„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3548S ul. Łąkowej i Tadeusza Kościuszki w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3548S ul. Łąkowej i Tadeusza Kościuszki w Raciborzu: - etap I zatoka autobusowa na ul. Łąkowej, - etap II od skrzyżowania z ul. Gwiaździstą do skrzyżowania z ul. Wandy wraz z Poprawą efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej oraz Budową sieci wodociągowej w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej w Raciborzu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-04-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Raciborski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-13
  • Numer ogłoszenia542729-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 542729-N-2018 z dnia 2018-04-13 r.

Powiat Raciborski: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3548S ul. Łąkowej i Tadeusza Kościuszki w Raciborzu: - etap I zatoka autobusowa na ul. Łąkowej, - etap II od skrzyżowania z ul. Gwiaździstą do skrzyżowania z ul. Wandy wraz z Poprawą efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej oraz Budową sieci wodociągowej w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej w Raciborzu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zakres Nr 2 przedmiotu zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Oś priorytetowa: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, Poddziałanie: 4.5.2. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – RIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Powiat Raciborski, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz, NIP: 6391982788, REGON: 276255111, osoba do kontaktów: Marian Opic – Główny specjalista w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Raciborzu, telefon: 32 / 45 97 385 , e-mail: przetargi@powiatraciborski.pl
Miasto Racibórz, ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, NIP: 6391002175, REGON: 276258397, osoba do kontaktów: Jerzy Madecki – Inspektor d/s energetycznych w Urzędzie Miasta w Raciborzu, telefon: 32 / 75 50 789, e-mail: km4@um.raciborz.pl
Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. 1 Maja 8, 47-400 Racibórz, NIP: 6391894972, REGON: 240432363, KRS: 0000263735, osoba do kontaktów: Andrzej Kania, telefon: 32 / 415 24 18, e-mail: wodociagi@zwik-rac.com.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski, krajowy numer identyfikacyjny 276255111, ul. Plac Okrzei  4 , 47-400  Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4597385, e-mail przetargi@powiatraciborski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
administracja samorządowa oraz zamawiający udzielajacy zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny jest Powiat Raciborski. Pozostali zamawiający odpowiedzialni są m.in. za opisanie przedmiotu zamówienia (w tym sporządzenie wzoru umowy) dla swojego zakresu zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej - zgodnie z zawartym porozumieniem. Zamówienie będzie udzielane (podpisana umowa) indywidualnie przez każdego z zamawiających w swoim zakresie.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (w postaci papierowej) na adres zamawiającego przeprowadzającego postępowanie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3548S ul. Łąkowej i Tadeusza Kościuszki w Raciborzu: - etap I zatoka autobusowa na ul. Łąkowej, - etap II od skrzyżowania z ul. Gwiaździstą do skrzyżowania z ul. Wandy wraz z Poprawą efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej oraz Budową sieci wodociągowej w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej w Raciborzu”
Numer referencyjny: OR.VII.272.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na realizacji robót budowlanych w ciągu drogi nr 3548S na odcinku od rejonu skrzyżowania ul. Łąkowej z ul. Gwiaździstą do skrzyżowania ulicy Tadeusza Kościuszki z ul. Wandy w Raciborzu. 2. Na przedmiot zamówienia składają się 3 następujące zakresy: 1) „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3548S ul. Łąkowej i Tadeusza Kościuszki w Raciborzu: - etap I zatoka autobusowa na ul. Łąkowej, - etap II od skrzyżowania z ul. Gwiaździstą do skrzyżowania z ul. Wandy”, zwany dalej również „Zakresem Nr 1”, który obejmuje: - rozbiórkę istniejących nawierzchni jezdni, zatok autobusowych, chodnika, ścieżki rowerowej, - przebudowę jezdni wraz z wykonaniem dodatkowego pasa ruchu: prawoskrętu z ul. T. Kościuszki na ul. Łąkową poprzez wykonanie nowej konstrukcji drogi oraz wykonanie nowego pakietu warstw bitumicznych, ujednolicenie szerokości jezdni do 7,0 m, - wykonanie zatok autobusowych wraz z peronem na ul. Łąkowej i ul. T. Kościuszki, - przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej, - budowę dwukierunkowej ścieżki rowerowej, - budowę miejsc postojowych zlokalizowanych równolegle do jezdni ul. T. Kościuszki, - przebudowę zjazdów indywidulanych i publicznych, - przebudowę istniejącego odwodnienia w zakresie wymiany studzienek ściekowych i przykanalików, zabudowę dodatkowych studni rewizyjnych, - przebudowę kolidujących słupów oświetlenia ulicznego, - zabudowę dodatkowych słupów oświetlenia przejść dla pieszych, - zabezpieczenie istniejących linii kablowych nN i SN, - wykonanie aktywnego oznakowania przejścia dla pieszych i przejazdu rowerzystów na skrzyżowaniu ul. T. Kościuszki z ul. Łąkową, - przebudowę i zabezpieczenie kolidujących sieci teletechnicznych. Długość przebudowywanej drogi powiatowej wynosi 950m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zakresu Nr 1 został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) „Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej”, zwany dalej również „Zakresem Nr 2”, który obejmuje wymianę infrastruktury oświetleniowej na remontowanym fragmencie ul. Kościuszki oraz dwóch słupów oświetleniowych na ul. Eichendorffa w obrębie skrzyżowania z ul. Kościuszki (fragment części na rok 2018 – ul. Kościuszki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zakresu Nr 2 został określony w załączniku nr 2 do SIWZ, zawierającym opis przedmiotu zamówienia, dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) „Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej w Raciborzu”, zwany dalej również „Zakresem Nr 3”, który obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz modernizację przyłączy wodociągowych w ul. Kościuszki i Łąkowej w Raciborzu metodą wykopową w oparciu o projekt budowlany pn. „Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej w Raciborzu”, a w szczególności: a) budowę sieci wodociągowej, którą należy wykonać z rur PE100 SDR11 PN16 Ø 315 mm o długości ok. 968 mb, b) modernizację przyłączy wody z rur PE100 SDR11 PN16 łącznie 23 sztuki, w tym: - do granicy Ø 32 mm, L=3 m ( Ob2, Ob3, Ob4 ) - 3 sztuki, - do budynku Ø 32 mm, L=3 m ( Ob5, Ob6 ) - 2 sztuki, - do budynku Ø 63 mm, L=7 m ( Ob11, Ob14, Ob15, Ob16, Ob17, Ob19, Ob20, Ob22, Ob23 ) - 9 sztuk, - do granicy Ø 63 mm, L=4 m ( Ob24 ) - 1 sztuka, - do granicy Ø 90 mm, L=28 m ( Ob1 ) - 1 sztuka, - do granicy Ø 32 mm, L=3 m ( Ob25 ) - 1 sztuka, - do granicy Ø 90 mm, L=9 m ( Ob7 ) - 1 sztuka, - do budynku Ø 63 mm, L=34 m ( Ob18 ) - 1 sztuka, - do budynku Ø 90 mm, L=41 m ( Ob21 ) - 1 sztuka, - do granicy Ø 110 mm, L=4 m ( Tr3, Tr4, Tr6 ) - 3 sztuki. c) przełączenie wszystkich istniejących przyłączy do nowej sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zakresu Nr 3 został określony w załączniku nr 3 do SIWZ, zawierającym dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorach umów, stanowiących odpowiednio: 1) dla Zakresu Nr 1 – załącznik nr 4A do SIWZ, 2) dla Zakresu Nr 2 – załącznik nr 4B do SIWZ, 3) dla Zakresu Nr 3 – załącznik nr 4C do SIWZ. 4. Zakres Nr 1 jest realizowany w ramach „Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019”. 5. Zakres Nr 2 jest realizowany w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia w mieście Racibórz, poprzez wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie o wyższej efektywności energetycznej”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Oś priorytetowa: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, Poddziałanie: 4.5.2. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – RIT.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45316110-9
45232200-4
45232310-8
45316110-9
31520000-7
51112100-1
45100000-8
45200000-9
45232150-8
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1) dla Zakresu Nr 1: 15.10.2018r., 2) dla Zakresu Nr 2: 10.09.2018r., 3) dla Zakresu Nr 3: 01.10.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: - dwie roboty budowlane o wartości minimum 2 500 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto) każda, obejmujące (każda z tych robót) realizację asfaltowych nawierzchni drogowych, oraz - dwie roboty budowlane obejmujące (każda z tych robót) budowę, przebudowę lub rozbudowę oświetlenia drogowego wraz z siecią zasilającą o wartości minimum 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto), oraz - jedną robotę budowlaną obejmującą w swoim zakresie budowę, przebudowę lub rozbudowę sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 500 m (słownie: pięćset metrów) i średnicy rurociągu nie mniejszej niż 280 mm (słownie: dwieście osiemdziesiąt milimetrów), b) posiadają dostęp co najmniej do następujących narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia: - układarek mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem – w ilości 2 sztuk, - walców stalowych wibracyjnych min. 10 t – w ilości 2 sztuk, - walca ogumionego – w ilości 1 sztuki, - frezarki do nawierzchni – w ilości 1 sztuki, - skrapiarki do bitumu – w ilości 1 sztuki, c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych, tj. uprawnienia umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji Zakresu Nr 3 przedmiotu zamówienia pn. „Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej w Raciborzu”, która to osoba obejmie funkcję kierownika budowy w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga złożenia: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, 4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz OFERTY, 2) kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad określonych w pkt 12 SIWZ, 3) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. SIWZ (opcjonalnie), 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne dokumenty służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – opcjonalnie, tylko w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiatraciborski.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja na wykonany Zakres Nr 1 przedmiotu zamówienia 20,00
Gwarancja na wykonany Zakres Nr 2 przedmiotu zamówienia 5,00
Gwarancja na wykonane roboty budowlane w Zakresie Nr 3 przedmiotu zamówienia 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres możliwych zmian postanowień zawartych umów, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały szczegółowo opisane we wzorach umów, stanowiących odpowiednio: 1) dla Zakresu Nr 1 – załącznik nr 4A do SIWZ, 2) dla Zakresu Nr 2 – załącznik nr 4B do SIWZ, 3) dla Zakresu Nr 3 – załącznik nr 4C do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie topless- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie mieszkania, mieszkanie nieduże, powierzchnia ok. 40 m2. interesuje mnie wariant sprzątania topless. czas ok 3h w godzinach popołudniowych (ok 17) . Mieszkanie w centrum Katowic. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI