Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni w rejonie ulicy Rolniczej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni w rejonie ulicy Rolniczej , Legnickiej i Działkowej w miejscowości Kunice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKunice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyGmina Kunice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00046935
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni w rejonie ulicy Rolniczej , Legnickiej i Działkowej w miejscowości Kunice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kunice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gwarna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kunice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-216

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768575322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kunice@kunice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni w rejonie ulicy Rolniczej , Legnickiej i Działkowej w miejscowości Kunice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b6a1e6-859b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045524/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni w rejonie ulicy Rolniczej, Legnickiej i Działkowej w miejscowości Kunice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.kunice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.kunice.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: k.frodyma@kunice.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.kunice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni w rejonie ulicy Rolniczej, Legnickiej i Działkowej w miejscowości Kunice

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadania zdolności zawodowej.
1/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże wykonanie w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym czasie: co najmniej 1 zadanie w zakresie porównywalnym z zamówieniem.
2/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek leżeli wykaże dysponowanie
min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
1/ Zamawiający uzna iż Wykonawca spełnienia ww. warunek gdy przedłoży polisę, a w
przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę 1 000.000 złotych( słownie: jeden milion złotych). Złożenie ważnej polisy
OC (kopii) w dniu składania wniosków będzie uważane za spełnienie warunku udziału w
postępowaniu. W przypadku Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą a złożona polisa
będzie obowiązująca w krótszym terminie niż data zakończenia robót, Wykonawca ten przed
podpisaniem umowy na wykonanie robót zobowiązany będzie przedstawić zobowiązanie o
kontynuacji ubezpieczenia, obejmującego cały okres realizacji zamówienia.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób :
1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub
Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm) osoby wykonujące
następujące czynności:
a) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania,
realizacji i rozliczania zakresu zamówienia,
b) pracowników fizycznych – bezpośrednio wykonujących przedmiot umowy.
Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze
umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania
zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez
Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób, sankcje z tyt. niespełnienia tych
wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta
została najwyżej oceniona, obejmują:
- wykaz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie zadań w zakresie budynków
użytkowych. – Załącznik nr 4 do SWZ. ) Dowody (referencje bądź inne dokumenty) określające, że
roboty wyszczególnione w Załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty,
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – Załącznik nr 5
do SWZ
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. Z 2020, poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –– Załącznik nr 6 do
SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 1, zostanie wypłacone zgodnie z
warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 5%
wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2. Zaliczka jest płatna a conto zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy - rozliczenie zaliczki nastąpi
poprzez pomniejszenie o jej kwotę nominalnej kwoty przypadającej do zapłaty na rzecz
Wykonawcy za wykonanie zamówienia.
3. Zaliczka zostanie wypłacona po przekazaniu Wykonawcy placu budowy i po przedłożeniu
Zamawiającemu przez Wykonawcę faktury zaliczkowej z terminem płatności zaliczki nie
krótszym niż 14 dni od dnia wystawienia faktury zaliczkowej Zamawiającemu.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami umownymi.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal, ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji gazowej stalowej spawanej w budynku przedszkola - Strzegom
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania instalacji gazowej stalowej spawanej. Realizacja w budynku przedszkola. Inwestycja na terenie m. Strzegom. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI