Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oborniki Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-09-25
  • Numer ogłoszenia592658-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592658-N-2017 z dnia 2017-09-25 r.

Gmina Oborniki Śląskie: Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane z środków UE w ramach RPO WD 2014-2020 Oś priorytetowa: 4 Środowisko i zasoby, Działanie :4.1 Gospodarka odpadami
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka  1 , 55120   Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3103519, 3103536, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl, faks 713 102 295.
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE, Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
Numer referencyjny: ZP.271.340.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na: Przebudowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Golędzinowie. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w zakresie: budowy budynku socjalno-biurowego, budowy wiaty magazynowania odpadów w kontenerach wraz z placem betonowym, - placem asfaltowym, - zbiornika bezodpływowego na ścieki bytowe o poj 10m3, - zbiornika na ścieki deszczowe, wykonania podłączeń kanalizacji deszczowej i sanitarnej, oświetlenia terenu, podłączenia wody ze zbiornika mobilnego do budynku socjalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, W ramach robót przygotowawczych należy rozebrać nawierzchnię z płyt betonowych oraz gruzu i tłucznia oraz wbudować (po wcześniejszym przygotowaniu terenu, w tym korytowaniu i przemieszczeniu mas ziemnych na wskazane miejsce - działka obok) w północnej części działki w celu uruchomienia tymczasowego punktu przeładunkowego. 1. Projektowane zagospodarowanie działki. W ramach działki 1/26 wydzielono obszar opracowania, o powierzchni 3154 m2. Teren objęty opracowaniem w całości zagospodarowano na nowo. Do opracowania została włączona w całości działka nr 1/25 oraz 1/24 - jako wjazd. Projektowane obiekty wg oznaczeń na PZT - objęte wnioskiem o pozwolenie na budowę: Ob. nr B1 - wiata do magazynowania odpadów w kontenerach Ob. nr B2 - budynek socjalno-biurowy Ob. nr B3 - plac betonowy ( w tym pod wiatą ) Ob. nr B4 - plac asfaltowy Ob. nr B5 - główny wjazd z bramą Ob. nr B6 - wjazd na PSZOK Ob. nr B7 - wyjazd z PSZOK Ob. nr B8 - istniejąca droga - modernizacja, poszerzenie, zmiana nawierzchni Ob. nr B9 - zbiornik na wodę jednopłaszczowy 1200l, horyzontalny 1700x1070x1150, przenośny - obudowany termicznie Ob. nr B10- zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne o pojemności 10m3 Ob. nr B11- zbiornik bezodpływowy na ścieki deszczowe o pojemności 70,0m3 z SEP - separatorem ropopochodnych Ob. - O - ogrodzenie wraz z bramą rozwieraną Ob. - CH - chodnik z kostki betonowej Ob. - Z1-Z2-Z3 - pasy zieleni istn. i projektowanej Ob. - Po - parking na samochody osobowe - 3 miejsca Ob. - Pc - parking na samochody ciężarowe - 1 miejsce 1.1. Obiekty kubaturowe Ob. nr B1 - wiata do magazynowania odpadów w kontenerach Ob. nr B2 - budynek socjalno-biurowy 1.2. Drogi, dojścia , chodniki , place, parkingi 1.2.1. Obiekty place. Ob. nr B3 - Plac betonowy (w tym pod wiatą) - warstwy wg projektu drogowego: - monolityczna płyta betonowa z hydrotechnicznego betonu cementowego C-30/37 (XC4 XD2 XF4 W8 na kruszywie łamanym); płyta dyblowana i kotwiona - 23 cm - warstwa poślizgowa z folii PEHD gr. 1,5 mm - podbudowa zasadnicza z chudego betonu C8/10 grubości 15cm - warstwa podbudowy (mrozoochronna) z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - warstwa grubości 20cm - podłoże gruntowe - wymiana do głębokości około 4 m, podłoże należy zagęścić wg wytycznych konstrukcyjnych. Ob. nr B4 - Plac asfaltowy - warstwy wg projektu drogowego: - warstwa ścieralna grubości 5cm z AC 11S 50/70 - 5cm - Warstwa wiążąca grubości 13cm z AC 22W 35/50 - 13cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 20cm - warstwa podbudowy (mrozoochronna) z gruntu stabili. cem. Rm=2,5MPa - 15cm - podłoże gruntowe - wymiana do głębokości około 4 m, podłoże należy zagęścić wg wytycznych konstrukcyjnych. 1.2.2.Chodniki. - kostka betonowa, wibroprasowana, typu H, czerwona, gr 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, gr. 10cm - podłoże gruntowe - lokalizacja - między wagą a wejściami do budynku socjalno - biurowego 1.2.3. Parking. Ob. - Po - Parking na samochody osobowe - 3 miejsca Ob. - Pc - Parking na samochody ciężarowe - 1 miejsce 1.2.4. Wjazd- wyjazd Ob. nr B5 - główny wjazd z bramą Ob. nr B6 - wjazd na PSZOK Ob. nr B7 - wyjazd z PSZOK - nawierzchnia asfaltowa, warstwy wg projektu drogowego. 1.2.5. Droga - modernizacja Ob. nr B8 - istniejąca droga - modernizacja, poszerzenie, zmiana nawierzchni - nawierzchnia asfaltowa, warstwy wg projektu drogowego. 2. Mała architektura i inne drobne elementy zagospodarowania terenu. 2.1. Ogrodzenie z bramą rozwieraną - ob. O. - ogrodzenie - systemowe z siatki stalowej na słupkach stalowych w rozstawie co 2,5m, h= 180 cm - brama rozwierana, szer. 600 cm, h= 195 cm. Rozwiązania materiałowe: - ogrodzenia wykonać jako siatkowe systemowe. W skład ogrodzeń wchodzą : - siatka pleciona, - słupki ogrodzeniowe - profesjonalne akcesoria montażowe. Siatka ocynkowana-powlekana: - siatka ocynkowano-powlekana winna być wykonana z drutu stalowego gr.3,1 mm ocynkowanego i pokrytego warstwą tworzywa sztucznego - polietylenu. Przyjęto : Wielkość oczka 40x40 mm. Słupki ogrodzeniowe: - słupki ogrodzeniowe winny być wykonane z rur o średnicy 48,3 mm w rozstawie co 2,5 m. - wysokość od terenu h=180 cm. W skład ogrodzenia wchodzą również słupki pośrednie, jak i słupki wyposażone w skręcane wypory, stanowiące integralny element ogrodzenia siatkowego. Słupki na górze posiadają zaślepkę z tworzywa sztucznego. W projektowanym ogrodzeniu wykonać bramę. Kolor ogrodzenia - ciemno-zielony RAL 6005 2.2. Brama wjazdowa - rozwierana. - wymiary w świetle po otwarciu h=1950 mm, s= 6000 mm - konstrukcja ramiak stalowy z kształtowników 40x40x1,5cm - wypełnienie siatka z drutu stalowego 3mm o oczkach 50x50mm - słup bramowy rura 60,3mm x 2 - 3 mm - tuleja zawiasowa - komplet - zamek z wkładką - rygiel zamykający - 1 szt. - tuleja dystansowa - rura 70x3,6 mm Ilość sztuk - 1 ( kompletna ) LOKALIZACJA - Wjazd główny na teren PSZOK. Lokalizację zaznaczono na rys. nr PB-PZT_01 i 02 3. Obiekty inne. Ob. nr B9 - zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne o pojemności 10m3 Ob. nr B10 - zbiornik na wodę jednopłaszczowy 1200l, horyzontalny, 1700x1070x1150mm, przenośny, obudowany termicznie, postawiony na płycie żelbetowej 2000x1200mm UWAGA: 1. Przed oddaniem zbiornika do użytkowania uzyskać z właściwej powiatowej stacji sanitarno - epidemiologicznej, stwierdzenie przydatności wody do spożycia. 2. Należy zapewnić w warunkach zimowych dodatnią temperaturę wody oraz wykonać obwodowe ocieplenie zbiornika matą izolacyjną. Ob. nr B11- zbiornik bezodpływowy na ścieki deszczowe o pojemności 70,0m3 z separatorem ropopochodnych. Szczegóły w branży sanitarnej. 4. Gospodarka zielenią. Ob. - Z1-Z2-Z3 - Pasy zieleni istn. i projektowanej W ramach nasadzeń zaprojektowano trzy obszary Z1, Z2 i Z3 z zielenią wysoką , żywopłotami i trawnikami. Przewiduje się : - 10 drzew liściastych - jarząb pospolity - 11 drzew iglastych - sosna czarna - 21 krzewów iglastych - cyprysik Lawsona w formie żywopłotu - w wyznaczonych miejscach przewidziano trawniki. Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej: - rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione i rozkrzewione. - materiał musi być zdrowy, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia. - system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku roślin. - Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta i odpowiednio duża w zależności od odmiany i wieku rośliny. Bryła powinna być dobrze zabezpieczona tkaniną rozkładającą się najpóźniej w ciągu 1,5 roku po posadzeniu i nie mającą ujemnego wpływu na wzrost roślin. Bryły drzew liściastych powyżej 3,0m wysokości i obwodzie pnia powyżej 20 cm muszą być dodatkowo zabezpieczone drucianą siatka lub metalowym koszem. - rośliny pojemnikowe powinny posiadać silnie przerośnięta bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności dostosowanej do wielkości rośliny. - roślina musi rosnąć w pojemniku minimum jeden sezon wegetacyjny i nie dłużej niż dwa sezony. Ogólne wymagania jakościowe w odniesieniu do materiału szkółkarskiego drzew i krzewów iglastych są następujące: - drzewa i krzewy iglaste, podobnie jak liściaste, powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla danego gatunku i odmiany i wyprowadzone zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej; - przewodnik powinien być jeden lub więcej niż jeden, zależnie od wymagań szczegółowych prosty lub o dopuszczalnej krzywiźnie; - pączek przewodnika musi być wyraźnie wykształcony; - bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona; - pędy korony powinny być nie przycięte lub przycięte zgodnie z wymaganiami szczegółowymi; - pędy boczne drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, chyba że dopuszcza się nierównomierne rozmieszczenie zgodnie z wymaganiami szczegółowymi; - poszczególne okółki powinny być równomiernie rozmieszczone (nie dotyczy to wszystkich roślin iglastych); - liczba pędów bocznych w okółku powinna być zgodna z normą szczegółową; - wymiary muszą być odpowiednie do określonego gatunku i odmiany. Ze względu na trudne warunki zaleca się sadzić duży materiał roślinny tylko najwyższej jakości, najlepiej pochodzący ze szkółek pojemnikowych. Drzewa i krzewy iglaste i zimozielone powinny być sadzone wyłącznie z bryłą korzeniową lub z pojemników. Drzewa liściaste w formie naturalnej powinny mieć prawidłowo rozbudowaną koronę oraz przynajmniej 150 - 200 cm wysokości (obwód pnia min 10/12) cm ( gatunki iglaste karłowate 40 - 50 cm) , minimum 2 razy szkółkowane, z bryłą korzeniową. 5. Projektowane sieci zewnętrzne uzbrojenia terenu. - Elektryczne eN: Z istniejącej szafki zasilającej ZK-1a - sieć zasilająca nn 0,4kV - instalacje elektryczne budynku socjalnego - instalacja uziemiająca i odgromowa budynku socjalnego - instalacja uziemiająca i odgromowa wiaty - zasilanie pompowni do podlewania przy zbiorniku na deszczówkę - instalacja do wagi najazdowej - oświetlenie terenu i monitoring - Teletechniczne - niskoprądowe - Wymiana kabla przesyłowego odczytu z wagi. - Zasilanie w wodę: W związku z brakiem możliwości podłączenia obiektów do wodociągu, najbliższa nitka znajduje się ponad 1 km, zapewniono zasilanie ze zbiornika przenośnego - ob. nr B9 , za pomocą hydroforu. Zaprojektowano zbiornik o poj. 1200l, jedopłaszczowy, horyzontalny, d x s x h - 1,7 x 1,07 x 1,15 m. ( zaizolowany termicznie ).Woda będzie wykorzystywana tylko do celów bytowych. Punkty poboru wody - umywalka i zlew w jadalni, umywalka, miska ustępowa. - Kanalizacja sanitarna bytowa: Projektuje się ujęcie ścieków sanitarnych bytowych z budynku socjalno-biurowego do Ob. nr B10 - zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne o pojemności 10m3. - Kanalizacja deszczowa - ścieki z dachów : Przewiduje się ujęcie wód opadowych z placów oraz części dachu wiaty do kanalizacji deszczowej i dalej do zaprojektowanego ob. nr B11 - zbiornika na ścieki deszczowe, podziemnego. - Kanalizacja technologiczna odcieku: - brak, gdyż nie występuje odciek 6. Dostęp do drogi . Dojazd do terenu inwestycji zapewniony jest od strony północnej poprzez istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej nr 342 na drogę gminną ( działki nr 1/7, 2/2, 1/19, i dalej drogę wewnętrzną.) 3. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zadanie jest dofinansowane z środków UE w ramach RPO WD 2014-2020 Oś priorytetowa: 4 Środowisko i zasoby, Działanie :4.1 Gospodarka odpadami Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45112710-5
45232150-8
45232410-9
45233252-0
45300000-0
45331100-7
45332000-3
45342000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1521497,05
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz: - informacji zawartych w druku Wykaz robót budowlanych, w tym: zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych obejmujących swym zakresem: - wykonanie robót ziemnych i drogowych o wartości min. 500 000,00 zł łącznie, opatrzonych odpowiednimi poświadczeniami np. referencjami; - informacji zawartych w druku Wykaz osób, w tym dysponowanie co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem postępowania zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o pracę.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w tym: - posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz opłaconej polisy O.C.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument składany drogą elektroniczną w ciągu trzech dni od dnia opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
20 000.00 ZŁ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Katalog dopuszczalnych zmian postanowień umowy określono w paragrafie 15 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu - Kiełczów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI