Przebudowa ul. Parkowej w Lwówku Śląskim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Parkowej w Lwówku Śląskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek Śląski
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lwówek Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-17
  • Numer ogłoszenia611228-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 611228-N-2019 z dnia 2019-10-17 r.

Gmina Lwówek Śląski: Przebudowa ul. Parkowej w Lwówku Śląskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 53064300000000, ul. al. Wojska Polskiego  , 59-600  Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 477 888, e-mail urzad@lwowek.home.pl, faks 756 477 889.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Lwowek Śląski; Aleja Wojska Polskiego 25A; 59-600 Lwówek Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Parkowej w Lwówku Śląskim
Numer referencyjny: IN.271.56.2019.KL
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia Zagospodarowanie terenu pasa drogowego, polega: • odcinek pierwszy: od km 0+000 do km 0+089,49 – na przebudowie istniejącej jezdni bitumicznej do szerokości 5,00m z kostki betonowej brukowej, wydzieleniu zatok postojowych, chodników i zjazdów, pozostawieniu istniejącego chodnika po stronie północnej jezdni, • odcinek drugi: od km 0+089,49 do km 0+146,61 – na przebudowie istniejącej jezdni do szerokości 3,50m, • odcinek trzeci: od km 0+146,61 do 197,20 (koniec opracowania) – na przebudowie istniejącej jezdni bitumicznej do szerokości 4,50m (do km 0+169,00) z kostki betonowej brukowej i dalej wykonanie powierzchni placowej, postojowej o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych. Przebudowane jezdnie, chodniki, zatoki postojowe i zjazdy zaprojektowano obramować krawężnikami drogowymi wystającymi 15x30cm lub najazdowymi 15x22cm. Odwodnienie projektowanym nawierzchniom zapewnia się powierzchniowo poprzez nadane spadki jednostronne skierowane do ścieków liniowych przykrawężnikowych lub na teren pasa drogowego. Odprowadzenie spływających wód ze ścieków do istniejących studzienek ściekowych, które należy wyregulować w planie i profilu. W rejonie wejść do budynków mieszkalnych niweletę jezdni , w tym zabudowę krawężników należy wykonać tak aby zlikwidować bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych. W ramach przebudowy ulicy zaprojektowano budowę oświetlenia ulicznego poprzez zaprojektowanie nowej sieci zasilającej oświetlenie oraz dziewięć latarń typu parkowego. Zasilanie sieci oświetlenia ulicy Parkowej odbywać się będzie z istniejącej sieci oświetlenia ulicznego ulicy Pałacowej, która posiada stosowną rezerwę mocy. Latarnie parkowe o wysokości 5m, w kolorze naturalnym z oprawami typu LED. Powierzchnia elementów podlegających przebudowie: - jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej brukowej szarej = 782,00 m2 - zjazdy z kostki betonowej brukowej szarej = 40,80 m2 - chodniki z kostki betonowej brukowej czerwonej = 158,00 m2 - miejsca postojowe (zatoki) z kostki betonowej brukowej grafitowej = 146,90 m2 - utwardzenie z ażurowych płyt betonowych = 163,56 m2 Długość zabudowanych elementów liniowych: - krawężniki betonowe (najazdowe) 15×22cm = 298,80 m - krawężniki betonowe (wystające) 15x30cm = 72,40m - obrzeża betonowe 8x30cm = 28,50m - ściek z kostki betonowej brukowej = 130,25m - ułożenie kabla YAKXS 4x10 o długości 225/190 m Długość odcinka ulicy w zakresie projektowanej przebudowy wynosi 197,20m. Teren, na którym projektowana jest przebudowa drogi jest objęty mpzp dla obrębu nr 4 miasta Lwówek Śląski – Uchwała NR XIII/113/11 Rady Miejskiej w Lwówku Śląskim z dnia 27 października 2011r. Teren ten jest w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej „A” w strefie konserwatorskiej „B” obszarów ruralistycznych, oraz strefie „OW” obserwacji archeologicznej jak również w granicach otuliny Parku Krajobrazowego Doliny Bobru i podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Profil podłużny Niweleta projektowanej jezdni ulicy po przebudowie ulega nieznacznym zmianom. Zaprojektowano ją dostosowując poziomy jezdni do istniejących zjazdów i wejść na posesje oraz zapewniając sprawne odwodnienie powierzchniowe. Spadki podłużne mieszczą się w przedziale od 0,0012 do 0,0095 Przekroje poprzeczne – konstrukcyjne Konstrukcję nawierzchni jezdni, zaprojektowano na podstawie określonych w opinii geologicznej warunków gruntowo-wodnych podłoża nawierzchni oraz zasad projektowania konstrukcji nawierzchni zgodnie z rozp. MTiGM z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43, poz.430 z 1999r.). Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: 1) jezdnia – ulica w km od 0+000,00 do 0+169,00: - kostka betonowa brukowa, szara , grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, grub. 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 25cm, stabilizowana mechanicznie, - warstwa odcinająca z piasku grub. 10cm - istniejące podłoże gruntowe po korytowaniu sprofilowane i zagęszczone, 3) zjazdy indywidualne - kostka betonowa brukowa, szara , grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, grub. 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 15cm, stabilizowana mechanicznie, - warstwa odcinająca z piasku grub. 10cm - istniejące podłoże gruntowe po korytowaniu sprofilowane i zagęszczone, 4) zatoki postojowe dla samochodów osobowych: - kostka betonowa brukowa, grafitowa , grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, grub. 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 15cm, stabilizowana mechanicznie, - warstwa odcinająca z piasku grub. 10cm, - istniejące podłoże gruntowe po korytowaniu sprofilowane i zagęszczone, 5) utwardzenie z płyt ażurowych betonowych : - płyty betonowe, ażurowe , grub. 10cm na podsypce piaskowej, grub. 3cm zasypane żwirem płukanym 2 – 8mm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 15cm, stabilizowana mechanicznie, - warstwa odcinająca z piasku grub. 10cm istniejące podłoże gruntowe po korytowaniu sprofilowane i zagęszczone 5) chodniki: - kostka betonowa brukowa, czerwona , grub. 8cm na podsypce piaskowej, grub. 3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 10cm, stabilizowana mechanicznie, - istniejące podłoże gruntowe po korytowaniu sprofilowane i zagęszczone. Obramowanie jezdni Nawierzchnię jezdni oraz zjazdów należy obramować krawężnikami betonowymi wystającymi 15x30cm, najazdowymi 15x22cm zabudowanymi na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o Fb=0,06m2 . Chodniki od strony zewnętrznej zaprojektowano obramować obrzeżami betonowymi 8x30cm zabudowanymi na ławie z oporem z betonu C12/15 o Fb=0,04m2. Krawężniki i obrzeża należy zabudować w profilu jak niweleta projektowa, natomiast w planie zgodnie z rysunkiem PZT dostosowując do istniejącej zabudowy w planie i profilu. Roboty ziemne W ramach robót ziemnych należy wykonać korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, zjazdów, zatok postojowych , wykopy – rowki pod krawężniki i obrzeża. Po wykonaniu robót nawierzchniowych, pozostały teren należy uporządkować, splantować, uzupełnić ziemią urodzajną i posiać trawę. Urobek z robót ziemnych korytowania należy wywieźć i składować jako odpad gruntowy. Odwodnienie jezdni. Odwodnienie projektowanym nawierzchniom zapewnia się powierzchniowo poprzez nadane spadki jednostronne 1 – 2 % skierowane do ścieków liniowych przykrawężnikowych lub na teren pasa drogowego. Odprowadzenie spływających wód ze ścieków do istniejących studzienek ściekowych, które należy wyregulować w planie i profilu. Budowa sieci oświetlenia ul. Parkowej. Zasilanie sieci oświetlenia ulicy Parkowej odbywać się będzie z istniejącej sieci oświetlenia ulicznego ulicy Pałacowej. Sieć ta posiada rezerwę mocy umożliwiającą zasilania oświetlenia drogowego. Zasilana jest ona ze stacji transformatorowej PT-67202 usytuowanej przy ul. Płakowickiej. W tym celu zaprojektowano: a) ułożenie kabla YAKXS 4x10 o długości 225/190 m, poprzez wyprowadzenie linii kablowej nn YAKXS 4x10 z istniejącej latarni usytuowanej w rejonie skrzyżowania ulic Parkowa-Pałacowa, b) ustawienie łącznie 9 słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych sześciokątnych parkowych o wysokości 5m w kolorze naturalnym. Słupy oświetlenia drogowego winny spełniać normę PN-84/E-02032, c) zabudowanie na ww. słupach, opraw oświetleniowych parkowych, z lampami LED o mocy 40 W, o żywotności minimum 25.000 godzin, z zintegrowanymi reduktorami mocy, d) zabudowanie w słupach oświetlenia ulicznego tabliczek bezpiecznikowych z wkładkami bezpiecznikowymi typu DOII, 6A, e) zabudowanie fundamentów prefabrykowanych typu F 100/200 dla ww. słupów stalowych. Dla oświetlenia ul. Parkowej zaprojektowano ustawienie identycznych słupów i montaż opraw oświetleniowych, jak na istniejących okolicznych uliczkach. Oprawy oświetleniowe do zabudowania na ww. słupach winny spełniać następujące wymagania: - typ oprawy: do zastosowań zewnętrznych, do oświetlania terenów miejskich, - moc 40 W, - klasa szczelności IP66, - stopień ochrony LED: IP67, - stopień odporności na uderzenie - IK10, - konstrukcja: obudowa z wysokiej jakości poliwęglanu klasy V0, - klosz przezroczysty ryflowany z PC klasy V0, - odbłyśnik z blachy aluminiowej malowanej proszkowo, - opcje klosza: przezroczysty, - kolor lampy: szary RAL 7037 , - źródło LED: dużej mocy o wysokim strumieniu, radiator z odlewu aluminiowego, ilość LED-ów od 8 do 48 sztuk zależnie od mocy , - standardowa barwa światła: 4000K, - montaż: na standardowych słupach o średnicy zewnętrznej 60mm, 48mm lub 42mm, - oprawy wyposażyć w reduktory strumienia do 50% w godzinach od 2230 do godz. 430. - wymiary: średnica 650mm, wysokość 495mm, - ciężar: 5,4kg, - rozsył światła Słupy stosowane do oświetlenia o wys. H=5 m muszą spełniać wymagania wytrzymałościowe dla III strefy wiatrowej. Słupy ustawiać na typowych fundamentach prefabrykowanych. Głębokość wykopu dobrać do typu zastosowanego fundamentu. W słupach zabudować złącza słupowe z zabezpieczeniami topikowymi małogabarytowymi DOII- 6A. Oprawy podłączyć do tabliczek bezpiecznikowych w słupach za pomocą przewodów o przekroju Cu 3x2,5/750V. Słup ma umożliwiać montaż pojedynczej oprawy oświetleniowej o masie do 10kg, orientacyjna objętość jednostkowa słupa nie powinna być większa od 0,039m3; Złącza słupowe powinny spełniać niżej wymieniowe parametry: • stopień ochrony: IP54. • klasa izolacji: II, • napięcie znamionowe: 500V, • prąd znamionowy: 80A, • możliwość wprowadzenia 4 kabli nn usieciowanych AL. 4x35mm2, • wkładka topikowa: D01/E14, 2-16A, 400V, AC, • wymiary obudowy: 273mm x 90mm x 76mm, • materiał: - zintegrowana listwa zaciskowa, politereftalan butylenu (PBT) tworzywo o wysokich parametrach izolacyjnych i dużej wytrzymałości mechanicznej, - pokrywa złącza oraz osłona zacisków i przewodów – poliwęglan przezroczysty , - podstawa złącza – poliwęglan wzmocniony włóknem szklanym, otwory wyjść kablowych zabezpieczone uszczelkami, • montaż: mocowane do szyny aluminiowej we wnęce na tylnej ścianie konstrukcji słupa dwoma śrubami M6. Wszystkie ww. linie kablowe układać w rurach osłonowych z tworzywa sztucznego o następujących parametrach: - średnica 75mm, - materiał: polietylen wysokiej gęstości (HDPE), o następujących właściwościach: • gęstość nie mniejsza niż 0,942 [g/cm3], • współczynnik płynięcia: 0,15 ÷ 0,5 [g/10 min] dla masy obciążającej 2,16kg i temperatury 190°C wg ISO 1133, • moduł sprężystości: 800 ÷ 1200 [MPa], • współczynnik termicznej rozszerzalności liniowej: a = 1,5 ÷ 2,0 • 10-4 [1/°C], • temperaturowy zakres stosowania: -30°C do +75°C, • wydłużenie w punkcie zerwania > 800%, • odporność na większość kwasów i alkaliów, • odporność na ściskanie N45, • sztywność obwodowa SN wg PN-EN ISO-9969:2008 minimum 11. - osłony przeznaczone do układania w ziemi muszą być wykonane zgodnie z PN-EN 50086-2-4, - osłony muszą posiadać Aprobatę Techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów, - promień gięcia winien wynosić minimum 35mm. Linie kablowe na wszystkich odcinkach układać w rurach ochronnych typu SRS 75mm. Układanie kabli nn. Projektowane kable należy układać w rurach ochronnych o średnicy 75mm, zachowując postanowienia ww. NORMY SEP. Na całej długości kabel powinien być zaopatrzony w trwałe oznaczniki umieszczane na kablach w odstępach nie większych niż 10m. W pobliżu drzew wykopy wykonywać wyłącznie ręcznie, na pozostałych odcinkach można użyć sprzętu mechanicznego. Wykopy wykonać o szerokości ok. 0,40m oraz o głębokości nie mniejszej niż 0,70m. Kabel układać na głębokości 0,60m na podsypce piaskowej o grubości 0,10m. Przy układaniu kabla zachować przepisowe odległości od istniejących urządzeń podziemnych. Oznaczniki należy również umieszczać przy mufach, skrzyżowaniach i wejściach do rur. Na wszystkich oznacznikach należy umieścić trwałe napisy zawierające symbol i numer ewidencyjny linii, oznaczenie kabla wg normy, rok ułożenia, wykonawcę robót i relację linii kablowej. Trasa linii kablowej powinna być na całej długości oznaczona folią kablową z tworzywa sztucznego w trwałym kolorze niebieskim ( dotyczy to odcinków kabla układanego bezpośrednio w ziemi). Folia powinna mieć grubość co najmniej 0,5mm a szerokość tak dobraną, aby przykrywała cały układany kabel. Przy skrzyżowaniach i zbliżeniach projektowanych linii kablowych oświetlenia z istniejącymi urządzeniami uzbrojenia podziemnego zachować należy wymagania z NORMY SEP. Przepusty przez jezdnie typu ochronnego SRS-160 układać na głębokości 1,1m. Końce rur należy zabezpieczyć np. przez szczelne owinięcie folią kablową. Przy układaniu kabli należy zachować odpowiednie odległości od zieleni wysokiej. Przed zasypaniem wykopów kable należy zgłosić do odbioru do odpowiednich służb geodezyjnych w celu wykonania inwentaryzacji geodezyjnej. Po ułożeniu linii kablowej nn wykonać pomiary rezystancji izolacji oraz sprawdzenie ciągłości żył. Kabel przed zakryciem podlega odbiorowi przez inspektora nadzoru i przedstawicieli Inwestora. Wykonać inwentaryzację geodezyjną trasy linii kablowej. Badana pomontażowe Po wybudowaniu linii kablowych należy wykonać następujące badania: - sprawdzenie linii kablowej ( pod kątem zgodności z PBUE), - sprawdzenie ciągłości żył i zgodności faz, - pomiar oporności izolacji, - próbę napięciową kabli. Ochrona przeciwporażeniowa Jako środek ochrony przeciwporażeniowej dodatkowej w układzie TN-C stosowane jest szybkie wyłączenie zasilania w przypadku pojawienia się napięcia na elementach normalnie nie będących pod napięciem. Sieć oświetleniowa projektowana jest jako 4-ro przewodowa. Wszystkie części przewodzące dostępne (słupy, wnęki, wysięgniki, szafki, rury (RS), trwale podłączyć do przewodu PEN sieci. Rezystancja uziomu słupów, nie może być większa od 10. Wszystkie roboty budowlano-montażowe należy wykonać zgodnie z normami obowiązującymi w budownictwie i przepisami BHP. Dla nowo ułożonych linii kablowych nn, należy wykonać powykonawczą dokumentację geodezyjną, uzupełnienie do paszportu oraz komplet pomiarów elektrycznych, parametrów kabli i uziemień oraz ciągłości kabli i skuteczność ochrony przeciwporażeniowej. Wyniki zaprotokółować i przedstawić Inspektorowi Nadzoru i Komisji Odbioru. Roboty ziemne w zbliżeniu do istniejącej sieci elektroenergetycznej i w miejscach skrzyżowań z doziemnymi kablami elektroenergetycznymi wykonać zgodnie z PN-E-05100-1:1998 i N SEP-E-002, z zachowaniem szczególnej ostrożności i zgodnie z uzgodnieniami . Całość robót elektrycznych wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz normami PN-IEC. Szczegóły wykonawstwa sieci ustalać roboczo z Inspektorem UMiG Lwówek Śl. Wykonawca powinien realizować inwestycje zgodnie z projektem, a wszelkie odstępstwa od projektu wynikające w trakcie realizacji należy uzgodnić z inspektorem nadzoru oraz projektantem. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby sprawującej obowiązki kierownika budowy (posiadającej stosowne uprawnienia). Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi Integralną część opisu przedmiotu zamówienia: 1. Dokumentacja projektowa; 2. Rysunki; 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy zł 00/100); - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, - dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. - jedną osobą do kierowania badaniami archeologicznymi, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych, zgodnie z treścią art. 37e, 37h Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U.2014.1446 z późn.zm.) - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem był remont, przebudowa lub budowa drogi/placu/ciągów pieszych o nawierzchni z kamiennej/betonowej kostki brukowej wraz z oświetleniem o długości nie mniejszej niż 100 m wartości nie mniejszej niż 150.000 zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa: -wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; -wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego,na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie RODO. 7. Oświadczenie wymienione w pkt 10.1. niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje dotyczące wadium są zawarte w pkt. 13 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty (brutto) 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) vZmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją: - wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - konieczności wykonania badań archeologicznych; - konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie; - istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem; - braku możliwości udostępnienia placu budowy w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności; - zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w pkt. 8.1.2.c) SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt. a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy; c) jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa; d) Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ÷6) Ustawy. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: -zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); -zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę termomodernizację hali produkcyjnej i budynku socjalno-biurowego - Chocianów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę termomodernizację hali produkcyjnej i budynku socjalno-biurowego wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lwówek Śląski: Udrożnienie i remont budowli na cieku Olszówka w m. Ubocze + okazanie granicy na dł. 60,0 mb
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lwówek Śląski: USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W LWÓWKU ŚLĄSKIM
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont ogrodzenia - muru terenu Zespołu Szkół Muzycznych przy ul. Moniuszki 41 w Wałbrzychu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI