długości 540 mb. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) demontaż hydrantu o śr. 80-100 mm, 13) wykonanie hydrantu pożarowego podziemnego o śr. 80 mm, 14) wykonanie progu zwalniającego, 15) wykonanie studni chłonnych, 16) wykonanie studzienek ściekowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz zapisy niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233320-7
45233200-1
45233140-2
45100000-8
45110000-1
45200000-9
45233290-8
45112710-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w danym zakresie. Za spełnienie warunku uznane zostanie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) minimum: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (kierownik budowy), b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót). Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki w/w Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualnego na dzień składania odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejscem zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – wg. (Załącznika nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy – Załącznik nr 6 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty, 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie na formularzu (Załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium do upływu terminu składania ofert w wysokości: 1.1 na Część 1 zamówienia: 11 000,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) 1.2 na Część 2 zamówienia: 12 000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) 1.3 na Część 3 zamówienia: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 1.4 na Część 4 zamówienia: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 1.5 na Część 5 zamówienia: 9 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium można wnieść w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Staroźrebach nr 66 9008 0005 0000 1645 2000 0180 – z adnotacją: Wadium – RK.PN.271.4.2018 na Część…………(wymienić nr części na którą/e jest składana oferta) kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy nie uwzględniając zasad określonych w SIWZ zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujący zakres, charakter oraz warunki zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy – w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) Terminu wykonania w przypadku: a) w przypadku wystąpienia przestojów w realizacji robót budowlanych Wykonawcy z winy Zamawiającego, uzgodnione terminy wykonania robót przedłużone zostaną o czas trwania przestojów, b) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, terminy wykonania robót przedłużone zostaną o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót. Fakt wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych musi być odnotowany w dzienniku budowy i zgłoszony przez Wykonawcę na piśmie Zamawiającemu wraz z pisemnym potwierdzeniem lokalnej jednostki meteorologicznej. Nie uznaje się za niekorzystne warunki atmosferyczne warunków typowych (właściwych) dla danej pory roku/miesiąca i nieodbiegających w znaczący sposób od porównywalnych warunków, które wystąpiły w okresie ostatnich 10 lat licząc od daty zawarcia Umowy na danym obszarze (w miejscu realizacji inwestycji). c) w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, d) w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, e) w przypadku konieczności wykonania robót/usług, o których mowa w § 6 ust. 6, 7, 10 o ile wykonanie tych robót (zamówień) powoduje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy, f) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. opóźnienia, utrudniania lub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu – o okres wynikający z przerw lub opóźnienia, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przedłużenie terminu wykonania Umowy dopuszczalne jest tylko z wcześniejszym przedłużeniem okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania Umowy lub wniesieniem nowego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na przedłużony termin wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 2) Wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeśli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – co zostanie przez Wykonawcę uzasadnione i udokumentowane, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – co zostanie przez Wykonawcę uzasadnione i udokumentowane, d) w przypadkach określonych w § 6 ust. 6, 7, 10 Umowy. 3) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) dotyczących zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ). 5) zmiany osób, o których mowa w §7 Umowy. 6) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy. 7) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny w przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy. 8) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkaniu niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. 9) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 10) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 11) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwa od projektu budowlanego wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane. 12) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwy organ administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 13) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 14) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 3. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego w szczególności: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz wpływ zmian na termin wykonania Umowy. 4. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ulicy 11 Listopada, Słonecznej, Kopernika, Jaśminowej, Młodzieżowej na dz. ew. nr 1152, 1145/6, 1146, 1147, 1145/1, 1183, 1172, 1144, 1153, 1182, 451/8, 1173 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 0+840 o dł. 840 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia – Przebudowa ulicy 11 Listopada, Słonecznej, Kopernika, Jaśminowej, Młodzieżowej na dz. ew. nr 1152, 1145/6, 1146, 1147, 1145/1, 1183, 1172, 1144, 1153, 1182, 451/8, 1173 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 0+840 o dł. 840 mb. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) wykonanie progu zwalniającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz zapisy niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233320-7, 45233200-1, 45233140-2, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45233290-8, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ulicy Sportowej, Lipowej, Akacjowej, Klonowej, Sosnowej, Modrzewiowej, Brzozowej i Jodłowej na dz. ew. nr 1197/1, 1198, 2053, 2044, 2035, 2021/1, 2055/1, 2034/1, 2025/1, 2065/1, 2072/1, 2082/1, 2086/1, 2081/2, 2090/1, 138, 107 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 1+110 o długości 1,11 km.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia – Przebudowa ulicy Sportowej, Lipowej, Akacjowej, Klonowej, Sosnowej, Modrzewiowej, Brzozowej i Jodłowej na dz. ew. nr 1197/1, 1198, 2053, 2044, 2035, 2021/1, 2055/1, 2034/1, 2025/1, 2065/1, 2072/1, 2082/1, 2086/1, 2081/2, 2090/1, 138, 107 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 1+110 o długości 1,11 km. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) wykonanie progu zwalniającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz zapisy niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233320-7, 45233200-1, 45233140-2, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45233290-8, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa ulicy Targowej na dz. ew. nr 549, 548/13, 135/2, 141, 548/14, 548/9, 565/6, 133, 124, 138 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 1+110 o długości 1,11 km.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia – Przebudowa ulicy Targowej na dz. ew. nr 549, 548/13, 135/2, 141, 548/14, 548/9, 565/6, 133, 124, 138 w m. Staroźreby na odcinku od km 0+000 do km 1+110 o długości 1,11 km. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego, 12) demontaż hydrantu o śr. 80-100 mm, 13) wykonanie hydrantu pożarowego podziemnego o śr. 80 mm, 14) wykonanie progu zwalniającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz zapisy niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233320-7, 45233200-1, 45233140-2, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45233290-8, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa ulicy Szkolnej i Południowej na dz. ew. nr 172, 156/2, 154, 155, 140 w m. Nowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 0+640 o dł. 640 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia – Przebudowa ulicy Szkolnej i Południowej na dz. ew. nr 172, 156/2, 154, 155, 140 w m. Nowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 0+640 o dł. 640 mb. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 9) wykonanie zjazdów, 10) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 11) wykonanie studni chłonnych, 12) wykonanie studzienek ściekowych, 13) wykonanie progu zwalniającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz zapisy niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233320-7, 45233200-1, 45233140-2, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45233290-8, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa ulic na Osiedlu, ulica Osiedlowa, Brzozowa i Wiosenna na dz. ew. nr 102/24, 102/28, 102/33, 102/13 w m. Nowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 0+540 o długości 540 mb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 zamówienia – Przebudowa ulic na Osiedlu, ulica Osiedlowa, Brzozowa i Wiosenna na dz. ew. nr 102/24, 102/28, 102/33, 102/13 w m. Nowa Góra na odcinku od km 0+000 do km 0+540 o długości 540 mb. Zakres rzeczowy: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) roboty ziemne, 4) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych, 5) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, 6) wykonanie podbudowy z kruszyw, 7) wykonanie nawierzchni – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, 8) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr 6 cm, 9) wykonanie poboczy, 10) wykonanie zjazdów, 11) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 12) demontaż hydrantu o śr. 80-100 mm, 13) wykonanie hydrantu pożarowego podziemnego o śr. 80 mm, 14) wykonanie progu zwalniającego, 15) wykonanie studni chłonnych, 16) wykonanie studzienek ściekowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz zapisy niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233320-7, 45233200-1, 45233140-2, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45233290-8, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Staroźreby: Budowa drogi gminnej relacji Smardzewo – Aleksandrowo na terenie Gminy Staroźreby
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Staroźreby: Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 112 477,00 złotych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Bocznej Szczytniańskiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej Osiedle pod Pułankami we Frycowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI