III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a1) dla Części I zamówienia „Przebudowa ul. Młodzowskiej w Radomsku – chodnik”: posiada doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‑ w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) polegające na remoncie lub rozbudowie lub budowie lub przebudowie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa lub kamienna, płytka betonowa lub inne) o łącznej wartości co najmniej 150 000,00 zł netto bez VAT, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia ‑ umowy) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł netto bez VAT, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. a2) dla Części II zamówienia „Przebudowa ul. Jachowicza w Radomsku – chodnik”posiada doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‑ w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy)polegające na remoncie lub rozbudowie lub budowie lub przebudowie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa lub kamienna, płytka betonowa lub inne) o łącznej wartości co najmniej 25 000,00 zł netto bez VAT, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia ‑ umowy) o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł netto bez VAT, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. a3) dla Części III zamówienia„Przebudowa ul. Nowej w Radomsku – chodnik”posiada doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‑ w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) polegające na remoncie lub rozbudowie lub budowie lub przebudowie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa lub kamienna, płytka betonowa lub inne) o łącznej wartości co najmniej 75 000,00 zł netto bez VAT, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia ‑ umowy) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto bez VAT, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. a4) dla Części IV zamówienia„Przebudowa ul. Szkolnej w Radomsku – utwardzenie poboczy” posiada doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‑ w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy) polegające na remoncie lub rozbudowie lub budowie lub przebudowie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa lub kamienna, płytka betonowa lub inne) o łącznej wartości co najmniej 40 000,00 zł netto bez VAT, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia ‑ umowy) o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto bez VAT, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. a5) dla Części V zamówienia„Przebudowa ul. Ściegiennego w Radomsku – chodnik”posiada doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‑ w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy)polegające na remoncie lub rozbudowie lub budowie lub przebudowie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa lub kamienna, płytka betonowa lub inne) o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł netto bez VAT, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia ‑ umowy) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł netto bez VAT, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. a6) dla Części VI zamówienia„Przebudowa ul. Marii Curie Skłodowskiej w Radomsku – chodnik” posiada doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ‑ w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia – umowy)polegające na remoncie lub rozbudowie lub budowie lub przebudowie nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych (kostka betonowa lub kamienna, płytka betonowa lub inne) o łącznej wartości co najmniej 125 000,00 zł netto bez VAT, w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia ‑ umowy) o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł netto bez VAT, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dot. Części I,II,III,IV,V,VI zamówienia tj. co najmniej: - osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z zm .) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 65), Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty do więcej niż jednej części zamówienia, ta sama osoba może pełnić funkcję kierownika budowy na więcej niż jednej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego złożyć wykaz robót budowlanych i wykaz osób
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z pkt 17.3 SIWZ, 5) oświadczenie Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art.91 ust 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ, 6) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Zgodnie z załącznikami do każdej Części zamówienia |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy, w tym istotnej zmiany umowy. Zmiany do umowy zostały przewidziane w wzorach umów stanowiących dodatki nr: 8a (Część I zamówienia), 8b (Część II zamówienia), 8c (Część III zamówienia), 8d (Część IV zamówienia), 8e (Część V zamówienia),8f (Część VI zamówienia) , określających ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Ponadto zmiana umowy może nastąpić także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-08, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
29 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Młodzowskiej w Radomsku - chodnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ul. Młodzowskiej w Radomsku – chodnik” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części I zamówienia „Przebudowa ul. Młodzowskiej w Radomsku – chodnik”- przebudowę ul. Młodzowskiej w Radomsku na odcinku od granicy posesji nr 9 (łącznie) do skrzyżowania z ul. Dolną, na długości 350mb, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym: Rozebranie istniejących nawierzchni chodnika. Rozebranie istniejących krawężników wraz z ławą oraz obrzeży. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. Wbudowanie nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z uzupełnieniem szczeliny między krawężnikiem, a istniejącą jezdnią oraz wbudowanie obrzeża. Wykonanie zjazdów o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej. Wykonanie chodników o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 8cm, c) nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej. Przełożenie istniejących nawierzchni wraz z dostosowaniem wysokościowym do nowych nawierzchni chodnika. Wykonanie zabezpieczenia istniejącej sieci energetycznej. Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. Plantowanie powierzchni i siew trawników. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. Części I zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8a do SIWZ 2) przedmiar robót dot. Części I zamówienia - stanowiący dodatek nr 9a do SIWZ 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części I zamówienia – stanowiąca dodatek nr 10a do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8a do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.:Dla Części I zamówienia „Przebudowa ul. Młodzowskiej w Radomsku – chodnik” Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, wbudowaniu krawężników i obrzeży oraz regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45232130-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. CENA (C) |
60,00 |
2. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części I zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a1) i ppkt b).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Jachowicza w Radomsku - chodnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.„Przebudowa ul. Jachowicza w Radomsku – chodnik” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części II zamówienia „Przebudowa ul. Jachowicza w Radomsku – chodnik”- przebudowę ul. Jachowicza w Radomsku na odcinku od ul. Bugaj do ul. Krótkiej, na długości 72,19mb, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym: Rozebranie istniejących nawierzchni chodnika. Rozebranie istniejących krawężników wraz z ławą. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów oraz pod krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. Wbudowanie nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z uzupełnieniem szczeliny między krawężnikiem, a istniejącą jezdnią oraz obrzeża. Wykonanie zjazdów o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej. Wykonanie chodnika o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 8cm, c)nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej. Wykonanie stałej organizacji ruchu – zmiana lokalizacji przejść dla pieszych. Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. Części II zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8b do SIWZ 2) przedmiar robót dot. Części II zamówienia - stanowiący dodatek nr 9b do SIWZ 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części II zamówienia – stanowiąca dodatek nr 10b do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: Dla Części II zamówienia „Przebudowa ul. Jachowicza w Radomsku – chodnik” Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, wbudowaniu krawężników i obrzeży oraz regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45232130-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. CENA (C) |
60,00 |
2. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części II zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a2) i ppkt b).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Nowej w Radomsku - chodnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.„Przebudowa ul. Nowej w Radomsku - chodnik” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części III zamówienia „Przebudowa ul. Nowej w Radomsku – chodnik”- przebudowę ul. Nowej w Radomsku na odcinku od ul. Skoczyńskiego do zjazdu przy posesji nr 9a (łącznie ze zjazdem), w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym: Rozebranie istniejących nawierzchni chodnika. Rozebranie istniejących krawężników wraz z ławą. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów oraz pod krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. Wbudowanie nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z uzupełnieniem szczeliny między krawężnikiem, a istniejącą jezdnią oraz wbudowanie obrzeża. Wykonanie zjazdów o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c)nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej. Wykonanie chodnika o konstrukcji: a)warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia chodnika z płyt betonowych 35x35x5cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej. Przełożenie istniejących nawierzchni wraz z dostosowaniem wysokościowym do nowych nawierzchni chodnika. Ścinanie drzew. Frezowanie pni drzew. Sadzenie drzew. Plantowanie powierzchni i siew trawników. Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. Części III zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8c do SIWZ 2) przedmiar robót dot. Części III zamówienia - stanowiący dodatek nr 9c do SIWZ 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części III zamówienia – stanowiąca dodatek nr 10c do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8c do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: Dla Części III zamówienia „Przebudowa ul. Nowej w Radomsku – chodnik” Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, wbudowaniu krawężników i obrzeży oraz regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45232130-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. CENA (C) |
60,00 |
2. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części III zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a3) i ppkt b).
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Szkolnej w Radomsku – utwardzenie poboczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.„Przebudowa ul. Szkolnej w Radomsku – utwardzenie poboczy” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części IV zamówienia „Przebudowa ul. Szkolnej w Radomsku – utwardzenie poboczy”- przebudowę ul. Szkolnej w Radomsku na odcinku od ul. Narutowicza do ul. Bugaj, na długości około 128mb, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym: Rozebranie istniejących nawierzchni. Rozebranie istniejących krawężników wraz z ławą oraz obrzeży. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni poboczy, zjazdów oraz pod krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. Wbudowanie nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z uzupełnieniem szczeliny między krawężnikiem, a istniejącą jezdnią oraz wbudowanie obrzeża. Wykonanie poboczy i zjazdów o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia poboczy z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej. d) nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej. Przełożenie istniejących nawierzchni wraz z dostosowaniem wysokościowym do nowych nawierzchni. Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. Części IV zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8d do SIWZ 2) przedmiar robót dot. Części IV zamówienia - stanowiący dodatek nr 9d do SIWZ 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części IV zamówienia – stanowiąca dodatek nr 10d do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8d do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: Dla Części IV zamówienia „Przebudowa ul. Szkolnej w Radomsku – utwardzenie poboczy” Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, wbudowaniu krawężników i obrzeży oraz regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45232130-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. CENA (C) |
60,00 |
2. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części IV zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a4) i ppkt b).
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Ściegiennego w Radomsku – chodnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.„Przebudowa ul. Ściegiennego w Radomsku – chodnik” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części V zamówienia „Przebudowa ul. Ściegiennego w Radomsku – chodnik”- przebudowę ul. Ściegiennego w Radomsku na odcinku od Wschodniej do zjazdu przy posesji nr 47 (łącznie ze zjazdem), na długości 174,73mb, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym: Rozebranie istniejących nawierzchni. Rozebranie istniejących krawężników wraz z ławą i obrzeży. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów oraz pod krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. Wbudowanie nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z uzupełnieniem szczeliny między krawężnikiem, a istniejącą jezdnią oraz wbudowanie obrzeża. Wykonanie zjazdów o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej. Wykonanie chodnika o konstrukcji: a)warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 8cm, c)nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej. Przełożenie istniejących nawierzchni wraz z dostosowaniem wysokościowym do nowych nawierzchni chodnika. Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. Części V zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8e do SIWZ 2) przedmiar robót dot. Części V zamówienia - stanowiący dodatek nr 9e do SIWZ 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części V zamówienia – stanowiąca dodatek nr 10e do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8e do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: Dla Części V zamówienia „Przebudowa ul. Ściegiennego w Radomsku – chodnik” Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, wbudowaniu krawężników i obrzeży oraz regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45232130-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. CENA (C) |
60,00 |
2. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części V zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a5) i ppkt b).
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przebudowa ul. Marii Curie Skłodowskiej w Radomsku – chodnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.„Przebudowa ul. Marii Curie Skłodowskiej w Radomsku – chodnik” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dla Części VI zamówienia „Przebudowa ul. Marii Curie Skłodowskiej w Radomsku – chodnik” - przebudowę ul. M.C. Skłodowskiej w Radomsku na odcinku od ul. Ks. K. Kościowa do zjazdu przy posesji nr 51 (bez zjazdu) po stronie południowej i dojść do przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Ks. K. Kościowa z ul. M.C. Skłodowskiej od stron północno – zachodniej, południowo – zachodniej i południowo – wschodniej w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym : Rozebranie istniejących nawierzchni chodnika i zjazdów. Rozebranie istniejących krawężników wraz z ławą oraz obrzeży. Roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni chodnika, zjazdów oraz pod krawężnik i obrzeże wraz z wywozem urobku. Wbudowanie nowego obrzeża i krawężnika na ławie betonowej z oporem wraz z uzupełnieniem szczeliny między krawężnikiem, a istniejącą jezdnią oraz wbudowanie obrzeża. Wykonanie zjazdów o konstrukcji: a)warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo – piaskowej. Wykonanie chodnika o konstrukcji: a) warstwa odsączająca: 10cm, b) podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, c) nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej. Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. Plantowanie powierzchni i posianie trawy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. Części VI zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8f do SIWZ 2) przedmiar robót dot. Części VI zamówienia - stanowiący dodatek nr 9f do SIWZ 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części VI zamówienia – stanowiąca dodatek nr 10f do SIWZ, 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8f do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: Dla Części VI zamówienia „Przebudowa ul. Marii Curie Skłodowskiej w Radomsku – chodnik” Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych lub kamiennych, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, wbudowaniu krawężników i obrzeży oraz regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45232130-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
1. CENA (C) |
60,00 |
2. Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (G) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części VI zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a6) i ppkt b).