„Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24 oraz Brzeżnej 13 ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielawa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-10-04
  • Zamawiający"MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00403970
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24 oraz Brzeżnej 13 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890679330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 48

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748334253

1.5.8.) Numer faksu: 748334253

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzbmbielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbmbielawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24 oraz Brzeżnej 13 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f25e436e-56e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160768/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24, oraz Brzeżnej 13 ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f25e436e-56e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: tomasz.pastuszka@mzbmbielawa.pl lub artur.majcher@mzbmbielawa.pl
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert (kwestie techniczne lub porządkowe) o ile jej treść jest udokumentowana. W przypadku pytań zadawanych w inny sposób niż określony w SWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy udzielania wyjaśnień i odpowiedzi na pytania przy jednoczesnym poinformowaniu wykonawców o konieczności przekazania Zamawiającemu pytania na zasadach określonych w Ustawie Pzp i SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Bielawie z siedzibą: ul. 3 Maja 48, 58-260 Bielawa; adres e-mail:
biuro@mzbmbielawa.pl
2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych:
Aleksander Burzyński, adres e-mail: aleksander.burzynski@mzbmbielawa.pl lub pisemnie na adres
Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny DT.0001.577.2023
pn.: „Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych
w budynkach: 3 Maja 54a/4, Nowobielawska 49/2, Nowobielawska 49/3, Ostroszowicka 2/2, Wa
ryńskiego 24/2, Waryńskiego 24/2 oraz Brzeżnej 13 ” prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 stycznia 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605), dalej “ustawa Pzp”.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa
dotyczących.
9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobowych.
10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych.
13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
15. Na podst. Art.4 ust. 1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym, Zamawiający jest obowiązany do odbierania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem platformy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT.0001.577.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 4 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku 3 Maja 54a.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Nowobielawska 49
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty
będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Nowobielawska 49
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty
będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Ostroszowicka 2.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty
będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Waryńskiego 24.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Waryńskiego 24.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na dwa odrębne lokale mieszkalne zlokalizowane w budynku Brzeżna 13.
W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp),
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże:
- że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę co najmniej 150 000,00 zł lub gdy wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na sumę co najmniej 150.000,00 zł - dla każdej z części zamówienia od części I do części VI.
- że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł lub gdy wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na sumę co najmniej 500.000,00 zł dla VII części zamówienia.
d) zdolności technicznej i zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy pzp),
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
- dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej;
- dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- co najmniej jednej osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
lub posiadający odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane na podstawie odpowiednich przepisów
obowiązujących na terenie kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej: - 50 000,00 zł każda;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych
aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, tj.:
1) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 150.000,00 zł, lub informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na sumę co najmniej 150 000,00 zł .
Wysokość wymaganych posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej oraz opłaconej polisy jest zależna od tego na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę (Rozdział VII
ust. 1 pkt. 2 lit. c SWZ) i jest iloczynem w/w kwoty i ilości części zamówienia na które Wykonawca
zamierza złożyć ofertę (dot. części zamówienia od I do VI) oraz,
opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 500.000,00 zł, lub informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na sumę co najmniej 500 000,00 zł (dot. VII części zamówienia).
2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 8 do SWZ),
3) informację o Kierowniku budowy, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania (Załącznik nr 10 do SWZ),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia osobno w wysokości:
Część I – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł);
Część II – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł);
Część III – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł);
Część IV – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł);
Część V – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł);
Część VI – 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł);
Część VII – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 zł);
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Santander 1- o/Bielawa, Nr rachunku 66 1090 2284 0000 0001 1751 9313 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na robotę budowlaną pn.
I. „Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 4 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku: 3 Maja 54a;
II. „Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku: Nowobielawska 49”;
III. „Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku: Nowobielawska 49”;
IV. „Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku: Ostroszowickiej 2”;
V. „Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku: Waryńskiego 24”;
VI. „Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku: Waryńskiego 24”;
VII. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na dwa odrębne lokale mieszkalne w budynku przy ul. Brzeżnej 13 w Bielawie”.
i znaku postępowania: DT.0001.577.2023
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 7 pkt 1 lit. b i c.
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w ofercie (formularzu ofertowym), które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Do SWZ załączony został projekt umowy (załącznik nr 9 do SWZ), który pozostanie niezmieniony w stosunku do treści oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, chyba że konieczność wprowadzenia zmian do treści wzoru umowy wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na podst. art. 454 i 455 ustawy pzp.
3. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy, na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie podanym we wzorze umowy (załącznik nr 9 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI