Przebudowa pomieszczeń Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa pomieszczeń Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTeatr Dramatyczny m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-13
  • Numer ogłoszenia602164-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602164-N-2017 z dnia 2017-10-13 r.

Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy: Przebudowa pomieszczeń Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe postępowanie realizowane jest w ramach projektu „Nowa jakość kultury – poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez modernizację i wyposażenie sali widowiskowej oraz wybranych scen teatralnych m.st. Warszawy” w ramach Działania 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 14646332700000, ul. pl. Defilad  1 , 00-901   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 262 154, e-mail inwestycje@teatrdramatyczny.pl, faks 228 262 154.
Adres strony internetowej (URL): http://www.teatrdramatyczny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.teatrdramatyczny.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.teatrdramatyczny.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą lub kurierem
Adres:
Plac Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki, 00-901 Warszawa, sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy
Numer referencyjny: 07/P/2017 r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dla roboty budowlane w zakresie robot ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz elektrycznych: a. Dla Części I tj. Przebudowy pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu. b. Dla Części II tj. Przebudowy pomieszczeń pod łazienki oraz ciągu komunikacyjnego dla widzów niepełnosprawnych Małej Sceny 2. Zakres prac obejmuje następujące roboty: 1. Dla Części I roboty budowalne polegające na wymianie konstrukcji stropu wraz z przebudową pomieszczeń Małej Sceny Etap 1. Podział na prace Etapu 1 i 2 wyznaczony jest zgodnie następującym założeniem: Etap 1 - zawiera wszystkie prace budowlane, instalacyjne wymagane do funkcjonowania sali małej im. Haliny Mikołajskiej w Teatrze Dramatycznym m.st. Warszawy oznaczonej nr 1 na dokumentacji rysunkowej oraz pomieszczenia technicznego oznaczonego nr 613. W związku z tym w zakresie 1 Etapu jest wykonanie wskazanych prac budowlanych i instalacyjnych na dachu, prac w obrębie oraz na granicy pomieszczeń 1 i 613 oraz wszystkich prac wymaganych do przeprowadzenia instalacji niezbędnych do funkcjonowania sali a przechodzących przez inne pomieszczenia. W ramach prac etapu 1 należy wykonać prace polegające na zabezpieczeniu przeciwpożarowym istniejącej konstrukcji stalowej pod podłogą sali nr 1. Etap 2 zawiera wszystkie pozostałe prace zawarte w projekcie i nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Opis prac Etapu 1: 1) Roboty ogólnobudowlane a) Wymiana konstrukcji wsporczej stalowej stropu Małej Sceny b) Wykonanie niezbędnych przebić i poszerzeń istniejących otworów, rozbiórek i demontaży oznaczonych na rysunku A02 numerami 1, 2, 7, 8, 11, 15 – 19,i 21 c) Wykonanie otworów w stropie oraz wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej d) Wykonanie niezbędnych konstrukcji wsporczych e) Wymiana posadzki drewnianej opartej na legarach w pomieszczeniu 1 f) Wykonanie prac wykończeniowych wnętrz pomieszczeń 1, 613 i na granicy tych pomieszczeń g) Montaż ustrojów akustycznych 2) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Sali Teatralnej : b) Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia awaryjnego, instalacji siłowej, zasilania instalacji technologicznych w tym elektroakustycznej. c) Montaż pętli indukcyjnej d) Instalacja systemu SSP oraz DSO e) Wykonanie gniazd w przyłączach podłogowych f) Wykonanie nowych tras kablowych g) Dostawa i montaż rozdzielni elektrycznej, przeciwpożarowej oraz podrozdzielni tj. 6TG, 6TA, 6RP, 6RW. 3) Roboty sanitarne: a) Wymiana instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z dostawą i montażem centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej b) Wykonanie instalacji oddymiającej c) Wykonanie instalacji hydrantowej 4) Wyposażenie: 1. Dostawa i montaż systemu stałych kratownic technologicznych do podwieszeń urządzeń technologii sceny 2. Dostawa modułów widowni rozsuwanej wraz z krzesłami oraz oświetleniem LED na ciągach komunikacyjnych z wyłączeniem napędów elektrycznych (tj. trybuny teleskopowej przystosowanej do napędu elektrycznego łańcuchowego) oraz układu sterowania – 1 kpl. Trybuna musi posiadać możliwość rozłożenia/złożenie przy wykorzystaniu max. 4 osób (dopuszcza się zastosowanie tymczasowego napędu ręcznego). Trybunę należy przystosować do późniejszego szybkiego montażu napędu łańcuchowego. 2. Dla Części II roboty budowalne polegające na przebudowie pomieszczeń pod łazienki oraz wykonaniu platformy w szatni dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot swym zakresem obejmuje przebudowę szatni poprzez umożliwienie osobie niepełnosprawnej na samodzielne podejście do lady i odbioru nakrycia wierzchniego poprzez likwidację różnicy poziomów oraz przebudowę pomieszczeń magazynowych na poziomie +4 budynku Teatru w celu wykonania toalety damskiej, męskiej i toalety dla osoby niepełnosprawnej, łącznie przebudowa obejmie powierzchnię 105,33 m.kw. 1) Roboty budowlane a) Wykonanie przebić i poszerzeń istniejących otworów drzwiowych b) Wykonanie sufitów systemowych oraz zabudowy G-K c) Wykonanie nowych okładzin podłogowych oraz odnowienie istniejącej posadzki drewnianej d) Wykonanie nowych okładzin ściennych w tym tynkowanie oraz wykończenie płytkami ceramicznymi e) Odnowienie istniejących drewnianych drzwi f) Wykonanie zabudowy giszetowej g) Dostawa i montaż wyposażenia łazienek 2) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne: b) Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego c) Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych d) Wykonanie ochrony przeciwporażeniowej dla nowych instalacji e) Wykonanie instalacji przyzywowej f) Wykonanie instalacji SSP 3) Roboty sanitarne: a) Wykonanie instalacji wodociągowej b) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej c) Przebudowa instalacji wentylacji grawitacyjnej

II.5) Główny kod CPV: 45000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45330000-9
45310000-3
45430000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, sanitarnych, elektrycznych i telechnicznych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 137
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
137

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. – dla części I; 50.000 zł dla części II
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części 1: - co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy konstrukcji budynku, w zakres której wchodziło wykonanie wymiany konstrukcji stropu budynku o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto. Dla Części 2: - co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót polegających tj. dostosowaniu pomieszczeń do pełnienia funkcji łazienek o powierzchni co najmniej 60 m², w zakres której wchodziło wykonanie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 75.000 brutto. b) dysponują co najmniej – dotyczy części I i II: a. co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), dalej „PrBud”, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946), dalej „UOSZ” oraz posiadającą kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446, z późn. zm.) - która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. b. co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”. c. co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do kierowania pracami telekomunikacyjnymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”. d. co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac sanitarnych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość́ posiadanych środków finansowych lub zdolność́ kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż̇ 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz nazwy podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 35.000 (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) – część I 3.000 (słownie: trzy tysiące złotych) - część II Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego w banku ALIOR BANK S.A. nr konta: 61 1060 0076 0000 3310 0017 9556 z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony – znak sprawy 07/P/2017 r.” 3. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 12. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia którejkolwiek z niżej wskazanych okoliczności i na niżej określonych zasadach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy: a) zaistnienie następujących okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: i. spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, ii. wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego, iii. nieterminowe przekazanie Terenu budowy, konieczność wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia Robót, b) zaistnienie warunków organizacyjnych uniemożliwiających prowadzenie zadania, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w terminach ustalonych w Umowie; c) następstwo działania organów administracji, w szczególności: i. konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; ii. konieczności uzyskania, niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; d) zaistnienie okoliczności wskazanych w pkt 2) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a) – d) termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) zmiana parametrów technicznych, technologii wykonania Robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy, w następujących przypadkach: a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy; b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego; d) konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części Robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy; e) konieczności realizacji Robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za istotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud; f) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, g) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; h) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a) – h) wynagrodzenie należne wykonawcy może ulec zmianie tj. (1) zmniejszeniu w przypadku, gdy rozwiązania wprowadzone w wyniku zmiany wiążą się z poniesieniem mniejszych kosztów wykonania zamówienia, (2) zwiększeniu w przypadku gdy rozwiązania wprowadzone w wyniku zmiany wiążą się z poniesieniem wyższych kosztów wykonania zamówienia. Zwiększenie wynagrodzenia możliwe jest jedynie o kwotę równą różnicy pomiędzy udokumentowanymi kosztami wykonania prac po zmianie oraz przed tą zmianą, jakie dodatkowo poniesie Wykonawca. 3) pozostałe zmiany: a) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację przedmiotu Umowy jakimi dysponuje Zamawiający. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz uzasadnione i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami; c) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy (parametrów technicznych, technologii) lub terminu wykonania przedmiotu Umowy, gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron; e) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub terminu wykonania przedmiotu Umowy wynikająca z okoliczności związanych z dokonanymi w trakcie Robót odkryciami w obiekcie; f) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub terminu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku kolizji z planowanymi lub prowadzonymi na terenie Teatru działaniami artystycznymi, przy czym zmiany te ograniczają się do zmian koniecznych i powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji, w zakresie terminu realizacji lub sposobu wykonywania prac; g) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; h) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami; i) w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-30, godzina: 14:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa pomieszczeń Małej Sceny wraz z wymianą konstrukcji stropu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowalne polegające na wymianie konstrukcji stropu wraz z przebudową pomieszczeń Małej Sceny Etap 1. Podział na prace Etapu 1 i 2 wyznaczony jest zgodnie następującym założeniem: Etap 1 - zawiera wszystkie prace budowlane, instalacyjne wymagane do funkcjonowania sali małej im. Haliny Mikołajskiej w Teatrze Dramatycznym m.st. Warszawy oznaczonej nr 1 na dokumentacji rysunkowej oraz pomieszczenia technicznego oznaczonego nr 613. W związku z tym w zakresie 1 Etapu jest wykonanie wskazanych prac budowlanych i instalacyjnych na dachu, prac w obrębie oraz na granicy pomieszczeń 1 i 613 oraz wszystkich prac wymaganych do przeprowadzenia instalacji niezbędnych do funkcjonowania sali a przechodzących przez inne pomieszczenia. W ramach prac etapu 1 należy wykonać prace polegające na zabezpieczeniu przeciwpożarowym istniejącej konstrukcji stalowej pod podłogą sali nr 1. Etap 2 zawiera wszystkie pozostałe prace zawarte w projekcie i nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Opis prac Etapu 1: 1) Roboty ogólnobudowlane a) Wymiana konstrukcji wsporczej stalowej stropu Małej Sceny b) Wykonanie niezbędnych przebić i poszerzeń istniejących otworów, rozbiórek i demontaży oznaczonych na rysunku A02 numerami 1, 2, 7, 8, 11, 15 – 19,i 21 c) Wykonanie otworów w stropie oraz wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej d) Wykonanie niezbędnych konstrukcji wsporczych e) Wymiana posadzki drewnianej opartej na legarach w pomieszczeniu 1 f) Wykonanie prac wykończeniowych wnętrz pomieszczeń 1, 613 i na granicy tych pomieszczeń g) Montaż ustrojów akustycznych 2) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne w Sali Teatralnej : b) Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia awaryjnego, instalacji siłowej, zasilania instalacji technologicznych w tym elektroakustycznej. c) Montaż pętli indukcyjnej d) Instalacja systemu SSP oraz DSO e) Wykonanie gniazd w przyłączach podłogowych f) Wykonanie nowych tras kablowych g) Dostawa i montaż rozdzielni elektrycznej, przeciwpożarowej oraz podrozdzielni tj. 6TG, 6TA, 6RP, 6RW. 3) Roboty sanitarne: a) Wymiana instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z dostawą i montażem centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej b) Wykonanie instalacji oddymiającej c) Wykonanie instalacji hydrantowej 4) Wyposażenie: 1. Dostawa i montaż systemu stałych kratownic technologicznych do podwieszeń urządzeń technologii sceny 2. Dostawa modułów widowni rozsuwanej wraz z krzesłami oraz oświetleniem LED na ciągach komunikacyjnych z wyłączeniem napędów elektrycznych (tj. trybuny teleskopowej przystosowanej do napędu elektrycznego łańcuchowego) oraz układu sterowania – 1 kpl. Trybuna musi posiadać możliwość rozłożenia/złożenie przy wykorzystaniu max. 4 osób (dopuszcza się zastosowanie tymczasowego napędu ręcznego). Trybunę należy przystosować do późniejszego szybkiego montażu napędu łańcuchowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-0, 45400000-1, 45261000-4, 45330000-9, 45310000-3, 45237000-7, 45430000-0, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 137
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa pomieszczeń pod łazienki oraz ciągu komunikacyjnego dla widzów niepełnosprawnych Małej Sceny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowalne polegające na przebudowie pomieszczeń pod łazienki oraz wykonaniu platformy w szatni dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot swym zakresem obejmuje przebudowę szatni poprzez umożliwienie osobie niepełnosprawnej na samodzielne podejście do lady i odbioru nakrycia wierzchniego poprzez likwidację różnicy poziomów oraz przebudowę pomieszczeń magazynowych na poziomie +4 budynku Teatru w celu wykonania toalety damskiej, męskiej i toalety dla osoby niepełnosprawnej, łącznie przebudowa obejmie powierzchnię 105,33 m.kw. 1) Roboty budowlane a) Wykonanie przebić i poszerzeń istniejących otworów drzwiowych b) Wykonanie sufitów systemowych oraz zabudowy G-K c) Wykonanie nowych okładzin podłogowych oraz odnowienie istniejącej posadzki drewnianej d) Wykonanie nowych okładzin ściennych w tym tynkowanie oraz wykończenie płytkami ceramicznymi e) Odnowienie istniejących drewnianych drzwi f) Wykonanie zabudowy giszetowej g) Dostawa i montaż wyposażenia łazienek 2) Roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne: b) Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego c) Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych d) Wykonanie ochrony przeciwporażeniowej dla nowych instalacji e) Wykonanie instalacji przyzywowej f) Wykonanie instalacji SSP 3) Roboty sanitarne: a) Wykonanie instalacji wodociągowej b) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej c) Przebudowa instalacji wentylacji grawitacyjnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-0, 45400000-1, 45310000-3, 45430000-0, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 75
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeniesienie szafy Komandor - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeniesienie szafy Komandor ( przesuwne drzwi ). Szafa ma wymiary: wys.270cm, gł. 65cm, szer. 135cm. Demontaż -Warszawa -Żoliborz, montaż Warszawa -Bielany. Szafa aktualnie zamontowana nie ma pleców +góry i jednego boku w miejscu montażu jest o 10 cm sufit wyższy ok 280 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI