Przebudowa ulic: Grabowej, Polnej, Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulic: Grabowej, Polnej, Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWąbrzeźno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • ZamawiającyGmina Miasto Wąbrzeźno
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00279111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulic: Grabowej, Polnej, Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic: Grabowej, Polnej, Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb5c7c40-4bbf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000175/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ulic: Grabowej, Polnej i Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie za-mieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uzna-je go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl , w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie plików: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip (ZIP file format)
2) .7Z (7-ZIP file format).
7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują .rar .gif .bmp
.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
8. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PADES.
10. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
11. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Rozdziale 43 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Rozdziale 43 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie ulic: Grabowej, Polnej, Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie wraz z wykonaniem remontu chodników, zjazdów na posesje oraz odwodnieniem nawierzchni za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej.

2. Do podstawowych celów inwestycji należą:
 zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych,
 eliminacja utrudnień w ruchu lokalnym,
 polepszenie warunków komunikacyjnych na drodze,
 podniesienie komfortu i jakości życia mieszkańców nieruchomości zlokalizowanych przy ulicach Grabowej, Polnej, Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie.

3. Planowane zadanie będzie polegało w szczególności na:
 wykonaniu jezdni o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego i szerokości 3,0 – 13,0 m w świetle krawężników ze spadkiem jednostronnym jezdni 1 % (ul. Osiedle Robotnicze) oraz spadkiem wewnętrznym 1 % (pozostałe ulice) o łącznej długości wszystkich projektowanych ulic ok. 577 m (ul. Grabowa ok. 280 m; Polna ok. 112 m; Osiedle Robotnicze ok. 185 m);
 wzdłuż ulicy Grabowej i Polnej spadek zaprojektowano wewnętrzny, gdzie ściek z czte-rech stron rzędów kostki betonowej 10x20, głębokości 2 – 4 cm wytycza oś drogi;
 wykonaniu chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, szerokości 2,0 – 3,0 m; ze spadkiem w kierunku jezdni 2 %;
 wykonaniu schodów terenowych z kostki betonowej 6 cm, w celu skomunikowania pie-szego osiedla domków z ulicą Kętrzyńskiego oraz w ul. Osiedle Robotnicze celem za-pewnienia dostępu do działki nr 11/1;
 wykonaniu przejść dla pieszych – przewiduje się ułożenie pasa z dwóch rzędów płyt an-typoślizgowych o wymiarach 35x35 koloru żółtego, w celu ułatwienia korzystania z przejść osobom niewidomym lub niedowidzącym;
 odwonieniu nawierzchni za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej.
4. Podstawowe parametry projektowe drogi:
- Kategoria ulic – gminna
- Klasa techniczna ulic – D
- Prędkość projektowa – Vp = 30, 40 km/h
- Długość ulicy Grabowej – ok. 280 m
- Długość ulicy Polnej – ok. 112 m
- Długość ulicy Osiedle Robotnicze – ok. 185 m
- Ilość jezdni ul. Grabowa – 1 (dwa pasy ruchu)
- Ilość jezdni ul. Polna – 1 (dwa pasy ruchu)
- Ilość jezdni ul. Osiedle Robotnicze – 1 (jeden pas ruchu)
- Szerokość jezdni – 3,0 – 13,0 m w świetle krawężników
- Szerokość chodników – 2,0 – 3,0 m
- Kategoria ruchu – KR1
- Pozostałe parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpo-wiadać drogi publiczne i ich usytuowanie – Dz. U. Nr 43 z 14 maja 1999 r., poz. 430


5. Stan istniejący:
Zadanie inwestycyjne zlokalizowane jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie wąbrzeskim na terenie gminy miejskiej Wąbrzeźno.
Ulice Grabowa i Osiedle Robotnicze w Wąbrzeźnie są obecnie o nawierzchni utwardzonej
z bloczków betonowych, ulica Polna zaś posiada nawierzchnię utwardzoną z kruszywa łamanego. Chodnik wzdłuż części ul. Grabowej wykonany jest z płytek betonowych i kostki betonowej.
Pas drogowy jest o szerokości średnio 3 – 10 m. W pasie drogowym występują sieci podziemne:
- kanalizacja deszczowa
- kanalizacja sanitarna
- wodociąg
- kable telekomunikacyjne i energetyczne
- gazociąg.

6. Program zapewnienia jakości (PZJ).
Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika pro-jektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organi-zacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustale-niami.
Program zapewnienia jakości powinien zawierać:
1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót,
2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót,
3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót,
4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne,
5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych ele-mentów robót,
6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót,
7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań),
8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, na-staw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych ko-rekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych in-formacji
Inżynierowi/Kierownikowi projektu.

7. Wykonawca będzie zobowiązany opracować, uzgodnić i zatwierdzić przez właściwy organ tymczasową organizację ruchu na czas trwania robót.

8. Cały materiał rozbiórkowy z inwestycji jest własnością wykonawcy.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonych do SWZ:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 5;
2) projekcie budowlano – wykonawczym – Załącznik nr 6;
3) przedmiarze robót, który jest materiałem pomocniczym (uzupełniającym), mającym ułatwić wykonawcy skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej, obejmującej realizację przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 7.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 362 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa - waga 60%
b) wydłużony okres gwarancji za wady - 40 %
2. Cena ofertowa (C) – znaczenie 60 punktów
Kryterium „cena ofertowa” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cn/Co) x 60% x 100
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium cena
Cn - najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Co – cena oferty badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „cena ofertowa” wynosi 60 punktów.

3. Wydłużony okres gwarancji za wady – znaczenie 40 punktów

Kryterium „wydłużony okres gwarancji za wady" ( G ) będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji za wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia, podanego przez wykonawcę w Formularzu oferty.
Obligatoryjny minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Do takiej gwarancji za wady zobowiązany jest każdy wykonawca. Wykonawca, który zaoferuje dłuższy okres gwarancji za wady otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z poniższym:
• gwarancja za wady – 4 lata, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia – 10 pkt,
• gwarancja za wady – 5 lat, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia – 20 pkt,
• gwarancja za wady – 6 lat i więcej, licząc od dnia podpisania bezwarunkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
Termin gwarancji za wady powinien zostać podany w latach, przy czym wykonawca nie może zaproponować terminów innych niż wskazane powyżej.
Jeżeli wykonawca nie zaproponuje dłuższego okresu gwarancji za wady niż 3 lata wówczas zamawiający nie przyzna takiej ofercie żadnych punktów w ramach tego kryterium a jeżeli zaproponuje okres krótszy niż 3 lata zamawiający dokona odrzucenia takiej oferty.

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „wydłużony okres gwarancji za wady” wynosi 40 pkt

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów, przyznanych w każdym z ww. kryteriów, obliczonych wg wzoru:

S = C + G
S - ocena oferty w punktach (suma)
C – liczba punktów za kryterium „cena ofertowa”
G – liczba punktów za kryterium „wydłużony okres gwarancji za wady”
Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.

5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4 zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamiast podmiotowych środków dowodowych oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - załącznik nr 3 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ .
2. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów lub ich odpowiednika w danym kraju.
4. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez ustanowionego pełnomocnika, z którego będzie wynikać zakres umocowania.
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem jako reprezentantem wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust 1-4.
6. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych wykonawców.
7. Składając ofertę wspólnie (art. 58 ustawy Pzp) przez dwóch lub więcej wykonawców należy wpisać dane konsorcjum z zaznaczeniem słowa „konsorcjum”, tak aby z treści tego zapisu jednoznacznie wynikało, kto składa ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający i wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji zamówienia.
2. Projektowane postanowienia umowy, zawierają wszystkie postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w sprawie zamówienia publicznego, określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ.
3. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 455 Pzp.
5. Warunki zmian umowy zostały opisane przez zamawiającego w § ¬¬¬4 wzoru umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie zamawiającego.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający ubiega się o środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Zamawiający informuje, że na podstawie z art. 310 Pzp może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu
o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę budynku warsztatowego stolarni - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę budynku warsztatowego stolarni z częścią biurowo-socjalną i magazynową. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI