Przebudowa stadionu LKS OMEGA w Kleszczowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa stadionu LKS OMEGA w Kleszczowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleszczów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kleszczów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-20
  • Numer ogłoszenia650353-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 650353-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.

Gmina Kleszczów: Przebudowa stadionu LKS OMEGA w Kleszczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów, krajowy numer identyfikacyjny 59064798300000, ul. ul. Główna  47 , 97-410   Kleszczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 731 66 10, , e-mail annar@kleszczow.pl, , faks 44 731 31 30.
Adres strony internetowej (URL): www.kleszczow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.kleszczow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Kleszczowie, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów - kancelaria ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stadionu LKS OMEGA w Kleszczowie
Numer referencyjny: ZP.271.20.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa stadionu LKS OMEGA w Kleszczowie wraz z rozbudową i remontem budynku gospodarczo-sanitarnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu osiągnięcia przez obiekt kategorii VA, dzięki czemu możliwe będzie rozgrywanie na nim oficjalnych zawodów rangi Mistrzostw Polski o ograniczonym programie, zawodów wojewódzkich i szczebla centralnego o ograniczonym programie, zawodów okręgowych, lokalnych i szkolnych oraz mityngów ogólnopolskich w wybranych konkurencjach. Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie podbudowy mineralnej pod podbudowę asfaltobetonową bieżni lekkoatletycznej, ułożenie podbudowy asfaltobetonowej, wykonanie nawierzchni poliuretanowej dostawę i montaż wyposażenia lekkoatletycznego i boiska piłkarskiego, ułożenie nawierzchni z trawy naturalnej boiska wewnątrz bieżni, wykonanie nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej, wykonanie ogrodzenia bieżni lekkoatletycznej z bramami i furtkami, budowę instalacji nawadniania płyty boiska, wykonanie oświetlenia, rozbudowę wraz z remontem budynku gospodarczo-sanitarnego, dostawę wyposażenia ruchomego zgodnie z wymogami PZLA dla stadionu lekkoatletycznego kategorii VA, utrzymanie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki oraz nawierzchni poliuretanowej przez okres jednego roku od dnia odbioru końcowego - zgodnie z Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w tym zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonani odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45110000-1
45112700-2
45210000-2
45212000-6
45212210-1
45233000-9
45261000-4
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45332000-3
45340000-2
45342000-6
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: 2.000.000,00zł (słownie dwa miliony złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A) Minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli: posiada doświadczenie (praktykę) w realizacji robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : a) co najmniej dwukrotnie roboty budowlane na obiekcie sportowym (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy), które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę, lub remont bieżni o długości co najmniej 400m, z co najmniej czterema torami okólnymi i co najmniej sześcioma torami prostymi do biegów sprinterskich – który to obiekt sportowy po wskazanej budowie lub przebudowie lub remoncie uzyskał Świadectwo PZLA lub Certyfikat IAAF; b) co najmniej dwukrotnie roboty budowlane (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy), które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki o powierzchni wykonanej nawierzchni co najmniej 6.000m2 wraz z budową lub przebudową instalacji nawadniającej płytę trawiastą boiska; B) Minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami Prawo Budowalne w specjalnościach adekwatnych do wykonania zakresu robót w poszczególnych branżach: a) do pełnienia funkcji Kierownika budowy (w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane) - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstukcyjno-budowlanej posiadająca doświadczenie zawodowe: był kierownikiem budowy (w rozumieniu art. 12 pkt 1 ppkt 2 ustawy Prawo budowlane) w trakcie realizacji na obiekcie sportowym robót budowlanych na co najmniej jednym zadaniu którego zakres obejmował wykonanie budowy lub przebudowy, lub remont bieżni na obiekcie sportowym o długości co najmniej 400m z co najmniej czterema torami okólnymi i z co najmniej sześcioma torami prostymi do biegów sprinterskich – który to obiekt sportowy po wskazanej budowie lub przebudowie lub remoncie uzyskał Świadectwo PZLA lub Certyfikat IAAF, b) do pełnienia funkcji kierownik robót branży sanitarnej - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) do pełnienia funkcji kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) Doprecyzowanie spełnienia warunku przez Wykonawców wspólnie (grupa podmiotów) ubiegających się o udzielenie zamówienia – np. konsorcjum: Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że warunek posiadania doświadczenia nie podlega sumowaniu, tj.: - w celu zweryfikowania posiadanego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum firm), Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z podmiotów spośród tej grupy wykazał, że posiada doświadczenie, którego opis zawiera ppkt Aa) – wykonano roboty budowlane na obiekcie sportowym, które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę, lub remont bieżni o długości co najmniej 400m, z co najmniej czterema torami okólnymi i co najmniej sześcioma torami prostymi do biegów sprinterskich – który to obiekt sportowy po wskazanej budowie lub przebudowie lub remoncie uzyskał Świadectwo PZLA lub Certyfikat IAAF - natomiast inny z podmiotów spośród grupy może wykazać, że posiada doświadczenie, którego opis zawiera pkt Ab) – wykonano roboty budowlane, które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki o powierzchni wykonanej nawierzchni co najmniej 6.000m2 wraz z budową lub przebudową instalacji nawadniającej płytę trawiastą boiska i w przypadku wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej podmiot, który zdolności posiada zobowiązany jest wykonać - odpowiednio do posiadanych zdolności: - jeden z nich przebudowę bieżni, - natomiast inny z pośród grupy montaż nawierzchni z trawy naturalnej z rolki wraz z budową instalacji nawodnienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawca składając ofertę polega na zasobach podmiotu trzeciego (wg zasad opisanych w pkt 5.3.-5.8. SIWZ) w celu wykazania posiadanego doświadczenia jeden podmiot (lub sam Wykonawca) winien wykazać, że posiada doświadczenie, którego opis zawiera ppkt Aa) – wykonano roboty budowlane na obiekcie sportowym, które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę, lub remont bieżni o długości co najmniej 400m, z co najmniej czterema torami okólnymi i co najmniej sześcioma torami prostymi do biegów sprinterskich – który to obiekt sportowy po wskazanej budowie lub przebudowie lub remoncie uzyskał Świadectwo PZLA lub Certyfikat IAAF, natomiast inny z podmiotów na zdolnościach którego polega Wykonawca (lub sam Wykonawca) może wykazać, że posiada doświadczenie, którego opis zawiera ppkt Ab) – wykonano roboty budowlane, które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki o powierzchni wykonanej nawierzchni co najmniej 6.000m2 wraz z budową lub przebudową instalacji nawadniającej płytę trawiastą boiska i w przypadku wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej podmiot, który zdolności posiada zobowiązany jest wykonać - odpowiednio do posiadanych zdolności: - jeden z nich przebudowę bieżni, - natomiast inny z podmiotów montaż nawierzchni z trawy naturalnej z rolki wraz z budowę instalacji nawodnienia. 3) Jeżeli Wykonawcy wspólnie składający ofertę polegają na zdolnościach innych podmiotów (wg zasad opisanych w pkt 5.3.-5.8. SIWZ) w celu wykazania minimalnego poziomu zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia, warunki opisane w ppkt Aa) – wykonano roboty budowlane na obiekcie sportowym, które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę, lub remont bieżni o długości co najmniej 400m, z co najmniej czterema torami okólnymi i co najmniej sześcioma torami prostymi do biegów sprinterskich – który to obiekt sportowy po wskazanej budowie lub przebudowie lub remoncie uzyskał Świadectwo PZLA lub Certyfikat IAAF, musi spełniać jeden podmiot na zdolnościach którego polega Wykonawca (lub sam Wykonawca), inny z podmiotów na zdolnościach którego polega Wykonawca (lub sam Wykonawca) może wykazać, że posiada doświadczenie wg warunku opisanego w ppkt Ab) – – wykonano roboty budowlane, które obejmowały swym zakresem budowę lub przebudowę boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki o powierzchni wykonanej nawierzchni co najmniej 6.000m2 wraz z budową lub przebudową instalacji nawadniającej płytę trawiastą boiska i w przypadku wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej podmiot, który zdolności posiada zobowiązany jest wykonać - odpowiednio do posiadanych zdolności: - jeden z nich przebudowę bieżni, - natomiast inny z podmiotów montaż nawierzchni z trawy naturalnej z rolki wraz z budową instalacji nawodnienia. 4) W przypadku wykazania zadań (posiadanego doświadczenia) wykonanych w grupie wykonawców wspólnie realizujących wykazywane zadanie (Konsorcjum), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wskazania zakresu jego udziału w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia realnego doświadczenia - wyłącznie poprzez bezpośredni udział w realizacji przynajmniej takiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu. Wykonawca może wykazać się tymi samymi zadaniami/umowami z ppkt Aa) i/lub z ppkt Ab). dot. B - Minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: 1. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). 2. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: 1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz 2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. 3) Dopuszcza się łączenie funkcji kierowniczych poszczególnych branż przez jedną wskazaną osobę. Wskazana osoba (-y) winna posiadać uprawnienia i doświadczenie zawodowe adekwatnie do wskazanego zakresu czynności. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby do pełnienie wskazanych poszczególnych funkcji w trakcie wykonywania zamówienia Zamawiający do oceny przyjmie tego, który wykaże się większym doświadczeniem i który będzie zobowiązany pełnić daną funkcję w trakcie realizacji zamówienia 4) Wymaga się wykazania zadań/umów wykonanych/zakończonych przed upływem terminu składania ofert, nie dopuszcza się wykazania usług będących w trakcie realizacji - po terminie składania ofert.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (z pkt 5.2.2. SIWZ), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (- z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ); 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty* wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (- z wykorzystaniem wzoru przygotowanego przez Zamawiającego – Załącznik 6 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) jeżeli dotyczy - Wykaz doświadczenia zawodowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia z uwzględnieniem pozacenowego kryterium oceny ofert 3) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ/III.3) Ogłoszenia o zamówieniu; 5) w przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 7) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców np. z wykorzystaniem załącznika do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45.6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
utrzymanie nawierzchni 30,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej na potrzeby obiektu hotelarskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI