Przebudowa obiektu turystycznego i ścieżki dydaktycznej Żółwik przy ODM PPN w Starym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa obiektu turystycznego i ścieżki dydaktycznej Żółwik przy ODM PPN w Starym Załuczu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrszulin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-03-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPoleski Park Narodowy w Urszulinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-08
  • Numer ogłoszenia523211-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 523211-N-2019 z dnia 2019-03-08 r.

Poleski Park Narodowy w Urszulinie: Przebudowa obiektu turystycznego i ścieżki dydaktycznej Żółwik przy ODM PPN w Starym Załuczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Umowa nr: RPLU.07.03.00-06-0014/17-00 o dofinansowanie Projektu: Budowa tras pieszo rowerowych w otoczeniu Poleskiego Parku Narodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działania 7.3 Turystyka przyrodnicza.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Poleski Park Narodowy w Urszulinie, krajowy numer identyfikacyjny 61360188000000, ul. ul. Lubelska  , 22-234  Urszulin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 713 071, e-mail akaminski@poleskipn.pl, faks 825 713 003.
Adres strony internetowej (URL): www.poleskipn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.poleskipn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.poleskipn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Poleski Park Narodowy, ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu turystycznego i ścieżki dydaktycznej Żółwik przy ODM PPN w Starym Załuczu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1 - Budowa woliery oraz lotni dla ptaków, składa się z następujących elementów: Woliera dla Ptaków - projektowana inwestycja będzie obejmowała budowę woliery dla ptaków, o konstrukcji szkieletowej drewnianej, posadowionej bezpośrednio na stopach fundamentowych, przykrytej łatami mocowanymi z prześwitem co 1,5-2 cm. W wolierze wydzielono trzy pomieszczenia oddzielone od siebie ścianami z deskowania pełnego. Całość wykonana z drewna struganego. Dane techniczne woliery: Powierzchnia zabudowy – 168,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 168,00 m2 Wysokość – 5,04 m Lotnia dla Ptaków - projektowana inwestycja będzie obejmowała budowę lotni dla ptaków, o konstrukcji szkieletowej drewnianej, posadowionej bezpośrednio na stopach fundamentowych, przykrytej łatami mocowanymi z prześwitem co 1,5-2 cm, częściowo zadaszonej. Przykrycie zadaszenia gontem bitumicznym. Całość wykonana z drewna struganego. Dane techniczne woliery: Powierzchnia zabudowy – 90,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 90,00 m2 Wysokość – 5,86 m Część nr 2 – Zagospodarowanie ścieżki żółwik składa się z następujących elementów: 1. Remont wiaty ekspozycyjnej - wymiana i osadzenie stalowych bram przesuwanych ręcznie o powierzchni 6-7m2, konstrukcja bramy wykonana z profilu metalowego 40x15, wyposażona w rolki umożliwiające swobodne przesuwnie bramy, wypełnienie przestrzeni między profilami przezroczystą płytą komorową – PCV, drzwi wyposażone w zamek do zamykania – 2szt. 2. Ścieżka żółwik wykonana będzie z geokraty z wypełnieniem przestrzeni kruszywem 0 - 20 mm, co ułatwi zwiedzanie ścieżki osobom niepełnosprawnym ruchowo. Poglądowy projekt graficzny ścieżki przedstawiono na rys. nr 1, w załączniku nr 3 do SIWZ. Parametry ścieżki: • Długość – 250 mb • Szerokość ścieżki -1,2 m • Spadek poprzeczny - 2 % • Warstwa wierzchnia geokrata PCV wys. 4-5 cm, gr. ścianki 4-6 mm z wypełnieniem kruszywem – 300 m2 • Podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 8 cm – 300 m2 • Wzmocnienie podłoża geowłókniną - 300 m2 • Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm -300 m2 • Ustawienie obrzeży betonowych gr.6 cm – 500 mb Parametry Geokraty: • Wymiary modułu - ok. 50 x 50 cm • Wysokość ścianek - 5 cm • Grubość ścianek - 5 mm • Sekcje w kratce – 49/50 oczek - 6,5 x 6,5 cm • Ilość modułów na m2 - 4 szt. • Waga ok. 2,5 kg/ sztuka, 10 kg/ 1 m2 • Stabilność wymiarów +/- 3% (-30°C do +50°C) • Trwałość materiału minimum 10 lat • Minimalny dopuszczalny nacisk – 500kg/m 3. Tablice informacyjno-edukacyjne: Tablice informacyjno-edukacyjne – 3 szt, format około 100 x 120 cm (dłuższy bok w poziomie), tablica zewnętrzna jednostronna, wydruk wielkoformatowy na blasze, zabezpieczony folią UV. Konstrukcja nośna tablic drewniana składająca się z obramowania tablicy, dwóch słupów i daszka dwuspadowego. Wysokość konstrukcji nośnej około 220 cm npt. Tablica trwale zakotwiona za pomocą łączników metalowych wcementowanych w grunt na głębokość 0,8m. Całość elementów drewnianych zabezpieczona środkiem ochronnym. Poglądowy projekt graficzny tablic przedstawiono na rys. nr 2, w załączniku nr 3 do SIWZ. Tekst oraz grafiki które należy umieścić na tablicach dostarczy Zamawiający. 4. Ogrodzenie oczka wodnego: Ogrodzenie oczka wodnego wykonane będzie z desek dębowych gr. 3cm, deski zaokrąglone w górnej części, wys. ok. 0,8m, mocowane na styk do profili metalowych 40x20, profil mocowany do słupków metalowych 60x60 wbetonowanych w grunt, dolną część ogrodzenia należy wypełnić obrzeżem betonowym gr.6 cm, całość elementów metalowych malowana dwukrotnie farba odporną na korozję. Poglądowy projekt graficzny ogrodzenia przedstawiono na rys. nr 3, w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Wyposażenie ścieżki żółwik: • Figura żółwia błotnego z żywicy 1 szt., Figura 3D przedstawiająca samicę żółwia błotnego. Figura wykonana z żywicy/tworzywa sztucznego, trwale połączona z gruntem w celu uniemożliwienia swobodnego przemieszczania przez osoby nieuprawnione. Model ma wiernie oddawać wygląd żółwia błotnego z zachowaniem kolorów, skali i proporcji ciała. Figura 3D zgodna z przedstawionym zdjęciem poglądowym nr 4, w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca przed opracowaniem projektu wykonawczego uzgodni wszystkie parametry dotyczące kształtu, kolorystyki oraz technologii wykonania figury z Zamawiającym. Przedstawiona do uzgodnienia koncepcja musi zawierać wszystkie parametry wykonania, łącznie z atestami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania. Wymiary: wysokość 0,8-1m długość ok. 1,8-2,2m. Materiał wykonania: Fiberglass • Figury owadów z żywicy - 3 szt., Figury przedstawiające 3 gatunki owadów zapylających: trzmiela, pszczoły miodnej i murarki ogrodowej. Realistyczne figury wykonane z żywicy/tworzywa zlokalizowane będą w bezpośrednim sąsiedztwie domku dla zapylaczy figury trwale połączone z gruntem w celu uniemożliwienia swobodnego przemieszczania przez osoby nieuprawnione. Modele mają wiernie oddawać wygląd owadów z zachowaniem kolorów, skali i proporcji ciała. Figury 3D zgodne z przedstawionymi zdjęciami poglądowymi nr 5, w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca przed opracowaniem projektu wykonawczego uzgodni wszystkie parametry dotyczące kształtu, kolorystyki oraz technologii wykonania figur z Zamawiającym. Przedstawiona do uzgodnienia koncepcja musi zawierać wszystkie parametry wykonania, łącznie z atestami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania. Wymiary figury: 0,8-1m x 1,2-1,5m Materiał wykonania: Fiberglass • Skocznia Skocznia to istniejący już element ścieżki edukacyjnej „Żółwik”. W ramach prac przewidziane jest dodanie „linijki” wzdłuż skoczni, a także ilustracji zwierząt. Linijka drewniana (dąb) o wymiarach: długość 5m, wys./szer. 0,20x0,20m. Podziałka co 0,1m. Wizerunki zwierząt: mysz, żaba, konik polny, zając, lis. Poglądowy projekt graficzny przedstawiono na rys. nr 6, w załączniku nr 3 do SIWZ. • Ścieżka zmysłów - 7 pól Ścieżka składa się z 7 kwater wyłożonych włókniną ogrodową (każda o rozmiarze 1 m x 1 m) zawierających wkład z bezpiecznego w dotyku materiału (piasek, szyszki, liście, mech, drewniane kładki, trawa, kora) oraz poręczy ze słupa toczonego o średnicy 12 cm wspartego na słupkach nośnych ułatwiającej bezpieczną zabawę. Pola ścieżki zostaną oddzielone drewnianymi listwami o szerokości 5x5cm. Poglądowy projekt graficzny tablic przedstawiono na rys. nr 7 Wymiary jednego pola: 1 x 1m Wypełnienie pól: piasek, szyszki, liście, mech, drewniane kładki, trawa, kora Długość ścieżki oraz poręczy: 7m • Tablica z budkami lęgowymi Tablica przedstawiająca różne rodzaje budek lęgowych (8 szt.). Tablica trwale zakotwiona w gruncie za pomocą łączników metalowych oraz cementu. Tablica opisywać będzie znaczenie budek lęgowych (tekst na tablicę dostarczy Zamawiający), a także pokazywać będzie rozróżnienie między budką lęgową a karmnikiem dla ptaków. Typy budek użytych w tablicy: A, B, D, E, budki typ pełzacz, typ płomykówka, typ pustułka. Wymiary budek lęgowych zgodne z przyjętymi standardami dla typów budek lęgowych. Poglądowe projekty budek oraz tablicy przedstawiono na rys. nr 8, w załączniku nr 3 do SIWZ Mostek linowy Mostek wykonany z drewna i lin. Ma rozwijać sprawność ruchową wśród dzieci. Zestaw z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego. Wymiary zewnętrzne: ok. 4000 x 1000 mm; wys. 1400 mm Wysokość swobodnego upadku: 500 mm Strefa bezpieczeństwa: 7000 x 4000 mm

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45422000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1 - Budowa woliery oraz lotni dla ptaków - 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy Placu Budowy Zadanie nr 2 – Zagospodarowanie ścieżki żółwik - 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy Placu Budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wykazali, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych, których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, [należy przez to rozumieć roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu budynków i obiektów budowlanych o powierzchni zabudowy minimum 100 m2 i wartości nie mniejszej niż 50 000,00 netto (pięćdziesiąt tysięcy PLN netto) - dla części nr 1, zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót związanych z budową lub remontem chodników o nawierzchni utwardzonej kostką brukową lub budową dróg gruntowych ulepszonych, których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, [należy przez to rozumieć roboty polegające na budowie lub remoncie chodników o nawierzchni betonowej, drewnianej lub gruntowej ulepszonej, o powierzchni minimum 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 50 000,00 netto zamówienie (pięćdziesiąt tysięcy PLN netto) - dla części nr 2
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt –13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7: 1) ppkt 2 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) ppkt 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz zrealizowanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, [należy przez to rozumieć roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu budynków i obiektów budowlanych o powierzchni zabudowy minimum 100 m2 i wartości nie mniejszej niż 50 000,00 netto zamówienie (pięćdziesiąt tysięcy PLN netto) - dla części nr 1, co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót związanych z budową lub remontem chodników o nawierzchni utwardzonej kostką brukową lub budową dróg gruntowych ulepszonych, których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, [należy przez to rozumieć roboty polegające na budowie lub remoncie chodników o nawierzchni betonowej, drewnianej lub gruntowej ulepszonej, o powierzchni minimum 500 m2 i wartości nie mniejszej niż 50 000,00 netto zamówienie (pięćdziesiąt tysięcy PLN netto) - dla części nr 2, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; w przypadku, gdy w ww. wykazie Wykonawca poda wartość wykonanego zamówienia w walucie innej niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1 lit. a), Zamawiający przyjmie wartość tego zamówienia w PLN wg kursu średniego NBP (tabela A) z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie zostanie opublikowany przez NBP średni kurs walut, wówczas Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu tabeli kursów opublikowanej przez NBP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł, a w przypadku ofert częściowych odpowiednio: Część nr 1 - 1500 zł Część nr 2 - 1000 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin wykonania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych elementów zamówienia, na warunkach określonych w ust. 6 paragrafu 16 Projektu Umowy - załącznik nr II do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa woliery oraz lotni dla ptaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Woliera dla Ptaków - projektowana inwestycja będzie obejmowała budowę woliery dla ptaków, o konstrukcji szkieletowej drewnianej, posadowionej bezpośrednio na stopach fundamentowych, przykrytej łatami mocowanymi z prześwitem co 1,5-2 cm. W wolierze wydzielono trzy pomieszczenia oddzielone od siebie ścianami z deskowania pełnego. Całość wykonana z drewna struganego. Dane techniczne woliery: Powierzchnia zabudowy – 168,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 168,00 m2 Wysokość – 5,04 m Lotnia dla Ptaków - projektowana inwestycja będzie obejmowała budowę lotni dla ptaków, o konstrukcji szkieletowej drewnianej, posadowionej bezpośrednio na stopach fundamentowych, przykrytej łatami mocowanymi z prześwitem co 1,5-2 cm, częściowo zadaszonej. Przykrycie zadaszenia gontem bitumicznym. Całość wykonana z drewna struganego. Dane techniczne woliery: Powierzchnia zabudowy – 90,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 90,00 m2 Wysokość – 5,86 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 20,00
Termin wykonania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zagospodarowanie ścieżki żółwik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie ścieżki żółwik składa się z następujących elementów: 1. Remont wiaty ekspozycyjnej - wymiana i osadzenie stalowych bram przesuwanych ręcznie o powierzchni 6-7m2, konstrukcja bramy wykonana z profilu metalowego 40x15, wyposażona w rolki umożliwiające swobodne przesuwnie bramy, wypełnienie przestrzeni między profilami przezroczystą płytą komorową – PCV, drzwi wyposażone w zamek do zamykania – 2szt. 2. Ścieżka żółwik wykonana będzie z geokraty z wypełnieniem przestrzeni kruszywem 0 - 20 mm, co ułatwi zwiedzanie ścieżki osobom niepełnosprawnym ruchowo. Poglądowy projekt graficzny ścieżki przedstawiono na rys. nr 1, w załączniku nr 3 do SIWZ. Parametry ścieżki: • Długość – 250 mb • Szerokość ścieżki -1,2 m • Spadek poprzeczny - 2 % • Warstwa wierzchnia geokrata PCV wys. 4-5 cm, gr. ścianki 4-6 mm z wypełnieniem kruszywem – 300 m2 • Podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 8 cm – 300 m2 • Wzmocnienie podłoża geowłókniną - 300 m2 • Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm -300 m2 • Ustawienie obrzeży betonowych gr.6 cm – 500 mb Parametry Geokraty: • Wymiary modułu - ok. 50 x 50 cm • Wysokość ścianek - 5 cm • Grubość ścianek - 5 mm • Sekcje w kratce – 49/50 oczek - 6,5 x 6,5 cm • Ilość modułów na m2 - 4 szt. • Waga ok. 2,5 kg/ sztuka, 10 kg/ 1 m2 • Stabilność wymiarów +/- 3% (-30°C do +50°C) • Trwałość materiału minimum 10 lat • Minimalny dopuszczalny nacisk – 500kg/m 3. Tablice informacyjno-edukacyjne: Tablice informacyjno-edukacyjne – 3 szt, format około 100 x 120 cm (dłuższy bok w poziomie), tablica zewnętrzna jednostronna, wydruk wielkoformatowy na blasze, zabezpieczony folią UV. Konstrukcja nośna tablic drewniana składająca się z obramowania tablicy, dwóch słupów i daszka dwuspadowego. Wysokość konstrukcji nośnej około 220 cm npt. Tablica trwale zakotwiona za pomocą łączników metalowych wcementowanych w grunt na głębokość 0,8m. Całość elementów drewnianych zabezpieczona środkiem ochronnym. Poglądowy projekt graficzny tablic przedstawiono na rys. nr 2, w załączniku nr 3 do SIWZ. Tekst oraz grafiki które należy umieścić na tablicach dostarczy Zamawiający. 4. Ogrodzenie oczka wodnego: Ogrodzenie oczka wodnego wykonane będzie z desek dębowych gr. 3cm, deski zaokrąglone w górnej części, wys. ok. 0,8m, mocowane na styk do profili metalowych 40x20, profil mocowany do słupków metalowych 60x60 wbetonowanych w grunt, dolną część ogrodzenia należy wypełnić obrzeżem betonowym gr.6 cm, całość elementów metalowych malowana dwukrotnie farba odporną na korozję. Poglądowy projekt graficzny ogrodzenia przedstawiono na rys. nr 3, w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Wyposażenie ścieżki żółwik: • Figura żółwia błotnego z żywicy 1 szt., Figura 3D przedstawiająca samicę żółwia błotnego. Figura wykonana z żywicy/tworzywa sztucznego, trwale połączona z gruntem w celu uniemożliwienia swobodnego przemieszczania przez osoby nieuprawnione. Model ma wiernie oddawać wygląd żółwia błotnego z zachowaniem kolorów, skali i proporcji ciała. Figura 3D zgodna z przedstawionym zdjęciem poglądowym nr 4, w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca przed opracowaniem projektu wykonawczego uzgodni wszystkie parametry dotyczące kształtu, kolorystyki oraz technologii wykonania figury z Zamawiającym. Przedstawiona do uzgodnienia koncepcja musi zawierać wszystkie parametry wykonania, łącznie z atestami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania. Wymiary: wysokość 0,8-1m długość ok. 1,8-2,2m. Materiał wykonania: Fiberglass • Figury owadów z żywicy - 3 szt., Figury przedstawiające 3 gatunki owadów zapylających: trzmiela, pszczoły miodnej i murarki ogrodowej. Realistyczne figury wykonane z żywicy/tworzywa zlokalizowane będą w bezpośrednim sąsiedztwie domku dla zapylaczy figury trwale połączone z gruntem w celu uniemożliwienia swobodnego przemieszczania przez osoby nieuprawnione. Modele mają wiernie oddawać wygląd owadów z zachowaniem kolorów, skali i proporcji ciała. Figury 3D zgodne z przedstawionymi zdjęciami poglądowymi nr 5, w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca przed opracowaniem projektu wykonawczego uzgodni wszystkie parametry dotyczące kształtu, kolorystyki oraz technologii wykonania figur z Zamawiającym. Przedstawiona do uzgodnienia koncepcja musi zawierać wszystkie parametry wykonania, łącznie z atestami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania. Wymiary figury: 0,8-1m x 1,2-1,5m Materiał wykonania: Fiberglass • Skocznia Skocznia to istniejący już element ścieżki edukacyjnej „Żółwik”. W ramach prac przewidziane jest dodanie „linijki” wzdłuż skoczni, a także ilustracji zwierząt. Linijka drewniana (dąb) o wymiarach: długość 5m, wys./szer. 0,20x0,20m. Podziałka co 0,1m. Wizerunki zwierząt: mysz, żaba, konik polny, zając, lis. Poglądowy projekt graficzny przedstawiono na rys. nr 6, w załączniku nr 3 do SIWZ. • Ścieżka zmysłów - 7 pól Ścieżka składa się z 7 kwater wyłożonych włókniną ogrodową (każda o rozmiarze 1 m x 1 m) zawierających wkład z bezpiecznego w dotyku materiału (piasek, szyszki, liście, mech, drewniane kładki, trawa, kora) oraz poręczy ze słupa toczonego o średnicy 12 cm wspartego na słupkach nośnych ułatwiającej bezpieczną zabawę. Pola ścieżki zostaną oddzielone drewnianymi listwami o szerokości 5x5cm. Poglądowy projekt graficzny tablic przedstawiono na rys. nr 7 Wymiary jednego pola: 1 x 1m Wypełnienie pól: piasek, szyszki, liście, mech, drewniane kładki, trawa, kora Długość ścieżki oraz poręczy: 7m • Tablica z budkami lęgowymi Tablica przedstawiająca różne rodzaje budek lęgowych (8 szt.). Tablica trwale zakotwiona w gruncie za pomocą łączników metalowych oraz cementu. Tablica opisywać będzie znaczenie budek lęgowych (tekst na tablicę dostarczy Zamawiający), a także pokazywać będzie rozróżnienie między budką lęgową a karmnikiem dla ptaków. Typy budek użytych w tablicy: A, B, D, E, budki typ pełzacz, typ płomykówka, typ pustułka. Wymiary budek lęgowych zgodne z przyjętymi standardami dla typów budek lęgowych. Poglądowe projekty budek oraz tablicy przedstawiono na rys. nr 8, w załączniku nr 3 do SIWZ Mostek linowy Mostek wykonany z drewna i lin. Ma rozwijać sprawność ruchową wśród dzieci. Zestaw z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego powierzchniowo. Słupy osadzone w gruncie przy pomocy stalowych kotew. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego. Wymiary zewnętrzne: ok. 4000 x 1000 mm; wys. 1400 mm Wysokość swobodnego upadku: 500 mm Strefa bezpieczeństwa: 7000 x 4000 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Gwarancja 20,00
Termin wykonania 20,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI