Przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 42 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Wa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 42 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-28
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00202158
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 42 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 42 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56b51091-e7bb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012085/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 42 przy ul. Dzieci W-wy 42 w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
do przekazania danych dotyczące
systemuhttps://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;-komputer PC/MAC z aktualnym systemem
operacyjnym wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta:
MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa
JavaScript;zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość
pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty
plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania
czasu:- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę
stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą
korespondencję i pytania związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za
pośrednictwem strony https://zamowienia.um.warszawa.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną
w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z częścią 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.22.2022.PPO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293260,85 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282365,85 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 42 przy ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie.
1.1 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
1.2 PRACE ROZBIÓRKOWE
1.2.1 Demontaż uszkodzonego urządzenia zabawowego – 1 szt. ławka kwiatek ( firma Lappset nr kat. 101017)
1.2.2 Zebranie i wywóz nawierzchni piaskowej z części placu zabaw wskazanego do wykonania w systemie poliuretanowym.
1.2.3 Rozbiórka obrzeża betonowego.
1.2.4 Korytowanie pod nawierzchnię w miejscu powiększenia nawierzchni bezpiecznej placu zabaw dla huśtawki wahadłowej.
1.3 NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA REMONTOWANEGO PLACU ZABAW
1.3.1 Wykonanie podbudowy
1.3.2 Wykonanie obrzeża betonowego w miejscu powiększenia nawierzchni bezpiecznej placu zabaw dla huśtawki wahadłowej.
1.3.3 Wykonanie nawierzchni bezspoinowej, kolorowej, bezpiecznej, wykonywanej w miejscu wbudowania. Nawierzchnia ma być odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna, trwała i przepuszczalna dla wody, wykonana z granulatu EPDM, barwionego w masie w kolorze zielonym (RAL 6017)
1.4 REMONT ISTNIEJĄCYCH URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH I INNYCH ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
Wszystkie pozostawione urządzenia zabawowe i ławki należy poddać zabiegom renowacyjnym.
Zabiegi polegają na:
• Dokonaniu ogólnego przeglądu urządzeń i podkręcaniu ewentualnych, luźnych elementów.
• Oczyszczeniu wszystkich elementów drewnianych i pomalowaniu ich lakierobejcą w kolorach odpowiadających tym istniejącym.
• Wymianę zniszczonych desek w ławkach (2 szt.).
• Odmalowania elementów stalowych wszystkich ławek
Wykaz urządzeń zabawowych: ŁAWKA "KWIATEK" Lappset Nr kat. 101017 Poz. i01, ilość: 2 szt., BUJAK "KONIK" Hags Poz. i02, ilość: 2 szt., PIASKOWNICA Z DOMKAMI 1 Lappset Nr kat. 000403 Poz. i03, ilość: 1 szt., LABIRYNT Lappset Nr kat. 120450 Poz. i04, ilość: 1 szt., DOMEK Z ALTANĄ Lappset Nr kat. 122457 Poz. i05, ilość: 1 szt., BUJAK "ARKA" Hags Poz. i06, ilość: 1 szt., MINI CENTRUM ZABAW Lappset Nr kat. 120354 Poz. i07, ilość: 1 szt., ZESTAW "OKRĄGLAK" Lappset Nr kat.120031 Poz. i08, ilość: 1 szt., PIASKOWNICA Z DOMKAMI 2 Lappset Nr kat. 122460 Poz. i09, ilość: 1 szt., CENTRUM ZABAW Lappset Nr kat. 120081 Poz. i10, ilość: 1 szt., URZĄDZENIE OBROTOWE "POLKA" Lappset Nr kat. 010264 Poz. i11, ilość: 1 szt., ZESTAW "RYCERSKI ZAMEK" Lappset Nr kat. 120725 Poz. i12, ilość: 1 szt., ZESTAW "KUTER RYBACKI" Lappset Nr kat. 120815 Poz. i13, ilość: 1 szt., ZESTAW WSPINACZKOWY "BOCIANIE GNIAZDO" Lappset Nr kat. 138401 Poz. i14, ilość: 1 szt., WAŻKA "KONIK POLNY" Lappset Nr kat. 010303 Poz. i15, ilość: 1 szt., KARUZELA Lappset Nr kat. 101077 Poz. i16, ilość: 1 szt., ŁAWKA ARTMETAL Poz. i17, ilość: 17 szt.
1.5 NOWE URZĄDZENIA ZABAWOWE
1.5.1. Huśtawka podwójna (poz. 2), Huśtawka podwójna. Siedziska dwie ławeczki. Elementy nośne wykonane z drewna klejonego oraz ze stali nierdzewnej lub malowanej proszkowo. Łańcuchy ze stali nierdzewnej. Siedziska z tworzywa sztucznego. Wymiary urządzenia min. 340 x 190 cm. Wysokość min. 250 cm. Max. wysokość upadkowa: 1,4 m. Ilość 1 szt.
1.5.2. Trampolina gruntowa (poz. 3) Urządzenie przeznaczone do mocowania w gruncie, okrągłe. Średnica siatki urządzenia min. 120 cm. Otwór w kształcie koła. Konstrukcja skrzynki wykonana ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej. Rama skrzynki poza otworem zabezpieczona nawierzchnią poliuretanowo-gumową w kolorze czerwonym. Mata trampoliny wykonana z poliamidowych elementów nawleczonych na stalowe linki w elastycznej otulinie. Sprężyny mocujące matę są rozmieszczone po obwodzie konstrukcji. Urządzenie z możliwością demontażu w celu oczyszczenia wnętrza skrzynki. Ilość 2 szt.
1.6 PRACE PORZĄDKOWE

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda z tych robót.

2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania:

kierownik robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt Ad. 1) musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w pkt Ad. 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają;

1) w przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio.
3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Kwota i termin wniesienia wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 28.06.2022 roku o godz. 10:00;
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 27.07.2022 roku;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;

1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt. 1 lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
c) ust. 1 pkt 1 lit. a) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawiera § 17 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wizja lokalna
1) Wizja ma się odbyć w miejscu wykonywania robót budowlanych tj. na terenie budynku placu zabaw przy budynku Zespołu Szkól nr 42 (wejście na teren placu zabaw znajduje się od strony ul. Dzieci Warszawy 42 w Warszawie .
2) Wizja lokalna ma być potwierdzona podpisami Wykonawcy i Zamawiającego na odpowiednim protokole, przygotowanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
3) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej, podlega odrzuceniu.
4) Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 15:30 po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającym, przed terminem składania ofert.
2.Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami

1) W sprawach merytorycznych;
Podinspektor w WIR – Magdalena Markocka - e-mail: ursus.wir@.warszawa.pl
tel. +48 22 443-61-04;

2) W sprawach proceduralnych;
Główny specjalista w WZP – Piotr Poliszkiewicz – e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl;
tel. +48 22 443-62-16
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję brygady do prac brukarskich. Prace w okolicy Radomia (Wrzeszczów). Rozpoczęcie prac możliwe w połowie maja. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI