Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowościach:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowościach: Mońki, Knyszyn, Goniądz, Trzcianne i Jasionówka w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMońki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyPowiat Moniecki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00281021
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowościach: Mońki, Knyszyn, Goniądz, Trzcianne i Jasionówka w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowościach: Mońki, Knyszyn, Goniądz, Trzcianne i Jasionówka w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a9428e1-4bb2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000618/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowosciach: Mońki, Knyszyn, Goniądz, Trzcianne i Jasionówka w systemie "Zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://monki.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://monki.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://monki.ezamawiajacy.pl w zakładce "Korespondencja" Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania się wykonawcy do systemu na subdomenie Powiatu Monieckiego https://monki.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie "zarejestruj się" . Ofertę a także oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem Zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1)Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5A.
2)W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: rodo@monki.pl, lub pisemnie na adres Administratora danych
3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5)Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych Administratora Danych.
6)Obowiązek podania danych osobowych przez osobę, której dotyczą, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana - do zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do tych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8)Osoba, której dane dotyczą posiada :
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników) ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy taka osoba uzna , że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje osobie, której dane dotyczą :
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO;
10) Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO Przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ASI.272.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowościach: Mońki i Jasionówka - ETAP II

Przedmiot zamówienia obejmuje zadania:
1) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na przebudowie przejścia dla pieszych tj. wyniesienie oraz namalowanie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2357B ulica Kościelna w miejscowości Mońki.
2) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2357B ul. Kościelna z dr. gminną ulica Nowokościelna w miejscowości Mońki.
3) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2355B ul. Kolejowa z drogą powiatową nr 2372B ul. Wyzwolenia w miejscowości Mońki.
4) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2355B ul. Kolejowa z drogą powiatową nr 2364B ul. Reja w miejscowości Mońki.
5) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2364B ul. Reja z drogą gminną ul. Planetarna i Kochanowskiego w miejscowości Mońki.
6) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2373B ul. Zielona z drogą powiatową nr 2365B ul. Słowackiego w miejscowości Mońki.
7) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2373B ul. Zielona z drogą gminną ul. Tuwima w miejscowości Mońki.
8) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2373B ul. Zielona z drogą powiatową nr 2362B ul. Parkowa w miejscowości Mońki.
9) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2360B ul. Aleja Niepodległości z drogą powiatową nr 2371B ul. Aleja Wojska Polskiego w miejscowości Mońki.
10) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na przebudowie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2358B ulica Leśna z dr. powiatową Nr 2361B ulica Mickiewicza.
11) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie z przebudową przejść dla pieszych tj. namalowanie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulicy Białostockiej w ciągu drogi 1403 B Jasionówka-Kujbiedy-Dobrzyniówka-dr. kraj. nr 8 z dr. gminną ul. Szkolna.
12) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych tj. wyniesienie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulicy Białostockiej w ciągu drogi 1403B Jasionówka-Kujbiedy-Dobrzyniówka-dr. kraj. nr 8 z drogą gminną ul. Nowa w m. Jasionówka.
13) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie przejścia dla pieszych tj. namalowanie przejścia dla pieszych w obrębie ulicy Białostockiej w ciągu drogi 1403B Jasionówka-Kujbiedy-Dobrzyniówka-dr. kraj. nr 8.
14) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie i przebudowie przejść dla pieszych tj. wyniesienie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulicy Białostockiej w ciągu drogi 1403B Jasionówka-Kujbiedy-Dobrzyniówka-dr. kraj. nr 8 z dr. gminną ul. Lipowa w m. Jasionówka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy przejść dla pieszych na terenie Powiatu Monieckiego w miejscowosciach: Trzcianne, Mońki, Knyszyn, Goniądz - ETAP III

Przedmiot zamówienia obejmuje zadania:

1) Poprawa bezpieczeństawa ruchu pieszych poprzez budowę wyniesionego przejścia dla pieszych w ciagu drogi powiatowej nr 1363B Mońki-Kołodzież Trzcianne w m. Zucielec.
2) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez budowę wyniesionego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1363B w m. Trzcianne ul. 11 listopada.
3) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez budowę wyniesionego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1841B w m. Trzcianne ul. Trzeciego maja .
4) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wyniesienie skrzyżowania i przebudowę przejść dla pieszych w obrębie dróg powiatowych nr 2365B ul. Słowackiego z dr. nr 2364B ul. Reja i dr. nr 2371B ul. Aleja Wojska Polskiego w miejscowości Mońki.
5) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wyniesienie skrzyżowania i przebudowę przejść dla pieszych w obrębie dróg powiatowych nr 2365 B ul. Słowackiego z dr. nr 2372 B ul. Wyzwolenia w miejscowości Mońki.
6) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych oraz przebudowie przejścia na skrzyżowaniu w ciągu drogi powiatowej nr 2366B ulica Małynicza z dr. powiatową nr 2370B ul. Wiejska .
7) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez przebudowę wyniesionego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2358B ulica Leśna w miejscowości Mońki.
8) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez przebudowę przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2369 B ulica Tysiąclecia na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2363 B ul. PCK w miejscowości Mońki.
9) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wyniesienie skrzyżowania i przebudowę przejść dla pieszych w obrębie drogi powiatowej nr 2369 B ulica Tysiąclecia z drogą powiatową nr 2356 B ul. M. Konopnickiej w miejscowości Mońki.
10) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprze przebudowę przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2365B ul. Słowackiego z dr. powiatową nr 2369B ul. Tysiąclecia w miejscowości Mońki.
11) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wyniesienie skrzyżowania, budowę wraz z przebudową przejść dla pieszych w obrębie drogi powiatowej nr 2371B ul. Aleja Wojska Polskiego z drogą gm. ul. Gajowa w miejscowości Mońki.
12) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wyniesienie skrzyżowania i przebudowę przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2333B ul. Białostocka z drogą nr 2339 B ul. Południowa w miejscowości Knyszyn.
13) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wyniesienie skrzyżowania i przebudowę przejść dla pieszych w obrębie dróg powiatowych nr 2622B ul. Konstytucji Trzeciego Maja z dr. nr 2625 B ul. Słowackiego w miejscowości Goniądz.
14) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez budowę przejść dla pieszych w ciągu dr. powiatowej nr 2621B ulica Kościuszki w m. Goniądz
15) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez wykonanie przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2621 B ulica Kościuszki z dr. gminną ulica w miejscowości Goniądz.
16) Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez przebudowę przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych nr 2629B ul. Plac 11 listopada z dr. nr 2621B ul. Kościuszki w miejscowości Goniądz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności techniczne lub zawodowe:
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy w okresie pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w sposób należyty wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub ulic o wartości co najmniej:
Część 1 : 1 000 000 zł brutto (słownie zł: jeden milion) każda
Część 2: 2 000 000 zł brutto (słownie zł: dwa miliony ) każda.

- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:
co najmniej 1 osobą na stanowisko kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2000 r. poz. 1333 ze zmianami) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne,
co najmniej 1 osobą na stanowisko projektanta z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne.

Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) uzupełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SWZ),
2) pisemne zobowiązanie podmiotów zał. Nr 4 do SWZ albo inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów.
3) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
4) zestawienie kosztów zadania zał. do PFU
5) zestawienie cenowe zał. Nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie , w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/ dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa paragraf 14 wzoru umowy stanowiącej załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://monki.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję hydraulika - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję hydraulika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI