Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Twierdziniu stanowiącej obiekt ogólnodostępnej infrastruktury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Twierdziniu stanowiącej obiekt ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mogilno
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-09
  • Numer ogłoszenia614133-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614133-N-2017 z dnia 2017-11-09 r.

Gmina Mogilno: Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Twierdziniu stanowiącej obiekt ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, krajowy numer identyfikacyjny 9235084300000, ul. Narutowicza  1 , 88-300   Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.mogilno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.mogilno.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem, osobiście.
Adres:
Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88 - 300 Mogilno, piętro I, pokój nr 106 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Twierdziniu stanowiącej obiekt ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej
Numer referencyjny: WFE.271.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na działce nr 125/1 i 125/2 w Twierdziniu gmina Mogilno. Adres inwestycji: Twierdziń 22, 88-300 Mogilno. Świetlica w Twierdziniu to budynek wolnostojący, parterowy, nie podpiwniczony. Forma architektoniczna budynku to prostopadłościan o podstawie prostokąta z dachem płaskim dwuspadowym. Parametry budynku: - wymiary całego budynku: 38,14 x 12,0 m wysokość 6,05 m - powierzchnia zabudowy całego budynku: 457,68 m² - powierzchnia użytkowa części budynku użytkowanej jako świetlica wiejska: 145,74 m² - kubatura części budynku użytkowanej jako świetlica wiejska: 881,73 m² Kategoria budynku IX. Kategoria zagrożenia ludzi ZLI. 2. Zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Istniejący nieużytkowany stojak energetyczny na dachu zdemontować. Klimatyzatory na ścianach zewnętrznych oraz istniejącą antenę okrągłą na ścianie południowej zdemontować, przedłużyć wsporniki i zamontować po dociepleniu ścian w tym samym miejscu. Rozebrać słupek murowany dawnej bramy wjazdowej w narożniku północno-zachodnim. Zdemontować daszek nad wejściem przeznaczonym do zamurowania. Zdemontować kraty okienne. Zamontować nowe kraty okienne w odległości 35 cm od istniejącej ściany. Wyprowadzić nad dach wywiewkę kanalizacyjną. Strop podwieszony rozebrać w całości. Dwa piece kaflowe rozebrać i materiał przekazać inwestorowi. DEMONTAŻ ŚCIANEK DZIAŁOWYCH I BUDOWA NOWYCH Ścianki działowe pomiędzy wskazanymi w projekcie pomieszczeniami rozebrać. Powstałe bruzdy w ścianach zatynkować. Nowe ścianki działowe wykonać zgodnie z rys. Rzut przyziemia. KONSTRUKCJA DACHOWA Stan techniczny konstrukcji dachowej jest nieodpowiedni. Należy wykonać i zmontować nową konstrukcję dachową wykonaną w/g dołączonego opracowania i zamontować w/g opisu – szczegółowy opis w projekcie budowlanym. DACH Pokrycie z papy na deskowaniu pełnym wymienić na blachodachówkę. SUFIT I OCIEPLENIE STROPU We wszystkich pomieszczeniach istniejące stropy podwieszane zdemontować. Podłogę na poddaszu nad pomieszczeniami wykonaną z płyty paździerzowej gr. 25 mm pozostawić. Na pozostałej części poddasza wykonać podłogę z płyty paździerzowych gr. 25 mm. Do płyt podłogowych przykleić trzy warstwy styropianu EPS 200 grubości 10 cm każda warstwa. Na styropianie ułożyć folię paroprzepuszczalną na sucho. Od dołu sufit obić szczelnie płytami regipsowymi ogniochronnymi. GLAZURA ŚCIENNA I TYNKI WEWNĘTRZNE Na ścianach w pomieszczeniach: przygotowalni gotowych produktów spożywczych i w pomieszczeniach higieniczno – sanitarnych należy wykonać licowanie glazurą ścienną na pełną wysokość. Na nowych ściankach z wyjątkiem pomieszczenia do przygotowania gotowych produktów spożywczych i pomieszczęń higieniczno-sanitarnych wykonać tynk wapienno-cementowy kat. III. WENTYLACJA I DOBUDOWA KOMINÓW Projektuje się wentylację mechaniczną i wentylację grawitacyjną. Ilość istniejących kanałów jest niewystarczająca. Dlatego należy dobudować komin z kanałami wentylacyjnymi. STOLARKA DRZWIOWA I OKIENNA Wymienić drzwi wewnętrzne na drzwi wewnętrzne płycinowe ozdobne szer. 90 cm z ościeżnicą drewnianą. Kształt ornamentów i szyb uzgodnić z inwestorem. Drzwi do pomieszczeń sanitarnych z szybą małą, z otworami nawiewnymi i zamkiem łazienkowym. Szyby w drzwiach kolorowe rozpraszające światło. Drzwi zewnętrzne istniejące nie zapewniają właściwej izolacyjności cieplnej obowiązującej od dnia 01.01.2017r. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dlatego projektuje się przebudowę świetlicy uwzględniającą wymianę drzwi istniejących na drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła mniejszym lub równym 1,5. Wymienione drzwi muszą zapewniać odpowiednie doświetlenie wnętrza dlatego projektuje się drzwi dwuskrzydłowe przeszklone o powierzchni przeszklenia min. 1,44 m² z zamkiem patentowym, samozamykaczem i ogranicznikami zamknięcia drzwi na obu skrzydłach. Okna zewnętrzne istniejące nie zapewniają właściwej izolacyjności cieplnej obowiązującej od dnia 01.01.2017r. zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie dlatego projektuje się wymianę wszystkich okien zewnętrznych. Projektuje się okna z PCV o współczynniku przenikania ciepła mniejszym lub równym 1,1. RYNNY I RURY SPUSTOWE Rynny i rury spustowe wykonać z PCV w kolorze brązowym na rynhakach stalowych dostosowanych długością do docieplenia ścian w kolorze brązowym. OPASKA BETONOWA Wokół budynku wykonać opaskę z betonu B-15 szer. 65 cm ( 20 cm schowane będzie pod ocieplenie). Spadek opaski musi wynosi 10% tzn. 6,5 cm. Grubość betonu opaski od 15 cm do 21,5 cm. DOCIEPLENIE ŚCIAN Luźne fragmenty tynku, skuć przez młotkowanie ręczne. Tynk dobrze związany z podłożem oczyścić mechanicznie np. szczotką drucianą i zmyć wodą pod ciśnieniem. Docieplenie ścian budynku wykonać ze styropianu EPS-100 grubości 20 cm. Na warstwie siatki i kleju wykonać wyprawę elewacyjną o fakturze baranka. Po stwardnieniu baranka należy całość elewacji pomalować farbą emulsyjną fasadową w kolorach jak przedstawiono na rysunkach elewacji : różowy jasny S1016 Y56R i brązowy S6020 Y76R w/g międzynarodowego wzornika kolorów NCS. PODŁOGI Istniejącą scenę rozebrać. Istniejące podłogi skuć i zamontować płytki gres antypoślizgowe. Podłogi we wszystkich pomieszczeniach muszą mieć jeden poziom bez progów celem likwidacji barier dla niepełnosprawnych. OKAP Nad kuchenkami zamontować okap ze stali nierdzewnej o wymiarach 1,60 x 0,90 m. Okap zakończyć rurą wywiewną Ø 150 mm i wyprowadzić poza ścianę wewnętrzną. W rurze wywiewnej zamontować wentylator kanałowy Ø 150 mm o niewielkiej wydajności (poniżej 300 m³/h). MALOWANIE WEWNĘTRZNE Sufity malować należy farbą emulsyjną w kolorze białym. Ściany w pomieszczeniach należy malować także farbą emulsyjną w kolorze białym i w kolorze pastelowym uzgodnionym z inwestorem. PODEST Przed drzwiami wejściowymi należy wykonać podest z betonu B-15. W podeście osadzić typową kratkę do wycierania butów o wymiarach 40 x 60 cm. W podeście osadzić również ograniczniki otwarcia drzwi z amortyzatorem gumowym. CHODNIK Projektuje się chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm, jednostronnie okrawężnikowany. Projektuje się chodnik na długości od pieszojezdni do drzwi wejściowych. Szerokość chodnika 2 m. Chodnik, podest przed drzwiami wejściowymi nowymi w ścianie południowej i wejście wykonać na jednym poziomie (bezprogowo) co stanowić będzie dojście dla osób niepełnosprawnych. ROZBIÓRKA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH PRZED ZAMUROWANYM WEJŚCIEM Schody betonowe przed wejściem przeznaczonym do zamurowania skuć. Powierzchnię po zdemontowanych schodach zlicować z istniejącą nawierzchnią asfaltową przez ułożenie kostki betonowej. Kostkę ułożyć tak aby skomunikować z chodnikiem. INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA Instalację wodociągową przebudować w całości chowając rury w podłodze, a piony w ścianach. Ponadto ustala się wyprowadzenie wodomierza ponad posadzkę w miejscu obecnego usytuowania. a) INSTALACJA ZIMNEJ WODY Instalacja zewnętrzna wod-kan prowadzona jest od istniejącej studni wodomierzowej do odbiorników w segmencie higieniczno-sanitarnym z odgałęzieniem do bojlera elektrycznego. Instalację wody zimnej z rur PE Ø 20 mm poprowadzić: poziome odcinki rurociągu na warstwie ocieplenia ze styropianu w warstwie betonu, pionowe w bruzdach w ścianie. b) INSTALACJA CIEPŁEJ WODY Bojler zasilać będzie w ciepłą wodę tylko dwie baterie zlewozmywakowe i włączany będzie tylko na czas mycia naczyń. Przed bateriami umywalkowymi we wszystkich pomieszczeniach m.in. w pomieszczeniu do przygotowania gotowych produktów spożywczych zamontować elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. Instalację c.w. poprowadzić rurą PE Ø 20 mm. c) INSTALACJA KANALIZACYJNA Instalację wewnętrzną kanalizacji sanitarnej poprowadzić pod istniejącą posadzką. Instalację wewnętrzną kanalizacji sanitarnej ułożyć w warstwie podsypki piaskowej. Instalację ułożyć ze spadkiem 1 % w kierunku na zewnątrz i doprowadzić do istniejącego przyłącza wewnątrz budynku. Projektuje się trzy wpusty podłogowe z kratkami metalowymi. d) BIAŁY MONTAŻ Projektuje się miski ustępowe, umywalki i pisuar porcelanowe białe. Projektuje się zlewozmywaki żeliwne emaliowane białe w szafkach zlewozmywakowych. Umywalki wyposażyć w elektryczne podgrzewacze wody. INSTALACJA ELEKTRYCZNA Istniejąca instalacja elektryczna podlega całkowitemu demontażowi. Projektuje się budowę nowej instalacji ochrony odgromowej, wymianę instalacji wewnętrznych dla potrzeb urządzeń świetlicy oraz wewnętrznej linii zasilającej. Projekt w swym zakresie nie uwzględnia wymiany przyłącza i istniejącej szafki SP, przewiduje się uzupełnienie SP o moduły wyłącznika P.Poż. i wymianę zabezpieczenia głównego. Istniejąca moc przyłączeniowa dla obiektu - 16 kW. Projektuje się następujące rodzaje oświetlenia: - podstawowe, - awaryjne - ewakuacyjne, - zewnętrzne. Wymagane natężenie oświetlenia podstawowego dla pomieszczeń zgodne z normą PN-EN 12 464-1:2004 oraz zaleceniami inwestora. We wszystkich pomieszczeniach zaprojektowano oprawy nasufitowe. Oświetlenie podstawowe komunikacji oraz pomieszczeń zrealizować z zastosowaniem opraw i źródeł światła typu LED. Oświetlenie podstawowe sali uzupełniane za pomocą opraw naściennych typu kinkiet. Oświetlenie zewnętrzne stanowią oprawy oświetlenia wejść do budynku i oświetlenia terenu. INSTALACJA P.POŻ. Rolę głównego wyłącznika p.poż. pełnić będzie rozłącznik w szafce pomiarowej SP na elewacji budynku. Wyzwalanie wyłącznika w sytuacjach zagrożenia pożarowego – zdalnym przyciskiem, zwalnianym stłuczeniem szybki, odpowiednio oznaczonym. INSTALACJA GRZEWCZA Ogrzewanie podstawowe pomieszczeń świetlicy realizowane będzie za pomocą nagrzewnic elektrycznych, oraz termowentylatorów naściennych (pomieszczenia WC i przygotowania posiłków). Uzupełnienie ogrzewania stanowić będą istniejące klimatyzatory i kurtyny powietrzne. Dla zapewnienia pełnego komfortu ogrzewania należy w każdym z wyznaczonych pomieszczeń zainstalować piece zgodnie z dokumentacją projektową. W pomieszczeniu WC i kuchni zastosować grzejniki o stopniu ochrony IP-X4. OCHRONA ODGROMOWA Budynek podlega ochronie odgromowej. Ułożyć uziomy – odcinki poziome z taśmy FeZn 30x4 mm oraz pogrążyć uziomy prętowe dla uzyskania rezystancji uziomów R≤10Ω. Uziomy poziome ułożyć w jeden wspólny dla całego budynku otok (siatkę) poprzez spawanie. Ze względu na objęcie przebudową części budynku i brak możliwości przeprowadzenia otoku od strony północnej dopuszcza się jego wykonanie w pobliżu wewnętrznych ław fundamentowych. Instalacje odgromowe wykonać zgodnie z PN-EN 62305-1:2008 oraz PN-EN 62305-2:2008. Podczas wykonywania robót uwzględnić możliwość przyłączenia rozbudowywanej instalacji odgromowej. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem robót, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy oraz zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy. 5. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 60 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli elementów scalonych (załącznik nr 8 do SIWZ) pewnych robót, koniecznych do wykonania, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. 7. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne i muszą być przedstawione Zamawiającemu do zatwierdzenia. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie Art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262300-4
45262321-7
45262350-9
45262360-2
45262500-6
45262522-6
45262600-7
45320000-6
45324000-4
45400000-1
45410000-4
45420000-7
45421000-4
45421111-5
45421120-1
45421141-4
45421146-9
45421152-4
45431000-7
45442100-8
45442110-1
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a) Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie przebudowy i/lub remontu i/lub modernizacji obiektu kubaturowego, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słowie: sto tysięcy złotych 00/100), z podaniem jego rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone. Uszczegółowienie: Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: - zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie, - zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. Uszczegółowienie: Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3) polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.), w terminie do dnia 27.11.2017 r. godz. 11:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia poręczenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI